Ben je een beetje fit, heb je een rugzak en niks tegen bier halen?quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:36 schreef nickhguitar het volgende:
Heeft iemand hier enig idee hoe je aan kaartjes van Dortmund komt?
PSG hoeft niet bang te zijn voor die defensie in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:02 schreef TLC het volgende:
Ik voorspel weer n vroegtijdig afscheid van PSG in de CL
Als Leipzig het lek van de afgelopen weken boven heeft gaan ze winnenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:26 schreef Mykonos het volgende:
Bayern gaat toch gewoon weer met de Bundesliga lopen he. Hoe erg ze ook falen, andere teams slagen er nooit in van te profiteren, laten ze weer terugkomen, en voila, titel nummer zoveel.
Bayern München is wel degelijk een Tradizionsverrein. Het is niet zo dat als je succes hebt je per definitie een plastic club bent.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Bayern fans met gegen Moderne Fussbals. Bayern zit zeker niet vol met geld van grote sponsors
Ja, ze hebben historie. De commercie is wel veel groter dan bij Leipzig. Bayern, altijd met groot geld de beste spelers van de concurrentie wegkopen. Leipzig altijd jonge talenten uit het buitenland scouten...quote:Op zondag 9 februari 2020 19:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bayern München is wel degelijk een Tradizionsverrein. Het is niet zo dat als je succes hebt je per definitie een plastic club bent.
Die jonge talenten kopen ze voor een vermogen, hoor. Meestentijds ook nog eens vanuit Salzburg. En dat doen ze omdat de echte toppers niet overstappen naar hen. Bayern heeft inderdaad veel poen, maar heeft dat bereikt door geweldig beleid. Ik vind het ook oersaai, daar niet van.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:58 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, ze hebben historie. De commercie is wel veel groter dan bij Leipzig. Bayern, altijd met groot geld de beste spelers van de concurrentie wegkopen. Leipzig altijd jonge talenten uit het buitenland scouten...
Het is toch kutbeleid in Bayern man. Hondsconservatief en uitbuiten dat je meer geld hebt dan de rest om dat zo te houden. Wat maakt het nu uit dat Leipzig veel voor zijn talenten betaalt, ze zijn een topclub in de Bundesliga dus ze hebben veel geld. Daar kopen ze met een filosofie en niet bij de concurrentquote:Op zondag 9 februari 2020 22:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die jonge talenten kopen ze voor een vermogen, hoor. Meestentijds ook nog eens vanuit Salzburg. En dat doen ze omdat de echte toppers niet overstappen naar hen. Bayern heeft inderdaad veel poen, maar heeft dat bereikt door geweldig beleid. Ik vind het ook oersaai, daar niet van.
Inderdaad, alhoewel ik altijd wel sympathie heb voor Fortuna. Mooie stad, mooie club, jammer van het kutstadionquote:
Ik vind het bij Fortuna misschien nog wel leuker dan bij Borussia. Omdat er in de stad meer sfeer is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik altijd wel sympathie heb voor Fortuna. Mooie stad, mooie club, jammer van het kutstadion
Gladbach stad vind ik niks aan.... Düsseldorf daarentegen... heerlijk die Altstadt. Maar bij stadion zelf vind ik Gladbach echt wel gezelliger. Waar woon je, Schwalmtal?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vind het bij Fortuna misschien nog wel leuker dan bij Borussia. Omdat er in de stad meer sfeer is.
Maar goed... waar ik woon kun je niet voor Fortuna zijn
Je koopt de kaarten bij Fortuna op de dag zelf bij het stadion?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:53 schreef XL het volgende:
Kreis Viersen
Het stadion is goed bij Gladbach, maar bij Fortuna kunnen gewone mensen ook leuke kaarten kopen. Bij Gladbach moet je behoorlijke insider zijn.
Gladbach heeft meer te bieden hé, geen twijfel. Meer pers, meer schandaal, meer glorie en meer problemen. De laatste jaren prachtige spelers en vooruitstrevend voetbal.
Maar bij Fortuna voordrinken in de altstadt, zonder problemen staplaatsen kopen. Die toten hosen. Iedere counter is een goal, alle punten onterecht en jezelf vieren alsof je Bayern bent. Het heeft ook wel wat. ‘S Avonds sterven in de oberbayern bij een vrouwelijk vrijgezellenfeest met een hertje uit Schwalmtal....
60 euro lidmaatschap, dan ben je wel insiderquote:Op zondag 16 februari 2020 10:37 schreef -J-D- het volgende:
Insider zijn? Gewoon ff lid worden. Zo moeilijk niet.
Dat kun je daar doen. De restplekken, maar gewoon gedurende het seizoen gaat prima. Ook voor goede plekken.quote:Op zondag 16 februari 2020 10:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je koopt de kaarten bij Fortuna op de dag zelf bij het stadion?
Jammer dat het zo kut is om met het OV naar het stadion te komen. Lekker met allemaal Duitsers in filetempo in een stinkende bus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gladbach stad vind ik niks aan.... Düsseldorf daarentegen... heerlijk die Altstadt. Maar bij stadion zelf vind ik Gladbach echt wel gezelliger. Waar woon je, Schwalmtal?
Je klaagt dat je met Duitsers in een bus moet zitten in Duitsland...... OK. En het is nergens zo goed geregeld als met OV en voetbal als bij onze oosterburen. Ken de route naar Gladbach zelf overigens niet, kom altijd met de voiture.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kut is om met het OV naar het stadion te komen. Lekker met allemaal Duitsers in filetempo in een stinkende bus.
Tja, ben gratis lid en heb nog nooit een wedstrijd niet kunnen bezoeken omdat het al uitverkocht was.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:26 schreef XL het volgende:
[..]
60 euro lidmaatschap, dan ben je wel insider
Zelfs als lid moet je ook de vvk start in de gaten houden.
Het is vaak prima geregeld in Duitsland (ov-kaart bij ticket in) maar dit was gewoon kutquote:Op zondag 16 februari 2020 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je klaagt dat je met Duitsers in een bus moet zitten in Duitsland...... OK. En het is nergens zo goed geregeld als met OV en voetbal als bij onze oosterburen. Ken de route naar Gladbach zelf overigens niet, kom altijd met de voiture.
Jij klaagt ook over Italianen als je naar Italië gaat?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat het zo kut is om met het OV naar het stadion te komen. Lekker met allemaal Duitsers in filetempo in een stinkende bus.
Je kunt Köln, Bayern, Dortmund, Schalke niet kopen. Dat komt niet door de ledenvoorverkoop en al helemaal niet op de Nordkurve. Sowieso kun je Nordkurve voor andere wedstrijden dan alleen helemaal bovenin en in de hoeken kopen.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tja, ben gratis lid en heb nog nooit een wedstrijd niet kunnen bezoeken omdat het al uitverkocht was.
Ah, nooit de behoefte gehad voor Nordkurve. Dat scheeltquote:Op zondag 16 februari 2020 19:59 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt Köln, Bayern, Dortmund, Schalke niet kopen. Dat komt niet door de ledenvoorverkoop en al helemaal niet op de Nordkurve. Sowieso kun je Nordkurve voor andere wedstrijden dan alleen helemaal bovenin en in de hoeken kopen.
Met een mooie 1-0 van Veermanquote:
Spreekkoren/banners jegens Dietmar Hoppquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Wat is er nou precies aan de hand bij hoffenheim - bayern? Ik krijg het hier niet goed mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |