Ik moet eigenlijk ook naar bedquote:Op maandag 18 november 2019 00:32 schreef UitStraling het volgende:
Zin om te slapen maar ook weer niet.
Lijst staat klaar. Met nog veel lege vlakken.quote:
Begin morgen wel wat later.quote:Op maandag 18 november 2019 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk ook naar bed
Ik moet nog even nadenken over mijn lijstjequote:Op maandag 18 november 2019 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lijst staat klaar. Met nog veel lege vlakken.
Ik vergeet ze altijd.quote:
Boodschappenbriefjes op je lijf laten tatoeërenquote:Op maandag 18 november 2019 00:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een lijstje met je lijstjes.
Alleen als je altijd hetzelfde koopt.quote:Op maandag 18 november 2019 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Boodschappenbriefjes op je lijf laten tatoeëren
Valt niet mee.quote:Op maandag 18 november 2019 00:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maak een lijstje met je lijstjes.
Je zou het wel denken als je naar al die verminkte mensen kijkt.quote:Op maandag 18 november 2019 00:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als je altijd hetzelfde koopt.
Tja, dan moet je je negerzoenen laten weglaseren en vervangen door chocozoenenquote:Op maandag 18 november 2019 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Soms gaan artikelen wel eens uit het assortiment.
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geenquote:Op maandag 18 november 2019 00:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou het wel denken als je naar al die verminkte mensen kijkt.
Ik heb er maar één.quote:Op maandag 18 november 2019 00:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geen
Het is toch ook niet besmettelijk?quote:Op maandag 18 november 2019 00:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar boven een tattooshop gewoond, maar heb er nog steeds geen
Voor je het weet val je op een tattoo naald.quote:Op maandag 18 november 2019 01:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is toch ook niet besmettelijk?
Geil.quote:Op maandag 18 november 2019 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor je het weet val je op een tattoo naald.
Needle fetishquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |