Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.quote:Op maandag 25 november 2019 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
In 8 weken tijd ofzo, denk ik, wel prima.
Maar als ik iets kan concluderen is het wel dit:
Als ze wilt daten dan heb je binnen een week een date gefixed, als ze niet wilt dan reageert ze of gelijk niet meer, of reageert matig terug, of reageert gewoon leuk terug maar zegt alsnog dates af.
Moet de eerste nog tegen komen die wel afspreekt na lang te chatten.
Dat mag, ik denk dat kwantiteit aan dates aardig wat zegt over de kwaliteit die je terugkrijgt van Tinderquote:Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zou meer waarde hechten aan kwaliteit dan aan kwantiteit.
Ja naja dat is hier wat minder.quote:Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef LuNaTiC het volgende:
maar als de een een date voorstelde, dan kwam die er ook. Ook nog nooit eentje afgezegd of niet op komen dagen last minute.
Dan heb je nog ongeveer 99,9 procent van de horde tot een relatie te nemen, succes.quote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Doe je niets aan. Eens per 24 uur is nog niet eens weinig.quote:Op maandag 25 november 2019 11:27 schreef Stofje het volgende:
Heb nu via Badoo best een leuke dame. Fijn uiterlijk, inhoudelijk leuk gesprek, echt prima. Met wel een hele flinke 'maar': ze zegt ééns per 24 uur iets. Echt: ze reageert, stelt een wedervraag en c'est ca. Bloedirritant.
Tijd maken.quote:Op woensdag 27 november 2019 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nu een leuke vent via badoo! 2 weken geleden in gesprek geraakt en nu 3 dates verder, we vinden elkaar leuk en gaan rustig aan kijken hoe het verder gaat lopen en elkaar zien als er tijd is.
Doen ons best maar zijn werk is in December gewoon heel druk, hij heeft een dochter en ik mijn kinderen, maar komt wel goed, we willen allebei dus moet lukken.quote:
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Andere Tinder chick idem dito.
Tinder chick die in mijn graveyard zit idem.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm..........
Hoe zorg je ervoor dat een vrouw uit zichzelf een bericht gaat sturen!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prima, nog steeds dik verkering.quote:Op woensdag 27 november 2019 20:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou en je liefde eigenlijk dop?
Dat is meestal wel een goed teken jaquote:Op woensdag 27 november 2019 20:24 schreef dop het volgende:
[..]
prima, nog steeds dik verkering.
Heb reeds een deel van haar kledingkast ingepikt 😁
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.quote:Op zondag 24 november 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh en afknappers in profielteksten.. kom ze nu weer tegen natuurlijk.
Mannen die hun zaakjes op orde hebben en nu een maatje zoeken.
quote:Op woensdag 27 november 2019 19:51 schreef dop het volgende:
[..]
Zeggen dat je haar leuk vind, en kindertjes met haar wil.Nu al?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Haar dol draaien en dan doen alsof je het druk hebt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Dat financiele plaatje op orde is prima.quote:Op woensdag 27 november 2019 22:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Voor mannen is dat financiele plaatje blijkbaar erg belangrijk. Het zijn overigens vaak niet de meest aantrekkelijke mannen met deze tekst.
Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets foutquote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Vorige date begint ook geen gesprek, reageert wel terug als ik wat naar haar stuur.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........
Dat vraag ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2019 07:31 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Mijn potentiele date begon gisteren gewoon uit zichzelf een gesprek met mij. Dus als het zelfs al bij mij voorkomt, dan doe jij toch iets fout![]()
Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.quote:Op woensdag 27 november 2019 19:17 schreef ludovico het volgende:
Hmm.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm...........
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?quote:Op donderdag 28 november 2019 10:57 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Dat doet ze als ze je leuk genoeg vindt.
Vind het altijd wel netjes als iemand afzegt, zelf met een nieuw voorstel komt. Als dat uitblijft weet je meestal ook genoeg.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou dan concluderen we even dat dat tekort is, plan van aanpak? Zelf initiatief blijven nemen?
Ik denk dat ik die ene wel afschrijf qua kansen in ieder geval. Ze kwam met een verhaal dat ze geen bakkie kon doen want haar zusje moest naar de huisarts, eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal gewoon niet eensbest erg.
Al zeg ik het zelf, zijn het gewoon leuke gesprekken.quote:Op donderdag 28 november 2019 11:08 schreef -Straw- het volgende:
Als ze wel reageert, blijft het gesprek zich dan ontwikkelen? Zit er kans op een date in?
Ze weet misschien nog niet genoeg van je om de behoefte te voelen jou te contacten, als ze daarnaast andere mannen heeft die ook het contact initiëren. Het maakt lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |