Yes, dat las ik toen straks ook.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef RipCity het volgende:
Mocromaffia vervroegd naar a.s. vrijdag!!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:00 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Yes, dat las ik toen straks ook.
Vind ik wel leuk. Ik zit verplicht 3 weken thuis. In mijn uppie.
Ja het is meer het gevoel hoor.quote:
Top dank voor de tip!quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Karina het volgende:
Nog meer Stephen King trouwens op Videoland, ook zeker aan te raden, Castle Rock. Seizoen 1 en 2 zijn aparte verhalen, dus je kunt ze gewoon apart kijken als je 1 seizoen hebt gemist.
Leuk! Had het een jaar geleden gedownload maar kwam er niet aan toe om het te kijken en mijn schijfruimte raakte nogal vol.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj The L word staat eropalle seuzoenen al gezien maar er komt een nieuwe dus er weer ff inkomen met herhalingen.
Jammer, ik wilde deze in het weekend bingewatchen. Dan maar elke dag 1tje kijkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:52 schreef Vinture het volgende:
Van mocro maffia staat de eerste aflevering van s02 erop komt elke dag een nieuwe aflevering
Volgens mij was dat wel de bedoeling voor in april. Ik wacht wel even een paar dagen, genoeg andere dingen te zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 20:03 schreef freaky40 het volgende:
Vreemd dat er elke dag 1 aflevering bij komt van Mocro Maffia i.p.v. het hele seizoen in 1x zoals vorig jaar.
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:59 schreef freaky40 het volgende:
Er mag wel wat meer ondertitelt gaan worden. Hele scenes straattaal is nauwelijks te verstaan!
lol old peoplequote:Op zondag 22 maart 2020 08:36 schreef Vinture het volgende:
Jaa dat is waar ondertitels was wel handig geweest
Voor mij een reden om het abo weer eens aan te zwengelen. Dankje voor de tip!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 00:01 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heuj The L word staat eropalle seuzoenen al gezien maar er komt een nieuwe dus er weer ff inkomen met herhalingen.
Helaas hier behoorlijk doof aan één kant. Reden waarom ik veel dingen op VL niet kan volgen. Mocro Maffia is gewoonweg niet te doen.quote:
Erg klachtwaardig ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Helaas hier behoorlijk doof aan één kant. Reden waarom ik veel dingen op VL niet kan volgen. Mocro Maffia is gewoonweg niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |