Ik hoor ze het ook de hele tijd over 4 minuten 240 euro hebben 1 dansje.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar tegen charlie ann is 20 minuten vertelt
3-4 dansjes zou ze doen
klopt echt geen hout van.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoor ze het ook de hele tijd over 4 minuten 240 euro hebben 1 dansje.
Nee, maar als dat zo is dan lijkt het me dat als ze 3 of 4 dansjes willen dat ze dan ook 3 of 4 keer dat bedrag moeten betalen.quote:
Ik hoop dat dat toch wel een van de dingen is die shel buiten te horen zal krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hou je smoel Beschuitsnee
ga weg gewoon
.. sneller praten anders beeter en snotjes dr bij
met je vreemd
wet je wat vreemd is
Helly beschuldigen van diefstal
en het dr nooit meer over durven hebben
vals loeder ben je
..
hun optreden zal 20 min. moeten gaan duren .. neem aan dat je voor de volledige tijd een babe inhuurtquote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit heeft nog gezegd tegen jessie vanmiddag, dat hij het over 20 minuten had met charlie ann voor dat geld.
na het belletje in de tent.
ik weet het 100% zeker
voor charlie was het 20 minuten, 3-4 dansjes en wat freesyle.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee, maar als dat zo is dan lijkt het me dat als ze 3 of 4 dansjes willen dat ze dan ook 3 of 4 keer dat bedrag moeten betalen.
dan kan ze beter nu al komenquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charly Ann wil s`middags al komen om met Franny te oefenen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat toch wel een van de dingen is die shel buiten te horen zal krijgen.
Dan lopen er een paar daar te zwetsen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor charlie was het 20 minuten, 3-4 dansjes en wat freesyle.
samen met frennie zou ze dat dan doen. of gerrit dan ook de demo van nieuwe nummer kon doorsturen.
snap ook niet dat gerrit niks zegt
Ze is nog in Engeland.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan kan ze beter nu al komen
Is dat die muts van ERquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charly Ann wil s`middags al komen om met Franny te oefenen.
nee, die dans meid die al vaker met frennie heeft opgetredenquote:
Volgens mij was hij een paar dagen wegquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:DGK_Tegengas
Streams 1 ietsje eerder dan deze tijd. Hiske ontploft zo'n beetje.
Praatje voor de buhne, de streamers dus , allemaal zo nepquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Nu gaat Jessie steun zoeken bij Franny
dus ditquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
gaat ie die kleuter weer lastig vallen, die gebruikt hij altijd als hij met ons wil praten
Nee,dat is Shary An.quote:
exactquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Praatje voor de buhne, de streamers dus , allemaal zo nep
Ow.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was hij een paar dagen weg
Oh foutje in de b artiestenquote:
Wat een zeldzame eikel is die Jessie toch, sneu neus!quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
gaat ie die kleuter weer lastig vallen, die gebruikt hij altijd als hij met ons wil praten
quote:
Ja, dit alles om weer meer kaartjes te verkopenquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Praatje voor de buhne, de streamers dus , allemaal zo nep
tis nog erger toch? haar baas ging dood ....................quote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
als een dief in de nacht
ging ze door het hek
. zo ging zo ooit van de Camping
stiekum .
.een geschil
denken baas ben je voor
pak mn meuk en ga
.![]()
niet te volgen, ik hoor ze nu allemaal door elkaar tetterenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Dotteke het volgende:
De hele dag streams van de tent opbouwen, nu op 2 streams gedoe
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mag ze wel mee uitkijken, daar krijg je knopen van in je mouwen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mag ze wel mee uitkijken, daar krijg je knopen van in je mouwen.
Als er maar geen knoop in zit.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]beter een aap in je hand....................
mijn god! heb mooie foto's voorbij zien komen, hoe doen ze dat????? Blij dat ik niet tinderquote:Op donderdag 21 november 2019 18:03 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Hiske is een beetje boos
Dat weet ik wel zeker..quote:Op donderdag 21 november 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt het gaat maar over danseressen danseressen
Daar wringt de schoen, jaloezie denk ik
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ow champagne en sigaren op een begroting
en evt kleding
.. en maar wijzen
ze hoeft het geld niet
maar wel even ventileren
.. ..
je zal zoiets in dienst hebben
giftong
als het uitkomt naait ze je
desnoods je partner
mooi manquote:Op donderdag 21 november 2019 18:05 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het haar strot uit
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:05 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Haar wenkie sjablonen werken niet echt goed.
ja, maar ik geef haar ook wel gelijk nu, het slaat nergens opquote:Op donderdag 21 november 2019 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt het gaat maar over danseressen danseressen
Daar wringt de schoen, jaloezie denk ik
preciesquote:Op donderdag 21 november 2019 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjoelen met begrotingen
what else is new
Danseressen begroten op de markt,probleem opgelost.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjoelen met begrotingen
what else is new
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Inhoud in de pap?
Zei Hiske dat nou echt?
je weet wel toch, dat is de aap op de taartquote:Op donderdag 21 november 2019 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
Inhoud in de pap?
Zei Hiske dat nou echt?
geen sjellie meer om de schuld te gevenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjoelen met begrotingen
what else is new
Met gouden ring.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je weet wel toch, dat is de aap op de taart
Maar geen aap meer in je hand want die zit nu op de taart.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geen mouw aan vast te knopen
Mevrouw bestel maar nu moeilijk doen over 240 euro.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:10 schreef Dark het volgende:
Volgens Merel moet het op een eerlijke manier gaan!![]()
Lul niet zo dom, Oranje Boven!
de aap is hem gevlogenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Maar geen aap meer in je hand want die zit nu op de taart.
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:10 schreef Dark het volgende:
Volgens Merel moet het op een eerlijke manier gaan!![]()
Lul niet zo dom, Oranje Boven!
nee geen makaak, als ik het goed hebquote:Op donderdag 21 november 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
frutsel mocht toch geen aap meer genoemd worden ?
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Al vliegt de aap nog zo snel de taart achterhaalt hem wel.
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
over Hitske.
"" in haar nieuwe leefomgeving wil ze graag verlichting en verdieping brengen door workshops, lezingen en debatten te organiseren. Een droom die compleet is als zij op een dag een groots kunstevenement mag organiseren binnen de muren van haar ideale samenleving."""
Bron.. Febo gebakkenlucht CV
Echt hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
De puntjes en de dingetjes berekenen over hoe wat... hoe zeg ik veel nix cursus Hissss
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Al vliegt de aap nog zo snel de taart achterhaalt hem wel.
jammer johquote:Op donderdag 21 november 2019 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat het straks Shelley haar schuld is.
Voor 4 minuten of langer?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze hadden eerst 4 danseressen van 50 euro per stuk.
Ik had em allang verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat het straks Shelley haar schuld is.
Da's excl neuken? of mag GeileG er nog even mee naar Achter?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
alleen kijken, met condoomquote:Op donderdag 21 november 2019 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's excl neuken? of mag GeileG er nog even mee naar Achter?
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's excl neuken? of mag GeileG er nog even mee naar Achter?
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:13 schreef Verida het volgende:
[..]
frutsel mocht toch geen aap meer genoemd worden ?
quote:
quote:
Ze hadden eerst 4 danseressen tegen reiskosten.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
over 5 tellen is het weer goedquote:Op donderdag 21 november 2019 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Merel en Jessie ruzie.
Jessie moet zijn waffel houden, Merel loopt boos weg.
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kkkerlak en Carrot fitty time
ik kan er niets aan doen, ik blijf lachen, stomme Maz, ik zag het niet, en zag het pas na een paar minutenquote:
Ah ze komen met de bus.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze hadden eerst 4 danseressen tegen reiskosten.
Toen kregen de danseressen nog iets extra's....
Dat werd ongeveer 200 euro....
En Nu is er Charle voor 240 euro voor 4 minuten!![]()
![]()
![]()
Klopt als een bus!
Hoe krijgt Jessie het uit zijn slangenmuil!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:21 schreef Schakeltopia het volgende:
ongelijke behandeling roept jessie
eeeeuuuh
pak em doorquote:Op donderdag 21 november 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
En zo is er weer een fijne Show op poten gezet voor een paar tientjes Danseresje van Buiten ..
Hoe heet dat kind? Ik bied haar ¤300 om niet te komen ..
nah, ik geef je mijn bankrekeningnummer wel, tikkie?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
En zo is er weer een fijne Show op poten gezet voor een paar tientjes Danseresje van Buiten ..
En toen straks was ze er wel bij.. niet te volgen ditquote:Op donderdag 21 november 2019 18:19 schreef chufi het volgende:
Merel weet van niets .... typisch gedrag ...
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
ja maar dat kost ook weer zo watquote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Inca het volgende:
Jammer toch Shelly had zo een dansje kunnen doen
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nah, ik geef je mijn bankrekeningnummer wel, tikkie?
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]Thx.. lekker wyf.. die scoort wel meer via AchterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjagerijnig tiepje hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Thx.. lekker wyf.. die scoort wel meer via Achter
ze kunnen toch zelf dansen ? Bovendien hebben ze Frannyquote:Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kut verhaal, kunnen die gasten niet optreden zonder een danseres
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
mooi toch? we zagen dit aankomen, ze gaan nu aan elkaar knagen, alle zogenaamde roote appels weg, en het feest kan beginnen
aannames, maar ja je ziet het gebeurenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Dark het volgende:
Je zal Jessie toch goddomme als zakenpartner hebben, dan zijn de rapen gaar...
Als het hem uitkomt kan hij zich niks herinneren, en anders lult hij je helemaal suf met dingen die er niet toe doen of dingen uit het verleden.....wat een lul!
Ik begrijp Boyd zo goed!
Zonder danseres hoort en ziet iedereen dat het helemaal niks is, de danseres is om af te leiden van de onkunde van de rappers.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat een kut verhaal, kunnen die gasten niet optreden zonder een danseres
Ik weet bij god niet wat er is voorgevallen maar kan me helemaal voorstellen DAT er iets is voorgevallen, dat kan niet anders met iemand als Jessie.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Dark het volgende:
Als het hem uitkomt kan hij zich niks herinneren, en anders lult hij je helemaal suf met dingen die er niet toe doen of dingen uit het verleden.....wat een lul!
Ik begrijp Boyd zo goed!
Jessie en dansen, de houten klaas. Die vent kan niksquote:Op donderdag 21 november 2019 18:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze kunnen toch zelf dansen ? Bovendien hebben ze Franny
Waar neem ik iets aan?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
aannames, maar ja je ziet het gebeuren
Het is een wonder dat het meer dan een paar week geduurd heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:27 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp Boyd zo goed!
hoeft ook niet nu, alle rotte appels weg, Merel denkt een goede DJ te zijn om maar zo hard mogelijk te draaien, story of her life, denkt het ook te redden door zo hard mogelijk te schreeuwenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
merel ook weer geen koptelefoon op.
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]nergens eigenllijk, gewoon gevolgrtrekking
ik bedoel meer voor het luisteren wanneer ze moet inmixenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoeft ook niet nu, alle rotte appels weg, Merel denkt een goede DJ te zijn om maar zo hard mogelijk te draaien, story of her life, denkt het ook te redden door zo hard mogelijk te schreeuwen
Ze draait en drol ja.. muziek uit memory . geen kunst aan, ze wil gewoon effe lekke nix.. net als al die andere "DJ's " Memstik erin pleuren , knoppies draaien, headset op één oor en handje in de lucht zwaaien net als DJ Triestoquote:
echt slim van dreetjequote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef Flow3r het volgende:
Ze maakt reclame voor Dreetje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zie mylene liggen.. mylene die zei dat shel alleen maar aan t kleuren was
mylene die ligt
mylene vuil monster
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:35 schreef Flow3r het volgende:
Ze maakt reclame voor Dreetje![]()
[ afbeelding ]
tsja................quote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zie mylene liggen.. mylene die zei dat shel alleen maar aan t kleuren was
mylene die ligt
mylene vuil monster
Valt meequote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef Dark het volgende:
603 euro hotel met de gele snavel voor 10 mensen/vrijwilligers.
De zaadcontainer maakt wel een gaatje vrij......de kaak wil nog wel even blijven.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:37 schreef Flow3r het volgende:
Ger maakt neukbewegingen met Franny
Mylene : ik vind dit echt heel ongemakkelijk,kan je aub stoppen?
Ger doet het nog een keer
Mylene : ok doei , en stapt op
niet eens in voor een trio bekrompen mokkelquote:Op donderdag 21 november 2019 18:37 schreef Flow3r het volgende:
Ger maakt neukbewegingen met Franny
Mylene : ik vind dit echt heel ongemakkelijk,kan je aub stoppen?
Ger doet het nog een keer
Mylene : ok doei , en stapt op
Toekanweg Haarlemquote:Op donderdag 21 november 2019 18:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
603,- Hotel incl ontb
voor 10 mensen bij de Toekan
na Andrea wist ze het zeker, ze valt niet op vrouwenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:38 schreef goldback het volgende:
[..]
niet eens in voor een trio bekrompen mokkel
Bij Franny heeft het niets met mannen of vrouwen te maken, ze wult gewoon gevuld worden.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
na Andrea wist ze het zeker, ze valt niet op vrouwen
nee, het is een ander soort leegte denk ikquote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij Franny heeft het niets met mannen of vrouwen te maken, ze wult gewoon gevuld worden.
Ik kan zooooo slecht tegen dat kinder stemmetjequote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Bij Franny heeft het niets met mannen of vrouwen te maken, ze wult gewoon gevuld worden.
Klopt, die twijfel wie nu de volgende schophond moet worden is wel duidelijk zichtbaarquote:Op donderdag 21 november 2019 18:41 schreef Lelie68 het volgende:
Omdat er steeds minder bewoners zijn vallen ze nu eerder door de mand.. ze kunnen niemand anders meer de schuld geven.. I love it
Witte Bergens Toekanquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
op tijd insjeck![]()
wacht woord
Hallo kom ff insjecke ben vrijwilliger van Utopia /Talpa
mn kamer is betaald
rietietie
jammer dat het niet gelijk met de meeting van Tegengas valt danquote:Op donderdag 21 november 2019 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Witte Bergens Toekan
op tijd insjeck![]()
wacht woord
Hallo kom ff insjecke ben vrijwilliger van Utopia /Talpa
mn kamer is betaald
rietietie
Wat dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, het is een ander soort leegte denk ik
Ik trek die hele Franny slecht...quote:Op donderdag 21 november 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan zooooo slecht tegen dat kinder stemmetje
ok haha het bestaat echtquote:Op donderdag 21 november 2019 18:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Neuh, zeg maar aan de Schipholweg als je Haarlem binnenkomt. Maris woont in de Ghetto
Ja eh dat geld komt er toch wel want het wordt 70 Kquote:Op donderdag 21 november 2019 18:47 schreef Flow3r het volgende:
Geen danseressen, meer geld in de pot zoals ze zo graag willen, toch ?![]()
`Ze bellen zo meteen en zeggen gewoon Akkordquote:Op donderdag 21 november 2019 18:50 schreef zodeju het volgende:
Jessie blijft maar doorgaan.....de schuld weer bij andere leggen.
Wat een naarling voor hem zelf is nee niet te koop.
Wedden dat het wel doorgaat.
voor Charlie is dat ook niet te veel, ze is een beroeps, maar voor die minkukel is Charlie een vlag op een modderschip, dus waarom ? Ik bedoelde eigenlijk een aap op een modderschipquote:Op donderdag 21 november 2019 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het echt achterlijk dat ze 240e te veel vinden voor charlie ann
BAMquote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Jessie... kut hé? die bitcoin.. valt effe tegen lekker in Utopia rondhangen en intussen lekker je Bitcoins zien verdubbelen.. ehhh ohjee
Gaat effe faut nu …
[ afbeelding ]
laten ze het wel zien dat gescheld?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:49 schreef mcspicy het volgende:
Zit nu de uitzending te kijken.Nog nooit zulke idioten als Jessie en Merel gezien
Walgelijk......het moet en zal.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
`Ze bellen zo meteen en zeggen gewoon Akkord
ja okequote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor Charlie is dat ook niet te veel, ze is een beroeps, maar voor die minkukel is Charlie een vlag op een modderschip, dus waarom ? Ik bedoelde eigenlijk een aap op een modderschip
80 jaar en geen cent om aan je kut te krabbenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor Charlie is dat ook niet te veel, ze is een beroeps, maar voor die minkukel is Charlie een vlag op een modderschip, dus waarom ? Ik bedoelde eigenlijk een aap op een modderschip
En het lollige is, hij kan zijn irritatie nooit verbergen.. iemand moet geschopt worden weer .. wie o wiequote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Jaja Jessie... kut hé? die bitcoin.. valt effe tegen lekker in Utopia rondhangen en intussen lekker je Bitcoins zien verdubbelen.. ehhh ohjee
Gaat effe faut nu …
[ afbeelding ]
ok, ik ga kijken, had niet verwacht dat ze dat uit zouden zendenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
80 jaar en geen cent om aan je kut te krabben
sorryquote:Op donderdag 21 november 2019 18:53 schreef chufi het volgende:
Wiens dochter is de gelukkige voor 240¤ ...
Nee, ik ook niet.....quote:Op donderdag 21 november 2019 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok, ik ga kijken, had niet verwacht dat ze dat uit zouden zenden
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tijd tikt door mensen bijna 19uht he
..
.. jah die grote vieze bekquote:Op donderdag 21 november 2019 18:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
80 jaar en geen cent om aan je kut te krabben
Hoop dat ze standhoudt...........quote:Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha die Jessie alles een ander verbieden en zelf janken als die iets niet mag
Maris gaat niet akkoord, dus geen danseres dan gaat Franny maar dansen, zegt Maris
In de sneeuw toch?quote:
Leuk voor die cheap z-artiest......quote:Op donderdag 21 november 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
danseres vergelijken met een cheap z-artiest
echt te achterlijk voor woordenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:56 schreef chufi het volgende:
danseres vergelijken met een cheap z-artiest
maris is soms best OK, meer en meerquote:Op donderdag 21 november 2019 18:57 schreef sjampoeh het volgende:
ga maar tegen dat tuig in meid![]()
ook al heb ik een hekel aan dat liegende mokkel
centjusquote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
Ik durf het niet te vragen? Wat is het probleem
een danseresjequote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
Dat weet ik ook niet precies, maar het is geinig. De reppers krijgen hun zin niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
Zie TT, te dure danseressen voor het optreden van Ger en Jesquote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
Neem petje af, tegen die twee jankerts ......straks zal ze wel weer instorten maar voor nu blijft ze bij haar woord.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maris is soms best OK, meer en meer
Ohhquote:
een danseres voor 240 euro Jes en Ger willen, Maris nietquote:Op donderdag 21 november 2019 18:58 schreef Soury het volgende:
Ze moeten nu ook toestemming vragen om geld uit te geven, weten ze ook eens hoe het voeltquote:Op donderdag 21 november 2019 18:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet precies, maar het is geinig. De reppers krijgen hun zin niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |