abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport maandag 25 november 2019 @ 12:25:01 #51
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190114567
ÖBB heeft de ontwerpen voor de nieuw NightJet gepresenteerd. https://blog.oebb.at/die-nightjets-der-neuen-generation/



[ Bericht 19% gewijzigd door dennistd op 25-11-2019 12:30:35 ]
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190114782
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:25 schreef dennistd het volgende:
ÖBB heeft de ontwerpen voor de nieuw NightJet gepresenteerd. https://blog.oebb.at/die-nightjets-der-neuen-generation/

[ afbeelding ]
Goed zo. Nu weer op Amsterdam gaan rijden graag :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport maandag 25 november 2019 @ 13:08:06 #53
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190115274
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Goed zo. Nu weer op Amsterdam gaan rijden graag :P
Dat gaat vanaf december 2020 toch ook weer gebeuren?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport maandag 25 november 2019 @ 13:58:45 #54
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190115994
NS heeft weer treinpakkers, dit keer zonder offline boekje: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/campagnes/treinpakkers
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190117681
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:08 schreef dennistd het volgende:

[..]

Dat gaat vanaf december 2020 toch ook weer gebeuren?
Echt?? Cool!! :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_190118249
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:58 schreef dennistd het volgende:
NS heeft weer treinpakkers, dit keer zonder offline boekje: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/campagnes/treinpakkers
Thanks. Eerste klas, altijd goed.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 25 november 2019 @ 16:40:24 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190118895
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:58 schreef dennistd het volgende:
NS heeft weer treinpakkers, dit keer zonder offline boekje: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/campagnes/treinpakkers
Dank u.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Redactie Sport dinsdag 26 november 2019 @ 01:00:40 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190127827
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190135288
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:58 schreef dennistd het volgende:
NS heeft weer treinpakkers, dit keer zonder offline boekje: https://www.ns.nl/spoordeelwinkel/campagnes/treinpakkers
De link werkt niet meer. Blijkbaar was het maar een korte actie?
  Redactie Sport dinsdag 26 november 2019 @ 17:24:28 #60
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190135580
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:05 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

De link werkt niet meer. Blijkbaar was het maar een korte actie?
Hij doet het hier gewoon hoor?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190135653
Yep, no problem.
pi_190135668
De eerste klas upgrade kaartjes staan er niet meer op :(
Dit is geen automatisch bericht; ik typ dit onderaan elk bericht.
pi_190135747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef dennistd het volgende:

[..]

Hij doet het hier gewoon hoor?
Vreemd. Ik krijg een 404 error.
  dinsdag 26 november 2019 @ 17:42:34 #64
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190135931
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2019 17:33 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Vreemd. Ik krijg een 404 error.
10 minuten geleden deed hij het bij mij nog, nu krijg ik ook een 404. 🤷🏻‍♂️
pi_190170485
Is het jullie al eens opgevallen dat Tuffy haar stem overslaat als ze "naar" zegt na "sprinter", maar niet na "Intercity"?
pi_190179946
Nee heb oordopjes in
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 november 2019 @ 21:32:47 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190191428
ik vraag me af hoeveel km ik vandaag per spoor heb afgelegd :')
Alkmaar Noord - Haarlem - Sloterdijk - Hoorn - Sloterdijk - Utrecht - Amsterdam CS - Alkmaar Noord
Was een leuke trip alles bij elkaar _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 november 2019 @ 22:19:34 #68
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190192532
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2019 21:32 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af hoeveel km ik vandaag per spoor heb afgelegd :')
Met deze website kun je dat uitzoeken: https://brouter.damsy.net/latest/

Set linksboven dat ding op "Rail" en klik daarna op de stations waar je bent geweest, dan verschijnt onderin de afstand :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter vrijdag 29 november 2019 @ 22:28:38 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190192740
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2019 22:19 schreef James1988 het volgende:

[..]

Met deze website kun je dat uitzoeken: https://brouter.damsy.net/latest/

Set linksboven dat ding op "Rail" en klik daarna op de stations waar je bent geweest, dan verschijnt onderin de afstand :P
hmm. gaat lastig als je hetzelfde station vaker tegenkomt op je reist ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 29 november 2019 @ 22:29:20 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_190192755
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 november 2019 22:28 schreef DJMO het volgende:

[..]

hmm. gaat lastig als je hetzelfde station vaker tegenkomt op je reist ..
Inzoomen en een klein stukje ernaast klikken. :P
pi_190196541
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 20:52 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ach ja :')

Met die valse bommelding van anderhalf jaar geleden was er ook wel wat opvallends. Het hele station was ontruimd, maar mijn gebouw niet (terwijl dat op nog geen 10 meter van het stationsgebouw zelf staat). Mijn buren zagen dat iedereen naar buiten ging, maar ze hadden geen idee waarom. Een buurman die thuiskwam van z'n werk mocht echter niet naar binnen, die moest drie uur buiten wachten.

Ik was toen op vakantie en had er dus gene last van, maar kreeg wel wat mee via Facebook en Whatsapp. :P
Mijn zus heeft dat een keer gehad met die lekkende chloortrein in Amersfoort. Nu al een jaar of 15 of meer terug. Die werkte vlak naast het station. Eerst ontruiming, toen weer terug naar binnen, toen ging het luchtalarm en moesten ze buiten verzamelen, en toen van de brandweer weer naar binnen :')_!
Doei
  Redactie Sport zaterdag 30 november 2019 @ 09:55:10 #72
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_190196742
Bijzonder transport :D



Is een oud dubbeldeksrijtuig dat naar een politietrainingscentrum ging, maar niet met dieplader en al onder het viaduct door paste. Aan de ene kant afladen dus, spoor onder het viaduct leggen en aan de andere kant weer opladen _O-

https://bahnblogstelle.ne(...)zu-trainingszwecken/
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_190196926
Geweldig! Is dit nou Schienenersatzverkehr?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 30 november 2019 @ 10:21:39 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_190196970
Waarom niet op de zij vervoeren?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_190197868
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 november 2019 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom niet op de zij vervoeren?
Omdat Ome Adolf zijn Breitspuhrbahn (of hoe het ook in Germaans heet) nooit heeft aangelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')