quote:Op woensdag 11 december 2019 21:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Geen woord over veldrijden of valt dat ook onder offroad?
dus denk het niet. Ik denk ook dat de top daar te ver vooruit is om nog leuk terug te kerenquote:Dat zijn gravel- en strandraces, alsmede MTB marathons.
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:21 schreef wimderon het volgende:
Voorlopig
Door het stoppen van mijn huidige team, ontstond er een mogelijkheid om mijn focus te verleggen op een passie die ik al enige tijd koester.
Was ie al begonnen met wielrennen dan?
Het is wel aandoenlijk, die hele Boom.
Watquote:Bouhanni wilde Boom mee naar Arkéa-Samsic
Nacer Bouhanni maakte zich sterk voor de komst van Lars Boom naar Arkéa-Samsic. Dat vertelt de 33-jarige Brabander nadat hij bekendmaakte te gaan stoppen als wegwielrenner. Binnen de Franse ploeg werd een transfer echter gedwarsboomd.
Het management van Boom benaderde de afgelopen periode meerdere profteams, maar enkel Arkéa-Samsic leek serieus te worden. “Dat liep uiteindelijk op niets uit, omdat de manager van dat team niets in me zag. Dan niet hè”, reageert Boom bij De Telegraaf. Hij doelt op ploegbaas Emmanuel Hubert die niet inging op het advies van Bouhanni, de nieuwe sprintkopman bij de ProContinentale ploeg.
Gisteren maakte Lars Boom bekend dat hij gaat zijn loopbaan als wegwielrenner beëindigt. Het einde van zijn ploeg Roompot-Charles heeft daar ook mee te maken. “Door het stoppen van mijn huidige team, ontstond er een mogelijkheid om mijn focus te verleggen op een passie die ik al enige tijd koester. Dat zijn gravel- en strandraces, alsmede MTB marathons”, vertelde hij.
Matteo de Bonis klinkt wel veelbelovend.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Andrea Bartolozzi, Gianmarco Begnoni, Liam Bertazzo, Mattia Bevilacqua, Simone Bevilacqua, Manuel Bongiorno, Matteo Busato, Matteo De Bonis, Andrea Di Renzo, Lorenzo Fortunato, Andrea Garosio, Roberto Gonzalez, Alessandro Iacchi, Umberto Marengo, Jan Petelin, Veljko Stojnic, Leonardo Tortomasi, Giovanni Visconti, Luca Wackermann, Edoardo Zardini. Sono questi i 20 corridori che nel 2020 daranno il massimo per far ben figurare la Vini Zabù - KTM.
Dat is een goed stel hoor. Ik ken de helft niet eens.
Volgens Steef rijdt Van Empel de komende twee jaar ook nog voor deze ploeg. Hij heeft zelfs al een heel programma in elkaar gedraaid.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:09 schreef showtimer het volgende:
Pa Van Empel is er klaar mee?
Laat Vegni maar voor Gazprom kiezen.
Jan Drago Petelin lijkt me ook wel een renner voor jou.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Matteo de Bonis klinkt wel veelbelovend.
Maxim Horssels geeft duidelijkheid.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Steef rijdt Van Empel de komende twee jaar ook nog voor deze ploeg. Hij heeft zelfs al een heel programma in elkaar gedraaid.
Maarja, Steef kondigde een paar dagen geleden nog Battaglin, Agnoli en Zurlo aan en daar bleek achteraf ook niets van te kloppen. Wie zal het zeggen.
Daar zijn ze hoor, onze baanwielrenners. Het doel lijkt simpel: deze jongens moeten goud pakken op de OS in Tokio en dan kan Movistar mooi weer maken met het hebben van twee olympische kampioenen. Goedkoop effectbejag.twitter:Movistar_Team twitterde op donderdag 12-12-2019 om 11:45:20🏟🚴♂️✍️ Dos campeones del mundo y Europa de pista brillarán en la ruta y el velódromo junto a Movistar Team en 2020. Bienvenido, @SebastianMoraV; bienvenido, @alberttorresb. #GoTorresGoMora 💪🇯🇵💙 https://t.co/BpoeVbF4j9 reageer retweet
Ondertussen is iedereen in Spanje echt helemaal klaar met Movistar. Fascinerend wat een mislukte transferperiode kan doen.twitter:RFECiclismo twitterde op donderdag 12-12-2019 om 12:25:53?Presentación oficial de @alberttorresb y @SebastianMoraV como fichajes del @Movistar_Team? ?José Luis López Cerrón : "Nos alegra enormemente que Albert y Sebastián formen parte de un equipo como @Movistar_Team, que seguro ayudará en su camino a #Tokio2020" #GoTorresGoMora https://t.co/tgj2CitENJ reageer retweet
Wat moesten we toch zonder die jongen.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maxim Horssels geeft duidelijkheid.
Italiaantjes hebben nu ook een update gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat moesten we toch zonder die jongen.
Alleen vergeten 20 aan te passen naar 21, redacteurtje heeft een zware dag.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Italiaantjes hebben nu ook een update gedaan.
Ook nog steeds geen woord over Betancur. Zou hij dan alleen mogen blijven als ze afscheid moeten nemen van Amador? En ondertussen er maar op vertrouwen dat Banaan zich niet kogeltje rond eet van de stress.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen is iedereen in Spanje echt helemaal klaar met Movistar. Fascinerend wat een mislukte transferperiode kan doen.
Mijn vermoeden is dat Betancur een groot probleem heeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ook nog steeds geen woord over Betancur. Zou hij dan alleen mogen blijven als ze afscheid moeten nemen van Amador? En ondertussen er maar op vertrouwen dat Banaan zich niet kogeltje rond eet van de stress.
Lol. Dat Team Differdange is zelfs voor continentale begrippen echt een kutploeg en dan zou 1 van dat groepje gehandicapte Luxemburgers daar de laatste zijn die je moet halen.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jan Drago Petelin lijkt me ook wel een renner voor jou.
[ afbeelding ]
Heb jij ook zulke inhammen?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Goeie haarlijn trouwens voor een 23-jarige. @:Koffieplanter
Mocht ik willen, mijn vriendin snoeit om de 4 weken het pluis wat nog op mijn hoofd groeit.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke inhammen?
Sinds wanneer hoor je tot de club?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mocht ik willen, mijn vriendin snoeit om de 4 weken het pluis wat nog op mijn hoofd groeit.
Dezelfde tijdlijn als Arjen Robben.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoor je tot de club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |