SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Daar hebben we Melting voorquote:Op maandag 18 november 2019 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Little By Little is trouwens al eerder een hit geworden na gebruik in een tv-reclame. Ik weet niet meer voor welke reclame. Moet ergens rond de eeuwwisseling zijn geweest.
Voor het nummer startte dacht ik wel aan de Lidl, maar dat was vooral vanwege het veel te ver gezochte gezeik over het woordje 'feest'quote:Op maandag 18 november 2019 20:02 schreef livelink het volgende:
Dit zou ik nooit geraden hebben omdat het te voor de hand liggend is.
quote:Op maandag 18 november 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
google leert me dat dat voor Amstel was
http://muziekindereclame.nl/vraag/vraag-9844/
Een rhapsodyquote:Op maandag 18 november 2019 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is misschien wel een beetje te veel, ja.
Ditquote:Op maandag 18 november 2019 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef helemaal geen verzoekje te doen, hier word ik al heel blij van
quote:Op maandag 18 november 2019 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Labrinth - Like A Movie
Hierna een verzoekje vanuit het pittoreske Zwollywood
Ik was een beetje afgeleid en dacht dat ik George Michael hoorde zingenquote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ah, herkende ik de stem van Tracey toch goed
Daar is ook een nieuwe single van uit, maar ik vind 'm niet zo. Klinkt allemaal een beetje te kunstmatig. Het is net alsof er totaal iemand anders zingt.quote:Op maandag 18 november 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was een beetje afgeleid en dacht dat ik George Michael hoorde zingen
Laat horen dan, ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 18 november 2019 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar is ook een nieuwe single van uit, maar ik vind 'm niet zo. Klinkt allemaal een beetje te kunstmatig. Het is net alsof er totaal iemand anders zingt.
Als je het ergens van kent, is het geheid van mijn showsquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef CindieY het volgende:
Hey, dit ken ik van jouw shows toch, Elf?
Ik luister vrijwel geen andere radio meerquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je het ergens van kent, is het geheid van mijn shows
quote:Op maandag 18 november 2019 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel geen andere radio meerVrijdagavond toevallig de lokale radio geluisterd. Ik moet zeggen, jullie doen betere jingles enzo dan de lokale radio
Maar deed je kennis het wel goed als DJ?quote:Op maandag 18 november 2019 20:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel geen andere radio meerVrijdagavond toevallig de lokale radio geluisterd. Ik moet zeggen, jullie doen betere jingles enzo dan de lokale radio
Ik heb ook weer theequote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft zich zojuist bij de #theefamilie aangesloten
Voor een eerste keer welquote:Op maandag 18 november 2019 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar deed je kennis het wel goed als DJ?
Hierna een rustig nummer van Nederlandse makelij, daarna jouw verzoekje. En daarna iets dat er perfect op aansluit qua titel.quote:Op maandag 18 november 2019 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Ik word erg blij van de ritmes vandaag
Frizzle Sizzle?quote:Op maandag 18 november 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, ritmes, dat woord triggert een verzoekje
Gelukkig was het geen onbepaalde luisteraarquote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Een bepaalde luisteraar heeft het gepresteerd om een verzoekje aan te vragen met (vrijwel) dezelfde titel als een nummer dat ik sowieso al had klaarstaan.
Je kent Hi Ho Silver Lining niet?quote:Op maandag 18 november 2019 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet. Wel de artiest, niet het nummer.
Over 3 minuten welquote:Op maandag 18 november 2019 20:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je kent Hi Ho Silver Lining niet?
quote:
Onthouden voor een show van Meltingquote:Op maandag 18 november 2019 20:44 schreef livelink het volgende:
Oh, ik ken dit nummer inderdaad wel.
Ja, dat neem ik me wel vaker voor. Zonder al te veel succes.quote:Op maandag 18 november 2019 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Onthouden voor een show van Melting
Give up your guns, prachtig nummerquote:Op maandag 18 november 2019 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Dead Confederate - Run From The Gun
Ook dit is een verzoekjeIk draai hier iets met guns achteraan, denk ik.
Haha, maar ook dat kan verzocht wordenquote:Op maandag 18 november 2019 20:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was voor zware death metal of zo, maar het valt me alleszins mee
Die stond dus al klaar.quote:Op maandag 18 november 2019 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Give up your guns, prachtig nummer
Dj-telepathiequote:Op maandag 18 november 2019 20:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die stond dus al klaar.Het wordt nu wel creepy hoor.
Zo rond 22.00 uur is wel mijn eindtijdquote:Op maandag 18 november 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben niet om 21:00 uur klaar
Zelfs 22:00 uur zal nog lastig worden, denk ik.
We gaan een The Commodores doenquote:Op maandag 18 november 2019 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben niet om 21:00 uur klaar
Zelfs 22:00 uur zal nog lastig worden, denk ik.
Voor mij ook zo'n beetjequote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo rond 22.00 uur is wel mijn eindtijdMorgen weer vroeg de wekker.
quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagavond
19:00-21:00 DJ Symph draai beSliSt geen platen met een S
Helaas ben ik woensdagavond niet thuis.quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagavond
19:00-21:00 DJ Symph draait beSliSt geen platen met een S
Ben Cramer - Saai Saai Saaiquote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagavond
quote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagavond
quote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
En donderdagavond:
19:00 - 21:30 (ish) Brother52 is 2 dagen te vroeg.
Ben toch maar voor de albumversie gegaan. Ik zal een andere keer de single-edit eens draaien (die klinkt heel anders). Help het me gerust onthouden.quote:
Seasick Steve - St. Louis Slimquote:
Erg mooi. Ik kende het niet.quote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Les Rythmes Digitales feat. Nik Kershaw - Sometimes
Of hij gaat draaien uit de ouwe doos.quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net mijn cd van Moby in de doos voor de kringloop gedaan. Misschien moet Symph maar eens wat cd’s uit die doos gaan verloten in zijn show woensdag
Onder het motto Doedezemaarweg?quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net mijn cd van Moby in de doos voor de kringloop gedaan. Misschien moet Symph maar eens wat cd’s uit die doos gaan verloten in zijn show woensdag
Sandra Reemer, Borsato, Paul de Leeuw, word jij daar blij van?quote:Op maandag 18 november 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Of hij gaat draaien uit de ouwe doos.
Ook even op FB gezetquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
En donderdagavond:
Het is natuurlijk wel de sport om zo lang mogelijke titels te kiezen. Ik heb een suggestiequote:Op maandag 18 november 2019 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Woensdagavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de oude doos is wat anders dan platen van een oude doosquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sandra Reemer, Borsato, Paul de Leeuw, word jij daar blij van?
quote:Op maandag 18 november 2019 21:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de sport om zo lang mogelijke titels te kiezen. Ik heb een suggestie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:
Van Borsato niet. Maar sommige nummers van Paul de Leeuw kan ik wel vrolijk van worden. Ik geef het maar gewoon toe.quote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sandra Reemer, Borsato, Paul de Leeuw, word jij daar blij van?
Allemaal weekend-nummers?quote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
En donderdagavond:
Van Bryan hebben we ook 2 cd’s staan, die hebben de schifting nog overleefd voor nuquote:Op maandag 18 november 2019 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix)
Ik probeer doordeweekse avonden juist thuis te blijven/geen verplichtingen te hebben, alhoewel ik wel eens samen eet met iemand die om de hoek woont.quote:Op maandag 18 november 2019 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ben ik ook donderdagavond niet thuis. Vanavond is de enige avond. Zaterdag weer, zo rond een uurtje of 21:30 (schat ik). Etentjes, muzikale verplichtingen, etc...
Gelukkig voor hemquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Van Bryan hebben we ook 2 cd’s staan, die hebben de schifting nog overleefd voor nu
Donderdag ben ik bijna altijd bezet. Meestal ga ik 1x per week bij m'n ouders langs. Deze week heb ik een paar andere verplichtingen die erbij komen.quote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik probeer doordeweekse avonden juist thuis te blijven/geen verplichtingen te hebben, alhoewel ik wel eens samen eet met iemand die om de hoek woont.
Dat niet. Ik heb wel een thema en kwam er net achter dat ik de show eigenlijk zaterdag zou moeten doen maar dan kan ik helemaal niet.quote:
Ja hoor. Ben nog hardstikke wakker.quote:Op maandag 18 november 2019 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, ben je nog wakker? Hierna komt je verzoekje eindelijk....
Arme muzieksmaak van Nederland; wanneer ben je doodgegaan?quote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Paul staat met Kanye en Rihanna samen op 444 in de Top1000 allertijden op Veronica
quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Julian Lennon - Too Late for Goodbyes
Stond niet gepland, maar ja....
Ik hoor in dit geval liever de zoon de de vader.quote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Julian Lennon - Too Late for Goodbyes
Stond niet gepland, maar ja....
Ik ga zo richting het einde hoor. Ben iets eerder dan 22:00 uur klaar, denk ik.quote:Op maandag 18 november 2019 21:34 schreef CindieY het volgende:
Zo dan, ik begin een beetje in te kakken. Ik probeer mezelf van de bank af te schoppen om nog m'n beddengoed te verschonen![]()
Geen zorgen, ik kan dan nog meeluisteren, heb m'n koptelefoon op vanavond
Erg mooi nummer inderdaad. Niks te veel gezegd.quote:
Er zijn al heel veel kerstliedjes uit, maar ik zie dit veel meer als een liedje over verlies (denken aan degenen die er niet meer zijn) en over: pluk de dag.quote:Op maandag 18 november 2019 21:57 schreef CindieY het volgende:
Da's al aardig op tijd met een kerstliedje
Gefeliciteerd met je zoon.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd Diaan![]()
Mijn zoon is vandaag ook jarig. 16 jaar alweer.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
Mag playbacken ook?quote:Op dinsdag 19 november 2019 06:44 schreef MadMaster het volgende:
Happy birthday Diaan en zoon Livelink!
Diaan moet een liedje zingen...
Dan ben ik precies 30 jaar ouder!quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:51 schreef livelink het volgende:
Ikkequote:Op dinsdag 19 november 2019 06:44 schreef MadMaster het volgende:
Happy birthday Diaan en zoon Livelink!
Diaan moet een liedje zingen...
quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
IkkeJullie voor mij toch?
Ik wil wel taart uitdelen
Nou, vooruit danquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Dankjulliewel!
De dag begint lekker... ik ben wat grieperig, maar dat mag de pret niet drukken. Maar ik laat vervolgens een flesje koffiemelk kapot vallen op de grond, de taartbodem erachteraan en Twan is aangereden (niets ernstigs gelukkig) en moest ik door de regen zijn sleutels ophalen die op straat waren gevallen.
En nu duim ik dat het zo droog is, want ik moet nog naar de stad op de fiets.
Naar wie ga je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, er staat eindelijk weer een concert in de agenda
Naar Helge, in Ekko, in mijn geliefde Utrecht. Pas eind januari hoor. Ik heb weer mijn eigen verjaardagskado uitgezochtquote:
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Naar Helge, in Ekko, in mijn geliefde Utrecht. Pas eind januari hoor. Ik heb weer mijn eigen verjaardagskado uitgezocht
Ik ken ‘m ook persoonlijk (en hij komt vaak op tv, in de reclame van Milner). Afgelopen jaar zijn we naar zijn theatervoorstelling geweest (dat was ook mijn verjaardagskado) en van die nummers is er nu een cd en daar hoort natuurlijk een releaseparty bij.quote:
Jij voor de zoon van Livelink...quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
IkkeJullie voor mij toch?
Ik wil wel taart uitdelen
Is dat de reden dat je je hobby beëindigd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nog een feestje vandaag, zojuist geslaagd voor motorrijbewijs.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Maar je weet dat motor rijden en whiskey drinken niet samen gaat hè?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
Ow ja, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij voor de zoon van Livelink...
Van harte gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
O.a.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de reden dat je je hobby beëindigd?
Jawel hoor! Tot de eerste boom.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Maar je weet dat motor rijden en whiskey drinken niet samen gaat hè?
* OscarMopperkont doet niet aan drank in het verkeerquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel hoor! Tot de eerste boom.
Gefeliciteerd, Oscar
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is er nog geen draaiert vanavond, dus wil ik er vanaf 20.00 uur een Platen Alphabet in gooien...
Verzoekjes per DM.
Q en X zijn een vrije keuze qua titel, mits gemotiveerd.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Volgens mij is er nog geen draaiert vanavond, dus wil ik er vanaf 20.00 uur een Platen Alphabet in gooien...
Verzoekjes per DM.
Q en X zijn een vrije keuze qua titel, mits gemotiveerd.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:19 schreef livelink het volgende:
Dank jullie wel voor de felicitaties. Mijn zoon doet niks aan zijn verjaardag. We mochten hem niet eens een cadeautje geven![]()
Uit ervaring met voorgaande jaren heb ik dat dit keer dus ook niet gedaan. Feestjes trekt hij niet en al helemaal niet de feestjes waar hij zelf het middelpunt is.
Mijn dochter daarentegen heeft al haar wensen voor Sinterklaas en haar verjaardag al in drievoud ingediend en zei gisteren nog tegen me dat ze zich zo verheugde op haar verjaardag (in januari).
Ze verschillen als dag en nacht.
Oscar, gefeliciteerd met je motorrijbewijs.![]()
Mijn man heeft ook een rijbewijs en een motor, maar ik ben al veel te lang niet meer achterop geweest. Motorrijden is leuk!
En natuurlijk hoezee voor de nieuwe tv
Nee, helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hè, wat jammer dat je zoon het niet wil vieren, livelink. Is toch bijzonder.
Wil hij ook geen taart en zo?
Dat is jammer, ook voor jullie. Mag toch best gevierd worden.quote:
Eigenlijk niet, maar dat heb ik toch gedaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is jammer, ook voor jullie. Mag toch best gevierd worden.
Maar ja.... als hij dat echt niet wil.....-O-
Je mocht hem toch nog wel feliciteren hoop ik?
Terecht wel. Je wil de verjaardag van je zoon niet helemaal zonder boe of bah voorbij laten gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat heb ik toch gedaan.
GAP?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Tot 20.00 uur een ouderwetse GAP uitzending...
Ahaquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De broer van Gup, bij uitval...
Lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Tot 20.00 uur een ouderwetse GAP uitzending...
Fixedquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:18 schreef ACT-F het volgende:
Satanklaas, wie kent hem niet je kent hem wel![]()
Oh, dan ga ik wat verder in het alfabet zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:24 schreef MadMaster het volgende:
De A is meer dan vol.
En de B ook...
Goed plan. En dan vooral de weinig gedraaide nummers. De Top 2000 kennen we onderhand wel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik wat verder in het alfabet zitten.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Speciaal voor de R49 uitzendingen verzamel ik soms wat thema gerelateerde tracks.
Vaak komt het meeste daarvan niet aan bod. Jullie horen daar nu een selectie van, op de automatische piloot terwijl ik beneden in de huiskamer aan de koffie en jullie verzoekjes bekijk...
Bedankt voor de inspiratie:quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
A-team is wel een nummer waarvan ik blij ben dat het je thema-shows nooit gehaald heeft.
Ik ben blij dat ik beneden zat, aan de koffie...quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
A-team is wel een nummer waarvan ik blij ben dat het je thema-shows nooit gehaald heeft.
Ik had een geniale inval.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
De X en de Q zijn inmiddels ook voorzien, meerdere keren zelfs.
Kennelijk zijn dat toch inspirerende letters...
Het bedrag erop is zwaarder!quote:
Er zijn nog wel wat lege opties:quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoef niet meer als een dolle letterliedjes te gaan zoeken, begrijp ik?
Dat mag je ook rustig aan doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoef niet meer als een dolle letterliedjes te gaan zoeken, begrijp ik?
Ik ben geen Ed Sheeran-hater, maar dat nummerquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik beneden zat, aan de koffie...
Serieus?! Ze hebben de X en Q wel, maar C, D, E, F, G etc niet?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat lege opties:
C, D. E. F, G, etc...
Ik kom net binnenvallen, maar heb gelijk een verzoekje gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus?! Ze hebben de X en Q wel, maar C, D, E, F, G etc niet?
Wannesukkels!
aha de p van pleisterquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, maar heb gelijk een verzoekje gedaan
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Ik was voor alfabet-inspiraties mijn lijst met meest beluisterde nummers van 2018 op Spotify eens aan het doornemen. Maar er zijn duidelijk anderen hier in huis aan het luisteren via mijn account. Veel nummers kende ik niet eens
Wachtwoord veranderen!quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
Ik was voor alfabet-inspiraties mijn lijst met meest beluisterde nummers van 2018 op Spotify eens aan het doornemen. Maar er zijn duidelijk anderen hier in huis aan het luisteren via mijn account. Veel nummers kende ik niet eens
Je kunt het.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik zou me zelf natuurlijk kunnen verrassen door wat van die nummers aan MadMaster door te geven, maar dat durf ik toch niet.
Doe 's gek en gooi je zoons en dochters haar los.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik zou me zelf natuurlijk kunnen verrassen door wat van die nummers aan MadMaster door te geven, maar dat durf ik toch niet.
Alleen als het dezelfde is als mijn verzoekje. Anders moet MM kiezen en dat zou nadelig kunnen zijn voor mijn verzoek.quote:
Wie zijn dit?quote:
Dat wordt D Metlng.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen als het dezelfde is als mijn verzoekje. Anders moet MM kiezen en dat zou nadelig kunnen zijn voor mijn verzoek.
Anneke van Giersbergen en Danny Cavanaghquote:
Ik heb C, D, E, F en G verzocht. De Etc heb ik maar overgeslagen.quote:
Dat klonk best lekkerquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen en Danny Cavanagh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |