Fair enough.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde op je reageren, maar opende de quote (om te zien waar het om ging), maar ik ben mijn post kwijt (was al met een reactie begonnen), o.a. omdat ik blijkbaar 73 tabbladen heb. :/.
Dus, korter.
Ja, door wijs met geld om te gaan kun je als student veel. Maar ja, student zijn betekent leren en ervaring opdoen, dus ik oordeel niet te hard.
Ik doe helemaal niks meerquote:
Je bent zelf niet gecentreerdquote:Op woensdag 20 november 2019 01:00 schreef I het volgende:
[..]
Nu staat het niet gecentreerd. Man man man.
cry me a riverrrrquote:Op woensdag 20 november 2019 01:00 schreef I het volgende:
[..]
Nu staat het niet gecentreerd. Man man man.
Als je maar geen prostaatmassage wilt.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Masseer me met die goddelijke vingers van je.
Zo goed ken ik je nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar geen prostaatmassage wilt.
Daar zijn sommige mensen nogal streng in heb ik gehoord ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde het doen, maar het gaat tegen mijn gastmodprincipes in..
Maisie heb ik het liefst gepenetreerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:05 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Maisie mocht ook wel gecentreerd, .
Wat vind jij nou van vrouwen met een ring om hun wijsvinger.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:05 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Maisie mocht ook wel gecentreerd, maar okok, ik keur het goed.
Jeetje. @Maisie, hoor je dat?quote:Op woensdag 20 november 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maisie heb ik het liefst gepenetreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |