Vlaggetjespubliekquote:
Waarom speelt België eigenlijk altijd dezelfde tijdstip als Nederland?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Belg het volgende:
Waarom speelt Nederland eigenlijk altijd dezelfde tijdstip als België?
bloed irritant dit
Zodat je geen België hoeft te kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Belg het volgende:
bloed irritant dit
Zelfde tijdzone.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Belg het volgende:
bloed irritant dit
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
#FREEWOUT
quote als je het eens bent
Lijkt wel alsof ze allemaal tegelijk spelenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Belg het volgende:
bloed irritant dit
Allebei uit dezelfde zaaddonor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef TLC het volgende:
Dat mag Ruud Gullit trouwens wel ff uitleggen waarom Nathan zoveel op 'em lijkt
Keihard rammen van achterquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Max23 het volgende:
Zeg het maar jongens
https://fhm500.nl/model/kaylee-ramman/
Dit is geen asian.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Max23 het volgende:
Zeg het maar jongens
bedoel omgekeerd ook randdebielquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom speelt België eigenlijk altijd dezelfde tijdstip als Nederland?
bloed irritant dit
Beetje inlezenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat er een visum nodig was voor VBL.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Max23 het volgende:
Zeg het maar jongens
kijk je toch lekker bij de belgquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Belg het volgende:
bloed irritant dit
Wat is dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Ik heb heel veel Aziatische dames op de studie, trouwens.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Meer Aziatische dames
(china, japan, korea bijvoorbeeld)
He dat is Barbamamma.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Max23 het volgende:
Zeg het maar jongens
NEEE NIET WEER.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dit is een nijlpaard @Taradoquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
welke studie doe je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb heel veel Aziatische dames op de studie, trouwens.
True, maar van welke soortquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@Poepz0rquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Staan ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef Revanches het volgende:
Snoeks denkt dat nl virtueel eerste staat
@onlogischquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
Waar is @:GGMM
Kijkt hij weer met "vrienden"?
Geen de roonquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef Kriegel het volgende:
Het helpt dat je tegen een zwakke tegenstander speelt, maar dit is wel even 20x meer voetbal dan zaterdag hoor.
Waar haal jij steeds al die wijven met paardenheupen vandaan joh?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Dat staan ze ook?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef Revanches het volgende:
Snoeks denkt dat nl virtueel eerste staat
En Veltman. Babel. Blind.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat staan ze ook?
Bij gelijkspel van Duitsland is NL 1e op onderling resultaat
Die act begint wel een beetje oud te worden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:onlogisch
@:dj_day-v
@:johannes_vermeer
Dus dit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Ake is een prima CV, alleen jammer dat ie 2 hele goeie voor zich heeft
dat is een en dezelfdequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waar haal jij steeds al die wijven met paardenheupen vandaan joh?
Krochten van het internet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waar haal jij steeds al die wijven met paardenheupen vandaan joh?
Kolleirigquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Belg het volgende:
Ja hoor dat vast voetbalkliekje is er weer hoor
Wil jij zeggen dat GGMM geen vrienden heeft?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die act begint wel een beetje oud te worden.
welke wedstrijd is erquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx @:tjacka waar zijn jullie
Het zou ook wel heel ernstig zijn als er meer van zulke rond zouden lopen waggelen.quote:
Ah oke, had ik verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat staan ze ook?
Bij gelijkspel van Duitsland is NL 1e op onderling resultaat
Jawel, mij en Rolandquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat GGMM geen vrienden heeft?
Van dijk gaat die niet eruit spelen, de Ligt kan zomaar nog imploderen. Daar moet die op hopen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Ake is een prima CV, alleen jammer dat ie 2 hele goeie voor zich heeft
Niet fitquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Maar de Vrij is definitief uitgerangeerd?
Geblesseerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Waardeloosquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht van de popo m’n fiets niet pakken
Neequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Licht geblesseerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
teruggejat van die mof?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mocht van de popo m’n fiets niet pakken
WTFquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
Zo meteen maar even mijn vriendin uitlaten en de hond een beurt geven.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
En geen vier centrale verdedigers achterin, dat scheelt ook nogal.quote:
blessaquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
Geile praat, heerlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
ZEI IEMAND HAXquote:
Schijnt last te hebben van Blessa.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
oneensquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef KingRoland het volgende:
#FREEWOUT
quote als je het eens bent
Ik was toen niet thuis maatjequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Laatst waren we in de rust van het voetbal met 2 man
Er werd jullie wat privacy gegundquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Laatst waren we in de rust van het voetbal met 2 man
Weinig aan gelogen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
De BeStE kOpPeR tEr WeReLd
Sorry, ik deed even @:el-stinho na
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Halloquote:
* De beste aanvallende kopper ter wereld.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
De BeStE kOpPeR tEr WeReLd
Sorry, ik deed even @:el-stinho na
estlandsquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die commentator zegt de hele tijd "Estisch", maar het is toch "Ests"?
Esthetischquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom zegt Snoeks steeds Estisch? Het is toch gewoon Ests.
Omdat ie een dikke mongool is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ets.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja maar ze kunnen nog groepswinnaar worden.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
@:3rr0r heb jij nog de gifjes van de goals?
Die Snoeks moet lekker snachts de MLS gaan becommentariëren en wegblijven op primetime.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Akequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gini, Ake
Fixedquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Snoeks moet lekker snachts de MLS gaan becommentariëren en wegblijven op primetime.
Estisch is de taal idd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die commentator zegt de hele tijd "Estisch", maar het is toch "Ests"?
Stengs heeft last van Promessi die constant in z'n rug opduikt. Aanvallende back zijn is één ding maar Promes staat echt alleen maar op die vleugel en Stengs moet vervolgens dat drukke centrum in waar Luuk en Memphis én Gini ook al lopen. Niet heel handig.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat maar hij moet echt beter in de laatste fase worden
Hoef je geen sorry voor te zeggenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sorry maat maar hij moet echt beter in de laatste fase worden
@Calandquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Benieuwd of de Estse fans nog racistische spreekkoren gaan inzetten.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Het is allemaal wel even wennen
toen ik naar de inhousedag ging van EY waren er veel meer masterstudenten
en ik doe bachelor, dus kun je nagaan
New Gonorroequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mooie belettering achterop bij de Esten. Welk lettertype is dat? Aids?
je maakt wat mee op zo dagquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Het is allemaal wel even wennen
toen ik naar de inhousedag ging van EY waren er veel meer masterstudenten
en ik doe bachelor, dus kun je nagaan
Heb jij ze even goed te pakkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Laatste keer dat ik in het stadion zat bij Oranje weigerde ik de wave te doen.
Goed he.
Rebelse jongenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Goed he.
Ben jij bij een wedstrijd van oranje geweest?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Goed he.
rebelsquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Goed he.
Iedereen denken dat je gehandicapt was en een aai over de bol gekregenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Goed he.
die koop je bij het kruitvatquote:
Racist.quote:
Tuurlijk, enige kans om VVD enz. dichtbij live te zien. Dat andere publiek neem ik dan graag even voor lief!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij bij een wedstrijd van oranje geweest?![]()
Gelachen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iedereen denken dat je gehandicapt was en een aai over de bol gekregen
betalen voor merkjesquote:
Kent zijn plekquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zat wel achterin de spelersbus vandaag.
sowquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Vaart De?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Tuurlijk, enige kans om VVD enz. dichtbij live te zien. Dat andere publiek neem ik dan graag even voor lief!
Naast Rosa Parksquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
bedankt hansquote:
Gelukkig wel in de Eredivisiequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef Maver24 het volgende:
En mensen vinden stengs beter dan berghuis 🤣🤣🤣. Nou ik zie het niet in Oranje
Niet iedereen zat vreemde jongens te pijpen in het fietsenhok tijdens zijn middelbare schooltijd.quote:
Nauwelijks een helft gespeeld.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:24 schreef Maver24 het volgende:
En mensen vinden stengs beter dan berghuis 🤣🤣🤣. Nou ik zie het niet in Oranje
Lief dagboekquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Niet iedereen zat vreemde jongens te pijpen in het fietsenhok tijdens zijn middelbare schooltijd.
Leuk gifje.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Zipportal het volgende:
@:oscar. komt het topic ook weer binnengewandeld.
[ afbeelding ]
jij bent toch duitser?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:27 schreef Zipportal het volgende:
@:oscar. komt het topic ook weer binnengewandeld.
[ afbeelding ]
Dat zijn de, logische, zenuwen. Dat speelt die er wel uit straks.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Berghuis ook niet. Voor oranje is stengs nu niet echt heel goed, zeker niet beter
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dat zijn de, logische, zenuwen. Dat speelt die er wel uit straks.
als straf voor alle scheuren in zijn woning.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom heb je liever een moelijke tegenstander?
Hahahquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Berghuis heeft altijd last van zenuwen
of hij heeft een ziekte, maarja als je bij Feyenoord speelt dan lijken ze allemaal te spelen als mongolen
SOWWWWWWWWquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
of hij heeft een ziekte, maarja als je bij Feyenoord speelt dan lijken ze allemaal te spelen als mongolen
Koekoekquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
DJ Davy kan dat goed uitleggen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef BorisDeLul het volgende:
Waarom is het ook alweer goed als Duitsland de poule wint?
Negersex?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Stengs kan het alleen samen met Boadu.
gangbangquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Stengs kan het alleen samen met Boadu.
Snoeiharde diss.quote:
Omdat we dan Oekraïne lotenquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:30 schreef BorisDeLul het volgende:
Waarom is het ook alweer goed als Duitsland de poule wint?
Is wel iets voor JRquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Vindquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Op social media vind iedereen stengs zwaar telleustellend. Ff wisselen jonguh.
Vind HAHAquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:34 schreef Maver24 het volgende:
VINDquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:34 schreef Maver24 het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Netflix aan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hallo danquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Netflix aan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Netflix aan", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Deze blijft leuk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
twitter:voetbalzonenl twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 21:30:03José Mourinho keert mogelijk als manager terug in de Premier League #mourinho https://t.co/eXS2bllAiU reageer retweet
quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
je moeder ookquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn jas is nog steeds gruwelijk nat van vanmiddag
Gaat niet zo goed met je volgensmij. Zou morgen ff langs de huisarts wippen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die heeft op die jas gezeten.quote:
@Anneloosquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je bent een bloem ik bestuif je
leer je daar mensen allerlei ziektes toewensen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:41 schreef KingRoland het volgende:
Sommige users hier moeten echt een keertje naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |