abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190029459
Twee jaar terug stonden heel wat kranten vol met het nieuws van Pizza Hut's comeback. Pizza Hut lijkt de verwachtingen niet waar gemaakt te hebben.

Utrecht CS: gesloten
Delft: gesloten
Almere: gesloten
Roosendaal: geopend na tijdelijke sluiting
Gouda: nooit open gegaan

Vestigingen zijn deels geopend dmv crowdfunding, ook door Fokkers.

Eén van de verantwoordelijke neven heeft zich al helemaal terug getrokken uit de organisatie.

Wat is er aan de hand in pizzaland? Tijd voor wetgeving?

Zie hier 't initiële persbericht:

quote:
Pizza Hut opent begin volgend jaar restaurants in Amsterdam, Delft en Gouda. “Ik weet zeker dat we binnen een jaar vijftien vestigingen hebben”, zegt ondernemer Soeniel Sewnarain tegenover RetailTrends.

Pizza Hut opende onlangs al op het centraal station van Utrecht, terwijl binnenkort een stationslocatie in Almere volgt. Ook in Amsterdam komt een van de drie vestigingen op het station, maar die in Delft en Gouda komen in de binnenstad. Afhankelijk van de locatie voor gekozen voor een expressvariant, een bezorgrestaurant of een mengvorm. “Ongeveer tachtig procent van onze vestigingen zal die tussenvorm zijn”, zegt Sewnarain.

Pizza Hut opent zijn eerste vestigingen rond wat Sewnarain de ‘A12/A20’-route noemt. Die situeert hij tussen Almere en Breda/Tilburg, waarbij plaatsen als Utrecht, Amersfoort en Den Haag in ieder geval op het prioriteitenlijstje staan. Nadat daar meer naamsbekendheid is opgebouwd, wil hij doorgroeien naar andere delen van het land. “Ik hoop dat we de honderd vestigingen binnen zeven jaar bereikt hebben.”

Pizza Hut had eerder drie reguliere vestigingen en een aantal stationswinkels in ons land. De NS-locaties verdwenen toen de exploitatie van de stations in overheidshanden kwam. Moederbedrijf Yum! Brands richtte zich daarna vooral op zusterformule KFC, waardoor de pizzaketen in ons land ‘doodbloedde’, stelt Sewnarain. Pizza Hut had na het faillissement van de vestiging in Den Haag vorig jaar alleen nog een locatie in Rotterdam.
Hier

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2019 22:45:02 ]
pi_190029585
pizza hut :')
pi_190029680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:43 schreef -Chakotay- het volgende:
pizza hut :')
Hoezo?
pi_190029691
Wat voor wetgeving? Universele basispizza voor elke Nederlander?
pi_190029706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:48 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Hoezo?
Wat voor toegevoegde waarde heeft het? Je hebt al Domino's en New York Pizza voor je smakeloze Amerikaanse pizzas. Verder zijn er genoeg echte Italianen in NL die het wel goed kunnen klaarmaken.
pi_190029766
Ik vreet nog liever een pizza die is gebakken op een stomend toilet langs de A2 dan dat ik bij zo'n grote keten als Pizza Hut wat ga halen. Dan heb je toch totaal geen eigenwaarde als je in je korte leven dit soort meuk naar binnen werkt :') man man man man.
U MAD?
pi_190029777
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat voor toegevoegde waarde heeft het? Je hebt al Domino's en New York Pizza voor je smakeloze Amerikaanse pizzas. Verder zijn er genoeg echte Italianen in NL die het wel goed kunnen klaarmaken.
dit
daarnaast mag dominos en new york ook opzouten.. smerige bende
pi_190029781
Prima eten bij de Pizza Hut. Hier in de UK op bijna iedere hoek wel eentje te vinden, naast Papa john, Domino's en de plaatselijke kebab/fish & chip shop.
  dinsdag 19 november 2019 @ 22:54:05 #10
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_190029783
Ik denk dat er teveel fastfoodketens zijn voor zo'n klein landje.
pi_190029806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:54 schreef Carlos93 het volgende:
Prima eten bij de Pizza Hut. Hier in de UK op bijna iedere hoek wel eentje te vinden, naast Papa john, Domino's en de plaatselijke kebab/fish & chip shop.
Ranking van de drie pizzaketens?
  dinsdag 19 november 2019 @ 22:58:11 #13
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_190029863
Waar blijven Denny's, IHOP, Taco Bell, Cheesecake Factory en Trump Tower _O_
pi_190029919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:55 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Ranking van de drie pizzaketens?
Ligt er aan. Domino's is aardig als je ze in de namiddag besteld, daarna wordt het troep omdat ze dan teveel moeten haasten.
Papa's is over het algemeen prima, maar een stuk duurder, je krijgt er daarnaast minder beleg op en de pizza basis is dikker.

Pizza hut prima om te eten in het restaurant, maar afhaal is klote. Erg slappe basis, veel vet.

Allround zou ik voor Papa's gaan, daarna pizza hut in het restaurant, daarna domino's.
  dinsdag 19 november 2019 @ 23:01:22 #15
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_190029928
quote:
Tijd voor wetgeving?
Lol, meteen weer aan vadertje staat denken. Typisch iets voor een Europeaan.
Searchers after horror haunt strange, far places.
pi_190029996
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:58 schreef Heremeteit het volgende:
Waar blijven Denny's, IHOP, Taco Bell, Cheesecake Factory en Trump Tower _O_
Taco Bell is er.
pi_190030001
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:01 schreef Interloper het volgende:

[..]

Lol, meteen weer aan vadertje staat denken. Typisch iets voor een Europeaan.
Ben Joods.
pi_190030036
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Want Italiaanse pizza is superieur aan Americaans? Je gelooft de reclame.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2019 23:06:47 ]
pi_190030050
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vreet nog liever een pizza die is gebakken op een stomend toilet langs de A2 dan dat ik bij zo'n grote keten als Pizza Hut wat ga halen. Dan heb je toch totaal geen eigenwaarde als je in je korte leven dit soort meuk naar binnen werkt :') man man man man.
Hoezo?
pi_190030052
Pizza Hut bak zout vet het vult, maar achteraf vraag je je af wat je nou zojuist op hebt.
.
pi_190030065
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:01 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Ligt er aan. Domino's is aardig als je ze in de namiddag besteld, daarna wordt het troep omdat ze dan teveel moeten haasten.
Papa's is over het algemeen prima, maar een stuk duurder, je krijgt er daarnaast minder beleg op en de pizza basis is dikker.

Pizza hut prima om te eten in het restaurant, maar afhaal is klote. Erg slappe basis, veel vet.

Allround zou ik voor Papa's gaan, daarna pizza hut in het restaurant, daarna domino's.
Is Pj's voor daar wat NYP voor hier is?
pi_190030100
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 22:40 schreef ThePrinceTWP het volgende:
Twee jaar terug stonden heel wat kranten vol met het nieuws van Pizza Hut's comeback. Pizza Hut lijkt de verwachtingen niet waar gemaakt te hebben.

Utrecht CS: gesloten
Delft: gesloten
Almere: gesloten
Roosendaal: geopend na tijdelijke sluiting
Gouda: nooit open gegaan

Vestigingen zijn deels geopend dmv crowdfunding, ook door Fokkers.

Eén van de verantwoordelijke neven heeft zich al helemaal terug getrokken uit de organisatie.

Wat is er aan de hand in pizzaland? Tijd voor wetgeving?

Zie hier 't initiële persbericht:
[..]

Hier
Tja, het komt er op neer dat Soeniel namens Pizza Hut Nederland grote beloftes deed aan alle ondernemers die een franchise wilden starten, maar de helft niet waar kon maken.
Sommige franchises gingen al snel failliet en andere besloten op tijd uit het zinkende schip te stappen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_190030112
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:04 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Taco Bell is er.
Ik denk dat die de franchise war wel eens zou kunnen winnen.
pi_190030114
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:06 schreef ThePrinceTWP het volgende:

[..]

Want Italiaanse pizza is superieur aan Americaans? Je gelooft de reclame.
Ik geloof mijn smaakpapillen.
pi_190030130
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 23:10 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Ik denk dat die de franchise war wel eens zou kunnen winnen.
Zeker die film met Bruce Willis gezien? _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')