Nu heb k veel vlees gerechten op de kaart dus vraag nu hoe ze het gebakken willen en zeg k gelijk in een pan natuurlijk. Die heb ik ook wel eens gehad. Ja in een pan graag mevrouwquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms ben ik zo blij dat ik niet in d bediening werk
quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:35 schreef Karzai het volgende:
Uitstraling is eigenlijk yomanda
[ afbeelding ]
Phehehehe, dat laatste was ik zelfs niet op gekomenquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu heb k veel vlees gerechten op de kaart dus vraag nu hoe ze het gebakken willen en zeg k gelijk in een pan natuurlijk. Die heb ik ook wel eens gehad. Ja in een pan graag mevrouw![]()
Ben ze nu voor![]()
Heb mensen ook wel eens koffie in zon metalen keuken bak gebracht als ze een bak koffie bestelde![]()
Maar daar kan ik voornamelijk dan zelf om lachen
Nee zij ook niet:D Ze vonden het ook niet allemaal even grappigquote:Op vrijdag 22 november 2019 19:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Phehehehe, dat laatste was ik zelfs niet op gekomen
Ik kom echt een keertje een wentelteefje bestellen bij jou.quote:Op vrijdag 22 november 2019 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zij ook niet:D Ze vonden het ook niet allemaal even grappig![]()
Maar soms doe ik echt letterlijk wat men besteld.
Bij een andere zaak hadden we bagels op de kaart. Nah mensen wisten echt op gekke manieren dat uit te spreken. Vaak ook Beagle. Onze grote droom was ook dat we zon hond konden aanschaffen die we dan naar de tafel konden laten lopen met een plakje zalm op zijn kop
Verwacht je dan een wentelend teefje te krijgen ?:Pquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom echt een keertje een wentelteefje bestellen bij jou.
Ja duhquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Verwacht je dan een wentelend teefje te krijgen ?:P
Denk niet dat de keuringsdienst van waren dat op prijs zou stellenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Als k ooit nog een eigen zaak zou hebben zet ik expres die bagel op de kaart en neem zon hond
Nee, een tijdelijk en heb ik ook al een tijdje. Soms even tevoorschijn, zoals bij het woord 'flip' .quote:
Ah oké, dan heb ik hem nog niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, een tijdelijk en heb ik ook al een tijdje. Soms even tevoorschijn, zoals bij het woord 'flip' .
De timingquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, dan heb ik hem nog niet eerder gezien.![]()
Wel op een grappige manier hypnotiserend tough.
quote:
Reclames zijn ztoms.. welke podcast raad jij aan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Zit ik net wat hersendood werk te doen zoals agenda bijwerken, dingen voor school structureren en strava routes ordenen met een podcast op de achtergrond komt er zo'n sch**** irritante reclame voorbij in de podcast zelf![]()
Meteen uit mijn volg lijst gegooid![]()
De 2 meest algemene die ik volg zijn 'The Brainfood Show' (is te vinden op youtube, itunes en spotify) Gaat over de meest uiteenlopende nutteloze feitjes zoals waar het gezegde 'het beste sinds gesneden brood' vandaan komt waarbij ze dat hebben nagezocht en het erover hebben wat hetzelfde gezegde was voor dat gezegde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:27 schreef Voxs het volgende:
[..]Hoi!
[..]
Reclames zijn ztoms.. welke podcast raad jij aan?
Die eerste klinkt leuk en ga ik zo opzoeken. De tweede ook, maar als het die ene vervelende met die dreinstem is, sla ik overquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De 2 meest algemene die ik volg zijn 'The Brainfood Show' (is te vinden op youtube, itunes en spotify) Gaat over de meest uiteenlopende nutteloze feitjes zoals waar het gezegde 'het beste sinds gesneden brood' vandaan komt waarbij ze dat hebben nagezocht en het erover hebben wat hetzelfde gezegde was voor dat gezegde.
En 'Welcome to the AA'. Is een podcast van een Belgische cabaretier die iedere week een nieuwe gast en onderwerp heeft. Zo heeft hij er ooit Lieve Schiere gehad waarbij ze het voornamelijk over AI en DNA klonen hadden en Gert Verhulst (Samson en Gert en studio 100) waar het over de Belgische Media en de plaats en groei van studio 100 ging.
Daarnaast 1 podcast over de nieuwste wielren tech en nieuwtjes en 2 die over autosport/Formule 1 gaan.
Die tweede is niet van Geubels, anders had ik er ook niet naar geluisterdquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die eerste klinkt leuk en ga ik zo opzoeken. De tweede ook, maar als het die ene vervelende met die dreinstem is, sla ik overthx!
Sowieso moet ik nog steeds die hoorspelpodcasts eens goed luisteren. ( s-town )
Gelukkig, die is niet om aan te horen, zeker niet zo direct in je orenquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die tweede is niet van Geubels, anders had ik er ook niet naar geluisterd
manmanmanquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:48 schreef TaMieke het volgende:
Veel podcasts hebben reclames toch?
Ik luister Potterless en manmanman.
Maar dan moet ik echt rustig op de bank gaan liggen, ander volg ik het niet
Ik luisterde die podcast vaker als ik in Limburg buiten op de weg een conditie rit van 2/3 uur ging doen. Om die tijd Geubels op je oren te hebben dan heb je gewoon een doodwensquote:Op vrijdag 22 november 2019 20:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gelukkig, die is niet om aan te horen, zeker niet zo direct in je oren
Een podcast beluisteren klinkt als een hype.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
tis echt een podcast. Best leuk ook
Ja is het misschien ook wel. Het is wel iets van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een podcast beluisteren klinkt als een hype.
Geen vent om te horen hijgen?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja is het misschien ook wel. Het is wel iets van de laatste jaren.
man3quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:48 schreef TaMieke het volgende:
Veel podcasts hebben reclames toch?
Ik luister Potterless en manmanman.
Maar dan moet ik echt rustig op de bank gaan liggen, ander volg ik het niet
quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik luisterde die podcast vaker als ik in Limburg buiten op de weg een conditie rit van 2/3 uur ging doen. Om die tijd Geubels op je oren te hebben dan heb je gewoon een doodwens![]()
Wat voor podcasts luister jij?
Die heb ik even in mijn boodmarks gezet. Komende week even uitproberenquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:02 schreef Voxs het volgende:
[..]Niet vooruit te branden dan!
Ik neem het mij steeds voor te luisteren en had er ooit wat opgeslagen. Meer hoorspelpodcasts.
Deze bijvoorbeeld https://stownpodcast.org/
Deze ook nog in mijn edit https://serialpodcast.org/quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik even in mijn boodmarks gezet. Komende week even uitproberen
Deze heeft wel wat luguber gehalte, maar ziet er ergens wel interessant uit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Deze ook nog in mijn edit https://serialpodcast.org/
https://serialpodcast.org/season-one
Deze schijnt ook goed te zijn https://www.thisamericanlife.org/
Ik verwacht een soort luisterboek/hoorspelgebeuren. Als ik de rust heb ga ik luisteren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze heeft wel wat luguber gehalte, maar ziet er ergens wel interessant uit.
Sterkte de komende tijd danquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaarg tering bommen die weer worden afgestoken
Ja het knalt aardig hequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:46 schreef bitterbal het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaarg tering bommen die weer worden afgestoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |