Hier stopte ik al met lezen.quote:Op 21 november opent Hans Spekman de tentoonstelling ‘Dress to Impress’ in Pop-up Museum Oud Amelisweerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant lang leve zelfspot.. Ik lig wel nog steeds in een deuk.
[ Bericht 3% gewijzigd door borisz op 21-11-2019 15:42:57 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nutquote:Op donderdag 21 november 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hier allemaal collega's die winterbanden gingen wisselen maar enig nut heeft dat op dit moment nog niet, gezien de voorspellingen..
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..quote:Op donderdag 21 november 2019 16:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mwoah. Kan veel geld schelen mocht je een aanrijding hebben in Duitsland. Best een groot nut
Ah. Misschien zijn de terpen vies glad als het heeft gevrorenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen van die collegas rijdt buiten Friesland..
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Mijn (werk)contract is met een half jaartje verlengd
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med syltquote:Op donderdag 21 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
Gele erwtensoep vanavond
(met pannenkoeken die het midden tussen pannenkoeken en poffertjes houden)
Hoe ging je kinderopvanggesprek?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pankakkor med sylt
Ja bleh. Ga je wel nog wat lekker wandelen in de grijze stilte? Daarin vind ik toch wel de momenten om te mijmeren over leven, sterven, dood.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Nah, de 14 daagse verwachting is GRIJS en een stomme gemiddelde van 6 graden
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Torsdag ärtsoppa och pannkakor med sylt
Hoera🎉quote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef Muck het volgende:
En zelfs al was het duidelijk, dan is de kans heel klein dat een kind van die leeftijd de neiging om de duwen gaat onderdrukken op basis van een eventuele straf die hij zich nauwelijks nog voor de geest kan halen. Los daarvan duwen kinderen elkaar en gaan ze daar doorgaans niet stuk van.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat denk jij dat een kind van 1,5 kan leren? Die begrijpt niet dat hij op een krukje moet zitten omdat hij een kind geduwd heeft he? Zo werken die hersens nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |