Yep geweldigquote:Op maandag 18 november 2019 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
Klasse 3 stemmen op die snottebel....
Echt wel een beetje respect voor.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef BloesBloes het volgende:
Wel dapper van Granny, ze doet het tenminste
No brainer.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Jammer, Jessie ontspringt de dans zo te zien
Het kan nog wel, laat het zooitje maar op Shell stemmen als die snotbak maar 2e wordt want dan gaat ie er morgen uit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Jammer, Jessie ontspringt de dans zo te zien
Ben totaal afgeknapt op die gast(Jessie) en zijn rooie wijf(Merel).....quote:
Was het maar zo feest, maar het gaat niet gebeurenquote:Op maandag 18 november 2019 13:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het kan nog wel, laat het zooitje maar op Shell stemmen als die snotbak maar 2e wordt want dan gaat ie er morgen uit.
dom hequote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef MacDeMarco het volgende:
brandon gaat ook verdelen, hij wil dus niet winnen. wat een volk zeg.
Nope 2.quote:Op maandag 18 november 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Drie op de bank dus.....Snotneus(Jessie), Mylene en Shelley....
Nee 2 Myl en Shelquote:Op maandag 18 november 2019 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Drie op de bank dus.....Snotneus(Jessie), Mylene en Shelley....
per weekquote:Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er nu opeens iedere dag stemmingen ofzo
was het maar waar dan zijn we verlost van deze ellende voor 1 decemberquote:Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er nu opeens iedere dag stemmingen ofzo
Eerst om de drie maanden en nu iedere week......quote:
Je hoeft niet te kijken hoorquote:Op maandag 18 november 2019 13:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
was het maar waar dan zijn we verlost van deze ellende voor 1 december
quote:
Ja ... Jens en Myleen waren toch eerst dag in dag uit aan het kleuren..quote:Op maandag 18 november 2019 13:20 schreef sjampoeh het volgende:
myl mag wel kliederen, maar shel mag niet tekenen/kleuren ?
wat doet jes zelfmerel
quote:Op maandag 18 november 2019 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Shell die heeft de meeste stemmen
quote:Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef Lelie68 het volgende:
Hoor die nep rapper dan. Moet hij tegen zijn eigen nep DJ zeggen.. die oefent toch ook niet 9 uur
ja heel domquote:Op maandag 18 november 2019 13:21 schreef MacDeMarco het volgende:
clowntje shell en brandoff hadden vol op jessie kunnen gaan
Ze hadden al besloten om Sjel er in te houden morgenquote:Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
Goede bank! Leen en Shelley! 1 van de twee mag oprotten![]()
![]()
![]()
Het is mij lood om oud ijzer. Ze mogen ook allebei wat mij betreftquote:Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hadden al besloten om Sjel er in te houden morgen
Welnee, dan ga je daar toch niet voor de 2e x zitten. Hij wil de grootste Utopiaan woren en waarom, omdat ie niet helemaal spoort.quote:
Ze mogen van mij beide weg 👌tak tak takquote:Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
Goede bank! Leen en Shelley! 1 van de twee mag oprotten![]()
![]()
![]()
Moet je hem nu horen walgelijk walgelijk walgelijkquote:
Hij vindt haar reden niet goed.......quote:Op maandag 18 november 2019 13:24 schreef PTLe het volgende:
Jessy..............lexie ik kom straks bij je
ook echt hequote:Op maandag 18 november 2019 13:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welnee, dan ga je daar toch niet voor de 2e x zitten. Hij wil de grootste Utopiaan woren en waarom, omdat ie niet helemaal spoort.
quote:Op maandag 18 november 2019 13:24 schreef Bella35j het volgende:
[..]
Ze mogen van mij beide weg 👌tak tak tak
echt hoor bah bahquote:Op maandag 18 november 2019 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
je verantwoorden naar een ander
hell no
Lex, typisch geval van op het verkeerde paard wedden, paard Shelquote:Op maandag 18 november 2019 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoor die Lex nou janken. Die schijt peultjes
Ja ... hij had op iemand anders moeten stemmenquote:Op maandag 18 november 2019 13:24 schreef sjampoeh het volgende:
is merel nu niet boos op ger, met haar grote muil
oh ze begint nu
Dat was sarcastisch bedoeld van hem,omdat Lex haar ma wil meenemen naar amerika.quote:Op maandag 18 november 2019 13:24 schreef humpty het volgende:
[..]
Moet je hem nu horen walgelijk walgelijk walgelijk
Jessie wil zijn ouders meenemen naar een gezondheidsoord![]()
![]()
Man man man die ouders zwemmen in het geld
yep zo iets lolquote:Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef Aggie46 het volgende:
Ger: mag ik ook mijn eigen gedachtes hebben (iets in die trant).
Tegen Merel.
Tante Bertha is kwaad!quote:Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef PTLe het volgende:
Overleg ................overleg .................overleg ....Merel![]()
[ afbeelding ]
Als Shell hem er 3 gegeven had en Brandlul ook dan had hij morgen kunnen inpakken want dan had Gerrit morgen zijn kans gegrepenquote:Op maandag 18 november 2019 13:23 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk geprobeerd die 3 stemmen op Jes maar dan hadden er ook andere bangbroeken mee moeten doen.
" Lex ik kom zo bij je" zegt Jes tegen Lex.
je wordt op het matje geroepen Lex!!
Yep, want hij moet alles doen om Merel of Jessie te la ten winnen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit moet op het matje komen bij de koningin en lex bij de koning
Ja, als de bedoeling is dat Jessie wint moeten ze zich wel aan de regels houden......quote:Op maandag 18 november 2019 13:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit moet op het matje komen bij de koningin en lex bij de koning
Op wie ze ook stemt, ze doet mee aan het spel. Dan maar op degene die ze niet kan uitstaan.quote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, waarom op Shell he? Dacht dat ze niet mee wou doen aan het spel ?
quote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Lex, typisch geval van op het verkeerde paard wedden, paard Shel
Precies, dat snap ik dus niet.quote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, waarom op Shell he? Dacht dat ze niet mee wou doen aan het spel ?
zat hij maar op de bankquote:Op maandag 18 november 2019 13:29 schreef zodeju het volgende:
Gerrit heeft gelijk, ook al was Jessie op de bank gekomen dan nog??????
Eenmalig dus. Het moet ook niet te gek worden natuurlijk want ze zullen eens met twists gaan komen die Febo...quote:Op maandag 18 november 2019 13:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja!
https://www.utopiatv.nl/n(...)deze-eliminatieronde
Vooral omdat ze een grote ‘droom’ heeft. Daar kan ze aan werken ipv kleurplaatjes maken.quote:Op maandag 18 november 2019 13:28 schreef Lelie68 het volgende:
Waarom mag ze niet kleuren... De rest doet toch ook geen reet.. Die lopen heen en weer om te roken.
De Febo is ook lam geslagen, straks heel veel mensen zonder werk want Utopia weg, dus wat kan het hun schelen wie met de prijs weggaat?quote:Op maandag 18 november 2019 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eenmalig dus. Het moet ook niet te gek worden natuurlijk want ze zullen eens met twists gaan komen die Febo...
Hoe breng je je stem uit?quote:
Ze heeft veel dromen gehadquote:Op maandag 18 november 2019 13:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooral omdat ze een grote ‘droom’ heeft. Daar kan ze aan werken ipv kleurplaatjes maken.
hoop geile ger ze nog harder gaat naaien de komende stemmingsrondenquote:Op maandag 18 november 2019 13:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Merel: Gerrit je naait ons fokking hard, jouw twee beste vrienden, slappe zak.
Hij stemde toch op Lex?quote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
Maar goed, ik vind het ook vreemd dat Gerrit op Jessie stemt. Ger, Jes en
Merel zijn toch wel een drieeenheid. Niet gek dat ze die stemmen dan nogal apart vinden.
lekker belangrijk puntje ookquote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit met mond vol tanden. 'jij neukt Franny toch Gerrit'.
Gerrit heeft op Jessie gestemd ?quote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
Merel zijn toch wel een drieeenheid. Niet gek dat ze die stemmen dan nogal apart vinden.
Ik weet gewoon niet wat ik hoordequote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef sjampoeh het volgende:
jij neukt fran toch of niet ger
![]()
hoek hem man, vieze snotkoker
ger heeft op lex gestemdquote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
quote:
Zo noemt hij Franny steeds zijn neukertjequote:Op maandag 18 november 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
LOL Gerrit pissed omdat Jessie zegt dat hij Franny neukt
Zo'n gemiste kansquote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als Shell hem er 3 gegeven had en Brandlul ook dan had hij morgen kunnen inpakken want dan had Gerrit morgen zijn kans gegrepen
Jessie jaloers, had liever gehad dat Gerrie hem had geneuktquote:Op maandag 18 november 2019 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
JE NEUKT FRANNY.
Ja en?????
En nou is het ineens een vies woordquote:Op maandag 18 november 2019 13:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo noemt hij Franny steeds zijn neukertje
En op de seconde weer.quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie jaloers, had liever gehad dat Gerrie hem had geneukt
Ook Gerrit wil winnen de twee die Utopia verpest hebbenquote:Op maandag 18 november 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
ja maar in deze strijd ben ik voor #TeamGerquote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Wat een genadelul die Gerrit. Hij zet zich zelf echt voor lul.
TeamJessie in den gloriaquote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef Giggio het volgende:
[..]
ja maar in deze strijd ben ik voor #TeamGer
Hij neukt het walgelijke wijf merel om geen stemmen te krijgen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:33 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
JE NEUKT FRANNY.
Ja en?????
Geen wonder dat Boyd niet meer met hem wilde samenwerkenquote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef humpty het volgende:
Ik snap heel goed dat Jessie hier buiten geen vrienden heeft
en nu heel minachtend doen...vieze Jessie
hij zei het denigrerendquote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef mootie het volgende:
Ger zit wel maf te moraalridderen hoor, neuken is nu ineens geen normaal woord meer.
Mooie ontwikkeling....quote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die scheuring in #Team Jessie komt op deze manier wel eerder dan verwacht ......
Hij copuleert nu. Neuken is voor paupersquote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef mootie het volgende:
Ger zit wel maf te moraalridderen hoor, neuken is nu ineens geen normaal woord meer.
het doet er zeer weinig toe in deze discussiequote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef mootie het volgende:
Ja he valt zo op. Die denkt Jaap na te doen en zo te scorenquote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
Wat een overdreven gedoe. 1 groot toneelstuk van die Gerrit.
[ afbeelding ]
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 18 november 2019 13:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, op deze manier loopt Jessie tegen meer stemmen aan de volgende keer ....![]()
![]()
vanaf nu elke dag een ruziequote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
Hadden ze dit niet maanden geleden kunnen doen?
Ik ben geen pauper...quote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij copuleert nu. Neuken is voor paupers
Ja is zo fake als maar kan. Gerrit is zo overdreven bezig.quote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef spapaars het volgende:
Toch denk ik telkens weer dat ik naar een toneelstukje kijk als ik die 2 ruzie zie maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |