Ja daar kwam ie goed mee weg.quote:Op zondag 8 december 2019 12:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Damndat is nog erger dan ik dacht.
Toch lullig in de laatste 4 secToch vond ik het raar dat de scheids het stopte. Hij stond meteen weer op. Had prima die 4 sec door kunnen gaan.. Aan de andere kant deed rozenstruik na de klap al niks meer. Maar dat zou dan zijn eigen fout geweest zijn
Stefan is gewoon een aardig oor aangenaaid.. Die krijgt 2 x een trap vol in zijn zak....quote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, arme Cees![]()
Stefan wordt ook nooit meer wat he, apart hoe hij z'n gevechten altijd aanpakt. Hoewel dit natuurlijk kut voor hem was en Rothwell wonderbaarlijk goed een flinke kick op de kaak gewoon incasseerde.
Nu Germaine nog aankomend weekend en dan kunnen we het Nederlandse MMA begraven.quote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef 3rr0r het volgende:
Jeetje, arme Cees![]()
Stefan wordt ook nooit meer wat he, apart hoe hij z'n gevechten altijd aanpakt. Hoewel dit natuurlijk kut voor hem was en Rothwell wonderbaarlijk goed een flinke kick op de kaak gewoon incasseerde.
Dat sowieso, maar even afgezien daarvan zie je hem dingen doen waarbij je denkt, man, why whyyyy? Fight IQquote:Op zondag 8 december 2019 19:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Stefan is gewoon een aardig oor aangenaaid.. Die krijgt 2 x een trap vol in zijn zak....
Ja, tel je Bellator nog mee? Mousasi heeft wel een 1 fight winning streakquote:Op zondag 8 december 2019 19:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu Germaine nog aankomend weekend en dan kunnen we het Nederlandse MMA begraven.
twitter:Alistairovereem twitterde op zondag 08-12-2019 om 08:30:16Getting stitched up. Lip not to sexy at the moment.. a little bit a fast stoppage if u ask me - but hope u guys enjoyed the fight 💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽😌 reageer retweet
Rozenstruik is ook een nederlanderquote:Op zondag 8 december 2019 19:31 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
@:arielhelwani
Alistair Overeem had successful plastic surgery on his lip last night, according to his team. He’s back resting at the hotel
[..]
Nu Germaine nog aankomend weekend en dan kunnen we het Nederlandse MMA begraven.
Jaizinho ipv Jairzinho op de score sheet. Helaas pindakaas. No contest!quote:Op zondag 8 december 2019 19:31 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
@:arielhelwani
Alistair Overeem had successful plastic surgery on his lip last night, according to his team. He’s back resting at the hotel
[..]
je had toch ook een periode dat de trainer van een vechter bepaalde wanneer een gevecht gestopt kon worden dmv een handdoek in de ring te gooien.quote:Op zondag 8 december 2019 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Alistairovereem twitterde op zondag 08-12-2019 om 08:30:16Getting stitched up. Lip not to sexy at the moment.. a little bit a fast stoppage if u ask me - but hope u guys enjoyed the fight 💪🏽💪🏽💪🏽💪🏽😌 reageer retweet
Gebeurd zelden mede door de salarissen, show & win money. Maar vechters sterven liever dan dat hun corner de handdoek gooit.quote:Op zondag 8 december 2019 23:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
je had toch ook een periode dat de trainer van een vechter bepaalde wanneer een gevecht gestopt kon worden dmv een handdoek in de ring te gooien.
Yamasaki zou zeggen ‘thanks for the towel’, z’n bezwete voorhoofd deppen en verder gaan met de partijquote:Op zondag 8 december 2019 23:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
je had toch ook een periode dat de trainer van een vechter bepaalde wanneer een gevecht gestopt kon worden dmv een handdoek in de ring te gooien.
dat is niet bij MMA, wel boksen en kickboksenquote:Op zondag 8 december 2019 23:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Idd. Snap ook nie dat ie niet meer voor een takedown ging of clinch ofzo. Dat gezegd hebbende vind ik het alsnog een early stoppage met 4 seconden over. Rozenstruik had door moeten gaan. Overeem stond meteen op.quote:Op zondag 8 december 2019 23:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Overeem was de betere, zowel staand als op de grond, overall de betere vechter dus. Rozenstruik kan gewoon incasseren, een andere vechter zou 5 keer k.o. geweest zijn, na die stoten en trappen, eentje was zelfs keihard op de lever.
Ik begrijp alleen niet waarom ie de laatste ronde gassed was.
De laatste 10 seconde had ie van mij deze tactiek mogen gebruiken
[ afbeelding ]
A lot of junk in the trunkquote:Op maandag 9 december 2019 17:55 schreef THEFXR het volgende:
Master Valerie is in need for students.
.
[ afbeelding ]
Nunes gaat haar poes kaalscheren en Max gaat flyboardenquote:Op dinsdag 10 december 2019 00:00 schreef Nober het volgende:
Door die Valerie letten jullie niet meer op!
Focus!!
Wie gaat er naar de kapper?!
Wat gaat Max doen deze week? Voorheen: snowboarden, bijlendarten, autoracen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |