Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel geld hebben om over te maken.
Oke Chia.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | oooo$$$$$$$$$$$$oooo oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$ o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$ oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$ "$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$ $$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$ "$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$ $$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o $$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$"""""""" """" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$ "$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$ $$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$ $$$$o o$$$" "$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$ "$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$"" ""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$""" ""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$ """"$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$" "$$$"""" |
doe eensquote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | reICareI reICareIC ICareICareICar ICareICareICare reICareICareICareI reICareICareICareIC CareICareICareICareICa reICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareICare CareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareI CareICareICareICareICareICareICa ICaICareICareICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareICareICar eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareI reICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa reICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc ICareICareICareICareICareICareICareICareICare reICareICareICareIICareICareICareICareIca ICareICareICareICareICareICareICarICa reICareICareICareICareICarICare areICareICareICareICareICa ICareICareICareICare areICareICareICa eICareICareI CareICar reIC eI |
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.quote:
Oh bahquote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
:s praat Nederlands met mequote:
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van.
maar ik zou het risico nemen.
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.quote:
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creepquote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.
Vreemde aanname.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creep
I'm creeping deathquote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef I het volgende:
Mensen die dit soort aannames doen, zijn 100% creep.
Waarom slaap je niet dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:52 schreef I het volgende:
[..]
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.Maar ik ben nog wakker, dus we gaan zien hoe lang nog.
![]()
En met jou?
Teveel aan m'n hoofd door ziekenhuisafspraak van gisteren, probeerde nog een beetje afleiding te zoeken, maar helaas. Werd er alleen maar meer wakker van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet dan?
Ik ben erg moe en kan niet wachten tot ik vanavond in bed lig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |