Hahahaha krijg de teringquote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn eigen neus niet eens aan durft te raken.
Nee ik volg de vader van God. Omdat ik God ben.quote:
Waar zou Haags respect voor moeten krijgenquote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou nou beetje respect voor mijn collega
Even serieus. Vind de film niet heel tofquote:Op donderdag 21 november 2019 19:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik volg de vader van God. Omdat ik God ben.
Ja zo’n beetje het verste land van de wereld dus daghoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:39 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Afkomst? Sommige tellen niet.
Scarface vond ik wel mooi. Miami. Palmbomen. 80s. Coke. GENOT HAHAquote:Op donderdag 21 november 2019 19:53 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Even serieus. Vind de film niet heel tof. Net als scarface.
Ligt niet aan de verte.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo’n beetje het verste land van de wereld dus daghoor.
Maar geen tof verhaal en zo verouderd.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Scarface vond ik wel mooi. Miami. Palmbomen. 80s. Coke. GENOT HAHA
Klassiekerquote:Op donderdag 21 november 2019 19:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Maar geen tof verhaal en zo verouderd.
Wat?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:52 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Wat vind je van transgendersporter?
Geen probleem mee, ik kijk nooit sport eigenlijk, alleen soms tennis.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Transgenders die wedstrijdsporten.
Is 't fair voor vrouwen?quote:Op donderdag 21 november 2019 20:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Geen probleem mee, ik kijk nooit sport eigenlijk, alleen soms tennis.
Als een omgebouwde vent meedoet met een vrouwentoernooi bedoel je? Natuurlijk niet.quote:
Daar doelde ik op. Dat gebeurt.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Als een omgebouwde vent meedoet met een vrouwentoernooi bedoel je? Natuurlijk niet.
Kerel heb je die beroemde bafscène niet gezienquote:Op donderdag 21 november 2019 20:07 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Hoezo? Vind 't niet bijzonder.
Heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:16 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Daar doelde ik op. Dat gebeurt.
Transgender MMA Fighter Fallon Fox beat her female opponent Tamika Brents so severely that she suffered a broken skull.quote:
Alles met Layla London of Gabbie Carterquote:
Boxersjappies, boeiend. Kan me hier niet druk over maken.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:44 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
Transgender MMA Fighter Fallon Fox beat her female opponent Tamika Brents so severely that she suffered a broken skull.
Klein, geen tuin, Amsterdam. Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)t-41511875-dam-3-82/
Wil hier wel wonen
Beetje duur, en Amsterdam, niks.quote:Op donderdag 21 november 2019 20:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)t-41511875-dam-3-82/
Wil hier wel wonen
Wat moet ik met een tuin als er een dakterras isquote:Op donderdag 21 november 2019 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klein, geen tuin, Amsterdam. Ieder z'n ding.
Eens.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:00 schreef Solotovski het volgende:
In Amsterdam willen wonen hahahahah
Tuinieren natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat moet ik met een tuin als er een dakterras is
Den Haagquote:Op donderdag 21 november 2019 21:00 schreef Solotovski het volgende:
In Amsterdam willen wonen hahahahah
Goeie keus vriendquote:Op donderdag 21 november 2019 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alles met Layla London of Gabbie Carter
Haagse toren penthousequote:
Lekker wroeten in de aarde bollen planten en na een paar maanden komen er ineens mooie bloemetjes uit de grondquote:Op donderdag 21 november 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja hou je wel van alles dat groeit en bloeit
Wat homofoob dat dit niet wordt gelinkt naar de bol seksshopquote:
Had het niet mooier kunnen zeggenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Lekker wroeten in de aarde bollen planten en na een paar maanden komen er ineens mooie bloemetjes uit de grond
Idd vind ik ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat homofoob dat dit niet wordt gelinkt naar de bol seksshop
Metafoor voor het levenquote:Op donderdag 21 november 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Had het niet mooier kunnen zeggen
MAAR ZE WAS WEL GRUWELIJK NAT!!!!!quote:Op donderdag 21 november 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |