Nee van der Valkquote:
je hebt er net naar gekekenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die daar naar kijken sporen niet.
een horizontale date van een uurtjequote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Op Man Bijt Hont was vanavond ook een woonwagen item. #vooroordelen
lekkerquote:Op donderdag 21 november 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij een paardenhoofd in je bed?
maar je zou haar wel doenquote:
Nee, ik krijg snel blauwe plekkenquote:
Leuk vrouwtje om naar te kijken wel.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:37 schreef BlackNero het volgende:
Gigi Ravelli. Helemaal vergeten dat die bestond.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, ik krijg snel blauwe plekken
Wij ook. Wij wachten allemaal op Ellie Leest.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij boeit Pauw dit niet zoveel
Maar kan ze ook toegepast dieren wetenschappen?quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef BlackNero het volgende:
Drie studies tegelijk. Dat lijkt mij ook vermoeiend.
Ja, maar rijke man gevonden die niet in de spotlights wil staan, dus geen carrière meer.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:39 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Leuk vrouwtje om naar te kijken wel.
Of je worst LUST.quote:
Ik vond het grappig hoe ze dat opeens riepquote:
De vraag is dan ook ..............quote:Op donderdag 21 november 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij boeit Pauw dit niet zoveel
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De vraag is dan ook ..............
Gaat ze mee naar de woonboot
De twitters zijn boos om die uitspraak.twitter:bosschenaortje twitterde op donderdag 21-11-2019 om 23:43:06De wit Nederlandse cultuur?!? STFU #Pauw reageer retweet
Met gierende bandenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
@twitter is boosquote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef BlackNero het volgende:
De twitters zijn boos om die uitspraak.twitter:bosschenaortje twitterde op donderdag 21-11-2019 om 23:43:06De wit Nederlandse cultuur?!? STFU #Pauw reageer retweet
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:44 schreef Oscar. het volgende:
[..]
@:twitter is boos
@:zipportal is sip
water is nat
Het is Dilán, niet Dilan.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Dilan gaat van de Euromast.
VERY SAD.
https://www.theaterbellev(...)oor_de_schaduw_heen/quote:
Au.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
zal ik jou eens door een bushokje tyfen [ afbeelding ]
Leuke verhalen voor een First Date misschien ja.quote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
IN DE OVEN MET JOU
[ afbeelding ]
caafs rennen niet in radjes gekquote:
Daarom zijn ze ook zo dik.quote:
thickkkkkquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit gaat Ellie notes opleveren. @:monkyyy
pcquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Noem eens wat afkortingen in jullie vakgebied
NWSquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Professionele FOK!kerquote:
SPAquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
je moet eens mod wordenquote:
WWquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
quote:
OOP FP RX MSquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Python?quote:
hahahahahaquote:
jeetjequote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik word dan jouw baas. Met mijn FOK strafblad heb jij een GROOT PROBLEEM.
Taaloverstijgende afkortingen.quote:
Ik ben bang van welquote:Op donderdag 21 november 2019 23:59 schreef kree het volgende:
Ellie was ff leuk op tv, maar die gaat er geen lange carrière in krijgen op tv ben ik bang
Hier in dit topic ook.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Pauw had ook wel door dat het wat slechter met Dilan ging.
Ze is te is te irritant, maar we zullen zien, geef haar het voordeel vd twijfelquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:02 schreef svann het volgende:
[..]
Hier in dit topic ook.
Er is niet eens over woonboten gesproken.
quote:Op donderdag 21 november 2019 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Taaloverstijgende afkortingen.
TBSquote:Op donderdag 21 november 2019 23:55 schreef monkyyy het volgende:
Zit te denken of Pauw of TWD op Netflix...quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:03 schreef superniger het volgende:
FLOPGASTEN
FLOPSHOW
Den Bosc/h geneuzel.
Ik ga The Mandalorian kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zit te denken of Pauw of TWD op Netflix...
Die ga ik ook maar eens kijken! Kende deze nog niet! Thx!quote:
Tja, iemand moet onze welvaart in stand houden!quote:
Dodelijk saai dit is de hele week al uitgekauwd.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, iemand moet onze welvaart in stand houden!
Het meest irritante bij deze vent is wel dat hij blijft volhouden dat hij niets gehoord heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Dodelijk saai dit is de hele week al uitgekauwd.
Eerste keer was interessant nu niet meer
Ik ben er! Ik zat in de sauna ovenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, iemand moet onze welvaart in stand houden!
Hij kan ook voelen hoeveel mensen het waren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het meest irritante bij deze vent is wel dat hij blijft volhouden dat hij niets gehoord heeft.
''We hebben anderen op de m-side gevraagd of ze wat gehoord hadden, ze zeiden van niet, dus ja..''![]()
Monkeyyy is er.quote:
Nouja snap dat ze er aandacht aan geven, maar het interesseerd me niet wie of wat deed. We hebben allemaal de beelden gezien 100x nu.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het meest irritante bij deze vent is wel dat hij blijft volhouden dat hij niets gehoord heeft.
''We hebben anderen op de m-side gevraagd of ze wat gehoord hadden, ze zeiden van niet, dus ja..''![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben er! Ik zat in de sauna oven
Hij had gewoon niet moeten aanschuiven vanavond.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Zo te horen loopt deze man voor z';n verantwoordelijkheden weg, low energy.
quote:
quote:Een voorproefje op wat LinkedIn-leden te zeggen hebben over Jan-Hein Schouten:
“
Born to lead. Where Jan-Hein goes, people will follow. Inspiring, charismatic. Always looking for new opportunities and having the gut and wit to turn ideas into reality. Taking good care of the people he's working with.
Letterlijk het tegenovergestelde van de werkelijkheidquote:
Doordat hij zondag zelf faalde?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:21 schreef wuuht het volgende:
Pff hoe deze kale zó diep door het stof moet om 1 uitgejouwde neger.....
Maar kijk, als je dan aanschuift, wat vrij stupide is, stel je zal dan nederig op en zeg dat je het verprutst hebt en het nu zo en zo gaat doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:21 schreef wuuht het volgende:
Pff hoe deze kale zó diep door het stof moet om 1 uitgejouwde neger.....
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef Oostblokkert het volgende:
Je dochter Tonny noemen, dat is nog erger dan racisme.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:26 schreef superniger het volgende:
Ik haak af.
Fijn weekend iedereen.
Jij ook supahquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:26 schreef superniger het volgende:
Ik haak af.
Fijn weekend iedereen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:26 schreef superniger het volgende:
Ik haak af.
Fijn weekend iedereen.
Deze zomer mogen we weer!quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Samen in de tuin, één tv, kratje erbij
Ik denk een weekquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Hoelang kunnen jullie dood in je huis liggen voordat je wordt gemist?
Tot de deurwaarder geld komt halen, na twee uur waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tot de deurwaarder geld komt halen, na twee uur waarschijnlijk.
Ochquote:
En eh... bij jou?quote:
Als ik 10 minuten niet in een Pauw topic zit gaan er al mensen zich zorgen makenquote:
Dit is een verkapte 'ben je single?' vraag.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, soms stuur ik wel eens een appje met B’s, zodat mensen zich geen zorgen gaan maken. Want soms heb ik er geen zin in en pleur die telefoon uit gewoon.quote:
Die deurwaarder was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, soms stuur ik wel eens een appje met B’s, zodat mensen zich geen zorgen gaan maken. Want soms heb ik er geen zin in en pleur die telefoon uit gewoon.
Als ik niet reageer meer, Euhm wanneer gaat iemand denken er is iets niet ok, week denk.
En jij niemand behalve een deurwaarder?
Tja je weer het niet hèquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:44 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die deurwaarder was maar een grapje hoor.
neequote:Op vrijdag 22 november 2019 23:55 schreef svann het volgende:
[..]
Oh... Dus niet echt het terugkijken waard?
Kon hij ze tenminste betalen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:57 schreef monkyyy het volgende:
Anker & Anker die nog even een dikke uitkering van 700.000 gulden voor Ferdi E. voor elkaar kregen
Maar ook wel een beetje naïef. zeggen dat je dan maar de hele vak naar huis stuurt. Realiseert Jeroen wel hoeveel geld dat kost. Misschien nog niet op die avond maar als je 2000 man naar huis stuurt en daarmee creëer je een negatieve spiraal. hoeveel seizoenskaarten gaat het volgend jaar kosten. Op een stadion capaciteit van 8500 is 2000 supporters nogal wat. Dat ga je echt niet wekenlang volhouden.quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 00:04 schreef svann het volgende:
Volgende week beter.
Fijn weekend allen -voor zover nog aanwezig.
Ja is maar een vierdelige uitzending.quote:Op maandag 25 november 2019 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond:
Anna Nooshin over haar nieuwe BNNVARA-programma.
quote:Op maandag 25 november 2019 15:37 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond:
Anna Nooshin over haar nieuwe BNNVARA-programma.
Present.twitter:pauwnl twitterde op maandag 25-11-2019 om 20:15:05Tegen Marco Kroon is vandaag 100 uur werkstraf geëist wegens het geven van een kopstoot aan een agent. Met zijn advocaat Geert-Jan Knoops vertelt Kroon hoe hij over de uitspraak denkt. @SaskiaBelleman woonde de rechtszaak bij en schuift ook aan. #Pauw https://t.co/YrpDmEKaXL reageer retweet
Dit is echt misdadig lelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 22:57 schreef Bocaj het volgende:
En als lambo ook nog eens met deze komt!
[ afbeelding ]
Ik zit sterk te denken om die te reserverenquote:Op maandag 25 november 2019 22:54 schreef Bocaj het volgende:
Ben nog steeds een beetje ontdaan...
[ afbeelding ]
Doen, volgens mij zit je nergens aan vast indien je toch niet wil...quote:Op maandag 25 november 2019 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit sterk te denken om die te reserveren
Daar gaat je willemsorde...quote:Op maandag 25 november 2019 23:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat kan ook niet zulke uitspraken van die wouten.
Ja precies.quote:
Inderdaad! En wanneer die in productie gaat (2021/2022) bepaal ik wel of ik hem echt wilquote:Op maandag 25 november 2019 23:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doen, volgens mij zit je nergens aan vast indien je toch niet wil...
Zolang je geen aandelen Tesla hebt is dat prima te doen.quote:Op maandag 25 november 2019 23:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Inderdaad! En wanneer die in productie gaat (2021/2022) bepaal ik wel of ik hem echt wil
ORDERAH!!!!quote:Op maandag 25 november 2019 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
Wat fijn om zo de nacht in te gaan met een verhaal over de piemel van Marco Kroon
Anna houdt meer van euro's.quote:Op maandag 25 november 2019 23:08 schreef Zipportal het volgende:
Anna lust ook piemels. Alles voor de vvieuwussus.
quote:Op maandag 25 november 2019 23:08 schreef marcodej het volgende:
Kunnen we deze man niet gewoon zijn Willemsorde afnemen en dan lekker zijn leventje in alle anonimiteit laten voortzetten? Dan zijn we van alle gezeik af.
Waar gaat dit over joh.
Je kijkt te veel naar films.quote:Op maandag 25 november 2019 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Marco lijkt me zo'n type die á la Rambo in First Blood helemaal doordraait en agenten gaat jagen in het bos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |