Goed punt, in mijn hoofd is projectiescherm de vertaling voor beamer, maar dat is natuurlijk projector. Het gaat om de projectorquote:Op donderdag 21 november 2019 12:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens deed de beamer het niet of het projectiescherm? Dit lijkt op een beamer/projector probleem. Het scherm is meestal niet meer dan een witte doek. Of was het zo smartboard geval thingamajig
Asking the questions that matterquote:
Ok, projector!quote:Op donderdag 21 november 2019 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed punt, in mijn hoofd is projectiescherm de vertaling voor beamer, maar dat is natuurlijk projector. Het gaat om de projector
Het zijn filosofen hè die denken liever over dingen na dan ze te doen... Ik weet zeker dat hij het gedachte experiment van het aanzetten van de beamer/projector al een keer uitgevoerd heeft.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je start de beamer pas op op het moment dat iedereen al klaar zit? Test je dat niet even van te voren?
En in gedachte ging het natuurlijk in één keer goed. Ik snap hetquote:Op donderdag 21 november 2019 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het zijn filosofen hè die denken liever over dingen na dan ze te doen... Ik weet zeker dat hij het gedachte experiment van het aanzetten van de beamer/projector al een keer uitgevoerd heeft.
precies dan hoef je het eigenlijk vervolgens niet eens te doen want als het logisch in elkaar zit kun je het gewoon opschrijven en publiceren, eigenlijk wel raar dat ze uberhaupt presentaties geven, dat kunnen die studenten zelf toch ook wel bedenken.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in gedachte ging het natuurlijk in één keer goed. Ik snap het
Precies. In dat gedachte-experiment werd het vervolgens de vraag of het nog wel de projector was die werd aangezet of dat het een andere projector was, want als je het aanzet veranderd er dan niet iets en is het dan nog wel hetzelfde ding? Toen gaf ik het maar op en wachtte ik op het moment suprême.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het zijn filosofen hè die denken liever over dingen na dan ze te doen... Ik weet zeker dat hij het gedachte experiment van het aanzetten van de beamer/projector al een keer uitgevoerd heeft.
Precies hoe definieer je een dingquote:Op donderdag 21 november 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies. In dat gedachte-experiment werd het vervolgens de vraag of het nog wel de projector was die werd aangezet of dat het een andere projector was, want als je het aanzet veranderd er dan niet iets en is het dan nog wel hetzelfde ding? Toen gaf ik het maar op en wachtte ik op het moment suprême.
Een ding is een iets dat los staat van een ander ietsquote:Op donderdag 21 november 2019 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Precies hoe definieer je een ding
Is dat een ding tegenwoordig ja?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een ding is een iets dat los staat van een ander iets
Dat is een aanwijzend voornaamwoord, dat zou ik geen ding noemen.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is dat een ding tegenwoordig ja?
quote:Op donderdag 21 november 2019 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is een aanwijzend voornaamwoord, dat zou ik geen ding noemen.
Als hij het gewoon op tijd had getest dan had hij een ICT’er erbij kunnen halen en het probleem kunnen oplossen maar nee hoor. Het is allemaal de fout van het nare universum en de elektronica die TS tegenwerkt.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je start de beamer pas op op het moment dat iedereen al klaar zit? Test je dat niet even van te voren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |