Zou er ook autistisch van kunnen rakenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:51 schreef I het volgende:
[..]
Echt hè. Twee knopjes indrukken is ook heel eng natuurlijk.
De TT moet ook nog gewijzigd worden.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:51 schreef I het volgende:
[..]
Echt hè. Twee knopjes indrukken is ook heel eng natuurlijk.
Kon ook prima zo blijven, 't is maar net wat je voorkeur heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
De TT moet ook nog gewijzigd worden.
Mijn voorkeur was dat iemand anders hem zou openen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:05 schreef I het volgende:
[..]
Kon ook prima zo blijven, 't is maar net wat je voorkeur heeft.
Zo danquote:Op donderdag 21 november 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn voorkeur was dat iemand anders hem zou openen.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo dan
Is dit het einde van de kutkliek?
Gaat I. op anoniem?
Sluit hij zich nu aan bij driepink en #Anoniem?
Hoi flipsie vriendinquote:Op donderdag 21 november 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig dan kan ik in de discord nog blijven
Ja, I is niet het type dat je kickt omdat het hem niet lukt een discussie te winnen en hij jaloers is dat je zijn plaats in FEE heeft overgenomen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig dan kan ik in de discord nog blijven
Wie is er allemaal lid van de kutkliek?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo dan
Is dit het einde van de kutkliek?
Gaat I. op anoniem?
Sluit hij zich nu aan bij driepink en #Anoniem?
Nou nou mufasaquote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef murp het volgende:
I op anoniem? Oh, ik zal dat wel even intern doorsturen.
Bedankt!
Nou, ik ben niet zo van de spellingquote:Op donderdag 21 november 2019 22:16 schreef GGMM het volgende:
Shit murp in de sc
Nu moeten we op onze woorden passen.
Zolang ik rafiki mag zijnquote:
Nee, dat had ik al gemerkt.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:17 schreef murp het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zo van de spelling
Oef dat spreekt wel in I zijn voordeelquote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, I is niet het type dat je kickt omdat het hem niet lukt een discussie te winnen en hij jaloers is dat je zijn plaats in FEE heeft overgenomen.
Vind jij 2 FA's ook eng?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef dat spreekt wel in I zijn voordeel
Euh Ama, I en GGMM (vooralsnog) en ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie is er allemaal lid van de kutkliek?
Moiraquote:Op donderdag 21 november 2019 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh Ama, I en GGMM (vooralsnog) en ik.
Je bent van harte welkom
Of vergeet ik nu iemand
Jaquote:
Ik heb jou altijd eng gevonden, maar vind je tegenwoordig mee vallen. Dus nu ben ik overtuigd dat ik niet zo snel iets meer eng vindquote:
Ik ben blij dat je me niet meer eng vind.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb jou altijd eng gevonden, maar vind je tegenwoordig mee vallen. Dus nu ben ik overtuigd dat ik niet zo snel iets meer eng vind
(Denk ik)
Oh nee die mag ik allemaal nietquote:Op donderdag 21 november 2019 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euh Ama, I en GGMM (vooralsnog) en ik.
Je bent van harte welkom
Of vergeet ik nu iemand
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh nee die mag ik allemaal niet
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat snap ik!!quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me niet meer eng vind.
Heel blij!
Oh oeps.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar niet echtquote:
Lijkt me dus echt een kutfilm.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
Mijn Cats topic loopt leuk
Ik ga vaker F&S topics openen
Ja ziet er echt dramatisch kut uitquote:Op donderdag 21 november 2019 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me dus echt een kutfilm.
Ben nu al benieuwd naar IMDb cijferquote:Op donderdag 21 november 2019 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ziet er echt dramatisch kut uit
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs drugs maakt de film niet goed ben ik bang.
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Zelfs drugs maakt de film niet goed ben ik bang.
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, I is niet het type dat je kickt omdat het hem niet lukt een discussie te winnen en hij jaloers is dat je zijn plaats in FEE heeft overgenomen.
Doe dat maar even niet. Dan moet ik één van mijn kloontjes afstoffen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:15 schreef murp het volgende:
I op anoniem? Oh, ik zal dat wel even intern doorsturen.
Bedankt!
Heb wel zin in een bbqquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef I het volgende:
[..]
Doe dat maar even niet. Dan moet ik één van mijn kloontjes afstoffen.
Walgelijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet
Wodka red bull genotquote:Op donderdag 21 november 2019 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wodka pls
[..]
Lief
Wodka cola en wodka red Bull altijd genot
Omg🥰quote:
Nouuuuuu laten we dat maar niet doen okéquote:Op donderdag 21 november 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoveel wodka redbull drinken dat je tanden eruit rotten genot
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2019 23:02 schreef JanCees het volgende:
Ik ga slapen welterusten flipsie en de rest
Ron Goossens?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net een goede Nederlandse film gekeken![]()
Bo Maerten
Ja ik kwam hier net ook al op toen ik Bo Maerten nog even ging googlenquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef I het volgende:
[..]
Mooie scenes met Bo ook.
Maar ik had wel verwacht dat het daar niet om ging.
Eensch.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kwam hier net ook al op toen ik Bo Maerten nog even ging googlen
Lekker man.
Mijn god dit is slechtquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:33 schreef I het volgende:
[..]
Mooie scenes met Bo ook.
Maar ik had wel verwacht dat het daar niet om ging.
Wat is een bh flash nou weer?quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
Uberlol, en zojuist kwam er een bh flash in mijn richting
Ik werd laatst keihard gedownvote op Reddit toen ik zei dat ik geen 14 meer was toen ze Dude where is my car ophemeldenquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms zijn dat soort films wel leuk.
Waarschijnlijk kreeg Naatje een stukje bh te zien van een vrouwmensch die iets te uitbundig bewoogquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een bh flash nou weer?
Haha toen ik dat een paar jaar geleden weer eens probeerde te kijken om het na twee minuten af te zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd laatst keihard gedownvote op Reddit toen ik zei dat ik geen 14 meer was toen ze Dude where is my car ophemelden
Ik kan me zo 1,2,3 niet eens een comedyfilm heugen. Ja Alles is liefde en shit.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar ik vind Nederlandse comedy dan vaak nog wel leuker dan Amerikaanse comedy.
Benieuwd of hij er nu al mee ligt te lebberen op het toilet.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kreeg Naatje een stukje bh te zien van een vrouwmensch die iets te uitbundig bewoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Boobieflash, maar dan met bh nog aan. Dus ze moeten hun T-shirt omhoog doen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is een bh flash nou weer?
Ben je bij een of andere puberale ontgroening?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boobieflash, maar dan met bh nog aan. Dus ze moeten hun T-shirt omhoog doen.
Nee Alles is Liefde is kut.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1,2,3 niet eens een comedyfilm heugen. Ja Alles is liefde en shit.
New Kids is toch ook wel beetje meh
Wat heb je daaraan dan?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boobieflash, maar dan met bh nog aan. Dus ze moeten hun T-shirt omhoog doen.
Nee, gewoon, in m'n nieuwe stamkroegquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je bij een of andere puberale ontgroening?
Dan zit je toch niet op de foks joh.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon, in m'n nieuwe stamkroeg
quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh en De Marathon was wel echt genot trouwens
Martin van Waardenbergquote:
Mja, als ik er eerder was geweest, maar nu kwam ik echt met laatste ronde binnen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je toch niet op de foks joh.
Have you met Naatje?
Lekker bezig.quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, als ik er eerder was geweest, maar nu kwam ik echt met laatste ronde binnen.
Overigens heb ik vandaag met een chick gezoend, totaal komt nu op 5
Eensquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
En dan kom je meteen bij LoenatikDat vond ik vroeger wel echt hilarisch
Eensquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Oh en De Marathon was wel echt genot trouwens
Dat zat ik laatst nog te googlenquote:Op vrijdag 22 november 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
En dan kom je meteen bij LoenatikDat vond ik vroeger wel echt hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |