abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190115533
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.

Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.

Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten. :')
Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
pi_190116225
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
Dat mag, ik denk dat kwantiteit aan dates aardig wat zegt over de kwaliteit die je terugkrijgt van Tinder ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190116245
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef LuNaTiC het volgende:
maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
Ja naja dat is hier wat minder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190118377
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Dan heb je nog ongeveer 99,9 procent van de horde tot een relatie te nemen, succes. :)
pi_190144690
Ik vind letterlijk 80% van de vrouwen aantrekkelijk die ik tegenkom op Tinder.

Krijg dan van 1/100 een like terug ofzo, volgens mij erg veel fake profiles.. (onee Catfishes wat erg)
pi_190148680
quote:
7s.gif Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Doe je niets aan. Eens per 24 uur is nog niet eens weinig.

Ik praat nu met een vrouw die nu helemaal niets meer zegt. Jammer, maar ik ga er niet achteraan en ik ga niet om een reactie vissen bij haar. Als ze nog eens reageert prima, leuk, maar als ze dat helemaal niet meer doet dan is dat ook prima.

Als ze bij jou blijft reageren, ook al is dat eens in de 24 uur, dan geeft dat blijk dat ze in ieder geval nog ergens interesse heeft en tijd en moeite wil steken in het contact.
pi_190149754
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
S. 2014
J. 2016
pi_190155578
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........

Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
pi_190155589
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
Tijd maken.
pi_190155931
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tijd maken.
Doen ons best maar zijn werk is in December gewoon heel druk, hij heeft een dochter en ik mijn kinderen, maar komt wel goed, we willen allebei dus moet lukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 27-11-2019 20:38:27 ]
S. 2014
J. 2016
  woensdag 27 november 2019 @ 19:51:13 #161
545 dop
:copyright: dop
pi_190156337
quote:
Hmm.

Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm..........

Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190156915
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
  woensdag 27 november 2019 @ 20:24:10 #163
545 dop
:copyright: dop
pi_190156935
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
prima, nog steeds dik verkering.

Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190156985
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef dop het volgende:

[..]

prima, nog steeds dik verkering.

Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Dat is meestal wel een goed teken ja :)

Hier laatst ook iemand die opperde dat ik misschien ook maar een plekje in de kast moest voor de vergeten kleding :D

(Lees: woensdagochtend half 7 is duidelijk niet mijn beste moment om alles weer mee naar huis te nemen)
  woensdag 27 november 2019 @ 22:59:52 #165
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_190160734
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
pi_190160760
quote:
3s.gif Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:

[..]

SPOILER
Nu al?!
pi_190162142
quote:

Haar dol draaien en dan doen alsof je het druk hebt.
pi_190163038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Mishu het volgende:

[..]

Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
Dat financiele plaatje op orde is prima.
Je leven op orde... OOK.
Ben wel oud genoeg om dat te mogen verwachten denk ik.
Ik val niet op 20-jarigen.. (eerder het dubbele) als je leven dan nog niet op orde is... zal het wel niet meer gebeuren. (Al kunnen er redenen zijn waardoor het tijdelijk lastiger is.. maar in principe.. als je je dan nog niet zelf kunt redden zalnhet er wel niet meer in zitten)

Maar een maatje?
pi_190163200
quote:
Hmm.

Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout O-) ;)
Het is wat.......
pi_190165154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 07:31 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout O-) ;)
Dat vraag ik niet.
pi_190165219
quote:
Hmm.

Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
pi_190165259
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:57 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?

Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eens :) best erg.
pi_190165331
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?

Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eens :) best erg.
Vind het altijd wel netjes als iemand afzegt, zelf met een nieuw voorstel komt. Als dat uitblijft weet je meestal ook genoeg.

Aan jou om te bepalen of je er meer energie in wilt steken of niet. Dat ze nu nog geen initiatief neemt, betekent niet dat het niet kan komen als ze je wel leuker gaat vinden. Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?

Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
pi_190165445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 11:08 schreef -Straw- het volgende:

Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?

Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.

Maar dus echt 0.0 initiatief te bespeuren. Misschien is de ongeschreven regel eerst x keer mee op date ofzo!? Ik weet het niet ik vind dit maar een beetje matig. :)
pi_190165651
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2019 10:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat vraag ik niet.
Je wilde het niet horen.. dat is wat anders :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')