Het redactioneelquote:Op maandag 18 november 2019 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schreef je daar zelf ook voor dan?
Wie is jullie?quote:Op maandag 18 november 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
Fijn om de liefde te zien tussen jullie.
De start was wat stroef.
Dat is lief van je.quote:Op maandag 18 november 2019 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt voornamelijk van één kant hoor
Dramatischquote:Op maandag 18 november 2019 19:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe staat het met de bekabeling?
Het was hier de hele dag donker.quote:Op maandag 18 november 2019 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
Dat snap ik. Sowieso vroeg donker en dan ook nog regen
Neequote:
Oh getsiequote:Op maandag 18 november 2019 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was hier de hele dag donker.
Ik ga nu luisterenquote:
Morgen monteur nummer 4quote:
wow nicequote:Op maandag 18 november 2019 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh nice dan ga ik niet aankomend weekend maar daarna. Wil uitgaan
Hier ookquote:Op maandag 18 november 2019 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was hier de hele dag donker.
Ik wil gewoon dat het nu lente is. Anders gaat de tijd zo snel.quote:Op maandag 18 november 2019 19:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil een winterslaap doen tot het lente is.
Oh bahhhhquote:Op maandag 18 november 2019 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
die nieuwe main gaat het regenen door zweetcondens dus dat is wel matig
Haha nastyquote:Op maandag 18 november 2019 19:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
die nieuwe main gaat het regenen door zweetcondens dus dat is wel matig
quote:
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 18 november 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
[..]dat heb je ook in van die kermistenten maar bij zoiets als thuishaven had ik het niet verwacht
Ik heb geen punten vriend. Was blufquote:Op maandag 18 november 2019 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar heb je punten voor gekregen dan?
Haha ging zeker over jouquote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk je te zien
[..]
Niet grappig
wederzijdsquote:Op maandag 18 november 2019 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk je te zien
[..]
Niet grappig
Echt hequote:Op maandag 18 november 2019 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In dit tempo ben ik nog eerder getrouwd zeg.
Hij doet tegenwoordig heel raar dus heb hem op ignore gezetquote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb zelden een hechtere vriendschap op een forum gezien
Verstandig besluit. Daarom heb ik hem ook uit de discord gezet.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij doet tegenwoordig heel raar dus heb hem op ignore gezet
Wie heb je nou weer uit de Discord gezetquote:Op maandag 18 november 2019 22:47 schreef I het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Daarom heb ik hem ook uit de discord gezet.
Jaaaa, doenquote:Op maandag 18 november 2019 19:41 schreef Flippiee het volgende:
Zal ik weer verkiezingen voor ONZ doen?
ik ken haar alleen van pics helaas nooit irl gemeet maar zij is facking mooi vriendquote:Op maandag 18 november 2019 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jou ken ik niet zo goed
Pics van je tieten?
Echt?quote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ken haar alleen van pics helaas nooit irl gemeet maar zij is facking mooi vriend
Ja beetje drukke stressleef op werk dus sta beetje op autopilot maar op zich wel oke verderquote:
Ja is echt. Deed me beetje denken aan @Snowbells die is ook zo mooi. Ken je die wel?quote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Nou ben ik natuurlijk heel benieuwd
Ja, ze is hot.quote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Nou ben ik natuurlijk heel benieuwd
Net zo mooi als jij?quote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik ken haar alleen van pics helaas nooit irl gemeet maar zij is facking mooi vriend
Nee ook nietquote:Op maandag 18 november 2019 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is echt. Deed me beetje denken aan @:Snowbells die is ook zo mooi. Ken je die wel?
Wel leuke drukte hoop ik?quote:Op maandag 18 november 2019 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja beetje drukke stressleef op werk dus sta beetje op autopilot maar op zich wel oke verder
mejou?
Roland. Al een tijdje hoor. Ergens in augustus.quote:Op maandag 18 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie heb je nou weer uit de Discord gezet
Je bent wel erg steng de laatste tijd
Moh het begint tegen te vallenquote:Op maandag 18 november 2019 22:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel leuke drukte hoop ik?
Ik doe mijn best, laten we het daarop houden.
Krijg spontaan zin in Skribbl nu ik jou hier zie.
Wie is Roland?quote:Op maandag 18 november 2019 22:54 schreef I het volgende:
[..]
Roland. Al een tijdje hoor. Ergens in augustus.
Ken ik nietquote:Op maandag 18 november 2019 22:54 schreef I het volgende:
[..]
Roland. Al een tijdje hoor. Ergens in augustus.
Zal wel die van Char zijn. Die vinden jou en Mono eng.quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Moira. het volgende:
Toen ik laatst weer eens op Discord zat werd ik uitgenodigd voor een server waar ik gelijk weer uit werd gekickt
Komt omdat je bij een kliekje hoortquote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Moira. het volgende:
Toen ik laatst weer eens op Discord zat werd ik uitgenodigd voor een server waar ik gelijk weer uit werd gekickt
Knufjes terugquote:Op maandag 18 november 2019 22:55 schreef Moira. het volgende:
Moh het begint tegen te vallen
Knufjes voor jou
Ik wil ook weer eens Skribbl maar ik heb na een internetpauze nog niet helemaal de internetchillflow teruggevondenm.u.v. Youtube en Netflix dan
kutkliekjeunitedquote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt omdat je bij een kliekje hoort
@:flippiee
quote:Op maandag 18 november 2019 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
pls ik ben een 7,1 waar zij een 9,8 is
Je raadt nooit hoe de discordserver nu heet.quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is Char? En wat heeft Mono nou weer uitgevroten?quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef I het volgende:
[..]
Zal wel die van Char zijn. Die vinden jou en Mono eng.
Solo4lifequote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef I het volgende:
[..]
Je raadt nooit hoe de discordserver nu heet.
Vertel!quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef I het volgende:
[..]
Je raadt nooit hoe de discordserver nu heet.
Kun je date regelen voor mequote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nog nooit aan begonnen omdat ik een hoop andere shit op m'n lijst nog had. Durf soms niet zo goed aan nieuwe series te beginnen ofzoquote:Op maandag 18 november 2019 22:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Knufjes terug.
On line chillen is wel lekker ja.
Een beetje kletsen hier en daar, filmpjes kijken op YouTube, af en toe even achter je laptop vandaan om een dansje te doen in de woonkamer...
Kijk jij ook naar The Crown? #dtv
Er zijn wel meer dingen die ik wil opheffen, maarja. Helaas.quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je wil DTS ook al ooheffen
Dat is te streng hoor
Welk kliekje?quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
@Dromenvangertje doe ff daten srs Mortaxx is ook een 9,8 is leuk koppeltje doedoedoequote:
Is nu #ANONIEM, maar leest wel mee. Dus het is oppassen geblazen. En geen flauw idee.quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie is Char? En wat heeft Mono nou weer uitgevroten?
ik weet nog wel leuke serie voor jequote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nog nooit aan begonnen omdat ik een hoop andere shit op m'n lijst nog had. Durf soms niet zo goed aan nieuwe series te beginnen ofzo
sowieso, ik deel mijn kliekjesquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb jij een kliekje waar ik bij mag?
wow ik voel me wel vet incrowd nuquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
I, flip, jij, ik, Lenny, mono, en vast nog veel meer.
Thx baequote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
@:Dromenvangertje doe ff daten srs Mortaxx is ook een 9,8 is leuk koppeltje doedoedoe
Matige pogingquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
@:Dromenvangertje doe ff daten srs Mortaxx is ook een 9,8 is leuk koppeltje doedoedoe
Oh dit blijft dus zeer mysterieus voor mij. Geen idee waarom ik werd uitgenodigd danquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef I het volgende:
[..]
Is nu #ANONIEM, maar leest wel mee. Dus het is oppassen geblazen. En geen flauw idee.
ik krijg hier stress vanquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik weet nog wel leuke serie voor je
Oh is dat die Charlotte3 die ik wel eens heb zien posten ergens? Die was laatst ook ff mod toch?quote:
Ik heb heel veel series voor de helft gekeken en als ik er dan weer aan begin, moet ik vaak helemaal weer terug naar de eerste aflevering omdat mijn hoofd een zeef isquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nog nooit aan begonnen omdat ik een hoop andere shit op m'n lijst nog had. Durf soms niet zo goed aan nieuwe series te beginnen ofzo
Idem. Alleen dan zo'n drie jaar.quote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Toen ik FOK verliet (voor 3 maanden) las ik nooit mee.
Toen ging ik gewoon verder met m'n leven.
het is een prestatie meidquote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Ja ik ben er ook weer een beetje in aan het komen na een half jaar en heb geen fuck meegekregen maar heb blijkbaar wel een drama'tje her of der gemistquote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
Ja daarom, ik wil ook eerst de serie afmaken waar ik aan beginquote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb heel veel series voor de helft gekeken en als ik er dan weer aan begin, moet ik vaak helemaal weer terug naar de eerste aflevering omdat mijn hoofd een zeef is.
Als je een beetje van koningshuizen houdt is het wel een aanrader, maar sowieso wel een goede serie an sich.
Toen seizoen 1 werd gemaakt was het de duurste serie ooit qua budget op Netflix.
Ja, een paar wel ja.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook weer een beetje in aan het komen na een half jaar en heb geen fuck meegekregen maar heb blijkbaar wel een drama'tje her of der gemist
Tjacka bb dacht je echt dat Mono en ik een act waren destijds?quote:
met de tekst:quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb toen ook zo'n plastic beker gekocht voor mezelf.
Altijd feest in de internetleefquote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een paar wel ja.
Maar er komt vast nog genoeg drama.
Kijk je de mandalorian wel?quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom, ik wil ook eerst de serie afmaken waar ik aan beginBen tijdje terug eindelijk begonnen aan Orange is the new black, en nu halverwege seizoen 4 of 5 ofzo weer gestopt en weken niet meer gekeken. Maar wil eerst die afkijken voor ik weer aan een andere begin
Ik denk ook dat The Crown op zich wel een serie voor mij kan zijn hoor, kan dat soort genres wel waarderen vaak, maar moet er ff de rust in m'n kop voor hebben ofzo, nog niet echt zin gehad om eraan te beginnen
Die hadden ze niet, dus het werd 'voor de liefste moeder'quote:Op maandag 18 november 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met de tekst:
Ik heb een leven!!!
Ja hoorde ik ook via via dat het een act wasquote:Op maandag 18 november 2019 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tjacka bb dacht je echt dat Mono en ik een act waren destijds?
toegegeven als je terugleest zou 't zomaar kunnencringefest
quote:Op maandag 18 november 2019 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je wel eens op tinder gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja jeweetniet tochquote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hoorde ik ook via via dat het een act was
Nouja zou goed kunnen toch
Picsquote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik mag niet in haar discordquote:Op maandag 18 november 2019 23:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Charlotte wel een lieverd hoor
quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pls ik heb anekdotisch bewijs van iemand die jou in zijn huis heeft gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Cutequote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hadden ze niet, dus het werd 'voor de liefste moeder'
Maar ik draaide hem zo dat de tekst niet zichtbaar was
Ik ook hoor, als ze niet zo debiel doet.quote:Op maandag 18 november 2019 23:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Charlotte wel een lieverd hoor
Volgens mij heb ik het laatste seizoen van OITNB nog op mijn lijstje staan.quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Moira. het volgende:
Ja daarom, ik wil ook eerst de serie afmaken waar ik aan beginBen tijdje terug eindelijk begonnen aan Orange is the new black, en nu halverwege seizoen 4 of 5 ofzo weer gestopt en weken niet meer gekeken. Maar wil eerst die afkijken voor ik weer aan een andere begin
Ik denk ook dat The Crown op zich wel een serie voor mij kan zijn hoor, kan dat soort genres wel waarderen vaak, maar moet er ff de rust in m'n kop voor hebben ofzo, nog niet echt zin gehad om eraan te beginnen
Mono? Lieverd is ie ookquote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
pls ik heb anekdotisch bewijs van iemand die jou in zijn huis heeft gehad
wat heb jij gedaan dan? ik vroeg het aan mono maar die weet ook niet waarom hij er niet in mocht lolquote:
De dms zijn veiligquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Dat loopt hier altijd verkeerd af
Was mij ook niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan? ik vroeg het aan mono maar die weet ook niet waarom hij er niet in mocht lol
Weet niet, misschien ben je mij gewoon nog niet tegengekomen?quote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Betekent dat dat we geen match zijn?
Ja of het is juist series en geen youtube/FOK!/facebook enzo, of het is geen series en wel die andere shitquote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het laatste seizoen van OITNB nog op mijn lijstje staan.
Maar lijkt me ook wel lastig als je het druk hebt met werk etc om daartussen nog ergens series te proppen.
Take it easy.
Ik zat in het verkeerde kliekjequote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan? ik vroeg het aan mono maar die weet ook niet waarom hij er niet in mocht lol
Of je hebt mij niet gelikedquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef I het volgende:
[..]
Weet niet, misschien ben je mij gewoon nog niet tegengekomen?
Daar kan ik helaas geen uitspraken over doen.quote:Op maandag 18 november 2019 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of je hebt mij niet geliked
Hij vertelt nog regelmatig trots over die mooie tijd dat hij Dromenvangertje heeft gemeetquote:
Ach alle vrouwen hebben borderlinequote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef I het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ze niet zo debiel doet.
Kwam de beste meneer onlangs nog tegen in de nachtwinkelquote:Op maandag 18 november 2019 23:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij vertelt nog regelmatig trots over die mooie tijd dat hij Dromenvangertje heeft gemeet
Nu andersom nogquote:Op maandag 18 november 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat is waar
charlotte brengt ons dichter bij elkaar <3
banaan banaan banaanquote:Op maandag 18 november 2019 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat is waar
charlotte brengt ons dichter bij elkaar <3
Ik zal nooit dat gifje vergeten dat je met greys en/of liesje1979 (weet ff niet meer srryquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Dat loopt hier altijd verkeerd af
Owquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik straks weer heel druk ben en ik niet kan ontsnappen in den digitale werold
oke nou dat blijft een mysterie dusquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was mij ook niet helemaal duidelijk
Dit klinkt spannendquote:Op maandag 18 november 2019 23:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zal nooit dat gifje vergeten dat je met greys en/of liesje1979 (weet ff niet meer srry) en nog wat andere FOK!kers ergens op de achtergrond bij zo'n programma zat
ik ben nooit meer hetzelfde geweest sindsdien
Dat herken ik welquote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja of het is juist series en geen youtube/FOK!/facebook enzo, of het is geen series en wel die andere shitmaar boeie is allebei chill
maar wat is het verkeerde kliekje dan? ik wist heul niet dat ik in een kliekje zatquote:Op maandag 18 november 2019 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zat in het verkeerde kliekje
Flips en amadepamaquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar wat is het verkeerde kliekje dan? ik wist heul niet dat ik in een kliekje zat
dlao zequote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Wtf autocorrect laat dat staan? Kut telefoon
Welterusten
terechte klachtquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik straks weer heel druk ben en ik niet kan ontsnappen in den digitale werold
Snap het niet, Mono is lief.quote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
oke nou dat blijft een mysterie dus
slaaplekker!quote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Welterusten
Doegquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Welterusten
Sleep tightquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Welterusten
Dit gelooft niemand.quote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Joejoe.quote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Welterusten
Ja ik heb nog niet eens dat ik uitlog maar ik klik gewoon niet meer. Of soms typ ik FOK! nog wel eens in maar als ik dan geen quotealerts heb ofzo klik ik ook gelijk weer wegquote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.
Soms log ik uit hier en gooi ik Discord eraf en wil ik even een tijdje rust. Dan hoef je ook niet alles bij te houden etc etc.
Ach ja, go with The flow toch.
dlao'ze!quote:Op maandag 18 november 2019 23:19 schreef GGMM het volgende:
Ik ga dlaoen.
Welterusten
ik snap er echt geen fuck meer van maar ik vind het allemaal best intussenquote:
We zijn ook gewoon veel te gezellig hier.quote:Op maandag 18 november 2019 23:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog moeite mee
Ik word toch altijd uitgescholden omdat ik te goed ben.quote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
ik wou vragen wanneer we weer eens gingen skribblen
maar toen bedacht ik me meteen dat ik dat helemaal niet meer wil doen
@:flippiee @:i @:moemoe @:sproosje
Slaap zachtquote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap er echt geen fuck meer van maar ik vind het allemaal best intussen
ik ga ook slapen, kusjens
Welterustenquote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
jatogquote:
joejoequote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hard op lachenquote:Op maandag 18 november 2019 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
jatogmaar denk als je 'm alleen sporadisch op internet voorbij ziet komen ook wel eens een debieltje hoor
Tjeempie.quote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon telkens spelen met nieuwe mensen, uitgezonderd een bepaald kutkliekjequote:Op maandag 18 november 2019 23:24 schreef I het volgende:
[..]
Ik word toch altijd uitgescholden omdat ik te goed ben.
quote:Op maandag 18 november 2019 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon telkens spelen met nieuwe mensen, uitgezonderd een bepaald kutkliekje.
nou leuk voor jequote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
wat kijk je op twitchquote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kijk twitch dus kan niet praten oid
Mn IG is geen geheim ofzo dus gefeliciteerdquote:Op maandag 18 november 2019 23:30 schreef moemoe het volgende:
Houd jij een beetje van tekenen @:Dromenvangertje ?
Gewoon een chatserver, voice is optioneelquote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kijk je aoe2?quote:Op maandag 18 november 2019 23:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je IG is, maar dit is dus een ja?quote:Op maandag 18 november 2019 23:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mn IG is geen geheim ofzo dus gefeliciteerd
Oh. Ja hoe zou je het anders wetenquote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat je IG is, maar dit is dus een ja?
Gay?quote:Op maandag 18 november 2019 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Oh ja dan surequote:Op maandag 18 november 2019 23:35 schreef I het volgende:
[..]
Gewoon een chatserver, voice is optioneel
Oooh, ik vraag altijd even rond bij mensen of ze van tekenen houden voor een spelletje dat we weleens spelen samen: Skribbl.quote:Op maandag 18 november 2019 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh. Ja hoe zou je het anders weten
Als dat op mobiel kan ben ik downquote:Op maandag 18 november 2019 23:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, ik vraag altijd even rond bij mensen of ze van tekenen houden voor een spelletje dat we weleens spelen samen: Skribbl.
Is on line Pictionary.
Nee dacht echt in love met jouquote:Op maandag 18 november 2019 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wist je dat niet toen je hem zag
Probeer aoe2 eensquote:Op maandag 18 november 2019 23:37 schreef skysherrif het volgende:
Ik kijk soms league of legends, starcraft of poker op twitch
Dirksen gvdquote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of die Derksen
die vond hij ook wel leuk
Triggeredquote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZO DAN
voortaan kijk je horror alleen puss
Over paar jaar pas waarschijnlijkquote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt er niet binnenkort een aoe4?
Alweerquote:Op maandag 18 november 2019 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over paar jaar pas waarschijnlijk
Er is nu een remake van aoe2 uit
Dat wordt een slechte gamequote:Op maandag 18 november 2019 23:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komt er niet binnenkort een aoe4?
Had die HD wel gekochtquote:Op maandag 18 november 2019 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja HD faalde nogal dus ze hebben het opnieuw geprobeerd
Je kunt het wel mobiel spelen, wel iets lastiger misschien op een kleiner schermquote:Op maandag 18 november 2019 23:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als dat op mobiel kan ben ik down
Definitive editionquote:Op maandag 18 november 2019 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had die HD wel gekocht
Wat is dit dan
oh dat klinkt niet hoopgevendquote:Op maandag 18 november 2019 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Definitive edition
Nieuwe graphics, geluid, opties en ze hebben geprobeerd lag op te lossen maar dat is nog niet helemaal gelukt
Meh ik ben niet zo van oproepenquote:Op maandag 18 november 2019 23:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt het wel mobiel spelen, wel iets lastiger misschien op een kleiner scherm.
Zal ik je in de lokquote laten zetten voor het spel? Dan krijg je een oproepje als we weer spelen.
Gewoon een quote melding, niks geksquote:Op maandag 18 november 2019 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo van oproepen
Ik ben ook niet zo van oproepen.quote:Op maandag 18 november 2019 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meh ik ben niet zo van oproepen
Maar schijnt dat tegenwoordig alle games bij release nog beta versie zijn tochquote:
Jeetje mineetje.quote:Op maandag 18 november 2019 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van oproepen.
Vooral niet met zon
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |