wie? ik?quote:Op maandag 18 november 2019 23:50 schreef I het volgende:
Jeetje, gewoon gastmodden in ONZ.
@:Flippiee
Wel een game die ik zou kopen hoorquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar schijnt dat tegenwoordig alle games bij release nog beta versie zijn toch
Ach kijk toch alleen maar streams ervan en Microsoft wil wel flink geld uitgeven aan toernooien dus dat is wel leuk
in FC? lolquote:Op maandag 18 november 2019 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Er zijn mods die daar oprecht boos om worden en een topic openen in FC
Ja beetje te spannend danquote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef skysherrif het volgende: [..] Ik ben ook niet zo van oproepen. Vooral niet met zon [ afbeelding ]
Ik wil net zeggen, als ik het met m'n beperkte zicht al ziequote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft ze allang gezien maar ze is het er mee eens denk ik
zou stoppen met denken als ik jou wasquote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft ze allang gezien maar ze is het er mee eens denk ik
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?quote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zou stoppen met denken als ik jou was
Misschien bedoelt ze een kunstmatig comaquote:Op maandag 18 november 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?
doodsverwensing?
@:ggmm
tr gezetquote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zou stoppen met denken als ik jou was
weet nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?
doodsverwensing?
@:ggmm
Ik denk ook vaak hoorquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet niet
Zie het als een compliment dat ik tenminste erken dat je kan denken
Ah, onze huisfilosoofquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wel beetje lief doen heh, ineens twee TR bij ONZ SC
tr openbarenquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Lekken van achter de schermen @yvonnequote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
besta je nou wel of niet?quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
het was de bedoeling dat je hier op inging :/
Zomaar uit het niets? Dat moet pijn doenquote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende: [..] Hij doet tegenwoordig heel raar dus heb hem op ignore gezet
kano was dan ook wel een beetje bijzonder.quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Kano werd altijd ziek mad als ik overal tr gezet ging neer zetten
Wat is denken?quote:Op maandag 18 november 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, onze huisfilosoof
Vind jij dat @:skysherrif kan denken?
En zo niet, denk je dat hij dan bestaat?
wil je dat ik ziek mad word?quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Kano werd altijd ziek mad als ik overal tr gezet ging neer zetten
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is denken?
Komt een gast in het café, barman vraagt: wil je een biertje? 'Denk t niet' *poef* weg gast
Scheelt weerquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LAAT AL MAAR HET HEEFT NU GEEN ZIN MEER
Waarom lees je post van uur terugquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets? Dat moet pijn doen
ojaaaaquote:
ben echt boosquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ojaaaa
even weer lief doen tegen flips zodat ze wel een kaartje koopt
ik wou trowens ook net iets liefs zeggen maar flips deed stom
Lolquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom lees je post van uur terug
Stond nog in mijn meldingen maar zat in Klb sc dus heb het even zo gelaten. Vind het wel zo netjes om even te reageren op zoiets.quote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom lees je post van uur terug
Mondjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:01 schreef Tjacka het volgende:
alleen mondjes geeft ze aandacht aan sinds ze een vriend heeft
Kun je geen twee scs tegelijk bijhouden?quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stond nog in mijn meldingen maar zat in Klb sc dus heb het even zo gelaten. Vind het wel zo netjes om even te reageren op zoiets.
Bierquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Tjacka het volgende:
Geen bier op een rij
@:lenny_leonard @:ggmm
heb je he met laagbegaafdenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je geen twee scs tegelijk bijhouden?
@scrupuleusquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags kan meerquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:scrupuleus
Hij houdt er 58284 tegelijk bij. De aankomend winnaar van de duikt overal op user award
Wel mafquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, @:dromenvangertje blokkeren kan inderdaad niet
Helaas, denk dat blokkeren ook echt iets is vanaf Twitter en Facebook enzo.quote:
Ben bang dat ik dan per ongeluk zomaar tjacka beledig, denk dat hij ook in meerdere slowchats zit nuquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scsletjequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan per ongeluk zomaar tjacka beledig, denk dat hij ook in meerdere slowchats zit nu
Ohhhhh dit ga ik zeggen tegen een faquote:
ik ga geen note ervoor zettenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ohhhhh dit ga ik zeggen tegen een fa
Bij welke Febo was jequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helaas, denk dat blokkeren ook echt iets is vanaf Twitter en Facebook enzo.
Anyway, klaar met friet, ik ga weer verder fietsen richting huis.
Je durft niet eens in de buurt te komen vuile mietquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rustig maar ik raak die gare junk nog niet met een tang aan!
Is ie nog een beetje grappig, kijk hem de laatste maanden niet meer echt, sinds hij minecraft videos ging makenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rip council of watersheep
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan per ongeluk zomaar tjacka beledig, denk dat hij ook in meerdere slowchats zit nu
ripquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rip council of watersheep
Die minecraft videos zijn wel echt 10/10 hoor. Was eerst skeptisch maar hoorde hele goede dingen en was niet teleurgesteld. Kijk het nu zelfs voor de 2e keer. Zijn reguliere videos trekken mij niet zo tbhquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is ie nog een beetje grappig, kijk hem de laatste maanden niet meer echt, sinds hij minecraft videos ging maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondanks dat het een dierenvriend is, kan ie er niet echt goed mee omgaan![]()
Zie je ook regelmatig sneren alsof je uit klb Sc komt, ik denk dat je als user Noëlle wel voorbij bentquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja klopt
Onz en VBL sc
de echte gangsters scs
Is het ook leuk als je geen tyfus geeft om minecraft?quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die minecraft videos zijn wel echt 10/10 hoor. Was eerst skeptisch maar hoorde hele goede dingen en was niet teleurgesteld. Kijk het nu zelfs voor de 2e keer. Zijn reguliere videos trekken mij niet zo tbh
Computers zijn ook wel lastig tbhquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:25 schreef I het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat het een dierenvriend is, kan ie er niet echt goed mee omgaan
Ja. Hij creert een soort van show met allerlei karakters. Als je niks van MC snapt leer je het wel gedurende de seriequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het ook leuk als je geen tyfus geeft om minecraft?
Neem anders even weer wat etizolam junkiequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je durft niet eens in de buurt te komen vuile miet
quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Computers zijn ook wel lastig tbh
quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die minecraft videos zijn wel echt 10/10 hoor.
Hij doet iets fout met zn camera bitrate ofzo. Iets gaat mis iigquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:29 schreef I het volgende:
[..]
Z'n camerakwaliteit is er wel op vooruit gegaan. Dat kan ie dan weer wel.
ik ga het eens een kans gevenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Hij creert een soort van show met allerlei karakters. Als je niks van MC snapt leer je het wel gedurende de serie
Hij gaf z'n editors de schuld, en die gooiden toen de tekst "THIS IS HOW HE DELIVERS THIS CRAP" in beeld.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij doet iets fout met zn camera bitrate ofzo. Iets gaat mis iig
Ben blij voor je, zoiets is niet voor iedereen weggelegdquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey nog nooit zo hard gelachen om een minecraft video
Mensen zonder humor hebben een zwaar leven inderdaad.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben blij voor je, zoiets is niet voor iedereen weggelegd
Haha dat kan ik me nog herinneren ja. Rip brad 1quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:33 schreef I het volgende:
[..]
Hij gaf z'n editors de schuld, en die gooiden toen de tekst "THIS IS HOW HE DELIVERS THIS CRAP" in beeld.
Mooi was dat.
Yesh.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dat kan ik me nog herinneren ja. Rip brad 1
Studie ok, chicks matig.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe is het?
Met de studie, Chicks etc?
Chocoladekoekjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, denk niet dat ik die heb. Wa voorn?
Easy peasy ijsquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel lekker.
Als je mocht kiezen: chocolade of ijs nooit meer kunnen eten, wat dan?
overbodige vraag aan vrouwenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel lekker.
Als je mocht kiezen: chocolade of ijs nooit meer kunnen eten, wat dan?
Chocolade ijs is erg matig als ik denk aan bonbons, allerlei repen, chocolade fondue, brownies, chocoladetaart etcquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik koos dus nooit meer chocolade, want met ijs kan je altijd nog chocoladeijs krijgen
Dat vind ik persoonlijk echt walgelijkquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat ben & Jerry ook vrij hoog scoort bij vrouwen
Hmmz, misschien heb je een puntquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Chocolade ijs is erg matig als ik denk aan bonbons, allerlei repen, chocolade fondue, brownies, chocoladetaart etc
Lekker dan, slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
Bon, ik ga pitten. Slaap lekker allen!
Ik Heb maar 1x per maand behoefte aan chocoladequote:
Best interessant dat zoiets lichamelijks een bepaalde need for chocolade geeftquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker dan, slaap lekker
[..]
Ik Heb maar 1x per maand behoefte aan chocolade
Ja true maar dan ook niet eens echt bijzonder bewust of zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best interessant dat zoiets lichamelijks een bepaalde need for chocolade geeft
ben je ds misschien toch een vrouwquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true maar dan ook niet eens echt bijzonder bewust of zo
Wanneer je generaliseerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat ben & Jerry ook vrij hoog scoort bij vrouwen
Deze maand werd ik tijdens mijn periode midden in de nacht wakker omdat ik bijna droomde over chocoladequote:Op dinsdag 19 november 2019 01:03 schreef Flippiee het volgende:
Ik Heb maar 1x per maand behoefte aan chocolade
Met Brad Pitt zie ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Troy gekeken.
Bijzondere film zeg.
Hij moest wel fit zijn voor die rol ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Met Brad Pitt zie ik.
Was hij een beetje hot in de film?
"You know nothing, Achilles"quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moest wel fit zijn voor die rol ja.
Maar de screenplay is dus geschreven door David Benioffen hij heeft gewoon teksten uit deze film gerecycled in GoT
Hardop gelachen.
Heb je voorbeelden van teksten die gerecycled zijn?quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moest wel fit zijn voor die rol ja.
Maar de screenplay is dus geschreven door David Benioffen hij heeft gewoon teksten uit deze film gerecycled in GoT
Hardop gelachen.
"Build me a thousand ships!"quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van teksten die gerecycled zijn?
Lijkt me wel grappig om te herkennen ja.
Ik kan goede ajaxcode ook wel waarderen ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het wel leuk dat Ajax erin zat
oh vertel eens wat danquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben pas 24u hier en word al bijgepraat over alle drama hier. Houdt ook nooit op he
Praat ons ook even bij dan, want ik heb de drama gemist denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben pas 24u hier en word al bijgepraat over alle drama hier. Houdt ook nooit op he
Klb zal mij nooit accepteren dus daar kom ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Drama hier?
Dit is een vrij prettige SC vergeleken met KLB
Zelfs als het uitgestorven is daar, is het een slangenkuilquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klb zal mij nooit accepteren dus daar kom ik niet
Ze hebben wel bijgedragen aan het vormgeven van mijn puberteitquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:53 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zelfs als het uitgestorven is daar, is het een slangenkuil
Moet een zware tijd geweest zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze hebben wel bijgedragen aan het vormgeven van mijn puberteit
Ja hoi Noelquote:
Die KLB verkiezingen + SC dat is best wel een succesnummer, zit propvol met popcornquote:
Achjaquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Moet een zware tijd geweest zijn
K zie er nu al tegenopquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die KLB verkiezingen + SC dat is best wel een succesnummer, zit propvol met popcorn
Dat je er tegenop ziet klinkt geloofwaardigerquote:
Ah zooo!quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Build me a thousand ships!"
"The spoils of war"
Nog wel meer wat ik even kwijt ben. En ook bepaalde scènes die er heel erg aan deden denken lolzelfs de sets.
Nieuwe username?quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:47 schreef FernandoMartinez het volgende:
Drama hier?
Dit is een vrij prettige SC vergeleken met KLB
Ja, aangepast naar mijn UI en ondertitel.quote:
Snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 02:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, aangepast naar mijn UI en ondertitel.
En wou gewoon niet onder m'n naam posten
Wel goed hoor! Best wat veranderingen in mijn leven en dat is even wennenquote:Op dinsdag 19 november 2019 02:13 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hoi moemoe, hoe is het? lang niet gesproken
Bij mij ook veranderingen op komst, gestopt met roken, gestopt met autorijden (tijdelijk) heb een vriendin en over een paar weken samenwonen, en de bedoeling is dat er later kinders komen. tekenen doe ik amper nog, voor Fok! iig niet meer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 02:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Snap ik.
[..]
Wel goed hoor! Best wat veranderingen in mijn leven en dat is even wennen.
Ik ben er daardoor wat minder ‘s nachts te vinden op FOK!
En hoe gaat het bij jou? Ben je gelukkig? Gezond? Vriendin? Kids? Ben je gaan samenwonen? Teken je nog strips voor op het forum? Tell me.
Zooo! Dat zijn heel wat veranderingen ja sinds ik je voor het laatst sprakquote:Op dinsdag 19 november 2019 02:21 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Bij mij ook veranderingen op komst, gestopt met roken, gestopt met autorijden (tijdelijk) heb een vriendin en over een paar weken samenwonen, en de bedoeling is dat er later kinders komen. tekenen doe ik amper nog, voor Fok! iig niet meer.
Ik heb overdag bepaalde dingen te doen gekregen en dat bevalt wel goedquote:Op dinsdag 19 november 2019 02:22 schreef FernandoMartinez het volgende:
Maar wat is er bij jou veranderd moemoe?
Hoe ga je stoppen, je lijkt al een plan klaar te liggen hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2019 02:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zooo! Dat zijn heel wat veranderingen ja sinds ik je voor het laatst sprak.
Leuk! Ik ga 20 november stoppen met roken #fingerscrossed
Auto bleek een miskoop te zijn, dus ik dacht ik ga wel fietsen, zo lang ik nog alleen woon kan ik het prima doen zonder auto, bedenk ik me eens.quote:Waarom niet meer autorijden dan...? Is je vriendin een beetje lief voor je?
Laat maar weten waar ik je kan bewonderen als zangeres,... voor welk publiek wil je gaan spelen eigenlijk?quote:En samenwonen is wel echt een volgende stap, super leuk dear.
Ah jammer dat je niet meer tekent voor ons hier, altijd welkom om je talenten weer te delen met ons.
[..]
Ik heb overdag bepaalde dingen te doen gekregen en dat bevalt wel goed.
Verder sport ik, wandel ik en ga ik misschien zingen bij een band waarbij ik ben gaan kijken.
En mijn grote hobby shoppen is nog steeds favoriet na al die jaren.
Nicotinepleisters en met steun en trainingen over stoppen met roken. Best grappig om aan deel te nemenquote:Op dinsdag 19 november 2019 02:40 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Hoe ga je stoppen, je lijkt al een plan klaar te liggen hebben.
Ben met champix gestopt, wat een gif is dat, ben er goed misselijk van geweest, maar het werkt wel, de behoefte om te roken is gereduceerd naar 0.
[..]
Auto bleek een miskoop te zijn, dus ik dacht ik ga wel fietsen, zo lang ik nog alleen woon kan ik het prima doen zonder auto, bedenk ik me eens.
Ik geniet zelfs van het KUT roepen tijdens een frisse tegenwind met motregen.
[..]
Laat maar weten waar ik je kan bewonderen als zangeres,... voor welk publiek wil je gaan spelen eigenlijk?
En ook nog inhoudelijk reageren hequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:scrupuleus
Hij houdt er 58284 tegelijk bij. De aankomend winnaar van de duikt overal op user award
dat maakt mij zo'n fantastische userquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie je ook regelmatig sneren alsof je uit klb Sc komt, ik denk dat je als user Noëlle wel voorbij bent
wat is je favorietequote:Op dinsdag 19 november 2019 05:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En ook nog inhoudelijk reageren he
Je boy wint swsquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die KLB verkiezingen + SC dat is best wel een succesnummer, zit propvol met popcorn
Omdat jouw hart al bezet wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar jouw hart heb ik nooit kunnen winnen )=
quote:
Wat doe je raar met je debiele smileys?quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar jouw hart heb ik nooit kunnen winnen )=
Gelachen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik lig goed bij de mods en admins en fas
KLBquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik lig goed bij de mods en admins en fas
Dat is ook een prestatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 09:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
KLB
Elke keer als je denkt dat het niveau niet lager kan, dan presteren ze het toch weer om een nieuw dieptepunt te bereiken.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 19 november 2019 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Komt vast wel goed met je chicks.
twitter:waaromweetikdit twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 10:05:38Cornflakes zijn bedacht om masturbatie tegen te gaan. Uitvinder en arts John Harvey Kellogg was van mening dat masturbatie tot allerlei kwalen leidde. Zodoende ontwikkelde hij cornflakes, omdat hij dacht dat mensen door voedsel met een zwakke smaak veel minder zouden masturberen. https://t.co/g4TSSD11C0 reageer retweet
gelukkig lust ik geen cornflakesquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:waaromweetikdit twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 10:05:38Cornflakes zijn bedacht om masturbatie tegen te gaan. Uitvinder en arts John Harvey Kellogg was van mening dat masturbatie tot allerlei kwalen leidde. Zodoende ontwikkelde hij cornflakes, omdat hij dacht dat mensen door voedsel met een zwakke smaak veel minder zouden masturberen. https://t.co/g4TSSD11C0 reageer retweet
Wel cruesli?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig lust ik geen cornflakes
dat eet ik elke dag..quote:
de dag beginnen met een bakje koffie en een kommetje kwark met fruit en krokante muesli van bolletje zoals het heurtquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een man met een keurige smaak.
Komt redelijk in de buurt. Al is Quaker mien merk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de dag beginnen met een bakje koffie en een kommetje kwark met fruit en krokante muesli van bolletje zoals het heurt
ik heb meestal wel vers fruit in huis.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt redelijk in de buurt. Al is Quaker mien merk.
Wat voor fruit gooi je er meestal in? Ik zit tegenwoordig veel op die frozen fruits van de AH. Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Mn mond begon te wateren omdat dit fruit altijd zo verrekte zuur isquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt redelijk in de buurt. Al is Quaker mien merk.
Wat voor fruit gooi je er meestal in? Ik zit tegenwoordig veel op die frozen fruits van de AH. Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Hee DVtjequote:Op dinsdag 19 november 2019 14:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mn mond begon te wateren omdat dit fruit altijd zo verrekte zuur is
Ik slaap nog half op het werkquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:43 schreef I het volgende:
[..]
Flipppps, beetje bijgekomen van je vermoeiende weekend?
Bedankt. Had bijna die foto van Anne gemist.quote:
Niks te klagen me dunktquote:
Ik ben geen Faxiequote:
Waaromquote:
Ik vind je meer een Knetterkrankjorumquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind je toch meer een faxie
Dat is een compliment tochquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind je meer een Knetterkrankjorum
Geen idee.quote:
Bij jou is het allemaal wat naar je hoofd gestegen hequote:
Succesquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
Donderdag sollicitatie voor een IT traineeship
#prayforthelord
Komt goedquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
#prayforthelord
Ik geef mezelf graag complimentjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij jou is het allemaal wat naar je hoofd gestegen he
Wat is het mooiste compliment wat je jezelf ooit gegeven hebt?quote:
En de toekomstige heersers van de planeetquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klaagklaag chocola en shoppen enz
quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de toekomstige heersers van de planeet
Succes!quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
#prayforthelord
Dat ik geweldig mooie lange benen heb.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het mooiste compliment wat je jezelf ooit gegeven hebt?
Ik hou ook erg van chocolade. Heb zojuist vlokken (puur) gekochtquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klaagklaag chocola en shoppen enz
Ik heb binnenkort ook sollicitatie :$quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
#prayforthelord
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook sollicitatie :$
Vast welquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is het zo'n traineeship voor mensen zonder ICT ervaring?
Puurquote:Op dinsdag 19 november 2019 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hou ook erg van chocolade. Heb zojuist vlokken (puur) gekocht
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk bedrijf?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:52 schreef Tjacka het volgende:
#prayforthelord
Mooi wurgcontractje erbij en klaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen relevante opleiding en ervaring hebt is het denk toch wel een goede manier om in die branche aan het werk te komenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mooi wurgcontractje erbij en klaar
Precies.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen relevante opleiding en ervaring hebt is het denk toch wel een goede manier om in die branche aan het werk te komen
Ik zou liever thuis zitten dan dat ik bij een bedrijf als Calco aan de slag zou gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je geen relevante opleiding en ervaring hebt is het denk toch wel een goede manier om in die branche aan het werk te komen
Via YoungCapital zeker?quote:
Waarom wil je de IT in? En kijk serieus even uit met wat je tekent. Ze naaien je echt hard bij dat soort tyfusbedrijven.quote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou liever thuis zitten dan dat ik bij een bedrijf als Calco aan de slag zou gaan.
Oh.quote:
Oh jouw probleemquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.
Die boden het een tijdje enorm veel aan
Ja die sollicitatie verloopt hopelijk echt heel kut voor je inderdaadquote:
Studie is in veel gevallen niet relevant. Alleen als je bijvoorbeeld arts wordt. Maar 80% van de universitaire studies stellen geen fuck voor. Het boeit mij voor de meeste functies ook weinig of iemand bedrijfskunde, economie of desnoods psychologie heeft gestudeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
5 jaar lang een studie volgen en vervolgens niet in die branche willen werken
Wat heb je gestudeerd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
5 jaar lang een studie volgen en vervolgens niet in die branche willen werken
Dat is zeker waar. Ik heb zelf alleen geen flauw benul hoe ik een relevante motivatiebrief kan schrijven voor een vacature in een sector waar ik geen ervaring mee hebquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Studie is in veel gevallen niet relevant. Alleen als je bijvoorbeeld arts wordt. Maar 80% van de universitaire studies stellen geen fuck voor. Het boeit mij voor de meeste functies ook weinig of iemand bedrijfskunde, economie of desnoods psychologie heeft gestudeerd.
Business managementquote:
Maar wat zoek je voor iets dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik word wss toch niet aangenomen
En als ze 1800 netto betalen op het begin ben ik er best tevreden mee lol
Business management zou voor mij uitstekend zijn. Een goede brief is opzich wel belangrijk ja. Maar zo moeilijk is dat toch niet? Je hebt altijd wel aanknopingspunten en ben gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb zelf alleen geen flauw benul hoe ik een relevante motivatiebrief kan schrijven voor een vacature in een sector waar ik geen ervaring mee heb
[..]
Business management
Ja zoiets, ga niet het goede antwoord geven maar ik ben niet zo kritisch. Liever richting business IT oid, maar voor de eerste stap is gewoon een IT functie bij een school voor mij voldoende en dat kan dat bedrijf aanbieden. Helpdesk in een callcenter heb ik weinig zin in.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat zoek je voor iets dan?
Ik zoek nog mensen. En 1800 netto; wat is dat bruto? 2400?
Om eerlijk te zijn heb ik het ook niet zo op starters.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:36 schreef Tjacka het volgende:
Het is geen calco of andere grote speler maar een kleiner bedrijf
ik ben al drie keer bij een bedrijf geweest via via en dan kiezen ze toch voor iemand met meer ervaring lol
Werkervaring is altijd relevant, zolang het maar op niveau is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja hallo ik heb geen relevante ervaring maar ik heb sinds een paar weken wel enorm interesse in deze baan en zou er graag meer over willen leren oh en ik heb geld nodig vandaar dat ik op deze sollicitatie reageer nou kusjes xx
Ja lol. Ik word in contact gebracht met bedrijven omdat een mannetje met een groot netwerk het in mij ziet zitten maar zelf geen plek hebt, maar die mensen zitten helemaal niet op mij te wachten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja hallo ik heb geen relevante ervaring maar ik heb sinds een paar weken wel enorm interesse in deze baan en zou er graag meer over willen leren oh en ik heb geld nodig vandaar dat ik op deze sollicitatie reageer nou kusjes xx
Daar heb je het al lolquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkervaring is altijd relevant, zolang het maar op niveau is.
Dan is dit voor mij toch te enige optie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik het ook niet zo op starters.
Wanneer start ik?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Business management zou voor mij uitstekend zijn.
Dit is dan wel echt bs van hem.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja lol. Ik word in contact gebracht met bedrijven omdat een mannetje met een groot netwerk het in mij ziet zitten maar zelf geen plek hebt, maar die mensen zitten helemaal niet op mij te wachten.
Dan is twee jaar zo'n wurgcontract zo slecht dus nog nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werkervaring is altijd relevant, zolang het maar op niveau is.
Eerste bedrijf is niet zo heel spannend. Ook niet wat je gaat doen en wat je gaat verdienen. Over een paar jaar wil je waarschijnlijk toch weer weg. Maar veel van die IT-traineeship bedrijven hebben je dan aan een wurgcontract gebonden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:41 schreef Tjacka het volgende:
D
[..]
Dan is dit voor mij toch te enige optie.
Mwa. Daar ben ik het niet mee eens. 13 maanden terug had hij een baan voor mij, maar toen zat ik nog in Portugalquote:
3 jaar wssquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eerste bedrijf is niet zo heel spannend. Ook niet wat je gaat doen en wat je gaat verdienen. Over een paar jaar wil je waarschijnlijk toch weer weg. Maar veel van die IT-traineeship bedrijven hebben je dan aan een wurgcontract gebonden.
Het is meer: 3 jaar traineeship. 'Kosten' voor bedrijf: 40k. Vervolgens 4 jaar minimaal blijven, anders terugbetalen. Dat soort klote constructies.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan is twee jaar zo'n wurgcontract zo slecht dus nog niet
Oh 7 jaar is wat lang jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is meer: 3 jaar traineeship. 'Kosten' voor bedrijf: 40k. Vervolgens 4 jaar minimaal blijven, anders terugbetalen. Dat soort klote constructies.
Dank je Lenny. Ik zou daar op letten. Ze hebben mij er in gepraat met 3-5 jaar en daarna ben ik vrij om te staan en gaan waar ik wil.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is meer: 3 jaar traineeship. 'Kosten' voor bedrijf: 40k. Vervolgens 4 jaar minimaal blijven, anders terugbetalen. Dat soort klote constructies.
Paar maand terug zat ik als een idioot rond te bellen en mailen naar scholen en instanties met de vraag of ze mijn opleiding wouden betalen en daarnaast een stagevergoeding (voor levensonderhoud) wouden geven. Ik dacht, er is een chronisch te kort aan docenten dus er is vast wel een school die dat wilt doen, het is niet zo heel duur, minder dan 1 fte. Maar ben keer op keer afgewezenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe wanhopig ik benquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat voor werk ik doe
maar daar had ik al vrede meequote:Op dinsdag 19 november 2019 17:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rt.
Werk op niveau vinden is vrijwel onmogelijk als starter
Dont get me startedquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar daar had ik al vrede mee
probeer nu op mbo4 en dan krijg ik ja we denken dat je geen uitdaging krijgt in het bedrijf en we zoeken iemand met ervaring!!!!???
Hoe wanhopigquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe wanhopig ik ben
Oh, dat is wel erg ja. Ik zoek momenteel zelf alleen een stagiair. Niks voor een starter dus.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Paar maand terug zat ik als een idioot rond te bellen en mailen naar scholen en instanties met de vraag of ze mijn opleiding wouden betalen en daarnaast een stagevergoeding (voor levensonderhoud) wouden geven. Ik dacht, er is een chronisch te kort aan docenten dus er is vast wel een school die dat wilt doen, het is niet zo heel duur, minder dan 1 fte. Maar ben keer op keer afgewezen
Je kan geen bijstand aanvragen als je nog studeert en wettelijk recht hebt op stufiquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:49 schreef Tjacka het volgende:
maar ja met mijn natte vingerwerk komt er een nieuwe recessie aan
dus ik heb mijn bijstandsuitkering al aangevraagd
Oke mooi. Ik vind dat nog best lang. Maar succes maat. Ben benieuwd hoe het gaat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je Lenny. Ik zou daar op letten. Ze hebben mij er in gepraat met 3-5 jaar en daarna ben ik vrij om te staan en gaan waar ik wil.
Hey als dat meer dan 1k per maand verdiend ben ik je meid. Ik zet goede koffiequote:Op dinsdag 19 november 2019 17:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat is wel erg ja. Ik zoek momenteel zelf alleen een stagiair. Niks voor een starter dus.
Ik zit in een hele andere markt dus dit werkt nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor een foto van mij maar 90
Marktwerking 😋
Met publiek als fok it, charleskinobe en mortaxx hierquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zit in een hele andere markt dus dit werkt niet
Stagiair is iets van 400. Maar ben je universitair opgeleid? Goed met data analyse en Excel? Die zoeken we ook nog binnen ons team. Salaris zit rond 2700 voor starter.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey als dat meer dan 1k per maand verdiend ben ik je meid. Ik zet goede koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |