ik zou sowieso niet rommelen en gewoon garantie claimen...quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Nintendo Switch Mario kart bundel op de kop getikt. De stick op de rechter joy-con heeft echter een stevige afwijking naar rechts. Is dit makkelijk op te lossen of een gevalletje garantie claimen?
Garantie claimen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een gloednieuwe Nintendo Switch Mario kart bundel op de kop getikt. De stick op de rechter joy-con heeft echter een stevige afwijking naar rechts. Is dit makkelijk op te lossen of een gevalletje garantie claimen?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou sowieso niet rommelen en gewoon garantie claimen...
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Garantie claimen inderdaad.
Is de afwijking hardwarematig? Zo nee, dan kan je hem wel kalibreren.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Is de afwijking hardwarematig? Zo nee, dan kan je hem wel kalibreren.
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.
Dadelijk eens even kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.
Pokedex vullenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sword is klaar ( de postgame iig).
Wat nu? Wachten tot 23 januari?
Dat auto sturen zou kunnen zoals @Notorious_Roy zegt, maar je kan ook een poging wagen om te kalibreren:quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij het sturen in Mario kart hoef je de stick niet aan te raken om licht naar rechts te gaan. Wil je rechtdoor moet je dus constant licht naar links duwen.
Motion control uitgezet. Weg probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hmm, Het is toch niet de auto steering in Mario Kart he? Dat kun je gewoon uitzetten.
quote:Op zondag 8 december 2019 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motion control uitgezet. Weg probleem.
quote:Op zondag 8 december 2019 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Motion control uitgezet. Weg probleem.
DF vindt dus van wel. Check de video.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren afgerond toevallig. Doe het normaal ook nooit.quote:
Het word beterquote:Op maandag 9 december 2019 10:12 schreef Bananenpap het volgende:
Man, Pokémon is zo tergend saai.Ben nu bij de zesde gym en kan niet wachten tot ik het gewoon klaar heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |