quote:José Mourinho werd woensdagochtend aangesteld als nieuwe trainer van Tottenham Hotspur, waar Mauricio Pochettino werd ontslagen. Engeland zou Engeland niet zijn als het salaris van Mourinho al binnen een paar uur op straat zou liggen.
De Daily Mail weet te melden dat Mourinho zo'n 17 miljoen euro per jaar mag bijschrijven. Dat is ongeveer het dubbele van wat Pochettino jaarlijks op zijn bankafschriften langs zag komen.
Kijk iemand die het niet snapt.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En je kan vrijwel eindeloos falen. Kijk die Pinokkio van Tottenham, die wordt nu genoemd als grootste kanshebber voor Bayern..
Oeh als ie dat doet bevriend ik TS snel, want ik heb altijd al Peter R. de Vries willen ontmoetenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
zeker om de boys -14 te trainen viezerik
Na een slechte seizoensstart kan Pochettino er niks meer van? Heeft gewoon de CL-finale gehaald met Spurs. Nee, jij zou dat beter doen inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En je kan vrijwel eindeloos falen. Kijk die Pinokkio van Tottenham, die wordt nu genoemd als grootste kanshebber voor Bayern..
Als manager niet lukt, lijkt mij spelers scouten ook een heerlijke baan. Beetje vliegen naar Argentinië, de competitie opzoeken en de beste spelers in potentie voor de club proberen te vinden.quote:
Er komt bij Bayern gewoon een interim tot einde competitie, waarna Ten Hag daar aan de slag zal gaan volgend seizoen.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mij lijkt Technisch directeur heel vet, je komt zoveel dingen te weten over mislukte transfers. En daarnaast spelers handelen. Heel vet.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als manager niet lukt, lijkt mij spelers scouten ook een heerlijke baan. Beetje vliegen naar Argentinië, de competitie opzoeken en de beste spelers in potentie voor de club proberen te vinden.
Op FM en FIFA probeer ik altijd een aanvallende tactiek met de lange bal en snelle spelers in een 4-4-2 formatie. Zo veel mogelijk snelle 18-jarigen in potentie te halen voor goedkoop. Daarna doorverkopen met zieke winsten en daarvan goede investeringen doen in grote spelers icm eigen jeugd.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:41 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mij lijkt Technisch directeur heel vet, je komt zoveel dingen te weten over mislukte transfers. En daarnaast spelers handelen. Heel vet.
Heerlijk dat handelen, en vooral jeugdspelers laten ontwikkelen. Heb je nieuwste FM ook aangeschaft?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op FM en FIFA probeer ik altijd een aanvallende tactiek met de lange bal en snelle spelers in een 4-4-2 formatie. Zo veel mogelijk snelle 18-jarigen in potentie te halen voor goedkoop. Daarna doorverkopen met zieke winsten en daarvan goede investeringen doen in grote spelers icm eigen jeugd.
Jazeker. En FIFA voor het visuele aspect. Met hilarische simulaties.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heerlijk dat handelen, en vooral jeugdspelers laten ontwikkelen. Heb je nieuwste FM ook aangeschaft?
Ik ga nog even wachten of ik inderdaad FM ga kopen, heb nog vette game met FM19 en wil niet te veel gamen. FM2020 niet heel erg veel nieuwe features had ik begrepenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jazeker. En FIFA voor het visuele aspect. Met hilarische simulaties.Het Sparta-shirt met een gouden Eredivisie badge bijvoorbeeld. Of van de Champions League.
Kom spelen in een FOK! Osm competitie danquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Lijkt mij de allermooiste baan die er is.
Beetje spelers zoeken en scouten, tactisch een zeer attractive opstelling maken, een voetbalploeg heerlijk laten voetballen. Jeugdopleiding opbouwen en onderhouden, scoutingsapparaten voor de jeugd instellen.
Ik vind het heerlijk om op FIFA/FM/OSM kleine ploegjes als Excelsior, Go Ahead Eagles, een 4de klasser uit Engeland, of een 2de klasser uit Duitsland een topclub te maken.
Topclub die mee doet om de landstitel en Europees meedoet. Interviews geven, een winning eleven creëren. Leuk voor de camera doen. Mocht je werkloos raken lekker bij Veronica Inside aansluiten tot de volgende club.
Klacht: ik ben geen voetbalmanager en moet het van games hebben.
Juich: Net met Feyenoord de Europa League en de landstitel na 3 seizoenen managen gewonnen.Als ik ook de Champions League heb gewonnen, wordt de volgende club hierna HSV in de 2.Bundesliga. En die dan ook weer in ere te herstellen.
FM2020 is meer een update voor de spelersdatabase en user inferfactie, ja. Je mist niet veel.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:02 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik ga nog even wachten of ik inderdaad FM ga kopen, heb nog vette game met FM19 en wil niet te veel gamen. FM2020 niet heel erg veel nieuwe features had ik begrepen
Als die er is of wordt gemaakt, ben ik graag van de partij!quote:Op donderdag 21 november 2019 23:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom spelen in een FOK! Osm competitie dan
Laten we die maken dan, je kan competitie makenquote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als die er is of wordt gemaakt, ben ik graag van de partij!
Voetbalmanagerspellenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
Lijkt mij de allermooiste baan die er is.
Beetje spelers zoeken en scouten, tactisch een zeer attractive opstelling maken, een voetbalploeg heerlijk laten voetballen. Jeugdopleiding opbouwen en onderhouden, scoutingsapparaten voor de jeugd instellen.
Ik vind het heerlijk om op FIFA/FM/OSM kleine ploegjes als Excelsior, Go Ahead Eagles, een 4de klasser uit Engeland, of een 2de klasser uit Duitsland een topclub te maken.
Topclub die mee doet om de landstitel en Europees meedoet. Interviews geven, een winning eleven creëren. Leuk voor de camera doen. Mocht je werkloos raken lekker bij Veronica Inside aansluiten tot de volgende club.
Klacht: ik ben geen voetbalmanager en moet het van games hebben.
Juich: Net met Feyenoord de Europa League en de landstitel na 3 seizoenen managen gewonnen.Als ik ook de Champions League heb gewonnen, wordt de volgende club hierna HSV in de 2.Bundesliga. En die dan ook weer in ere te herstellen.
Yup. Is er een before en after foto van Jaap Stam? De wallen onder zijn ogen werden steeds zwarter en groter naar mate het seizoen vorderde.quote:Op vrijdag 22 november 2019 00:19 schreef Elan het volgende:
Eens.
Behalve bij Feyenoord, dan ben je na afloop van je contract 10 jaar ouder en kamp je met hartritmestoornissen.
Ik ga nog kijken, een topic maken enzo. Je moet wel een OSM seizoenskaart hebben volgens mij.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Laten we die maken dan, je kan competitie maken
Ik ga dit later checken, lijkt mij tofquote:Op vrijdag 22 november 2019 00:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Voetbalmanagerspellen![]()
Mocht je er niet mee bekend mee zijn google anders eens op Hattrick. Is een voetbalmanager browser spel, maar alles is fictief (is al online vanaf 1997). Alles in het spel is fictief. Je meld je aan en je krijgt een voetbalclub aangewezen en je begint natuurlijk helemaal onderste divisie. Is wel echt een spel voor de lange termijn, maar ik vind het persoonlijk echt geweldig. Aan je OP te lezen zou je het best wel tof kunnen vinden.
Thanks ouwe!quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds je mod bent, gaan je topics vooruit
quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga dit later checken, lijkt mij tofThanks voor de tip!
Als speler zou ik ook zo lang mogelijk blijven spelen bij de club die ik ook support. En vlak voor je pensioen, lekker naar de zandbak. Fuck alle commentaar, de spelers en managers die voor miljoenen naar de zandbak of China gaan hebben gelijk. Al zou ik liever voor minder naar Japan of de MLS gaan, leukere landen en iets minder risico dat je niet of te laat uitbetaald wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:29 schreef Aiciu het volgende:
Voetballer zijn en zolang mogelijk bij Napoli, daarna nog een paar kutteams om snel geld te verdienen en op 35e met pensioen
Manager lijkt me niks, te veel gezeik.
Ik meld mij ook aanquote:Op donderdag 21 november 2019 23:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als die er is of wordt gemaakt, ben ik graag van de partij!
dit, lijkt me veel leerrijker dan die spelletjesquote:Op donderdag 21 november 2019 21:52 schreef engine het volgende:
Ga één of ander amateur team trainen dan
Dat is heerlijk inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
OSM, vroeger toen ik op school zat ook wel gespeeld.quote:Op donderdag 21 november 2019 23:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom spelen in een FOK! Osm competitie dan
quote:Op donderdag 21 november 2019 21:52 schreef engine het volgende:
Ga één of ander amateur team trainen dan
Ik ben hier serieus over aan het nadenken. Ik ga even een paar amateurclubs mailen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:32 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
dit, lijkt me veel leerrijker dan die spelletjes
Volgens mij premium SK geloof ik. Maar komt goed!quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:03 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga nog kijken, een topic maken enzo. Je moet wel een OSM seizoenskaart hebben volgens mij.
Ja he, blijft leuk.quote:Op vrijdag 22 november 2019 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OSM, vroeger toen ik op school zat ook wel gespeeld.
Er is net door de baas @jigggy een OSM compeitie en topic aangemaakt. De Premier League it is.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Er is net door de baas @:jigggy een OSM compeitie en topic aangemaakt. De Premier League it is.
VBL / [OSM #1] De FOK!League op Online Soccer Manager. Doe mee!
quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Er is net door de baas @:jigggy een OSM compeitie en topic aangemaakt. De Premier League it is.
VBL / [OSM #1] De FOK!League op Online Soccer Manager. Doe mee!
Na die tijd niet meer gespeeld eigenlijk.quote:
Ik wist die van mij á la minute terwijl ik het al een aantal jaren niet meer heb gespeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na die tijd niet meer gespeeld eigenlijk.
Eens zien of ik mijn oude inloggegevens nog heb.
Ik wist ze ook nog, ik heb het ook al zeker 15 jaar, misschien zelfs al langer niet meer gespeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik wist die van mij á la minute terwijl ik het al een aantal jaren niet meer heb gespeeld.
Wel mooie prijzen gepakt, vooral wereldkampioen geworden als bondscoach.
Ja, eens kijken of ik in die competitie kan komen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist ze ook nog, ik heb het ook al zeker 15 jaar, misschien zelfs al langer niet meer gespeeld.
Je doet mee neefquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, eens kijken of ik in die competitie kan komen.
Daar zal ik eens een @stokj voor steken a niffo!quote:
Mijn stokj wordt alleen in een lekkere poes gestoken hoor!quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar zal ik eens een @:stokj voor steken a niffo!
Kom ook mee doen a mattiequote:Op vrijdag 22 november 2019 22:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar zal ik eens een @:stokj voor steken a niffo!
Mi niffo ik heb er te weinig tijd voor straks.quote:
Bushcraften was altijd een geslaagde teambuildingsactiviteit.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
zeker om de boys -14 te trainen viezerik
Voor zover opendeurendagquote:Op donderdag 21 november 2019 22:12 schreef Ezio het volgende:
TS wil gewoon naar al die geile jongemannen gluren in de douches
Je kan iemand machtigen die dan waarneemt namens jou. Kom gewoon dan neem ik wel waar voor jou. Dan kan je dat instellen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mi niffo ik heb er te weinig tijd voor straks.
Kost ook nauwelijks tijd hoor. Meld je gewoon aan we hebben een volle competitie nodigquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mi niffo ik heb er te weinig tijd voor straks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |