Voor?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moet, maar het zou misschien leuk zijn
*Joker mental image*quote:Op woensdag 20 november 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naarstig op zoek naar een verpleegstersuniform! Dat merk ik wel weer
dit is allemaal in het vorig topic behandeld. lees maar terugquote:
Ja, lekker. In 2 maanden eindelijk emigrerenquote:
Oeh, terug naar het tropische Nederland of..?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, lekker. In 2 maanden eindelijk emigreren
En met u?
Een man die een blinde vrouw naar een plek in the middle of nowhere voert.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:47 schreef gianni61 het volgende:
heeft iemand een beter plaatje voor de OP? ik vind deze eng
Ik doe niet aan teruglezen. Dan laat maar hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is allemaal in het vorig topic behandeld. lees maar terug
nee joh. meestal zijn ze niet blind, maar geblinddoekt..quote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een man die een blinde vrouw naar een plek in the middle of nowhere voert.
Is toch gewoon de gemiddelde fok dating strategie?
is maar beter ook, the moment has passed.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe niet aan teruglezen. Dan laat maar hoor
Net als t bloed?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
oh wacht, de beelden komen langzaam terug..
hmm, plottwistquote:
Mij in zoiets willen zienquote:Op woensdag 20 november 2019 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh. meestal zijn ze niet blind, maar geblinddoekt..
[..]
is maar beter ook, the moment has passed.
alle droombeelden over buurmeisje in een slutty nurse costume..
oh wacht, de beelden komen langzaam terug..
Doe maar gewoon zonder iets.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mij in zoiets willen zien![]()
in wat dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niks is beter dan helemaal niks toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Niets is beter dan iets? #breakingnews
ohja nu je het zegt, feitquote:Op woensdag 20 november 2019 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik was gelijk een paar uur KO nadat ik jou ontmoette
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Portugalquote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, terug naar het tropische Nederland of..?
Ja, gaat lekker, voor de verandering thuis aan het 'werk'
Ja maar van die enge paranormale schrikmomenten krijg ik nachtmerriesquote:Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je de smerigste dingen op internet opzoekt, maar bij series en films wil je eerst weten hoe eng het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |