hier zit een hollander nu?quote:
Volgens mij is 'hie ziet' Zeeuwsquote:
ik zal kerstavond en 1e kerstdag wel bij mn vader of mn zus moeten gaan eten. 2e kerstdag ga ik wegquote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop op weinig eet-uitnodigingen met kerst.
Jij mag toch niksquote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zommerkuusjquote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is 'hie ziet' Zeeuws![]()
Hij zijt, hij is
Nee Hollanders hebben geen flaporen. Wel mooi kleurenverdeling over de vachtquote:
Ik heb er 1.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze snap ik niet in deze contextquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij mag toch niks![]()
Je mag trouwens bij mij eten als je wiltDaarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
letterlijk: zomervarkenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
gourmettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel tof vinden, iets leuks op tafel zetten
Maar ja, mensen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb sowieso drie sets "ouders" om bij langs te gaan, plus het risico op langsgaan bij Joop z'n opa (en die wil ik gezien leeftijd niet weigeren).quote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal kerstavond en 1e kerstdag wel bij mn vader of mn zus moeten gaan eten. 2e kerstdag ga ik weg
Waarom dan zomervarken voor noordelijker figuur/Hollander?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
letterlijk: zomervarken
betekenis: mens van boven de rivieren die op vakantie komt in limburg
Maar het wordt ook al gewoon voor "hollander" gebruikt
klinkt als veel te veel sociaal gedoequote:Op woensdag 20 november 2019 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso drie sets "ouders" om bij langs te gaan, plus het risico op langsgaan bij Joop z'n opa (en die wil ik gezien leeftijd niet weigeren).
En de dag daarna wordt m'n neefje 1, dus zie ik de helft mogelijk nog een keer.
Zes vulva'squote:Op woensdag 20 november 2019 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
weet ik veel. omdat ze meestal in de zomer komen en het lekker bekt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom dan zomervarken voor noordelijker figuur/Hollander?![]()
En wees blij, economisch hard nodig daar
Ik vind de groene wat te scherpe randen hebben tegen de achtergrond, verder kek.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
die knikjes bovenin komen niet overeen met bestaande blaadjesquote:Op woensdag 20 november 2019 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Och. Hier hebben we Duitsers die in de weg rijden.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel. omdat ze meestal in de zomer komen en het lekker bekt waarschijnlijk.
en ja, dat wel, maar rij godverdomme door met je sleurhut
Thnx! Zal kijken of ik dat kan aanpassen.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind de groene wat te scherpe randen hebben tegen de achtergrond, verder kek.
[..]
Ja ok, dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik veel. omdat ze meestal in de zomer komen en het lekker bekt waarschijnlijk.
Jij hebt mijn vader duidelijk nog nooit gezienquote:Op woensdag 20 november 2019 14:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee Hollanders hebben geen flaporen. Wel mooi kleurenverdeling over de vacht
Waar het 'scheurtje' zit?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die knikjes bovenin komen niet overeen met bestaande blaadjes
Hier alleen camperbejaarden maar eigenlijk geen last vanquote:Op woensdag 20 november 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och. Hier hebben we Duitsers die in de weg rijden.
En dat terwijl ze Joop wel gezien heeft.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vader duidelijk nog nooit gezien
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij hebt mijn vader duidelijk nog nooit gezien
Of gewoon de navi volgen en geen 3,5 uur je knipperlicht naar links aanzetten terwijl je in een slakkengang rondrijd om vervolgens, zonder om je heen te kijken, toch plots naar links afslaat!quote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze Joop wel gezien heeft.
Daar zie ik alleen een grote bos prachtig haar bij altijdquote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat terwijl ze Joop wel gezien heeft.
Mijn neefje heeft dezelfde 'elfenoortjes'quote:
We waren zwemmen, hij heeft echt briljant zeemeermannenhaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zie ik alleen een grote bos prachtig haar bij altijd![]()
Ik las nazi... Dat was een heel anderssoortige zin en bedoeling op die manierquote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon de navi volgen en geen 3,5 uur je knipperlicht naar links aanzetten terwijl je in een slakkengang rondrijd om vervolgens, zonder om je heen te kijken, toch plots naar links afslaat!![]()
Picsquote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We waren zwemmen, hij heeft echt briljant zeemeermannenhaar.![]()
![]()
Zo noem ik het ene oortje van mijn dochter altijdquote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft dezelfde 'elfenoortjes'
Heb ik niet eens.quote:
Zou ergens nog wel een oplossing zijn op die manierquote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik las nazi... Dat was een heel anderssoortige zin en bedoeling op die manier
Pics maken jonguh!quote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We waren zwemmen, hij heeft echt briljant zeemeermannenhaar.![]()
![]()
rechts er van ja.quote:
Ligt dat nog gevoelig daar?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ergens nog wel een oplossing zijn op die manier
Vooral nog bij de oudere generatie die het begin/bevrijding hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt dat nog gevoelig daar?![]()
Zeker in Noorbeek als eerste bevrijde durp van Nederland?
Neefje ookquote:Op woensdag 20 november 2019 14:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo noem ik het ene oortje van mijn dochter altijd
Die heeft een knikje namelijk en een puntvorm
Die zijn toch langzamerhand allemaal seniel johquote:Op woensdag 20 november 2019 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral nog bij de oudere generatie die het begin/bevrijding hebben meegemaakt.
Daaaamnquote:Op woensdag 20 november 2019 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar krullen en tot halverwege zijn rug ongeveer.
Vind ik echt supermooiquote:
Have fun!quote:Op woensdag 20 november 2019 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog effe uurtje fietsen nu het nog even licht is
don't mention the war!quote:Op woensdag 20 november 2019 14:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn toch langzamerhand allemaal seniel joh
Dit klinkt heel foutquote:Op woensdag 20 november 2019 14:27 schreef Muck het volgende:
De familiegenen zijn trouwens bizar sterk bij mij. Ik zat gisteren wat door de stamboom te bladeren en tot diep in de 18e eeuw zie ik dezelfde koppies![]()
Mijn pa/oom/opa/broer en alles daarvoor delen één hoofd joh
Oh vind dit soort dingen juist super waardevol om te horenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rechts er van ja.
maar ook die deuk links.
maar dit is alleen omdat je vroeg om kritiek.
Ik vind dit al hartstikke knap en doe het je zeker niet na
quote:
Damn... Dat is wel freaky jaquote:Vriendin van me heeft dat ook in haar familie trouwens. Extra bizar is dat haar nichtje en achterneefje nu een relatie hebben met elkaar. Lijken enorm op elkaar, weirdddde
Extra leuk als daar kinderen uit komen rollen.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:32 schreef Molo het volgende:
Vriendin van me heeft dat ook in haar familie trouwens. Extra bizar is dat haar nichtje en achterneefje nu een relatie hebben met elkaar. Lijken enorm op elkaar, weirdddde
de natuur is vrij symetrisch. Dus als een blad links een deuk heeft, dan heeft hij dat rechts vaak ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vind dit soort dingen juist super waardevol om te horen![]()
K heb zelf niet echt een grafisch oog Of zo dus hoor dit graag :p
Het doel doel is om zo'n realistisch mogelijk plaatje te krijgen met dan kleur of whatever
Thnx! Zal vanaaf een vernieuwde poging wagen :pquote:Op woensdag 20 november 2019 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de natuur is vrij symetrisch. Dus als een blad links een deuk heeft, dan heeft hij dat rechts vaak ook.
Schijnt nauwelijks uit te maken qua ziektes enzoquote:Op woensdag 20 november 2019 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Extra leuk als daar kinderen uit komen rollen.
Rednecksquote:Op woensdag 20 november 2019 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijnt nauwelijks uit te maken qua ziektes enzo
Maar ben wel erg benieuwd hoe die er dan uit komen te zien
Saillant detail, ze hebben elkaar ontmoet en voor het eerst gezoend op een familiereünie![]()
![]()
![]()
Kunstenaarsfamiliequote:
Weet je dat als je een boom uitgraaft en ondersteboven terugstopt hij gewoon door blijft groeien?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:59 schreef Molo het volgende:
Saillant detail, ze hebben elkaar ontmoet en voor het eerst gezoend op een familiereünie![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je dat als je een boom uitgraaft en ondersteboven terugstopt hij gewoon door blijft groeien?
Werkt blijkbaar ook met stambomen zo.
Heyquote:Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef Muck het volgende:
Nou niet de eerste plek waar ik aan denk als ik op zoek ga naar een nieuwe meneer Muck
oh, van die vrije zweversquote:Op woensdag 20 november 2019 15:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Kunstenaarsfamilie
Same same when it comes to het betere batswerk
Jammer!quote:Op woensdag 20 november 2019 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh. Snel even naar binnen dan.
Moksiquote:Op woensdag 20 november 2019 16:10 schreef Karzai het volgende:
het is er al, 20 minuutjes. Dat is snel
Ja wat had je dan verwachtquote:Op woensdag 20 november 2019 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Pizzabaguette van Iglo ziet er op de verpakkinguit. In het echt
![]()
WTF!quote:Op woensdag 20 november 2019 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Loopt er een vrouw met haar hond langs, laat ze dat beest gewoon tegen mijn auto plassen
Vannacht even bij haar op de motorkap schijten.
Gooi die gore pizza tegen haar domme hoofd aan.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Loopt er een vrouw met haar hond langs, laat ze dat beest gewoon tegen mijn auto plassen
Plas die hont in zijn kont, enige juiste oplossing!quote:Op woensdag 20 november 2019 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn moeder is opgegegeven. We wachten nu op een plekje in een hospice. Eigenlijk gaat het de laatste dagen onverwacht wel redelijk met haar. Ze heeft geen grote terugvallen meer gehad, geen pijn en heeft zelfs weer een beetje eetlust. Maar als er ineens een infectie de kop opsteekt, kan het ook snel weer bergafwaarts gaan. Intussen proberen we er maar het beste van te maken. Ik heb wat lekkere Sinterklaasdingetjes voor haar meegenomen, wat kruidnootjes en chocola. Dat vond ze heel leukquote:Op woensdag 20 november 2019 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
Bud hoe gaat het verder?
Met je mams enzo.
Mja, het was van Dr. Oetker, ik had me vergist. Maar het smaakte nog steeds goorquote:Op woensdag 20 november 2019 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja wat had je dan verwacht![]()
Alleen vissticks zijn liefde van Iglo
[..]
WTF!
Niks van gezegd? Ik zou wel even verhaal gaan halen. Gádverdamme
Die moet ik dan eerst weer uitbraken. Wat het effect wel beter maaktquote:Op woensdag 20 november 2019 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi die gore pizza tegen haar domme hoofd aan.
Ik zal haar in haar kond plassen!quote:Op woensdag 20 november 2019 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Plas die hont in zijn kont, enige juiste oplossing!
Yepquote:Op woensdag 20 november 2019 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
Het is fucking koud buiten trouwens![]()
![]()
Owja, en mijn fietslichtjes zijn nu officieel leeg
Ja pizzakots werkt ook, gewoon dwingen om haar dat in te laten slikken, de onbeschaafde teef.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die moet ik dan eerst weer uitbraken. Wat het effect wel beter maakt
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal haar in haar kond plassen!![]()
Hoewel, ze was oud en gerimpeld en zo
Gek hoe zoiets kan lopen en voelen na zo'n definitief keerpunt.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn moeder is opgegegeven. We wachten nu op een plekje in een hospice. Eigenlijk gaat het de laatste dagen onverwacht wel redelijk met haar. Ze heeft geen grote terugvallen meer gehad, geen pijn en heeft zelfs weer een beetje eetlust. Maar als er ineens een infectie de kop opsteekt, kan het ook snel weer bergafwaarts gaan. Intussen proberen we er maar het beste van te maken. Ik heb wat lekkere Sinterklaasdingetjes voor haar meegenomen, wat kruidnootjes en chocola. Dat vond ze heel leuk
Graag gedaanquote:Op woensdag 20 november 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En lief van jou dat je er naar vraagt
Geen normen en waarden meer, zelfs hier in de biblebelt nietquote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja pizzakots werkt ook, gewoon dwingen om haar dat in te laten slikken, de onbeschaafde teef.
Ik had heel fashionable mijn roze handschoentjes aanquote:Op woensdag 20 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Had handschoenen aan bij het wandelen
Ik ben nu officieel een mietje
Seks met een bejaarde vrouw kijkt me trouwens echt verschrikkelijk matigquote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Mja, ik denk graag dat ik het al wel kanquote:Op woensdag 20 november 2019 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Wast Muis dat niet voor je?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had heel fashionable mijn roze handschoentjes aan![]()
Die moeten nu wel de was in want ketting was eraf gesprongen dus handschoentjes helemaal onder de smeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Muah, zonder kunstgebit in zou het nog best lekker kunnen zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks met een bejaarde vrouw kijkt me trouwens echt verschrikkelijk matig
#mindblur
Beschrijf bejaard.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks met een bejaarde vrouw kijkt me trouwens echt verschrikkelijk matig
#mindblur
Hóe oud?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk graag dat ik het al wel kan![]()
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Wast Muis dat niet voor je?Nee, die is nog bezig met mijn fiets te poetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Vaginaal bedoel ikquote:Op woensdag 20 november 2019 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, zonder kunstgebit in zou het nog best lekker kunnen zijn
75+quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die is nog bezig met mijn fiets te poetsen.
Of juist 24/7 zompig en mosserig, ready to go.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaginaal bedoel ik
[..]
75+![]()
En tikje ingedroogd
Ja, ik merk dat mijn vader er een beetje hoop uit put. Dat probeer ik te temperen. Ze kan geen nieuwe behandeling aan omdat haar hart niet meer wil. Dat is niet ineens anders na een dag eetlust.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Gek hoe zoiets kan lopen en voelen na zo'n definitief keerpunt.
Fijn dat het zo gaat nu, en wat goed dat jullie er zo in staan!
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Vaginaal bedoel ik
[..]
75+![]()
En tikje ingedroogd
[..]
Vaginaal bedoel ik
[..]
75+![]()
En tikje ingedroogd
[..]
Nog steeds zo verliefd als in het beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die is nog bezig met mijn fiets te poetsen.
Klopt qua ziektes enzo, maar geen verse input qua uiterlijk is te zien als je weet hoe de vork in elkaar steekt. Kloontjes.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijnt nauwelijks uit te maken qua ziektes enzo
Maar ben wel erg benieuwd hoe die er dan uit komen te zien
![]()
![]()
Je wilde al iemand op zijn bek slaan?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik dacht dat er iemand irritant liep te fluiten buiten, maar het was de radiator in de badkamer.
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist 24/7 zompig en mosserig, ready to go.
Nee zo van die leeggelopen vellen met plooien waar je penor dan stroef in blijft hangen als je wilt penetrerenquote:
Uhmmmm, je zegt net dat je het wel op een oude fiets kan. Hoe oud was je oudste fiets danquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog steeds zo verliefd als in het begin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, dat ook weer niet. Toen ik nog in een smal straatje in de stad woonde, had ik dat ‘s zomers wel met de overbuurvrouw. Die zette de tv op standje stadionconcert en ging er dan bovenuit zitten gillen tegen haar vent. Met d’r lelijke Dordtse kutaccentquote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je wilde al iemand op zijn bek slaan?
Leuk kantje heb je.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, dat ook weer niet. Toen ik nog in een smal straatje in de stad woonde, had ik dat ‘s zomers wel met de overbuurvrouw. Die zette de tv op standje stadionconcert en ging er dan bovenuit zitten gillen tegen haar vent. Met d’r lelijke Dordtse kutaccent
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 17:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmmm, je zegt net dat je het wel op een oude fiets kan. Hoe oud was je oudste fiets dan
Ik denk 20 jaar ouder dan jijzelf, vind ik wel passend![]()
![]()
Waarom in bed? Een beest kun je overal zijn.quote:Op woensdag 20 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk bedoelde dat ik het naar mijn idee niet meer hoef te leren
![]()
Iets ouder is niet erg. Ik heb op mijn werk een collega die 48 is. Daar kan ik het best opZij lijkt me wel een beest in bed
Als ik zeg dat ze een beest op de wasdroger is, weet ik niet of mensen het gaan snappenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom in bed? Een beest kun je overal zijn.
Dat saaie bed altijd maar.
Mag het ook buitenshuis?quote:Op woensdag 20 november 2019 17:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ze een beest op de wasdroger is, weet ik niet of mensen het gaan snappen
Saaie lul.quote:
Dan krijg je dat beest van 48 nooit in bed.quote:
Thanks voor deze MI, scheelt weer een maand anticonceptie kopenquote:Op woensdag 20 november 2019 17:31 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Nee zo van die leeggelopen vellen met plooien waar je penor dan stroef in blijft hangen als je wilt penetreren
Nou Buda tochquote:Op woensdag 20 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeIk bedoelde dat ik het naar mijn idee niet meer hoef te leren
![]()
Iets ouder is niet erg. Ik heb op mijn werk een collega die 48 is. Daar kan ik het best opZij lijkt me wel een beest in bed
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 november 2019 17:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks voor deze MI, scheelt weer een maand anticonceptie kopen
Dat zo je voorhuid blijft hangen en dan ineens als je wat kracht zet mee schiet langs de dikke stugge grijze schaamharen langs die leeggelopen plooiige schaamlappenquote:
Ik denk dat ik vanavond maar eens wat meer onderzoek ga doen naar adopteren. Seks komt er de komende 2 decennia niet meer van met dit soort beelden in mijn hoofdquote:Op woensdag 20 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Dat zo je voorhuid blijft hangen en dan ineens als je wat kracht zet mee schiet langs de dikke stugge grijze schaamharen langs die leeggelopen plooiige schaamlappen![]()
Lijkt me fascinerend, en onprettig
Je mag wel af en toe oppassen op Miep?quote:Op woensdag 20 november 2019 18:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond maar eens wat meer onderzoek ga doen naar adopteren. Seks komt er de komende 2 decennia niet meer van met dit soort beelden in mijn hoofd
Vleeslappen leiden op zich ook af.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Je mag wel af en toe oppassen op Miep?
En is nuttig joh, kun jij je mooi op je studie focussen zonder al die afleiding van vleessappen en contacten
Ah, jouw plastische omschrijvingenquote:Op woensdag 20 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Dat zo je voorhuid blijft hangen en dan ineens als je wat kracht zet mee schiet langs de dikke stugge grijze schaamharen langs die leeggelopen plooiige schaamlappen![]()
quote:Op woensdag 20 november 2019 18:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou Buda toch![]()
![]()
Stille wateren diepe gronden
* stelt de erwtensoep voor onbepaalde tijd uit.quote:Op woensdag 20 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
True! Maar ik bedoelde vleessappenquote:Op woensdag 20 november 2019 18:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vleeslappen leiden op zich ook af.
Echt hoorquote:
Gewoon antibioticakuurtje halenquote:Op woensdag 20 november 2019 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* stelt de erwtensoep voor onbepaalde tijd uit.
Sappen tussen de lappen!quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag gedaan!
[..]
Flap flapquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn buik protesteert nu al tegen de chocomousse.
Maar chocomousse.
Heerlijkquote:Op woensdag 20 november 2019 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wilde eigenlijk al een uur geleden onder de douche springen, maar blijf steeds maar dit soort filmpjes kijken![]()
In welke tijdzone ben je joh?quote:Op woensdag 20 november 2019 19:06 schreef Molo het volgende:
Zo ik duik lekker zo mijn nest in, ben kapot
#oma
Ich nichtquote:Op woensdag 20 november 2019 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Is iedereen tegelijk met Molo gaan slapen
Welke serie word het vanavond?quote:
The Crownquote:Op woensdag 20 november 2019 22:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke serie word het vanavond?
Die serie heb ik wel leuke dingen over gehoord, maar wel door iemand die inmiddels al de 65 jaar gepasseerd is qua leeftijdquote:Op woensdag 20 november 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
The Crown
Serie voor bejaarden, vrouwen en bejaarde vrouwen, maar héérlijk
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die serie heb ik wel leuke dingen over gehoord, maar wel door iemand die inmiddels al de 65 jaar gepasseerd is qua leeftijd
Nu moet ik eerlijkheidshalve wel toegeven dat de persoon die deze serie in zijn geheel gezien heeft ook een redelijk nieuwertijdse persoonlijkheid heeft en vaker nieuwere satirische programma's kijkt en vermakelijk vindquote:Op woensdag 20 november 2019 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik hou van oubollige shit. Ik ben zelf ook oubollig
echt he. lijkt wel herfstquote:
op hoeveel staat die verwarming dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Ik had het gister avodn toen ik terug kwam van werk echt te koud. Vest aan plus badjas. Ben ook zo gaan slapen met de verwarming aan.
22.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op hoeveel staat die verwarming dan?
als ik dat s avonds vergeet word ik meestal ook snachts wakker.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was gisteravond vergeten de verwarming uit te zetten in de slaapkamer en werd wakker in een sauna
ik zou badend in het zweet wakker wordenquote:Op donderdag 21 november 2019 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
22.
Was echt bizar hoe koud ik het had.
Ik heb serieus echt lekker geslapenquote:Op donderdag 21 november 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou badend in het zweet wakker worden
ik ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb serieus echt lekker geslapen
Same.quote:
Brrquote:
enige vervelende is dan smorgens onder de dekens uit moeten kruipenquote:Op donderdag 21 november 2019 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.
Slapen in warme kamers.
Ik ben ook eerder aan de late kant dan aan de vroege 's morgens.quote:Op donderdag 21 november 2019 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
enige vervelende is dan smorgens onder de dekens uit moeten kruipen
oh nee, dat niet. als mn wekker af gaat ben ik binnen 2 minuten aangekleedquote:Op donderdag 21 november 2019 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook eerder aan de late kant dan aan de vroege 's morgens.
Hoe gaat het met je moeder? Is ze al naar een hospice?quote:Op donderdag 21 november 2019 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik was gisteravond vergeten de verwarming uit te zetten in de slaapkamer en werd wakker in een sauna
Voor de duidelijkheid: ik ben nooit té laat. Alleen ook nooit te vroeg.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, dat niet. als mn wekker af gaat ben ik binnen 2 minuten aangekleed
Ongeacht of het zomer of winter is
ik zorg altijd dat ik iets vroeg ben.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik ben nooit té laat. Alleen ook nooit te vroeg.
quote:Op donderdag 21 november 2019 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder? Is ze al naar een hospice?
Oh, daar heb ik sowieso alle tijd voor. Als ik maar op tijd ben voor de telefoon (en die staat ruim na mijn begintijd), verder is het vooral een "als je werk maar af is".quote:Op donderdag 21 november 2019 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zorg altijd dat ik iets vroeg ben.
moet rustig koffie kunnen pakken
En hoe gaat het nu met haar?quote:Op donderdag 21 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Er zijn er twee in de buurt, maar er is nog geen plek. Even afwachten dus.
bij mij ligt het er aan waar ik zit.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik sowieso alle tijd voor. Als ik maar op tijd ben voor de telefoon (en die staat ruim na mijn begintijd), verder is het vooral een "als je werk maar af is".
Da's een ander verhaal ja.quote:Op donderdag 21 november 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij ligt het er aan waar ik zit.
als ik op kantoor zit boeit het niet zo veel, als ik op montage locatie zit moet ik wel als 1 van de eerste daar zijn.
Breng je haar wat lekkere dingen?quote:Op donderdag 21 november 2019 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Redelijk. Geen pijn, weer wat eetlust, maar erg zwak.
Gisteren gedaanquote:Op donderdag 21 november 2019 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Breng je haar wat lekkere dingen?
al moet ik zeggen dat ik al weken met een "zomer"muts loopquote:
Wat is een zomer muts?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al moet ik zeggen dat ik al weken met een "zomer"muts loop
Ik pakte uit ellende soep. Nog steeds koud.quote:
ik had er ook nooit van gehoord, maar in denemarken had je zomer en winter mutsen. waarbij zomermutsen eigenlijk gewoon 2 dunne laagjes katoen zijn.quote:
Ik heb helaas geen mutsenhoofdquote:Op donderdag 21 november 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er ook nooit van gehoord, maar in denemarken had je zomer en winter mutsen. waarbij zomermutsen eigenlijk gewoon 2 dunne laagjes katoen zijn.
Zit nu aan de thee. Dan zo wat eten om te kunnen verbranden als ik naar buiten ga en heb nu extra trui aan waar straks nog een vest overheen gaat. Mij pakken ze niet vandaagquote:Op donderdag 21 november 2019 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pakte uit ellende soep. Nog steeds koud.
Beter dan koude oren.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mutsenhoofd
Soort van bontkraagjesmuts?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er ook nooit van gehoord, maar in denemarken had je zomer en winter mutsen. waarbij zomermutsen eigenlijk gewoon 2 dunne laagjes katoen zijn.
het is heerlijk.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zomermuts klinkt wel ideaal voor winderige dagen, eigenlijk.
te veel haar?quote:Op donderdag 21 november 2019 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen mutsenhoofd
Ik ga straks mijn auto weer in, dat helpt hopelijk ook.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nu aan de thee. Dan zo wat eten om te kunnen verbranden als ik naar buiten ga en heb nu extra trui aan waar straks nog een vest overheen gaat. Mij pakken ze niet vandaag
Ik ben het hier mee oneens.quote:
Het doet zeer bij m'n oorbellen, kou.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee oneens.
Er gaat niks boven koude oren en een koude neus.
Een koude neus in je oog stoppen is echt lekkerste wat er is.
Ja en flaporen. Het is gewoon geen gezicht.quote:Op donderdag 21 november 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is heerlijk.
[..]
te veel haar?
quote:Op donderdag 21 november 2019 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee oneens.
Er gaat niks boven koude oren en een koude neus.
Een koude neus in je oog stoppen is echt lekkerste wat er is.
Auto is wel chill jaquote:Op donderdag 21 november 2019 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga straks mijn auto weer in, dat helpt hopelijk ook.
Daar gaat de muts toch gewoon overheen dan?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en flaporen. Het is gewoon geen gezicht.
Oh, ik las oor. Oog maakt 'm wel wat mal.quote:
Waarom zou je je neus in iemands oor willen stoppen? Of oog?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik las oor. Oog maakt 'm wel wat mal.
In beide gevallen krijgt 'ie een dreun trouwens.
Echt, probeer het eens.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik las oor. Oog maakt 'm wel wat mal.
In beide gevallen krijgt 'ie een dreun trouwens.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:08 schreef bitterbal het volgende:
wtf lees ik? Waarom zou je iemands neus in je oog willen hebben?
Welke smaak?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:16 schreef gianni61 het volgende:
ik ga niet teruglezen.
ik ga gewoon van mijn soepje genieten
thai green curry.quote:Op donderdag 21 november 2019 14:18 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Welke smaak?
Snottige Kip?
Tomaat met bullen?
quote:Op donderdag 21 november 2019 16:54 schreef Muck het volgende:
W00p w00p! Contract is weer met een half jaar verlengd
Lekker!quote:Op donderdag 21 november 2019 15:50 schreef Karzai het volgende:
ik heb gevulde speculaas gekocht, even een kop thee erbij maken
Dan zit ik helemaal in de sinterklaas sfeer
Van je werkgever? Wij krijgen een chocoladeletter.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:05 schreef Karzai het volgende:
morgen de banketletter #viesdikforlife
[ afbeelding ]
Veel plezier, Bos!quote:Op donderdag 21 november 2019 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen gaan we met de woonbegeleiding Glowgolfen. Wordt mijn eerste keer. Ziet er iig best leuk uit.
https://glowgolf.nl/eindhoven/
Zondag nog gedaan. Is leuk.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen gaan we met de woonbegeleiding Glowgolfen. Wordt mijn eerste keer. Ziet er iig best leuk uit.
https://glowgolf.nl/eindhoven/
Ja, ik heb het hier wel naar mijn zinquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 november 2019 18:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ik heb het hier wel naar mijn zin
Zeker nu ik ook wekelijks op locatie aan het werk ben
Euhm, je bent op en neer naar Helsinki gehopt of was die markt hier?quote:Op donderdag 21 november 2019 18:30 schreef Molo het volgende:
Zo, Finse kerstmarkt weer gehad, o.a. Finse kaas gescoord, saunageurtjes en chocolade voor @:IJsdraakje en mij![]()
Finse zeemanskerk in Rotterdam, die hebben tot begin december kerstmarkt. Ga ik elk jaar even langsquote:Op donderdag 21 november 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Euhm, je bent op en neer naar Helsinki gehopt of was die markt hier?
Nee gewoon van koeienmelk, al kán het ook van rendierenmelk gemaakt wordenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:38 schreef Karzai het volgende:
Nu al kerstmarktbenieuwd naar de Finse kaas. Is dat van rendieren?
Very interesting, kaas kan je toch niet invriezenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee gewoon van koeienmelk, al kán het ook van rendierenmelk gemaakt worden
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leip%C3%A4juusto
En Finse broodjes met kardemom![]()
Vanavond lekker opknagen, kaas is voor later, die gaat de vriezer in.
Tofquote:Op donderdag 21 november 2019 18:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Finse zeemanskerk in Rotterdam, die hebben tot begin december kerstmarkt. Ga ik elk jaar even langs![]()
Door Finse vrouwtjes zelfgemaakte Moomin cadeautjes gekocht voor mijn dochter voor Sinterklaas
Ja hoor, dat kan zeker welquote:Op donderdag 21 november 2019 18:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Very interesting, kaas kan je toch niet invriezen
Rotterdam havenstad met daarop ook vele zeemanskerkenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
TofNooit geweten dat er een Finse kerk is in Rotterdam
Weer wat geleerd. Die Finse supermarkt lijkt me wel leukquote:Op donderdag 21 november 2019 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam havenstad met daarop ook vele zeemanskerken![]()
Noorse zeemanskerk is een prachtig gebouw (in het park bij de Euromast), Zweedse zeemanskerk heeft een mooi pand in statig stukje Rotterdam, Deense zeemanskerk is heel modern en de Finse zeemanskerk zit ook in een tof pand (waar je ook een Finse minisupermarkt in hebt zitten, taalcursussen kunt doen en hun eigen sauna kunt afhuren).
Allen in Rotterdam en allen hebben een kerstmarkt
Toch iets wat Rotterdam wel heeft en Amsterdam nietquote:Op donderdag 21 november 2019 19:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Rotterdam havenstad met daarop ook vele zeemanskerken![]()
Noorse zeemanskerk is een prachtig gebouw (in het park bij de Euromast), Zweedse zeemanskerk heeft een mooi pand in statig stukje Rotterdam, Deense zeemanskerk is heel modern en de Finse zeemanskerk zit ook in een tof pand (waar je ook een Finse minisupermarkt in hebt zitten, taalcursussen kunt doen en hun eigen sauna kunt afhuren).
Allen in Rotterdam en allen hebben een kerstmarkt
Toen ik nog in een flat woonde, stookte ik ook bijna niet.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:02 schreef Karzai het volgende:
verwarming staat uit en het is hier 20 graden, volgens mij stoken de benedenburen voor mij
Melding?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:05 schreef Karzai het volgende:
Wat is dat voor gezeik met die quote, krijg steeds een of andere melding?
In de kerkquote:Op donderdag 21 november 2019 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Die Finse supermarkt lijkt me wel leukWaar zit dat ergens?
Ik ken wel de Grieks orthodoxe kerk. Daar is mijn nichtje getrouwd.
Noordermarkt is wel tof jaquote:Op donderdag 21 november 2019 19:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Toch iets wat Rotterdam wel heeft en Amsterdam niet
Kerstmarkt in Amsterdam is heel commercieel en treurig, totaal geen leuke dingen
Kan je beter naar de noordermarkt
Lekker skinnydippen in een ijswak.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O, je kunt een reis naar Finland winnen op de kerstmarkt.
Er zit ook een Hongaarse winkel in Den Haag waar ik nog eens heen moet. Al weet ik niet zo goed wat ik er moet kopenquote:Op donderdag 21 november 2019 19:20 schreef Molo het volgende:
[..]
In de kerk
Is echt mini mini hoor.
En de kerk ziet eruit als een groot huis, niet als kerk
Ja die ken ik ook, de Sint Nikolaas kerk![]()
Daar wandel ik vaak
Ja, na een saunasessiequote:Op donderdag 21 november 2019 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker skinnydippen in een ijswak.
Worstquote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit ook een Hongaarse winkel in Den Haag waar ik nog eens heen moet. Al weet ik niet zo goed wat ik er moet kopen![]()
quote:Op donderdag 21 november 2019 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deerne met kristalheldere Finse ogen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |