Dat kan haast niet fout gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het vorige idee kon Chevy niet uitvoeren vanwege een beperkte uitleg.
Ik hoop dat hem dat nu wel lukt.Zie de pics vanzelf wel denk ik!
Leuke plamuurlaag.quote:
nou nou nou, god heeft hier niks mee te maken.quote:
Omdat een paar etters een zenuwinzinking krijgen en gaan janken moet het topic op slot. Ipv gewoon de boel te modereren. Schande.quote:
Organiseer samen wat. Klaaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat een paar etters een zenuwinzinking krijgen en gaan janken moet het topic op slot. Ipv gewoon de boel te modereren. Schande.
Heb ik al mee ingestemd, maar de tere zieltjes kunnen hun frustratie niet loslaten.quote:
Mortaxx plsquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zullen we het op de Discord organiseren?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hee Gianni post zijn er nieuwe foksters
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:19 schreef Le_Professeur het volgende:
Fijn om te zien dat CK ook genoeg van die Chevyklapjosti heeft
Ook al zeker overwogen hoor. Maar dat blauwe kleurtje is zo heerlijk. Kan er maar geen afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.
Zou niet weten waar hij dan moet posten dat er F1 gekeken gaat worden of een racespelletje gaat spelen en het idee heeft dat mensen dit wat boeitquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat die zijn account niet al lang geleden heeft laten verwijderen.
Trouw met mij en maak mij stiefvaderquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ho ho ho ik heb al bijna een week kerst in huis hangen dus wat judge je mij. Zodra de laatste warme zonnestralen mij in de steek laten, hit ineens de eerste kerstgolf mij right in the feels en dan schakel ik over naar Myrry Christmas.
Hij bedoelde noelquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook al zeker overwogen hoor. Maar dat blauwe kleurtje is zo heerlijk. Kan er maar geen afscheid van nemen.
Leuk dat je dat allemaal onhoudt maat. Maar hey, daar zijn echte vrienden voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet weten waar hij dan moet posten dat er F1 gekeken gaat worden of een racespelletje gaat spelen en het idee heeft dat mensen dit wat boeit
Wie is dat?quote:
Niet zo tegen mijn vriendquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij door de shredder
Nooit. Wat dan vriend?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga jij door de shredder
En vervolgens ook nog ontkennen die naziquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoorde van CK dat hij niet betrouwbaar is, voor je het weet ben je weer verwijderd op de Xbox
Je moet niet alles geloven dat je hier leest vriendquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoorde van CK dat hij niet betrouwbaar is, voor je het weet ben je weer verwijderd op de Xbox
Heb je wat tegen nazi's?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En vervolgens ook nog ontkennen die nazi
Ja heb ik van mn opaquote:
Maandag weerquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat hij laatste 4 maanden geen salaris kreeg?
Goede zaak. Maak er wel een dikke jus bij dan blijven je ballen lekker sappig.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben tyfus veel gehaktballen bakken en ga zo ALLES OPVRETEN GODVERDOMME!!!!!
Scheld niet zo ongelooflijke diabetespatiënt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:09 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben tyfus veel gehaktballen bakken en ga zo ALLES OPVRETEN GODVERDOMME!!!!!
Als je opa homo was mag je blij zijn dat je hier überhaupt bentquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me af van wie hier de opa van de verkeerde kant was. Denk in deze slowtchat een hoog gehalte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |