Ik moet eigenlijk ook naar bedquote:Op maandag 18 november 2019 00:32 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te slapen maar ook weer niet.
Lijst staat klaar. Met nog veel lege vlakken.quote:
Begin morgen wel wat later.quote:Op maandag 18 november 2019 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook naar bed
Ik moet nog even nadenken over mijn lijstjequote:Op maandag 18 november 2019 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijst staat klaar. Met nog veel lege vlakken.
Ik vergeet ze altijd.quote:
Boodschappenbriefjes op je lijf laten tatoeėrenquote:Op maandag 18 november 2019 00:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een lijstje met je lijstjes.
Alleen als je altijd hetzelfde koopt.quote:Op maandag 18 november 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boodschappenbriefjes op je lijf laten tatoeėren
Valt niet mee.quote:Op maandag 18 november 2019 00:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een lijstje met je lijstjes.
Je zou het wel denken als je naar al die verminkte mensen kijkt.quote:Op maandag 18 november 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je altijd hetzelfde koopt.
Tja, dan moet je je negerzoenen laten weglaseren en vervangen door chocozoenenquote:Op maandag 18 november 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Soms gaan artikelen wel eens uit het assortiment.
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geenquote:Op maandag 18 november 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou het wel denken als je naar al die verminkte mensen kijkt.
Ik heb er maar één.quote:Op maandag 18 november 2019 00:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geen
Het is toch ook niet besmettelijk?quote:Op maandag 18 november 2019 00:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geen
Voor je het weet val je op een tattoo naald.quote:Op maandag 18 november 2019 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch ook niet besmettelijk?
Geil.quote:Op maandag 18 november 2019 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je het weet val je op een tattoo naald.
Needle fetishquote:
Dat mag niet.quote:Op maandag 18 november 2019 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon iedere week bloed geven.
Kom ik niet mee aan mijn trekken.quote:Op maandag 18 november 2019 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan een ziekte verzinnen en je iedere week laten testen.
Ik niet hoor, ik ga naar Utrechtquote:Op maandag 18 november 2019 05:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Muckjens![]()
Op naar Almere maar weer eens
Thanks!quote:
Vakantie?quote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Molo het volgende:
Landal uitcheck vóór 11 uur. Ik zit op de wc en Koos maakt nog even koffie. Auto moet nog ingeladen.
Weer lekker on schedule![]()
Limburgland was wel tof, en goed weer tot vannacht
Vriendenweekendquote:
Pehehehe.quote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Molo het volgende:
Landal uitcheck vóór 11 uur. Ik zit op de wc en Koos maakt nog even koffie. Auto moet nog ingeladen.
❤quote:
Limburgquote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Molo het volgende:
Net uitgecheckt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was tof weekend
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
DerRabbitland verkend, was tof!quote:
dan was je ook vrij dicht in de buurt van GianniLand als ik me niet vergisquote:Op maandag 18 november 2019 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
DerRabbitland verkend, was tof!![]()
Weekendje was te kort, gaan we nog wel keertje naar terug
Waar is dat? (Mag per DM natuurlijkquote:Op maandag 18 november 2019 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan was je ook vrij dicht in de buurt van GianniLand als ik me niet vergis
Als ik me niet vergis was DerRabbitland zelfs dezelfde gemeente.quote:Op maandag 18 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar is dat? (Mag per DM natuurlijk)
ja, dat is aardig in de buurt. Ben er net niet met de fiets doorheen gekomen dit weekendquote:
Komt wel dichtbij zo!quote:Op maandag 18 november 2019 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was DerRabbitland zelfs dezelfde gemeente.
[..]
ja, dat is aardig in de buurt. Ben er net niet met de fiets doorheen gekomen dit weekend
Hijgend hert ben ik wel langs gefietst. Het wordt eng zoquote:Op maandag 18 november 2019 15:37 schreef Molo het volgende:
Kersendekselvlaai met slagroom gegeten in Maastricht, lekker man
Heerlijk gekletst, gewandeld gisteren met prachtig weer, biertjes en wijn gedronken en top gehad
Mooie omgeving ook![]()
Tevens nog naar het Hijgend Hert geweest in Vijlen, was ook tof
Gianni de onbewuste stalker!quote:Op maandag 18 november 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hijgend hert ben ik wel langs gefietst. Het wordt eng zo
misschien hebben we elkaar nog wel begroet.quote:
Klinkt leuuuk!!quote:Op maandag 18 november 2019 15:37 schreef Molo het volgende:
Kersendekselvlaai met slagroom gegeten in Maastricht, lekker man
Heerlijk gekletst, gewandeld gisteren met prachtig weer, biertjes en wijn gedronken en top gehad
Mooie omgeving ook![]()
Tevens nog naar het Hijgend Hert geweest in Vijlen, was ook tof
Ja, maar dan heb ik om elf uur weer gillende honger. Ik neem wel een kop koffiequote:Op maandag 18 november 2019 16:20 schreef Karzai het volgende:
nee hoor als je honger hebt, ga je eten
Eend, lekker. Smaakt goed met zuurkoolstamppot met karwijquote:Op maandag 18 november 2019 16:23 schreef Karzai het volgende:
dan eet je nog wat makkelijks
Ik heb eendenborst gehaald
een berghut met heel veel speciaalbierquote:Op maandag 18 november 2019 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt leuuuk!!![]()
Wat is het Hijgend Hert? Een pittoresk restaurant of een wilde parenclub?
Klinkt leukquote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een berghut met heel veel speciaalbier
quote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eend, lekker. Smaakt goed met zuurkoolstamppot met karwij
ik doe het met gebakken aardappeltjes en een saladequote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eend, lekker. Smaakt goed met zuurkoolstamppot met karwij
Ik geen sociale wandelaarquote:Op maandag 18 november 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien hebben we elkaar nog wel begroet.
ik ben een hele sociale fietser
Dit jaquote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een berghut met heel veel speciaalbier
Ook lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
ik doe het met gebakken aardappeltjes en een salade
Denk het zelfdequote:Op maandag 18 november 2019 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog te vroeg om al aan mijn avondeten te beginnen
Even gegoogled. Ziet er tof uit. Eten klinkt goed. Dit moet ik even onthoudenquote:Op maandag 18 november 2019 16:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
En goeie wildpaté, lekkere bospaddestoelenkroketjes en volgens Koos goeie gebakken bloedworst
Erg mooi plekje. Volgens het bordje de enige Nederlandse berghut
quote:Op maandag 18 november 2019 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het zelfde
Koffie dan maar?
Ich habe keine ahnung?quote:Op maandag 18 november 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Duitsers noemen het kümmel.
Lekkāh!quote:Op maandag 18 november 2019 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik eet rode kool met appeltjes, puree en speklapjes
uiteraard met jus.
Das ist ein Niederlander.quote:Op maandag 18 november 2019 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nicht? Vielleicht stiefmonster?
Ja aber flexibel jah. Und ich habe keine lust das zufragen, heute oder wie immerquote:Op maandag 18 november 2019 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aber die stiefmutti lebt doch in Berlin?
Thaise eendenborst salade?quote:Op maandag 18 november 2019 16:44 schreef Karzai het volgende:
ja ik wilde eigenlijk een thaise biefstuk salade maken vandaag, maar ze hadden geen goede biefstukken
En toe zag ik die eendenborst liggen, dus change of plans
quote:Op maandag 18 november 2019 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja aber flexibel jah. Und ich habe keine lust das zufragen, heute oder wie immer
Kan prima tochquote:Op maandag 18 november 2019 16:56 schreef Karzai het volgende:
maar met eendenborst is thaise biefstuk salade volgens mij ook wel lekker
ja ik maak de sla, tomaat en feta even opquote:Op maandag 18 november 2019 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima toch
Klinkt iig goed
Wij eten restjes denk ik
Klinkt goed! Zou ik ook lustenquote:Op maandag 18 november 2019 17:01 schreef bitterbal het volgende:
Mijn aperitief is kitkat met koffie :p
Jumquote:Op maandag 18 november 2019 16:44 schreef Karzai het volgende:
ja ik wilde eigenlijk een thaise biefstuk salade maken vandaag, maar ze hadden geen goede biefstukken
En toen zag ik die eendenborst liggen, dus change of plans
Wat een vreselijk mens idd!quote:Op maandag 18 november 2019 17:06 schreef Karzai het volgende:
ook nog twee porties bolognese saus en een portie goulash in de vriezer
misschien morgen bolognese
En dan heb ik ook nog die vervelende moeder die met kliekjes aan komt zetten
Ik verhonger in elk geval niet
quote:Op maandag 18 november 2019 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had chocospekken en nu ben ik misselijk.
Feta, dat heb ik lang niet meer op.quote:Op maandag 18 november 2019 17:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik maak de sla, tomaat en feta even op
Ik moet over een kwartiertje ofzo eens met mijn eten bezig, dus een béétje spijt van de spekken.quote:Op maandag 18 november 2019 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier alleen kruidnoten in de auto, maar geen zin om daar misselijk aan te eten
Thuis maar stevige bak koffie zetten, helpt ook vast tegen de trek![]()
Blurgh, ja dag is niet topquote:Op maandag 18 november 2019 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet over een kwartiertje ofzo eens met mijn eten bezig, dus een béétje spijt van de spekken.
Oh well. Kan ik het er meteen weer afsporten.
heb ik altijd in huisquote:Op maandag 18 november 2019 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Feta, dat heb ik lang niet meer op.
Kaas is eerste levensbehoeftequote:Op maandag 18 november 2019 17:20 schreef Karzai het volgende:
Altijd veel kaas, nog een punt parmezaan en een blok oude kaas
Blackened, om de zwarte piet discussie wat op te voerenquote:Op maandag 18 november 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
Vroege Metallica nummers op in de auto. Kind dat met voetje zit mee te bewegen op de muziek![]()
![]()
![]()
Die dingen heb ik al 300 jaar niet opquote:Op maandag 18 november 2019 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had chocospekken en nu ben ik misselijk.
Geen idee van titels eigenlijk, maar lekkere muziek hoor, vrijwel allesquote:Op maandag 18 november 2019 17:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Blackened, om de zwarte piet discussie wat op te voeren![]()
Kaas met roomboterquote:Op maandag 18 november 2019 17:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Kaas is eerste levensbehoefte![]()
Met vriendengroep ook altijd. Vers brood, roomboter en bergen kaas. Anders geen feest
Gewoon weer eens kopenquote:Op maandag 18 november 2019 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen heb ik al 300 jaar niet op
Godverdomme wat ben jij voor een onmens!!!! Godencombinatie datquote:
je moet er een speentje aan doen, dat krijgen thaise kinderenquote:Op maandag 18 november 2019 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik moet eens leren dat ik niet moet snoepen uit de fles srirachasaus
Schuimblokkenquote:Op maandag 18 november 2019 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon weer eens kopen
Net als schuimblokken, oldskool, ranzig maar oldskool goeie herinneringen
Die combinatiequote:Op maandag 18 november 2019 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij voor een onmens!!!! Godencombinatie dat
Ik vind het echt serieus lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet er een speentje aan doen, dat krijgen thaise kinderen
AH!quote:Op maandag 18 november 2019 17:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
SchuimblokkenMaar waar koop je die zooi? Jamin?
quote:Op maandag 18 november 2019 17:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet er een speentje aan doen, dat krijgen thaise kinderen
Niet aan beginnen. Je hele tong gaat aan flarden.quote:Op maandag 18 november 2019 17:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]overmorgen eens kijken dan.
Ook zeer mooie wandel omgeving!quote:Op maandag 18 november 2019 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gegoogled. Ziet er tof uit. Eten klinkt goed. Dit moet ik even onthouden
Van schuimblokken? Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet aan beginnen. Je hele tong gaat aan flarden.
Hardlopen!quote:Op maandag 18 november 2019 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Blurgh, ja dag is niet top
Gelukkig alleen maar snelle suikers dus vliegt lekker snel je systeem door![]()
![]()
Wat voor sportgebeuren vanavond?
Ik ga vanavond lekker hometraineren![]()
Gelukkig ook dit weekend naast vele vloeibare druiven, moutsmoothies en krokante dunne aardappelschijfjes flink wat bewogen. Dat scheelt weer, iets dan
Als mijn leventje weer in rustiger vaarwater komt, ga ik er eens aan de wandelquote:Op maandag 18 november 2019 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zeer mooie wandel omgeving!
Mijn tong ging er echt van bloeden.quote:Op maandag 18 november 2019 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van schuimblokken? Dat kan ik me niet herinneren
Bah!quote:
Alleen de banaantjes zonder suikerlaag zijn lekker.quote:
Wansmaak is my middle name.quote:Op maandag 18 november 2019 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bah!
Jij noemt alleen maar vieze dingen!
Ik noem het geen wansmaak.quote:
Trekdropquote:Op maandag 18 november 2019 18:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alleen de banaantjes zonder suikerlaag zijn lekker.
Is het ook weer niet voor mij.quote:
Wat is dan wel iets voor jou?quote:Op maandag 18 november 2019 18:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het ook weer niet voor mij.
Qua snoep? Die ouderwetse zwart-wit konijnenkeutels. Volgens mij niet meer te verkrijgen.quote:
Ook tongbloeders.quote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze lolly’s vond ik als kind echt geweldig
[ afbeelding ]
quote:
ik was meer van de salmiak lollyquote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze lolly’s vond ik als kind echt geweldig
[ afbeelding ]
BBC 3 bestaat al een tijd niet meer, alleen TMobile levert BBC 4 nu nog las ikquote:Op maandag 18 november 2019 18:47 schreef Karzai het volgende:
ziggo heeft bbc 3 en 4 geschrapt zonde daar kwamen wel vaak leuke muziek of andere docu's op
Ook niet van het likken?quote:Op maandag 18 november 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een bloedende tong gehad van schuimblokken of een lolly
Toch wel een bloedend gehemelte door zeekaak?quote:Op maandag 18 november 2019 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit een bloedende tong gehad van schuimblokken of een lolly
Hoe laat is dat narco?quote:Op maandag 18 november 2019 18:55 schreef Karzai het volgende:
nieuwe bbc serie straks vienna blood
2 doc over de ah ontvoerder
narco staat op ned 3, hij gaat naar mink kok in libanon
dat wordt mijn tv avondje
quote:Op maandag 18 november 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou makaak hier mogen?
Volgende week even de notes checken.
Hoi maz.
Thanks. Kan interessant zijn.quote:
Waar mag dat niet?quote:Op maandag 18 november 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Zou makaak hier mogen?
Volgende week even de notes checken.
Hoi maz.
Likkoekjesquote:Op maandag 18 november 2019 18:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook niet van het likken?
Die likkoekjes waren ook vreselijk.
Ik ben een carričre als matroos misgelopen, dus ik eet hooguit weleens een normaal beschuitjequote:Op maandag 18 november 2019 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch wel een bloedend gehemelte door zeekaak?
Zie je wel dat jij niet van de details bent.quote:Op maandag 18 november 2019 19:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dan moet je er toch ook richting gaan?
Ja maar als ik naar jouw bed ga moet ik wel richting jouw huis.quote:Op maandag 18 november 2019 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij niet van de details bent.
Mensen die zeggen 'Ik ga richting bed'.
Nee, je gaat naar bed, oelewapper.
Wat gaaf!quote:Op maandag 18 november 2019 18:13 schreef Karzai het volgende:
Haagse hopjes, ik heb nog in die fabriek gewerkt
Elke dag chocola
Ik heb niet altijd gelijk.quote:
Als je maar niet meer zegt dat je dom bent.quote:Op maandag 18 november 2019 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd gelijk.
En dat weet je best.
Jaquote:Op maandag 18 november 2019 18:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was meer van de salmiak lolly![]()
[ afbeelding ]
U bent nieuw hier? Of andere naam?quote:Op maandag 18 november 2019 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd gelijk.
En dat weet je best.
Kan een minder begaafde maar beter tackelen voordat 'ie het in zijn hoofd haalt om het zelf uit te spreken.quote:Op maandag 18 november 2019 19:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je maar niet meer zegt dat je dom bent.
Nieuw hier.quote:
Laat mij je behoedenquote:Op maandag 18 november 2019 19:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan een minder begaafde maar beter tackelen voordat 'ie het in zijn hoofd haalt om het zelf uit te spreken.
Ik ben een behoeder.
scrupido is mijn herder. 💗quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoonlief afgeven aan de Mediamarkt?
Ice Ice babyquote:
Het is toch rustig?quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoopte dat het rustig zou zijn in de avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Nooit eerder elders gezien.quote:
Moloquote:Op maandag 18 november 2019 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit eerder elders gezien.
Hoi!![]()
Wat brengt u zo hier?
quote:Op maandag 18 november 2019 19:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch rustig?1 balie open en 4 voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Hoi Koen!quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi Koen!
Kun jij mijn kind zo even in bad doen en op bed leggen? Ok heb er geen zin in
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik rondkeek op active topics en toen een bekende hier zag posten en besloot heel brutaal deze koffietent binnen te gaan.quote:Op maandag 18 november 2019 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit eerder elders gezien.
Hoi!![]()
Wat brengt u zo hier?
Jammer dat de media markt geen jumbo beleid heeftquote:Op maandag 18 november 2019 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, je staat er nog.
HALLO MEDIAMARKT!!!
Nu al 10 min met 1 klant bezig.quote:Op maandag 18 november 2019 20:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, je staat er nog.
HALLO MEDIAMARKT!!!
Dan loont het nog daar met een hele groep heen te gaan.quote:Op maandag 18 november 2019 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat de media markt geen jumbo beleid heeft
Als dat zo zou werken zou ik mijn halve familie uit de provincie over laten komen voor een dagjequote:Op maandag 18 november 2019 20:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan loont het nog daar met een hele groep heen te gaan.
Gewaagd wel!quote:Op maandag 18 november 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik rondkeek op active topics en toen een bekende hier zag posten en besloot heel brutaal deze koffietent binnen te gaan.
Als ik jou zo hoorde dit weekend is echt iedereen daar familie van jou manquote:Op maandag 18 november 2019 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat zo zou werken zou ik mijn halve familie uit de provincie over laten komen voor een dagje
Ik had je nog zo gewaarschuwd voor al die gehuchten, daar snappen ze incest niet zo goedquote:Op maandag 18 november 2019 20:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoorde dit weekend is echt iedereen daar familie van jou man![]()
![]()
Je kan hetquote:Op maandag 18 november 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Haags is altijd een veilige thuishaven in de scs.
Klaarblijkelijk kan ik het ook zonder hem redden.
Post 'ie daar meer dan uh duh en puh?quote:Op maandag 18 november 2019 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Haags is altijd een veilige thuishaven in de scs.
Klaarblijkelijk kan ik het ook zonder hem redden.
Het is ook wel een ingewikkeld conceptquote:Op maandag 18 november 2019 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had je nog zo gewaarschuwd voor al die gehuchten, daar snappen ze incest niet zo goed
Haags kan best zonnige posts zettenquote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Post 'ie daar meer dan uh duh en puh?
Dit is geen typo?quote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haags kan best zonnige posts zetten
Meer dan 1 woord is het vaak niet.quote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haags kan best zonnige posts zetten
Zeg die woorden eens tegen mijquote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Haags is een topperquote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zie hem toch liever posten dan sommige anderenquote:Op maandag 18 november 2019 20:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Meer dan 1 woord is het vaak niet.
Ik was er al bang voor.quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie hem toch liever posten dan sommige anderen
/ carequote:
Word meestal pas op de middelbare school behandeld daar en de meeste halen dat niveau gewoon weg nietquote:Op maandag 18 november 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook wel een ingewikkeld concept
Haags is altijd vriendelijk en positiefquote:Op maandag 18 november 2019 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie hem toch liever posten dan sommige anderen
Heeft die geen vakantie gekregen?quote:
meesteNquote:Op maandag 18 november 2019 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word meestal pas op de middelbare school behandeld daar en de meeste halen dat niveau gewoon weg niet
Is een logaritmequote:Op maandag 18 november 2019 20:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg die woorden eens tegen mij
Haagsie en ik voelen elkaar altijd prima aan zonder hele zinnen te gebruiken.
quote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft die geen vakantie gekregen?
Ik ga.daar echt niks meer kopen. Kutservicequote:
Zou je het ook kenbaar maken als je iemand geen 'topper' vindt?quote:
Hopelijk een sabbatical van een jaar of veertigquote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft die geen vakantie gekregen?
Dit. Ik bestel wel online.quote:Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga.daar echt niks meer kopen. Kutservice
Zoveel alternatieven zijn er niet meerquote:Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga.daar echt niks meer kopen. Kutservice
Koudblauwquote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel alternatieven zijn er niet meer
Mods moeten neutraal zijn tochquote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou je het ook kenbaar maken als je iemand geen 'topper' vindt?
Dat heb ik wel gedaan. Why?quote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou je het ook kenbaar maken als je iemand geen 'topper' vindt?
Een mening hebben heeft niks met wel of niet neutraal zijn te maken.quote:
Sowieso ben ik niet iemand die anderen afzeikt, maar ik ben op de eerste plaats ook gewoon een user die een mening mag hebbenquote:
Just asking. Probeer je een beetje te leren kennen.quote:Op maandag 18 november 2019 20:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gedaan. Why?
Vervroegd pensioen, nog beterquote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Hopelijk een sabbatical van een jaar of veertig
Prima.quote:Op maandag 18 november 2019 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Just asking. Probeer je een beetje te leren kennen.
quote:
Ik heb alleen nog maar mijn 'voorlopige' inburgerings pasquote:
We zullen de IND niet inlichten over deze uitglijerquote:Op maandag 18 november 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 'voorlopige' inburgerings pas
Ben je serieus?quote:Op maandag 18 november 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar mijn 'voorlopige' inburgerings pas
Als ik aids zou hebben en het zou van de één op de andere dag weg zijn zou het misschien gek zijn en even wennen, maar missen, nehquote:
Wat voor unieks wil je hebben dan?quote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zoveel alternatieven zijn er niet meer
O Molo tochquote:Op maandag 18 november 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik aids zou hebben en het zou van de één op de andere dag weg zijn zou het misschien gek zijn en even wennen, maar missen, neh
Nou nou nou.quote:Op maandag 18 november 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik aids zou hebben en het zou van de één op de andere dag weg zijn zou het misschien gek zijn en even wennen, maar missen, neh
Da's duidelijke taal en heerlijk vilein.quote:Op maandag 18 november 2019 20:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Thanks!quote:Op maandag 18 november 2019 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen de IND niet inlichten over deze uitglijer
Nee hoor, ik heb gewoon een Nederlands paspoortquote:
Ontbloot je bips maar.quote:Op maandag 18 november 2019 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon een Nederlands paspoort
Is er wel een die in een uithoek van het land is uitgegevenquote:
quote:Op maandag 18 november 2019 20:35 schreef Molo het volgende:
Wel weer goeie reminder dat ik even een afspraak moet maken voor verwijderen van mijn aambei
Ik had het eigenlijk meer over de blote bibsquote:Op maandag 18 november 2019 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wil je ook een taak?
Wat zou je willen doen?
Je bips?quote:Op maandag 18 november 2019 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is er wel een die in een uithoek van het land is uitgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |