Dit denkenquote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Het is niet dat je iets te kiezen hebt
Staat hem enig denk ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsen
Jezus wat een gebitquote:Op donderdag 21 november 2019 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
LamamutsZoiets?
[ afbeelding ]
Wat vind je zo leuk aan zijn persoonlijkheidquote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet lekker maar gewoon een leuk persoon met toevallig een goeie kop
Niet zo gayquote:
Zo zien mijn hoektanden er ook uitquote:
Zonder schaamtequote:Op donderdag 21 november 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is wel iets voor remqo om mee rond te fietsen
Pff, stimo vindt me tenminste wel knap.quote:
Bahquote:
Schiet je niet uit je sloffen vandaan?quote:Op donderdag 21 november 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net als dat hondslelijke hawaii shirt zeker
quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy komt je heus niet opzoeken hoor als je hem belachelijk maakt
Die heb ik nog niet gezien. Maa past wel bij hem.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net als dat hondslelijke hawaii shirt zeker
Ik weet wie het zegt.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jimmy komt je heus niet opzoeken hoor als je hem belachelijk maakt
Niet zo’n airquote:Op donderdag 21 november 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan zijn persoonlijkheid
Ik heb een hele collectie Hawaiiansquote:Op donderdag 21 november 2019 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Maa past wel bij hem.
Heb wel z’n sombrero gezien. Onze ouwe latinalover
Krijg hem niet meer omhoogquote:Op donderdag 21 november 2019 22:40 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt.
Van jou ook overigens. Hoe lang sta je al droog inmiddels?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 november 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ja dat klopt wel ja, sympathiek heet het geloof ik
Lekker vrolijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik heb een hele collectie Hawaiians
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |