abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 november 2019 @ 08:47:35 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190063666
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een kutsmoes.
Dit is het dan ook.
Damage control, niet meer en niet minder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190064404
Is er bij Beau gisteravond ook gerefereerd aan het feit dat het weer eens ging om een grote groep buitenlanders/lichtgetinten/Marokkanen/moslims /whatever? Natuurlijk niet. Iedereen aan tafel weet het maar houdt de kaakjes stijf op elkaar wat dat betreft. Doodsbang zijn we hier geworden om als racist te boek te staan. Waarom spreekt niemand het uit? Minachting en haat voor de blanke man heeft dat tyfustuig en als ik zo kijk is dit 4e generatie die dus nog steeds even rot of nog rotter is dan de generatie ervoor. Wij dwingen gen respect af, de consequenties voor hun zijn niet zwaar genoeg en dat weten ze, daarom zal dit niet ophouden.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_190064480
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een kutsmoes.
Ik denk ook niet dat die filmpjes worden verwijderd. Die jongen die mishandeld is zat ook nog bij Beau.

Tenminste 1 van die jongens.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_190064498
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:00 schreef kleinvogelijn het volgende:
Is er bij Beau gisteravond ook gerefereerd aan het feit dat het weer eens ging om een grote groep buitenlanders/lichtgetinten/Marokkanen/moslims /whatever? Natuurlijk niet. Iedereen aan tafel weet het maar houdt de kaakjes stijf op elkaar wat dat betreft. Doodsbang zijn we hier geworden om als racist te boek te staan. Waarom spreekt niemand het uit? Minachting en haat voor de blanke man heeft dat tyfustuig en als ik zo kijk is dit 4e generatie die dus nog steeds even rot of nog rotter is dan de generatie ervoor. Wij dwingen gen respect af, de consequenties voor hun zijn niet zwaar genoeg en dat weten ze, daarom zal dit niet ophouden.
Ja, maar iedereen ziet toch wel op de filmpjes wie het zijn?
pi_190064541
Je mag het niet zeggen.
Je mag het niet zeggen, want je mag het niet zeggen.
Nee, "er moet een reden zijn geweest voor dit geweld," aldus Beaueaueooo.

Maargoed, zoals al eerder niet gezegd mocht worden, je mag het niet zeggen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_190064551
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:08 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar iedereen ziet toch wel op de filmpjes wie het zijn?
Nee hoor want zolang je het niet uitspreekt wordt het letterlijk niet benoemd en is het vrij voor ieders eigen interpretatie. En kunnen de ogensluiters hun kop in het zand houden.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_190064587
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:12 schreef kleinvogelijn het volgende:

[..]

Nee hoor want zolang je het niet uitspreek wordt het letterlijk niet benoemd en is het vrij voor ieders eigen interpretatie. En kunnen de ogensluiters hun kop in het zand houden.
Maar ik bedoel " als jij en ik het hebben gezien, hebben andere mensen het ook wel gezien."

Dus die weten dan ook wel dat het expres niet wordt benoemd.

Die zijn ook niet allemaal op hun achterhoofd gevallen.
pi_190064616
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je mag het niet zeggen.
Je mag het niet zeggen, want je mag het niet zeggen.
Nee, "er moet een reden zijn geweest voor dit geweld," aldus Beaueaueooo.

Maargoed, zoals al eerder niet gezegd mocht worden, je mag het niet zeggen.
Ja, ik heb het ook gezien., Peter. R. de Vries wilde die gast ook al bijna de schuld geven.

Ik bedoel eigenlijk " als zoveel mensen dat zien, dan kan je dat niet in de doofpot stoppen"

Of je denkt dat je het in de doofpot hebt gestopt, maar dat lukt toch niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 november 2019 @ 10:35:02 #279
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190064783
Deze misselijke ventjes moeten gewoon keihard aangepakt worden. Taakstraf? Dan wel met een bepakking van 100kg op de rug. Stoer hoor, met je woestijngroep een slachtoffer dat alleen is aanvallen, als Ali Baba met de 40 rovers. Praten helpt niet meer, dat is duidelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190064790
Waar zijn de minuten stilte en de uitgesproken reacties van heel Nederland nu ?
pi_190064792
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:00 schreef kleinvogelijn het volgende:
Bij Pauw kwam dus toch op tafel dat dit als racistisch gezien kan worden. En dat afkomst van slachtoffers hier wel degelijk een rol zou kunnen spelen.

Het werd godverdomme ook eens tijd dat het helder wordt. Racisme is er richting allerlei groepen. Dus ook van dit soort tuig richting blanke Nederlanders. Ook blanke ouderen zijn relatief vaak slachtoffer van beroving door ‘allochtonen’. Zoek maar na.
Whatever...
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:37:51 #282
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_190064812
Afkomst zou er sowieso veel minder toe doen als mensen die dit doen gewoon altijd snel een flinke straf krijgen.

Het kan mij weinig schelen of ze Marokkaans zijn. Wat me wel kan schelen is dat dit soort jochies gewoon vrij blijven rondlopen. Ik denk dat als dit soort gevallen veel beter worden aangepakt, ook minder mensen iets geven om de afkomst. Nu voelt het soms alsof ze buiten schot blijven vanwege hun afkomst, en dat zou natuurlijk nooit moeten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_190064821
Misschien een idee voor een tv programma. Achtervolg zo'n figuur met een tv-ploeg en beveiliging. van die figuren die alsmaar herhalen dat ze niet gefilmd willen worden en dan agressief worden. Elke dag om 19:00 uur graag. ik ga kijken.
pi_190064923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Misschien een idee voor een tv programma. Achtervolg zo'n figuur met een tv-ploeg en beveiliging. van die figuren die alsmaar herhalen dat ze niet gefilmd willen worden en dan agressief worden. Elke dag om 19:00 uur graag. ik ga kijken.
Is er al geweest, heet PREMtime. Toen Prem nog enigszins voor rede vatbaar was.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:58:04 #285
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190065005
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Afkomst zou er sowieso veel minder toe doen als mensen die dit doen gewoon altijd snel een flinke straf krijgen.

Het kan mij weinig schelen of ze Marokkaans zijn. Wat me wel kan schelen is dat dit soort jochies gewoon vrij blijven rondlopen. Ik denk dat als dit soort gevallen veel beter worden aangepakt, ook minder mensen iets geven om de afkomst. Nu voelt het soms alsof ze buiten schot blijven vanwege hun afkomst, en dat zou natuurlijk nooit moeten.
Het blijven kinderen van 12 tot 14 jaar.... 80% is over 20 jaar een huisvader als je ze normaal straft en een kans geeft op verbetering.
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:58:48 #286
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190065015
dubbel*
  Redactie Frontpage vrijdag 22 november 2019 @ 10:59:33 #287
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_190065023
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:58 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Het blijven kinderen van 12 tot 14 jaar.... 80% is over 20 jaar een huisvader als je ze normaal straft en een kans geeft op verbetering.
Zoveelste generatie Marokkanen kennen het begrip huisvader niet. Ze trappen hun kinderen de straat op, opvoeden moeten sociaal werkers en de politie doen. Vind je het gek dat deze groep zich relatief gezien vele malen vaker crimineel gedraagt dan hun uit de klei getrokken tegenhangers?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_190065028
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:50 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Is er al geweest, heet PREMtime. Toen Prem nog enigszins voor rede vatbaar was.
Die Prem is hier ooit de buurt uitgejaagd met zijn cameraploeg. Zodra de lokale mocro's in de gaten hadden dat ie liep te filmen werd ie getrakteerd op een regen van stenen en liefkozingen als 'oprotte kk koelie'. Nooit meer terug geweest. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_190065078
quote:

[..]

Tuurlijk. Dit worden allemaal keurige burgers. Geloof je het zelf? Eerder 95% dat de criminaliteit in zal gaan, inbraken, verkrachting, moord enz.
Land of the free. Home of the brave.
pi_190065093
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die Prem is hier ooit de buurt uitgejaagd met zijn cameraploeg. Zodra de lokale mocro's in de gaten hadden dat ie liep te filmen werd ie getrakteerd op een regen van stenen en liefkozingen als 'oprotte kk koelie'. Nooit meer terug geweest. :')
Precies, en zo ging het overal waar ie kwam.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_190065099
ah ja, Premtime.
er was een aflevering waarbij die muizen al fietsend en zichzelf onherkenbaar makend de hele tijd kk. riepen.
Danny Goossens heeft het ook eens geprobeerd. die kreeg stenen en appels naar zich toe gesmeten. met dreigementen erbij.

overigens; onlangs was er een filmploeg van Eenvandaag beroofd. ze hadden een item opgenomen, het ging niet eens over de buurt. camera kwijt plus de hele opnamen.
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:06:48 #292
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190065100
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dit worden allemaal keurige burgers. Geloof je het zelf? Eerder 95% dat de criminaliteit in zal gaan, inbraken, verkrachting, moord enz.
Hiervoor heb je vast onderbouwing. _O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:07:04 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_190065105
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Komt natuurlijk omdat Prem een smerige racist is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_190065200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hiervoor heb je vast onderbouwing. _O-
Het lijkt me niet dat dit een generatie van succesvolle advocaten gaat worden.
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:14:21 #295
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190065226
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat dit een generatie van succesvolle advocaten gaat worden.
Oh, het lijkt jou.... ja, dat is natuurlijk onweerlegbaar en de basis om rechtspraak en beleid op te bouwen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_190065263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, het lijkt jou.... ja, dat is natuurlijk onweerlegbaar en de basis om rechtspraak en beleid op te bouwen.
Fijn dat jij er positief over denkt. Ik hou graag een realistisch beeld aan gebaseerd op ervaringen met dit soort tuig.
pi_190065277
Hoe noem je een Marokkaanse vader in Schotse klederdracht?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:20:34 #298
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_190065315
quote:

[..]

Ben ik met je eens, maar ze moeten wel gestraft worden. En dat kan best binnen proporties (geen 10 jaar cel natuurlijk).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_190065358
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar ze moeten wel gestraft worden. En dat kan best binnen proporties (geen 10 jaar cel natuurlijk).
Oneens. Zwakke straffen is precies de reden waarom ze dit durven doen. Ze weten dat er toch bijna geen risico/gevolg is. Als er een zware straf op staat denken ze wel twee keer na.
pi_190065424
Ik maak deel 2 wel aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')