Tegenvaller. Zeker omdat de verkiezingen nu gaande zijn en de Diddy Oil dingenquote:Op maandag 4 november 2024 21:23 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)t_return_until_2025/![]()
Somehow krijg ik hier final season-vibes bij. Ook die meerdere keren de tegen elkaar botsende vliegtuigen. Het is... Een beetje een herhaling van zetten.quote:Op woensdag 2 april 2025 18:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[ afbeelding ]
HEHE!
Bekijk deze YouTube-video
Die vliegtuigen elke keerquote:Op woensdag 2 april 2025 18:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[ afbeelding ]
HEHE!
Wheeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 2 april 2025 18:18 schreef PoesInDoos het volgende:
[ afbeelding ]
HEHE!
The Somali way.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:08 schreef Paul het volgende:
waar kijken lullie tegenwoordig southpark op? skyshowtime?
Aye!quote:
oh ik hou van ondertiteling erbij, zou er bijna skyshowtime voor nemen om weer eens soutpark te volgenquote:
Heeft Sky niet alleen de rechten voor de specials? Volgens mij hebben ze de reguliere afleveringen niet..quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:21 schreef Paul het volgende:
[..]
oh ik hou van ondertiteling erbij, zou er bijna skyshowtime voor nemen om weer eens soutpark te volgen
wat is vidplay even googlenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:23 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Heeft Sky niet alleen de rechten voor de specials? Volgens mij hebben ze de reguliere afleveringen niet..
Vidplay (punt tv) heeft vaak wel ondertiteling, moet je soms even een dag of 2 wachten na release.
Kevin, goddammit.quote:
Voor zover IK weet is dat niet mogelijk vanuit Nederland.. Vidplay is een site waar je zo'n beetje alles kunt streamen, gratis, illegaal ofcquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:24 schreef Paul het volgende:
ik zou in ieder geval southpark nieuwe afleveringen willen zien + ondertiteling en wil er best voor betalen mits niet overdreven veel
wat is dittttttttttt waarom kunnen wij in NL geen nieuwe southparkjes op legale wijze kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:26 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Voor zover IK weet is dat niet mogelijk vanuit Nederland.. Vidplay is een site waar je zo'n beetje alles kunt streamen, gratis, illegaal ofc
Gebruiken die ook VidSrcgoden? Zal het in elk geval even noteren als backup van de backup.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:23 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Heeft Sky niet alleen de rechten voor de specials? Volgens mij hebben ze de reguliere afleveringen niet..
Vidplay (punt tv) heeft vaak wel ondertiteling, moet je soms even een dag of 2 wachten na release.
Geen idee, ik ben niet thuis in het hele downloadgebeuren enzo. Dit is simpel; klik en kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gebruiken die ook VidSrcgoden? Zal het in elk geval even noteren als backup van de backup.
waar klik en kijkenquote:Op vrijdag 4 april 2025 11:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet thuis in het hele downloadgebeuren enzo. Dit is simpel; klik en kijken
Vidplay (punt tv) -> South Park zoeken -> ep aanklikken en kijken. Gratis Netflix zeg maarquote:
dankuwel, nou nog hopen op nl subtitles ooitquote:Op vrijdag 4 april 2025 12:05 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Vidplay (punt tv) -> South Park zoeken -> ep aanklikken en kijken. Gratis Netflix zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |