wie? ik?quote:Op maandag 18 november 2019 23:50 schreef I het volgende:
Jeetje, gewoon gastmodden in ONZ.
@:Flippiee
Wel een game die ik zou kopen hoorquote:Op maandag 18 november 2019 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar schijnt dat tegenwoordig alle games bij release nog beta versie zijn toch
Ach kijk toch alleen maar streams ervan en Microsoft wil wel flink geld uitgeven aan toernooien dus dat is wel leuk
in FC? lolquote:Op maandag 18 november 2019 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
Er zijn mods die daar oprecht boos om worden en een topic openen in FC
Ja beetje te spannend danquote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef skysherrif het volgende: [..] Ik ben ook niet zo van oproepen. Vooral niet met zon [ afbeelding ]
Ik wil net zeggen, als ik het met m'n beperkte zicht al ziequote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft ze allang gezien maar ze is het er mee eens denk ik
zou stoppen met denken als ik jou wasquote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heeft ze allang gezien maar ze is het er mee eens denk ik
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?quote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zou stoppen met denken als ik jou was
Misschien bedoelt ze een kunstmatig comaquote:Op maandag 18 november 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?
doodsverwensing?
@:ggmm
tr gezetquote:Op maandag 18 november 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zou stoppen met denken als ik jou was
weet nietquote:Op maandag 18 november 2019 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
als ik zou stoppen met denken ben ik dood?
doodsverwensing?
@:ggmm
Ik denk ook vaak hoorquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet niet
Zie het als een compliment dat ik tenminste erken dat je kan denken
Ah, onze huisfilosoofquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Wel beetje lief doen heh, ineens twee TR bij ONZ SC
tr openbarenquote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
Lekken van achter de schermen @yvonnequote:Op maandag 18 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
besta je nou wel of niet?quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
het was de bedoeling dat je hier op inging :/
Zomaar uit het niets? Dat moet pijn doenquote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende: [..] Hij doet tegenwoordig heel raar dus heb hem op ignore gezet
kano was dan ook wel een beetje bijzonder.quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Kano werd altijd ziek mad als ik overal tr gezet ging neer zetten
Wat is denken?quote:Op maandag 18 november 2019 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, onze huisfilosoof
Vind jij dat @:skysherrif kan denken?
En zo niet, denk je dat hij dan bestaat?
wil je dat ik ziek mad word?quote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Tjacka het volgende:
Kano werd altijd ziek mad als ik overal tr gezet ging neer zetten
dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is denken?
Komt een gast in het café, barman vraagt: wil je een biertje? 'Denk t niet' *poef* weg gast
Scheelt weerquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LAAT AL MAAR HET HEEFT NU GEEN ZIN MEER
Waarom lees je post van uur terugquote:Op maandag 18 november 2019 23:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets? Dat moet pijn doen
ojaaaaquote:
ben echt boosquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ojaaaa
even weer lief doen tegen flips zodat ze wel een kaartje koopt
ik wou trowens ook net iets liefs zeggen maar flips deed stom
Lolquote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom lees je post van uur terug
Stond nog in mijn meldingen maar zat in Klb sc dus heb het even zo gelaten. Vind het wel zo netjes om even te reageren op zoiets.quote:Op maandag 18 november 2019 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom lees je post van uur terug
Mondjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:01 schreef Tjacka het volgende:
alleen mondjes geeft ze aandacht aan sinds ze een vriend heeft
Kun je geen twee scs tegelijk bijhouden?quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stond nog in mijn meldingen maar zat in Klb sc dus heb het even zo gelaten. Vind het wel zo netjes om even te reageren op zoiets.
Bierquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef Tjacka het volgende:
Geen bier op een rij
@:lenny_leonard @:ggmm
heb je he met laagbegaafdenquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je geen twee scs tegelijk bijhouden?
@scrupuleusquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Haags kan meerquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:scrupuleus
Hij houdt er 58284 tegelijk bij. De aankomend winnaar van de duikt overal op user award
Wel mafquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, @:dromenvangertje blokkeren kan inderdaad niet
Helaas, denk dat blokkeren ook echt iets is vanaf Twitter en Facebook enzo.quote:
Ben bang dat ik dan per ongeluk zomaar tjacka beledig, denk dat hij ook in meerdere slowchats zit nuquote:Op dinsdag 19 november 2019 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scsletjequote:Op dinsdag 19 november 2019 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan per ongeluk zomaar tjacka beledig, denk dat hij ook in meerdere slowchats zit nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |