Nee dank je, ga voor echte mannenquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat zou niet best zijn nee (lol)
[..]
Nog even geduld vriendin. Hij komt er op een dag. Dan gaan we meteen even mooi de hort op.
Alsof ik met jou de hort op wilquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee dank je, ga voor echte mannen
Alsof je de keuze hebtquote:Op zaterdag 23 november 2019 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof ik met jou de hort op wil
Jawel gek. Gemiste slaap moet je inhouden zodat je hart voldoende in ruststand is, anders ga je eerder dood enzo.quote:
Hey kapitein vieroogquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:05 schreef Treinhoer het volgende:
Impliceer je dat mensen hier een hart hebben?
Wie heeft jou pijn gedaan?quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:05 schreef Treinhoer het volgende:
Impliceer je dat mensen hier een hart hebben?
Als je niet slaapt leef je bijna 1/3e langerquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jawel gek. Gemiste slaap moet je inhouden zodat je hart voldoende in ruststand is, anders ga je eerder dood enzo.
Kanker maakt wel slanker. Handig tegen overgewicht.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:52 schreef 00wildchild het volgende:
Taksi is echt goor kun je net zo goed meteen aan de chemo gaan
Haha een grapje over kanker. (lol)quote:Op zaterdag 23 november 2019 17:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kanker maakt wel slanker. Handig tegen overgewicht.
super edgyquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha een grapje over kanker. (lol)
He Haags hoe is die, jonge?quote:
Welkom in de sc van KLBquote:
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beterenquote:
Zei ik ook in m'n sollicitatie als modquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beteren
We staan op de bankenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dank je! Ik kan soms heel vervelend zijn maar doe mijn best mijn leven te beteren
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nuquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zei ik ook in m'n sollicitatie als mod
Zijn ze toch ff mooi ingetuind
Is wel het enige subforum dat bij je past jaquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nu
Mod is niks voor jou.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Doe ff een goed woordje voor me als onz mod, murp negeert me nu
Doe maar ff danquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is wel het enige subforum dat bij je past ja
Sommige dingen moet je gewoon niet willen, beste quotidienquote:
Is toch kek zo'n blauw kleurtjequote:Op zaterdag 23 november 2019 18:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je gewoon niet willen, beste quotidien
Ik kan dit beamenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is toch kek zo'n blauw kleurtje
Het machtsgevoel is niet in woorden uit te drukkenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is toch kek zo'n blauw kleurtje
Kan ik toch nog een gevoel van controle hebben wat ik irl misquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het machtsgevoel is niet in woorden uit te drukken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan ik toch nog een gevoel van controle hebben wat ik irl mis
Niemand gaat je mentionenquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:54 schreef scrupuleus het volgende:
Wanneer kan ik weer inschakelen voor het betere handwerk?
O mention mij dan maar even.
Ho ho ho even gedragen graagquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet je baldadige kutsmoel houden.
Ziedendquote:Op zaterdag 23 november 2019 18:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet je baldadige kutsmoel houden.
IJstheequote:
Rosequote:
Gewoon aan zuigen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 20:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rose
Ik wilde een fles wijn opentreken maar heb geen ontkurker
Oh wist niet dat je dood bent als je slaapt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:58 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als je niet slaapt leef je bijna 1/3e langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |