abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2019 @ 22:14:51 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_190388333
@Ggirl had destijds een verrassingsstuit, kwamen ze pas tijdens de bevalling achter, en dat ging toen ook helemaal goed :Y
Succes met het maken van de keuze, bertha!
disclaimer
pi_190388811
Ah jammer Bertha dat de versie niet gelukt is. Ken je de spinning baby’s technieken? Ik hoorde gister nog van iemand die daar twee keer succes mee had en t kindje zo voelde draaien. Wellicht met de voorspelling van te weinig ruimte bij jou niet zo maar misschien is het iets om nog een poging voor te wagen. Heerlijk dat je er relaxed in kan staan in ieder geval! O+
pi_190390292
Ja! Ik had ook een verrassingsstuit die ontdekt werd toen mijn vliezen gebroken waren.
Ik heb besloten om niemand meer te beļnvloeden met mijn verhaal ;) Het is in ieder geval helemaal goed gekomen met ons.
Het is heel goed om je goed te laten voorlichten. Mijn gynaecoloog heeft dat bij mij ook gedaan. Ik kon toen niet echt een weloverwogen besluit nemen omdat ik al aan het bevallen was en dus al in de beval rush zat. Mijn ervaring is dat een gynaecoloog de risico’s goed kan inschatten.
pi_190398539
Vriendin van mij heeft ook stuitbevalling gehad, ging super bij haar. Gyn moet je inderdaad goed voorlichten en begeleiden.

Grrrr! Ik wil die stomme kinkhoestprik. Nu gaat die gratis via de gemeente, maar ze hebben alleen maar belachelijke tijden midden op de dag en ik mag ook maar in 1 specifieke week. Bel ik mn huisarts in t kader van ik betaal wel zelf, willen zij eigenlijk niet meer doen omdat t nu via de gemeente gaat. Ik haat het altijd zo dat zodra je zwanger bent alles maar in de baas zn tijd moet en iedereen dat maar normaal vindt! En daarbij komt, ik ben eindverantwoordelijk en leidinggevend, en het is in deze tijd kneiterdruk in de apotheek, kan wel leuk weggaan in de middag maar dan moet ik 1) vervanging zoeken en 2) de volgende dag įl dat werk inhalen!
Ben in staat om die prik door mn vriendin of buurvrouw (beiden arts) te laten zetten. Als ik het zelf kon..

Haha sorry voor de klaagzang ;-)
pi_190398719
Justme, ik zou dan de prik gewoon door bevriende arts laten zetten hoor. Hier ook zo vaak gedaan. Spuit ophalen via apotheek.
Shine bright like a diamond.
pi_190399579
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Vriendin van mij heeft ook stuitbevalling gehad, ging super bij haar. Gyn moet je inderdaad goed voorlichten en begeleiden.

Grrrr! Ik wil die stomme kinkhoestprik. Nu gaat die gratis via de gemeente, maar ze hebben alleen maar belachelijke tijden midden op de dag en ik mag ook maar in 1 specifieke week. Bel ik mn huisarts in t kader van ik betaal wel zelf, willen zij eigenlijk niet meer doen omdat t nu via de gemeente gaat. Ik haat het altijd zo dat zodra je zwanger bent alles maar in de baas zn tijd moet en iedereen dat maar normaal vindt! En daarbij komt, ik ben eindverantwoordelijk en leidinggevend, en het is in deze tijd kneiterdruk in de apotheek, kan wel leuk weggaan in de middag maar dan moet ik 1) vervanging zoeken en 2) de volgende dag įl dat werk inhalen!
Ben in staat om die prik door mn vriendin of buurvrouw (beiden arts) te laten zetten. Als ik het zelf kon..

Haha sorry voor de klaagzang ;-)
En via de ggd reizigersvaccinatie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_190401060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 15:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En via de ggd reizigersvaccinatie?
Daar zit geen kinkhoest in. Zo heb ik namelijk geprobeerd om het alsnog vergoed te krijgen door de zorgverzekering maar helaas ging die vlieger niet op :')
pi_190401244
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:41 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Daar zit geen kinkhoest in. Zo heb ik namelijk geprobeerd om het alsnog vergoed te krijgen door de zorgverzekering maar helaas ging die vlieger niet op :')
Wat raar, ik heb m daar gehaald. Je hebt dtp maar ook dktp. In elk geval hier wel.
pi_190402888
Echt?! Ik heb er 40 euro voor moeten betalen!
pi_190403143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Echt?! Ik heb er 40 euro voor moeten betalen!
Ik heb m wel op mn verzekering maar blijkbaar voor jan lul, want als je voor de 37 weken bevalt dan volgen kindjes alsnog het normale schema.
pi_190403552
Ligt een beetje verschillend per ggd geloof ik. Hier geven ze als reizigersvaccinatie ook enkel dtp (of althans, in 2018 was dat zo).

@B.ertha: ik heb ook reisvaccinaties in mijn polis (in 2018 dus ook) en moest dus ook via de huisarts om een dKtp prik. Kostte inderdaad 40 euro, maar ik heb die factuur gewoon alsnog ingediend bij mijn verzekeraar en kreeg het toen ook terug.
Misschien voor jou ook het proberen waard?
pi_190405296
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef silliegirl het volgende:
Ligt een beetje verschillend per ggd geloof ik. Hier geven ze als reizigersvaccinatie ook enkel dtp (of althans, in 2018 was dat zo).

@:B.ertha: ik heb ook reisvaccinaties in mijn polis (in 2018 dus ook) en moest dus ook via de huisarts om een dKtp prik. Kostte inderdaad 40 euro, maar ik heb die factuur gewoon alsnog ingediend bij mijn verzekeraar en kreeg het toen ook terug.
Misschien voor jou ook het proberen waard?
Ik kan het proberen, maar had vooraf al gebeld en toen zeiden ze al dat er geen opties waren.
pi_190405718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik kan het proberen, maar had vooraf al gebeld en toen zeiden ze al dat er geen opties waren.
Ligt, denk ik, aan de vraag die je stelt. Als je vraag was of je als zwangere je kinkhoest vaccinatie vergoedt kan krijgen, dan zeggen ze nee.

Als je vraagt of je een reizigersvaccinatie ook via je huisarts vergoedt krijgt is het antwoord denk ik wel ja... ;)
pi_190406416
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ligt, denk ik, aan de vraag die je stelt. Als je vraag was of je als zwangere je kinkhoest vaccinatie vergoedt kan krijgen, dan zeggen ze nee.

Als je vraagt of je een reizigersvaccinatie ook via je huisarts vergoedt krijgt is het antwoord denk ik wel ja... ;)
Ik had mijn dtp ook geprobeerd in te dienen maar die was inderdaad afgekeurd. Had m wel op mn huisarts ingevoerd en dus niet de dktp gekozen.. achja die 35 euro maakt me ook niks uit. De gemeente kan t klaarblijkelijk niet aan dat ze opeens zoveel vrouwen moeten prikken 😂

Edit: zal morgen nog eens de dktp invoeren, kijken of ik dat wel terugkrijg , ben nu wel benieuwd 😂

[ Bericht 2% gewijzigd door jUsTmE13o2 op 12-12-2019 21:34:25 ]
pi_190407846
Andere vraag: ik heb sinds 1-2 dagen een soort lichte "spierpijn" in mijn vagina /aan mijn baarmoedermond (of mijn bekken, maar dan alleen heel centraal). Het voelt heel anders dan mijn bekkenpijn., zit echt dieper. Is dat al voorwerk of betekent het niks? Hij mag van mij nog wel even blijven zitten!
pi_190407896
PS heeft iemand nog iets gehoord van Luna-37 en Yellowflowery? Ze hebben nog niks gepost in dit hele topic...
pi_190408170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:17 schreef B.ertha het volgende:
PS heeft iemand nog iets gehoord van Luna-37 en Yellowflowery? Ze hebben nog niks gepost in dit hele topic...
Die heb ik ook niet zien langskomen nee..

Ligt het trouwens aan mij of loopt de OP wel heel erg leeg? Waar zijn alle zwangeren?
  donderdag 12 december 2019 @ 22:37:08 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_190408332
Yellowflowery heeft een week of zes geleden nog gepost. Luna sinds juni niet meer, die haal ik er uit.

En de verse zwangeren komen vanzelf in de OP als ze daar aan toe zijn ;)
disclaimer
pi_190408511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet zien langskomen nee..

Ligt het trouwens aan mij of loopt de OP wel heel erg leeg? Waar zijn alle zwangeren?
Ik heb nog nooit zo weinig zwangeren in dit topic gezien!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_190408738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:45 schreef pinquit het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zo weinig zwangeren in dit topic gezien!
Straks na de donkere dagen komt het waarschijnlijk wel weer op gang...aangezien september zo'n populaire bevalmaand is :)
pi_190412420
Ik vind het maar niks, nu sta ik bijna bovenaan :o
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:20:00 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_190413417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef VKV het volgende:

[..]

Straks na de donkere dagen komt het waarschijnlijk wel weer op gang...aangezien september zo'n populaire bevalmaand is :)
Dit jaar ook maar 2. Ik denk dat het vooral ligt aan dat steeds minder mensen in de OP willen tegenwoordig :P

In de tijd dat ik zwanger was van de oudste ging het met 1 topic per dag :')
disclaimer
  vrijdag 13 december 2019 @ 10:33:11 #298
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_190413610
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef silliegirl het volgende:

[..]

We zijn hard aan het proberen om hier aan te mogen schuiven :D :D
pi_190413715
thanks voor de input over werk, was een beetje geļrriteerd erover denk ik :') Nu heb ik wat meer van we zien wel, kan vertellen hoe ik denk dat 't gaat lopen...proof of the pudding enzo
(zal er vast nog wel tig keer tegenaan lopen dat mensen denken te weten hoe dingen gaan en dat ik 't anders wil/zal doen, kan maar beter alvast wennen :P )

Moet ook nog ff achter de kinkhoestprik aan, even foldertje er bij zoeken zo...

Ga van 't weekend even het muurtje in de kinderkamer afmaken, ik heb een soort driehoek geschilderd, maar niet overal is de lijn even recht. Dus ik moet ff "gummen" met de witte latex.

Volgende week krijgen we een ladekast en kledingkast geleverd, dus beetje bij beetje wordt het meer een kamer (of moet ik zeggen balzaal, want de kamer is 5x4 en ik herinner mijn kinderkamer, kon net mijn kont keren :+ )
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_190413795
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2019 10:20 schreef SQ het volgende:

[..]

Dit jaar ook maar 2. Ik denk dat het vooral ligt aan dat steeds minder mensen in de OP willen tegenwoordig :P

In de tijd dat ik zwanger was van de oudste ging het met 1 topic per dag :')
Ik lees nog wel braaf mee. Maar als man is het een beetje vreemd om mee te posten. :9

Ik hoop dat ik dit jaar nog vader word. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')