Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Allereerst kies ik voor mezelf dus kan ook met lege handen staan straks als het op die manier het beste voelt.
Huidige wordt steeds minder aantrekkelijk maar we hebben een kind en die verdient vooral een eerlijke kans.
D is heerlijk en kunnen 100% op elkaar uitleven niets is te gek en dat is wel wat ik nodig heb. Mijn impulsen kwijt kunnen met iemand die daar volledig in mee gaat en andersom (wel alles op een enigszins gezonde manier). Lekker enthousiast. Geen moeilijk kut gedoe en beren op de weg. Ex doet moeilijk over alles.
Maaaaarrrrr, gras lijkt groener blablablabla. Voor nu ga ik lekker met D en op de lange termijn kijk ik wel wat er gebeurt. Zolang mijn baby het maar goed heeft en dat hoeft niet perse te zijn met mijn ex want we waren eigenlijk dood ongelukkig omdat we niet het optimale uit elkaar haalden.
Ik heb me in tijden niet zo vrolijk en zorgeloos gevoeld.
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂quote:Op woensdag 20 november 2019 01:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Verdorie ik heb geen pinda's, terwijl ik zo'n trek heb in knabbels
Ja zit hardop te denkenquote:Op woensdag 20 november 2019 00:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Myrr welke keuze je ook maakt, je hoeft niets aan mij of wie dan ook te verantwoorden.
Maar geniet waar het kan omdat het even kan.
Slapen doe ik overdag welquote:Op woensdag 20 november 2019 01:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dan moet je gaan slapen anders ga je slechte dingen eten 😂
Zo’n leven wil ik ook.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Slapen doe ik overdag wel
Het is niet voor iedereen weggelegdquote:
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:18 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen weggelegd
Ja ik vind het lekker, maar het is slechts in Q1, het eerste deel van het jaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 01:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Overdag slapen en in de nacht kerstkaarten maken? Bring it.
ik zou me ziek meldenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GM, ik moet zo naar Amsterdam, fml.
Gisteren al gedaanquote:
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Blijven volhouden tot mensen je niet meer naar dat hellegat willen sturen.
verder alles goed?quote:
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.quote:
volgens mij kan ik kiezen tussen rijst met rijst en groente of nepkip met aardapelschijfjes en groente.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben weer helemaal opgeknapt.
Wat ga je eten vanavond ?
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.quote:
Ken je Ed?quote:
Ed kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten vriendelijke vriend.
[..]
Ken je Ed?
Heeft die aan je vrouw gezetenquote:
Ed zit vooral aan zijn eigen gereedschapquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft die aan je vrouw gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |