Ja, de degelijke bestuurspartijen zijn aan de macht.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:34 schreef HSG het volgende:
Personeelstekort bij de politie.
Personeelstekort in de zorg.
Personeelstekort bij de brandweer.
Personeelstekort in het onderwijs. Die daar wel werken wordt belabberd behandeld.
Overal een tekort.
Overal een geldgebrek.
de bouw ligt stil .
...
Het gaat goed met Nederland.
Tja, als de belastingen verhoogd worden om dat alles te bekostigen dan is het hele land ook in rep en roer...quote:Op donderdag 21 november 2019 15:34 schreef HSG het volgende:
Personeelstekort in het onderwijs. Die daar wel werken wordt belabberd behandeld.
Overal een tekort.
Overal een geldgebrek.
de bouw ligt stil .
...
[..]
Denken ze ook vaak in het onderwijs.
"Wij willen minder werkdruk"
"Oke hier heb je eenmalig 460 miljoen extra".
* zucht *
Of je kan de boel efficiënter indelen. Minder managers in de zorg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:01 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Tja, als de belastingen verhoogd worden om dat alles te bekostigen dan is het hele land ook in rep en roer...
Klopt, maar snijden in eigen vlees zie ik ze niet doen. Dus kiezen ze voor de makkelijke oplossingen.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Of je kan de boel efficiënter indelen. Minder managers in de zorg bijvoorbeeld.
Meer flitsers bedoel je?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:08 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je kan dit ook positief zien. Dat ze eindelijk de criminaliteit gaan aanpakken waar je echt last van hebt. Inbraken en dergelijke.
Veel kiezers zijn zwevend, zie de denivellering.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zolang veel kiezers het langetermijngeheugen hebben van een goudvis en Rutte weer op het schild hijsen bij de volgende verkiezingen kan de VVD vinden dat ze daar van de kiezer een vrijkaart voor hebben gekregen. Iets met ieder land krijgt de leiders die het verdient.
Ik weet het. Ik ben zelf ook een zwevende kiezer.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:18 schreef Timethy het volgende:
[..]
Veel kiezers zijn zwevend, zie de denivellering.
Maar wat is het alternatief? Op rechts heb je gekkies zoals FvD en PVV. CDA kan wel.
PVDA op links en GroenLinks is het de laatste tijd net niet.
Gewoon alle hoop gevestigd op FvDgodenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben zelf ook een zwevende kiezer.
Nee dat gaan ze vooral niet doen maar wel overal met geld smijten. Smijten waar het vooral niet nodig is. Bijvoorbeeld terroristen in Syrië krijgen beter materieel van de overheid dan onze eigen defensie.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Klopt, maar snijden in eigen vlees zie ik ze niet doen. Dus kiezen ze voor de makkelijke oplossingen.
Overal minder managers en ambtenaren zou wel gelijk ook het tekort oplossen. Kunnen ze zich mooi laten omscholen naar de sectoren met tekorten.
Een beetje intelligent mens gaat weg als er teveel werkdruk is, want dat is toch nooit op te vangen met een hoger salaris.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:34 schreef HSG het volgende:
Overal een tekort.
Overal een geldgebrek.
de bouw ligt stil .
...
[..]
Denken ze ook vaak in het onderwijs.
"Wij willen minder werkdruk"
"Oke hier heb je eenmalig 460 miljoen extra".
* zucht *
Volgens mij snap jij niet hoe de politie aan zn geld komt.quote:
GroenLinks Light dus.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij niet hoe de politie aan zn geld komt.
Dat is helemaal te danken aan deze meneer.
[ afbeelding ]
Via een U bocht of een jij bak.....quote:
Meer politie.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:03 schreef torentje het volgende:
[..]
De top van justitie is toch de politiek? Doen net alsof het schenken van meer salaris aan hun de werkdruk kan verminderen.
Mee eens. Ooit was er een onderzoek geweest waarbij de stelling was "zou je de helft van je salaris inleveren voor veel leuker werk". Veel mensen hadden daar "ja" op gezegd.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Een beetje intelligent mens gaat weg als er teveel werkdruk is, want dat is toch nooit op te vangen met een hoger salaris.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |