En via de ggd reizigersvaccinatie?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:34 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Vriendin van mij heeft ook stuitbevalling gehad, ging super bij haar. Gyn moet je inderdaad goed voorlichten en begeleiden.
Grrrr! Ik wil die stomme kinkhoestprik. Nu gaat die gratis via de gemeente, maar ze hebben alleen maar belachelijke tijden midden op de dag en ik mag ook maar in 1 specifieke week. Bel ik mn huisarts in t kader van ik betaal wel zelf, willen zij eigenlijk niet meer doen omdat t nu via de gemeente gaat. Ik haat het altijd zo dat zodra je zwanger bent alles maar in de baas zn tijd moet en iedereen dat maar normaal vindt! En daarbij komt, ik ben eindverantwoordelijk en leidinggevend, en het is in deze tijd kneiterdruk in de apotheek, kan wel leuk weggaan in de middag maar dan moet ik 1) vervanging zoeken en 2) de volgende dag įl dat werk inhalen!
Ben in staat om die prik door mn vriendin of buurvrouw (beiden arts) te laten zetten. Als ik het zelf kon..
Haha sorry voor de klaagzang ;-)
Daar zit geen kinkhoest in. Zo heb ik namelijk geprobeerd om het alsnog vergoed te krijgen door de zorgverzekering maar helaas ging die vlieger niet opquote:Op donderdag 12 december 2019 15:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En via de ggd reizigersvaccinatie?
Wat raar, ik heb m daar gehaald. Je hebt dtp maar ook dktp. In elk geval hier wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar zit geen kinkhoest in. Zo heb ik namelijk geprobeerd om het alsnog vergoed te krijgen door de zorgverzekering maar helaas ging die vlieger niet op
Ik heb m wel op mn verzekering maar blijkbaar voor jan lul, want als je voor de 37 weken bevalt dan volgen kindjes alsnog het normale schema.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:25 schreef B.ertha het volgende:
Echt?! Ik heb er 40 euro voor moeten betalen!
Ik kan het proberen, maar had vooraf al gebeld en toen zeiden ze al dat er geen opties waren.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:51 schreef silliegirl het volgende:
Ligt een beetje verschillend per ggd geloof ik. Hier geven ze als reizigersvaccinatie ook enkel dtp (of althans, in 2018 was dat zo).
@:B.ertha: ik heb ook reisvaccinaties in mijn polis (in 2018 dus ook) en moest dus ook via de huisarts om een dKtp prik. Kostte inderdaad 40 euro, maar ik heb die factuur gewoon alsnog ingediend bij mijn verzekeraar en kreeg het toen ook terug.
Misschien voor jou ook het proberen waard?
Ligt, denk ik, aan de vraag die je stelt. Als je vraag was of je als zwangere je kinkhoest vaccinatie vergoedt kan krijgen, dan zeggen ze nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar had vooraf al gebeld en toen zeiden ze al dat er geen opties waren.
Ik had mijn dtp ook geprobeerd in te dienen maar die was inderdaad afgekeurd. Had m wel op mn huisarts ingevoerd en dus niet de dktp gekozen.. achja die 35 euro maakt me ook niks uit. De gemeente kan t klaarblijkelijk niet aan dat ze opeens zoveel vrouwen moeten prikken 😂quote:Op donderdag 12 december 2019 21:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ligt, denk ik, aan de vraag die je stelt. Als je vraag was of je als zwangere je kinkhoest vaccinatie vergoedt kan krijgen, dan zeggen ze nee.
Als je vraagt of je een reizigersvaccinatie ook via je huisarts vergoedt krijgt is het antwoord denk ik wel ja...
Die heb ik ook niet zien langskomen nee..quote:Op donderdag 12 december 2019 22:17 schreef B.ertha het volgende:
PS heeft iemand nog iets gehoord van Luna-37 en Yellowflowery? Ze hebben nog niks gepost in dit hele topic...
Ik heb nog nooit zo weinig zwangeren in dit topic gezien!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet zien langskomen nee..
Ligt het trouwens aan mij of loopt de OP wel heel erg leeg? Waar zijn alle zwangeren?
Straks na de donkere dagen komt het waarschijnlijk wel weer op gang...aangezien september zo'n populaire bevalmaand isquote:Op donderdag 12 december 2019 22:45 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo weinig zwangeren in dit topic gezien!
Dit jaar ook maar 2. Ik denk dat het vooral ligt aan dat steeds minder mensen in de OP willen tegenwoordigquote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef VKV het volgende:
[..]
Straks na de donkere dagen komt het waarschijnlijk wel weer op gang...aangezien september zo'n populaire bevalmaand is
We zijn hard aan het proberen om hier aan te mogen schuivenquote:Op donderdag 12 december 2019 22:31 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of loopt de OP wel heel erg leeg? Waar zijn alle zwangeren?
Ik lees nog wel braaf mee. Maar als man is het een beetje vreemd om mee te posten.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit jaar ook maar 2. Ik denk dat het vooral ligt aan dat steeds minder mensen in de OP willen tegenwoordig
In de tijd dat ik zwanger was van de oudste ging het met 1 topic per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |