hoezo apart ze draaien daar alleen marco borsato, maan en kensingtonquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Dus zo hoog opgeven van Nederlandstalige muziek. Maar 100% nl verfoeien. Apart
Ja maar als wij zogenaamd oikofoben zijn zou het ook prima zijn als je daar naar luistert Want Nederlandsquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo apart ze draaien daar alleen marco borsato, maan en kensington
Draaien ze Ken**ton daar? Oh, dus helemaal niet per se Nederlandstaligquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo apart ze draaien daar alleen marco borsato, maan en kensington
Ze zullen vast Nederlandstalige artiesten bedoelen hequote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draaien ze Ken**ton daar? Oh, dus helemaal niet per se Nederlandstalig_!
wtftwitter:Donsutherland97 twitterde op donderdag 21-11-2019 om 20:57:12My cat had surgery and they shaved his tail https://t.co/8BPugzP8vV reageer retweet
??? er is toch een verschil tussen alles met stempel nederlandstalig niet luisteren of voorkeur hebben in welke artiesten je liever luistert binnen nederlandstalig???quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als wij zogenaamd oikofoben zijn zou het ook prima zijn als je daar naar luistert Want Nederlands
jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Draaien ze Ken**ton daar? Oh, dus helemaal niet per se Nederlandstalig_!
Maar niemand doet dat hier geloof ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
??? er is toch een verschil tussen alles met stempel nederlandstalig niet luisteren
dat insemineerden jullie welquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar niemand doet dat hier geloof ik ook
100%NL draait niet zo heel veel Nederlandstalige muziek, en wat ze draaien is ALTIJD hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
Dus zo hoog opgeven van Nederlandstalige muziek. Maar 100% nl verfoeien. Apart
Nee toch? Alleen dat ik niet naar kamper muziek kan luisterenquote:
oh excuses danquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen dat ik niet naar kamper muziek kan luisteren
Nederlandstalig luister ik wel soms
Exact.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen dat ik niet naar kamper muziek kan luisteren
Nederlandstalig luister ik wel soms
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |