deze 4 vier zijn underdog. Mocht je gelijk hebben is dit 54 keer de inzetquote:
Op faber krijg je ook nog eens x4quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:29 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
deze 4 vier zijn underdog. Mocht je gelijk hebben is dit 54 keer de inzet
QFTquote:Kamaru Usman vs. Colby Covington
Max Holloway vs. Alexander Volkanovski
Amanda Nunes vs. Germaine de Randamie
Marlon Moraes vs. José Aldo
Petr Yan vs. Urijah Faber
Geoff Neal vs. Mike Perry
Ketlen Vieira vs. Irene Aldana
Ian Heinisch vs. Omari Akhmedov
Matt Brown vs. Ben Saunders
Is dit dollars nav die pot? Hoe wordt dat bepaald? Daar kun je een aardige lipreconstructie mee doen...quote:
Ali heeft een flat flee contract, gewoon alles vast geld ipv variabel, geen win, ppv of teken bonus.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is dit dollars nav die pot? Hoe wordt dat bepaald? Daar kun je een aardige lipreconstructie mee doen...
Benieuwd of SBS9 om 7:00 ineens stopt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 18:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Met drie keer 5 rondes op de main zijn ze om 7.30 uur klaar?
ik weet wel dat ik de recorder 3x moet programmeren, want die stopt om 5,6 en 7 uurquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd of SBS9 om 7:00 ineens stopt.
Beide dezelfde achtergrond maar Marty is een D2 scrub dus eigenlijk moet het een makkie worden voor Colby.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
Wat hoop ik dat Covington een pak slaag gaat krijgen zeg. Ik hoop het echt.
Ik vrees het ook idd.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Beide dezelfde achtergrond maar Marty is een D2 scrub dus eigenlijk moet het een makkie worden voor Colby.
klopt, ze stoppen om 7.00 ongeacht of de gevechten nog gaande zijn, kan je nog gaan downenquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd of SBS9 om 7:00 ineens stopt.
Contract onderhandelingen. Al kunnen er nadere voorwaarden gemaakt zijn die niet gepubliceerd hoeven worden.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is dit dollars nav die pot? Hoe wordt dat bepaald? Daar kun je een aardige lipreconstructie mee doen...
Las op twitter dat ze doorgaan tot het afgelopen is.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, ze stoppen om 7.00 ongeacht of de gevechten nog gaande zijn, kan je nog gaan downen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |