Dat je daar zo mad om kan wordenquote:Op donderdag 21 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
Nou voortaan wat minder persoonlijke sneren maken en dan hou ik ook van jou
Totaal niet mad. Ik zeg gewoon hoe het isquote:Op donderdag 21 november 2019 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat je daar zo mad om kan worden
Betalen pappie en mammie?quote:Op donderdag 21 november 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook alleen leuk als pappie en mammie het betalenErg dure hobby
Nou ik ben inmiddels bijna 30 (quote:
Jaja, je voelt je nog steeds goed voor de Vaalserbergquote:Op donderdag 21 november 2019 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Totaal niet mad. Ik zeg gewoon hoe het is
Vaals is leuk hoor. Drielandenpuntgodquote:Op donderdag 21 november 2019 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jaja, je voelt je nog steeds goed voor de Vaalserberg
Die gedachte moet er meer in ja. Keep them comingquote:
Het glas is half leeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gedachte moet er meer in ja. Keep them coming
Gngnquote:
Je zou je glas ook moeten bijschenken als het halfvol is natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2019 00:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het glas is half leeg.
Bijschenken
Tot de rand, je leeft maar 1x. Tenzij je een kat bent.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je glas ook moeten bijschenken als het halfvol is natuurlijk
Of een hindoequote:Op donderdag 21 november 2019 00:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tot de rand, je leeft maar 1x. Tenzij je een kat bent.
Hele dag beetje smoken en hopen op het Nirwanaquote:
Heb je daar nou aan.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:11 schreef SoS87 het volgende:
Ik word denk ik moslim. Puur om die 72 maagden. Bacon eten doe ik wel stiekem.
Varkenquote:Op donderdag 21 november 2019 01:11 schreef SoS87 het volgende:
Ik word denk ik moslim. Puur om die 72 maagden. Bacon eten doe ik wel stiekem.
Spareribs, varkenshaas, speklap, ham, karbonade allemaal erg matig hoorquote:
Goeie karbonade. Gadverdamme.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spareribs, varkenshaas, speklap, ham, karbonade allemaal erg matig hoor
I will not look for you. I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill youquote:Op donderdag 21 november 2019 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Taken gezien.
Wat een flopfilm.
Ik zat de hele tijd met eenquote:Op donderdag 21 november 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I will not look for you. I will not pursue you. But if you don't, I will look for you, I will find you, and I will kill you
Liam Neesongod
::Dquote:Op donderdag 21 november 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd met een-gezicht te kijken.
Actiefilms zijn echt niks voor mij.
Flinterdunne plotjes, cringe dialogen en de helft van de tijd zit je alleen maar naar onrustige gevechten en achtervolgingen te kijken zonder enige spanning want de goodguy wint toch wel.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
::D
Vond Jason Bourne-reeks wel tof
Uh Prisoners, Gone Girl, Nightcrawler zijn meer thrillers en gewoon goede films. Die maken het verhaal en personages leidend en niet de stompzinnige actie.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Prisoners
Gone Girl
Nocturnal Animals
Nightcrawler
Law abiding Citizen
Collateral
The place behind the pines
Genoeg absolute bazen actiefilms
Mja toen was ik 2012quote:Op donderdag 21 november 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Flinterdunne plotjes, cringe dialogen en de helft van de tijd zit je alleen maar naar onrustige gevechten en achtervolgingen te kijken zonder enige spanning want de goodguy wint toch wel.
En enorm domme ontsnappingeneen bende gelouterde criminelen die een kerel ophangen aan een loszittende buis ja hoor, doe even normaal.
Beyond the pines toch?quote:Op donderdag 21 november 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
Prisoners
Gone Girl
Nocturnal Animals
Nightcrawler
Law abiding Citizen
Collateral
The place behind the pines
Genoeg absolute bazen actiefilms
quote:
Mja maar bijna elke actiefilm zit wel een drama,thriller of western tintje aanquote:Op donderdag 21 november 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh Prisoners, Gone Girl, Nightcrawler zijn meer thrillers en gewoon goede films. Die maken het verhaal en personages leidend en niet de stompzinnige actie.
Je was 2012?quote:Op donderdag 21 november 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja toen was ik 2012Vond het verhaal gewoon vet.
quote:Op donderdag 21 november 2019 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met actiefilms bedoel ik meer waar er vier achtervolgingen zitten, één kerel die 40-45 man achter elkaar in zijn eentje in elkaar trapt en waar er een paar stunts bij zitten waar er realistisch gezien wat gebroken enkels en nekken aan te pas komen.
Maar oké.
2012quote:
Maar die titels die jij noemt hebben als basis drama/thriller waar ook wat actie is, wat ook verder niet erg is.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja maar bijna elke actiefilm zit wel een drama,thriller of western tintje aan
Aardige film. Niet echt een actiefilm.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Klopt ja. Foutje
Geile film is dat he?
Ryan Gosling
Nee truequote:Op donderdag 21 november 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die titels die jij noemt hebben als basis drama/thriller waar ook wat actie is, wat ook verder niet erg is.
Het script is dan alleen niet geschreven om de hoofdrolspeler 40x door een raam te laten springen, want glasscherven zijn onwijs cool ofzo.
James Bond is ook niks nee.quote:Op donderdag 21 november 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
James Bond vind ik dan wel weer vaak matigjes.
Behalve Skyfall. Met een van de beste intro's ever.
Ja die vervolgen waren niet veel neequote:Op donderdag 21 november 2019 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben nog twee vervolgen ook gemaakt![]()
![]()
Heb je al zo'n flinterdunne premise waar je weinig gebruik van maakt en ga je er ook nog wat goedkope sequels aanplakken
Die dochter was wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 21 november 2019 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die vervolgen waren niet veel nee
Is ze single of taken?quote:Op donderdag 21 november 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die dochter was wel lekker trouwens.
Ik heb net dat Narcosstaat van Danny Ghosen gekeken. Was ventje van 20 die verdiende 20k per maand eraan koekoek.quote:
Wie is Danny Ghosen nou weer.quote:Op donderdag 21 november 2019 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net dat Narcosstaat van Danny Ghosen gekeken. Was ventje van 20 die verdiende 20k per maand eraan koekoek.
Dat jong met een wapen in zn kofferbakquote:Op donderdag 21 november 2019 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is Danny Ghosen nou weer.
Nee dat was jan roosquote:Op donderdag 21 november 2019 02:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat jong met een wapen in zn kofferbak
quote:Op donderdag 21 november 2019 02:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat jong met een wapen in zn kofferbak
Johquote:Op donderdag 21 november 2019 10:04 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd net wakker geworden van rookmelder in de hal. Dat ding maakt een teringherrie
Gelukkig bepaal jij vrij weinigquote:
Heb laatst met ggmm afgesproken dat dit mijn sc is thoquote:Op donderdag 21 november 2019 10:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij vrij weinig
Heb jij ff pechquote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb laatst met ggmm afgesproken dat dit mijn sc is tho
Tho
dit is mijn sc gore manletquote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tho
Het kan toch die van jou en solo zijn?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tho
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tho
Nee, 2 kapiteins op een schip werkt niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan toch die van jou en solo zijn?
Suck my dickquote:Op donderdag 21 november 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2 kapiteins op een schip werkt niet.
Nee, dit is de Mortaxx SC!
okee dealquote:Op donderdag 21 november 2019 10:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet zo boos doen met jou wil ik best delen
Oh, is hij meteen kapitein? Ik dacht toch echt dat hier andere kapiteins waren...quote:Op donderdag 21 november 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, 2 kapiteins op een schip werkt niet.
Nee, dit is de Mortaxx SC!
tijd om een ander schip te zoekenquote:Op donderdag 21 november 2019 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, is hij meteen kapitein? Ik dacht toch echt dat hier andere kapiteins waren...
Oefquote:Op donderdag 21 november 2019 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd om een ander schip te zoeken
Flipsquote:
jij wordt ook elke dag een enger ventje hequote:Op donderdag 21 november 2019 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
waar kan ik heen? ga je mee? ik wil niet gaan zonder jou
Als ik op een houten deur zou liggen, zou ik jou er bij trekken..
gelukkig kan ik nog ver zakken tot ik jouw niveau bereik.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij wordt ook elke dag een enger ventje he
is dat wat je jezelf verteld ja?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig kan ik nog ver zakken tot ik jouw niveau bereik.
High zijn heeft niks met niveau te maken, junk.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is dat wat je jezelf verteld ja?
zelfs met een raket kom je nog niet op mijn hoogte rare limburger
kom uutje dan kale stinkerdquote:Op donderdag 21 november 2019 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
High zijn heeft niks met niveau te maken, junk.
ben aan het werk.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom uutje dan kale stinkerd
ja, maar ik moet meer geld hebben..quote:
Ja maar niet op FOKquote:Op donderdag 21 november 2019 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
wil je er over praten?
[..]
wel lekker
ben gekke wannabe fitboy aan het worden
Chillquote:Op donderdag 21 november 2019 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik sinds gister al
volgende week ook maar 1 dagje werken
oh, nou je weet me te bereiken als je daar behoefte aan hebtquote:Op donderdag 21 november 2019 13:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar niet op FOK
Omg omg hoe dan waarom. Herken ik je nog wel? Knuffel je nog fijn?
Doeeen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh, nou je weet me te bereiken als je daar behoefte aan hebt![]()
en jawel hoor zo'n vaart gaat het ook weer niet, zal zo wel even foto'tje maken anders
Ja ik doe mijn best, gelukkig zie ik dit weekend mijn vriendinnen veel.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:30 schreef I het volgende:
[..]
Pff. Even goed rustmomenten pakken komende weken dan. En maak het bespreekbaar hè
Nice, wat speel je?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
absoluut
meer tijd om te gamen
ja absoluut, merk ook dat ik me steeds vitaler (?) ga voelenquote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doeeen, ben benieuwd.
Voel je je er ook goed bij?
[..]
Ja ik doe mijn best, gelukkig zie ik dit weekend mijn vriendinnen veel.
Mooiquote:Op donderdag 21 november 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik doe mijn best, gelukkig zie ik dit weekend mijn vriendinnen veel.
Man man man man man manquote:Op donderdag 21 november 2019 13:33 schreef Solotovski het volgende:
Mijn huissleutel ligt nog thuis en al m'n reservesleutels ook
Lach mij hier uit
vind hem echt tof, ben niet heel ver tho maar het verhaal en de planetenquote:Op donderdag 21 november 2019 13:37 schreef I het volgende:
[..]
Nice. Niet mijn genre, maar ziet er wel erg tof uit.
Nice. Ik game de afgelopen tijd vrijwel niet mee, hou ik niet vol. Kijk af en toe wel op twitch, ben wel echt onder de indruk van de kwaliteit van games tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind hem echt tof, ben niet heel ver tho maar het verhaal en de planeten
Lekker van de mooie dag aan het genieten?quote:
't is hier maar grijs en grauwig.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lekker van de mooie dag aan het genieten?
Oh hier zonnetjes en fris. Net even hardgelopen en nu even rustig kopje thee.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:44 schreef I het volgende:
[..]
't is hier maar grijs en grauwig.Ga zo nog wel even een wandeling maken, hopen dat t droog blijft.
En daar?
Nicequote:Op donderdag 21 november 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh hier zonnetjes en fris. Net even hardgelopen en nu even rustig kopje thee.
Zeker lekker.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wandelen is ook wel erg fijn af en toe ja
Zou nog wel eens een keer willen hiken in een of ander land
Ja dat zeker gewoon rustig aan. Zag een keer een video van een gozer die dat in peru had gedaan.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:14 schreef I het volgende:
[..]
Zeker lekker.
Hiken lijkt me ook chill, maar dan wel op m'n dooie gemakje.Je moet wel een beetje kunnen genieten van de omgeving.
Echt heel tof.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat zeker gewoon rustig aan. Zag een keer een video van een gozer die dat in peru had gedaan.
Machtig mooi
Ja Peru en Nieuw Zeeland lijken mij vet maar zijn er echt super veel ja en hoeft ook niet per se zo exotisch en ver weg.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:24 schreef I het volgende:
[..]
Echt heel tof.Sommige landen zijn daar echt perfect voor. Zoveel mooie natuur.
Yes, Scandinavie is ook gewoon al supertof.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja Peru en Nieuw Zeeland lijken mij vet maar zijn er echt super veel ja en hoeft ook niet per se zo exotisch en ver weg.
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet echt. Crematie van mijn oma was nog gezelliger.
Amaaaaquote:
Absoluut niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je probeert mij uit de dagen hè! Hier trap ik niet in.
Dit is niet de server van I. Die heeft mij nog steeds gebanned!quote:Op donderdag 21 november 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik ben blij voor je dat nu die server blijkbaar zo ongezellig is als een oma-crematie je opeens weer vergeven en vergeten wordt, daar waar dat maandenlang niet mogelijk was toen ze je niet nodig hadden.
En ik ben de laatste die daar opmerkingen over heeft, ik ben juist blij voor je
Dat wist ik wel hoor.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is niet de server van I. Die heeft mij nog steeds gebanned!
Dat siert je.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
Maar ik mag helaas niet lekken.
Ik zou joinenquote:Op donderdag 21 november 2019 16:34 schreef Tjacka het volgende:
Misschien moet ik een eigen discord beginnen
Dat lijkt me geen goed idee.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wil je niet gezellig bij Driepink en #ANONIEM?
Oh.. Ja.. JanCees..quote:Op donderdag 21 november 2019 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja samen met JanCees aangezien wij toch overal weg worden gepest
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan m'n appartement weer in hoor
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:39 schreef Solotovski het volgende:
Ik kan m'n appartement weer in hoor
Heb weinig klachten ontvangen anders.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je bent te streng.
Sorry maat, maar dat zijn de feiten.
Ja het is beter dat @JanCees niet voor zwarte piet gaat spelen.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks was een grapje
@:jancees en ik kunnen prima door één deur!(figuurlijk dan)
Nee zo veel boeit het me nou ook weer niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:41 schreef I het volgende:
[..]
Heb weinig klachten ontvangen anders.
Wel van mijquote:Op donderdag 21 november 2019 16:41 schreef I het volgende:
[..]
Heb weinig klachten ontvangen anders.
Doe wat je niet laten kan. Ik reageer niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga meteen een KLB topic openen over I.
Nou en.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan. Ik reageer niet.
Van wie nietquote:Op donderdag 21 november 2019 16:43 schreef Amarantha het volgende:
Oh shit mag geen topics openen over users.
De rest ook niet blijkbaar.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee zo veel boeit het me nou ook weer niet.
Ik begrijp dat je begint te denken dat seks tekort bij je persoonlijkheid hoort, maar normaal gesproken is dat niet zo hoor. Toch @Fok-itquote:
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je begint te denken dat seks tekort bij je persoonlijkheid hoort, maar normaal gesproken is dat niet zo hoor. Toch @:fok-it
Niet zulke moeilijke vragen stellen, jij bent FA.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een oprechte vraag, geen verkapte toestemming.
Ja ik ken niet alle regels in alle foraquote:Op donderdag 21 november 2019 16:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen stellen, jij bent FA.
Het ging in dit geval om dat discord gebeuren, maar ik weet genoeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Maar helaas kan ik klachten over users niet delen.
Hoezo we hebben toch zelfde beleid overal :squote:Op donderdag 21 november 2019 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ken niet alle regels in alle fora
Er zijn per forum ook specifieke regels.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo we hebben toch zelfde beleid overal :s
Aaamaaaaaquote:
Ohquote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn per forum ook specifieke regels.
Nee johquote:Op donderdag 21 november 2019 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo we hebben toch zelfde beleid overal :s
Kan ik weer gaanquote:Op donderdag 21 november 2019 16:53 schreef GGMM het volgende:
Flip aanwezig in ONZ
* GGMM zet een vinkje achter haar naam
Wat ben je toch weer zorgzaam.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke doei
Trek wel een warme jas aan!!
Mijn persoonlijkheid is niet achteruit gegaan neequote:Op donderdag 21 november 2019 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je begint te denken dat seks tekort bij je persoonlijkheid hoort, maar normaal gesproken is dat niet zo hoor. Toch @:fok-it
Is ook niet mogelijkquote:Op donderdag 21 november 2019 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid is niet achteruit gegaan nee
Gefrustreerde vrouwhatende incels worden toch echt niet zo geborenquote:
Vind ik ook niet!quote:Op donderdag 21 november 2019 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheid is niet achteruit gegaan nee
Gelukkig maar!quote:
Kut @I.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja samen met JanCees aangezien wij toch overal weg worden gepest
Gefeliquote:Op donderdag 21 november 2019 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, heb uitbreiding van mijn uren gekregen.
Meer monies, jwt. MOB.
En ik snapte de diss niet eensquote:
Lekker bezig.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, heb uitbreiding van mijn uren gekregen.
Meer monies, jwt. MOB.
quote:Op donderdag 21 november 2019 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik snapte de diss niet eenskan je nagaan dat ik nog zo positief beeld van jou heb
Maar uh. Bedankt ofzo
quote:
Kindjes hadden al om mij gevraagd.quote:
Denk je wel dat je de extra uren trekt?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig dat ik op jullie kan rekenen.
Yes. Is niet veel uur. Vervanging van een collega. Maar het is noodzakelijk, is een examenklas. Ik heb het ze al duidelijk gemaakt dat het my way or the highway is. Dus bij weerstand hoepelen ze lekker op.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je wel dat je de extra uren trekt?
quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Is niet veel uur. Vervanging van een collega. Maar het is noodzakelijk, is een examenklas. Ik heb het ze al duidelijk gemaakt dat het my way or the highway is. Dus bij weerstand hoepelen ze lekker op.
Doe voor het eerst in 5 jaar geen examenklas geloof ik.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]Netjes. Zal wel een aanpassing worden dan of niet? Qua lesgeven en stof en al, onderbouw vs examenklas
Zeker overspannen geraakt?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes. Is niet veel uur. Vervanging van een collega. Maar het is noodzakelijk, is een examenklas. Ik heb het ze al duidelijk gemaakt dat het my way or the highway is. Dus bij weerstand hoepelen ze lekker op.
Wel leukquote:Op donderdag 21 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voor het eerst in 5 jaar geen examenklas geloof ik.
De meesten kennen me al vanuit de onderbouw, en van vorige weken toen ik ze ook opving.
Was even slikken voor ze.
slikken ze wel door?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe voor het eerst in 5 jaar geen examenklas geloof ik.
De meesten kennen me al vanuit de onderbouw, en van vorige weken toen ik ze ook opving.
Was even slikken voor ze.
Yes.quote:
Ik hoop het. Het eindexamen komt dichtbij, dus er zal veel moeten gebeuren.quote:
Vuilak.quote:
Ga je ze ook slaan alsjeblieft.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef. In Den Haag?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb volgende week sollicitatie voor een echte baan :$
Arme kinderen dan ookquote:Op donderdag 21 november 2019 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
[..]
Ik hoop het. Het eindexamen komt dichtbij, dus er zal veel moeten gebeuren.
[..]
Vuilak.
Nee zelfde werkgever maar op andere afdelingquote:Op donderdag 21 november 2019 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. In Den Haag?
[..]
Arme kinderen dan ook
Voor een aantal zal dat zeker een oplossing zijn, maar ik heb geld nodig.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga je ze ook slaan alsjeblieft.
Leuk om te horen, vriend.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb volgende week sollicitatie voor een echte baan :$
Denk dat ze er zelf schuldig aan zijn dat de vorige docent ziek isquote:Op donderdag 21 november 2019 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. In Den Haag?
[..]
Arme kinderen dan ook
In al die jaren heb ik 1 leerling gehad die zijn examen niet gehaald heeft. Dus als ze naar mij luisteren, komt het goed.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. In Den Haag?
[..]
Arme kinderen dan ook
Ohquote:Op donderdag 21 november 2019 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zelfde werkgever maar op andere afdeling
Betwijfel hetquote:Op donderdag 21 november 2019 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat ze er zelf schuldig aan zijn dat de vorige docent ziek is
Heb je dat ook tegen ze gezegd?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In al die jaren heb ik 1 leerling gehad die zijn examen niet gehaald heeft. Dus als ze naar mij luisteren, komt het goed.
Ja maar is aardig groot bedrijf dus zijn ook andere afdelingen waar je niet in de operatie staatquote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
Huh werkte je niet in een restaurant
[..]
Betwijfel het
[..]
Heb je dat ook tegen ze gezegd?
Kom je ook comiccon?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
Huh werkte je niet in een restaurant
[..]
Betwijfel het
[..]
Heb je dat ook tegen ze gezegd?
Oh nice. Hopelijk wordt het watquote:Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar is aardig groot bedrijf dus zijn ook andere afdelingen waar je niet in de operatie staat
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je ook comiccon?
Krijg je outfit van mij
Wat ga je allemaal voor leuks doen?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik zit heel dit weekend vol met plannen
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:2happy4u , @:Fera , @:faxie @:wietparkiet @:Morrigan @:muhahaha
Fera heeft je kaartje, zijn nu een tijd aan het coordineren om daar te zijn.quote:
Oke ik hoor wel hoe laatquote:Op donderdag 21 november 2019 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera heeft je kaartje, zijn nu een tijd aan het coordineren om daar te zijn.
technofeestje toevallig ?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik zit heel dit weekend vol met plannen
Je hebt daar een hal waar men zich verzamelt. Hoeven we niet in de kou te wachten.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke ik hoor wel hoe laat![]()
Gewoon bij de deur afspreken oid?
Spannend ditquote:Op donderdag 21 november 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt daar een hal waar men zich verzamelt. Hoeven we niet in de kou te wachten.
Ik kan wel duimen voor je, maar weet niet of dat helpt.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand even ervoor zorgen dat ik niet meer ziek ben. Dankjewel.
Dat is wel heel lief.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:32 schreef I het volgende:
[..]
Ik kan wel duimen voor je, maar weet niet of dat helpt.
@KingRoland kan wat regelen. Heeft ie ook voor @GGMM gedaan.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:31 schreef Amarantha het volgende:
Kan iemand even ervoor zorgen dat ik niet meer ziek ben. Dankjewel.
Wat een toppertje is het toch ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland kan wat regelen. Heeft ie ook voor @:ggmm gedaan.
Heb hem wel pics van m'n tepels moeten sturen.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland kan wat regelen. Heeft ie ook voor @:ggmm gedaan.
Die krijgt genoeg eiwitten binnen ja?quote:
Leuk.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die krijgt genoeg eiwitten binnen ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |