Ik hoor ze het ook de hele tijd over 4 minuten 240 euro hebben 1 dansje.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar tegen charlie ann is 20 minuten vertelt
3-4 dansjes zou ze doen
klopt echt geen hout van.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoor ze het ook de hele tijd over 4 minuten 240 euro hebben 1 dansje.
Nee, maar als dat zo is dan lijkt het me dat als ze 3 of 4 dansjes willen dat ze dan ook 3 of 4 keer dat bedrag moeten betalen.quote:
Ik hoop dat dat toch wel een van de dingen is die shel buiten te horen zal krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hou je smoel Beschuitsnee
ga weg gewoon
.. sneller praten anders beeter en snotjes dr bij
met je vreemd
wet je wat vreemd is
Helly beschuldigen van diefstal
en het dr nooit meer over durven hebben
vals loeder ben je
..
hun optreden zal 20 min. moeten gaan duren .. neem aan dat je voor de volledige tijd een babe inhuurtquote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
gerrit heeft nog gezegd tegen jessie vanmiddag, dat hij het over 20 minuten had met charlie ann voor dat geld.
na het belletje in de tent.
ik weet het 100% zeker
voor charlie was het 20 minuten, 3-4 dansjes en wat freesyle.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee, maar als dat zo is dan lijkt het me dat als ze 3 of 4 dansjes willen dat ze dan ook 3 of 4 keer dat bedrag moeten betalen.
dan kan ze beter nu al komenquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charly Ann wil s`middags al komen om met Franny te oefenen.
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat toch wel een van de dingen is die shel buiten te horen zal krijgen.
Dan lopen er een paar daar te zwetsen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor charlie was het 20 minuten, 3-4 dansjes en wat freesyle.
samen met frennie zou ze dat dan doen. of gerrit dan ook de demo van nieuwe nummer kon doorsturen.
snap ook niet dat gerrit niks zegt
Ze is nog in Engeland.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:53 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan kan ze beter nu al komen
Is dat die muts van ERquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Charly Ann wil s`middags al komen om met Franny te oefenen.
nee, die dans meid die al vaker met frennie heeft opgetredenquote:
Volgens mij was hij een paar dagen wegquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:DGK_Tegengas
Streams 1 ietsje eerder dan deze tijd. Hiske ontploft zo'n beetje.
Praatje voor de buhne, de streamers dus , allemaal zo nepquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Nu gaat Jessie steun zoeken bij Franny
dus ditquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
gaat ie die kleuter weer lastig vallen, die gebruikt hij altijd als hij met ons wil praten
Nee,dat is Shary An.quote:
exactquote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Praatje voor de buhne, de streamers dus , allemaal zo nep
Ow.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij was hij een paar dagen weg
Oh foutje in de b artiestenquote:
Wat een zeldzame eikel is die Jessie toch, sneu neus!quote:Op donderdag 21 november 2019 17:55 schreef Bramenstruik het volgende:
gaat ie die kleuter weer lastig vallen, die gebruikt hij altijd als hij met ons wil praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |