Punt is die Qdrops zijn vaag, mensen interpreteren iets en als dit vervolgens niet uitkomt dan bestaat er altijd de uitweg van plausible deniability. Ja, maar dat stond er helemaal niet, Een methode die toch wel als bekend verondersteld mag worden?quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld waar Q het over pizzagate had?
Check zn posts maan na , geen woord over pizza.
De moord op seth rich is ook nooit echt debunked.
Wat wel vast staat op dat gebied is dat hij toevallig beroofd was en er geen geld of wat dan ook weg was,
Wat was het overtuigende bewijs dan dat het debunked was
Q is nooit debunked en dan ga je er zaken bij zoeken die niet kloppen.
In de Q drops staan erg veel zaken die uit zijn gekomen zoals de verdeling van zetels en zaken over het IG rapport en nog vele zaken meer.
Net als wat nu aan de gang is.
Maar hij heeft toch zeker al hopeloos verloren op dit moment, als dit idd een grote eindstrijd is tussen goed en kwaad? Wat ik zeg, er is helemaal niets van zijn zogenaamd grote prestaties meer over. En wat pijnlijk duidelijk wordt iedere dag weer, is dat hij maar wat aan klungelt, toch? Of verwacht jij nu dat straks als het zonnetje schijnt alles idd ineens afgelopen zal zijn en dat al die miljoenen Amerikanen die nu werkloos zijn in november weer fluitend naar hun werk gaan en dat de situatie nog veel beter wordt voor iedereen dan dat-ie voor het virus zogenaamd was? Als er een eindstrijd gaande zou zijn (wat natuurlijk niet zo is) dan is Trump verslagen. Dat lijkt me logisch binnen het kader van het gegevene.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:20 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Op dit moment is het gewoon de eindfase en de cabal zal alles doen om te zorgen dat trump niet reelected wordt , niet voor niets dat men zo graag via mail wil stemmen etc.
Mischien moet je eerst beginnen bij het begin en zien dat Q direct met trump verbonden is, want hoe anders kan de delta en de bewijzen in overvloed plaats vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Punt is die Qdrops zijn vaag, mensen interpreteren iets en als dit vervolgens niet uitkomt dan bestaat er altijd de uitweg van plausible deniability. Ja, maar dat stond er helemaal niet, Een methode die toch wel als bekend verondersteld mag worden?
Hij is verslagen , maar tegelijkertijd is hij meer populair dan ooit volgens de peilingen,quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch zeker al hopeloos verloren op dit moment, als dit idd een grote eindstrijd is tussen goed en kwaad? Wat ik zeg, er is helemaal niets van zijn zogenaamd grote prestaties meer over. En wat pijnlijk duidelijk wordt iedere dag weer, is dat hij maar wat aan klungelt, toch? Of verwacht jij nu dat straks als het zonnetje schijnt alles idd ineens afgelopen zal zijn en dat al die miljoenen Amerikanen die nu werkloos zijn in november weer fluitend naar hun werk gaan en dat de situatie nog veel beter wordt voor iedereen dan dat-ie voor het virus zogenaamd was? Als er een eindstrijd gaande zou zijn (wat natuurlijk niet zo is) dan is Trump verslagen. Dat lijkt me logisch binnen het kader van het gegevene.
Die eindstrijd gaat over het verslaan van de cabal hè, niet over zijn populariteit. Een voorspelling over wie de presidentsverkiezingen in november wint is sws echt koffiedikkijkerij ook nog. Zal allemaal liggen aan hoe de zaken ervoor staan in het najaar wrs. Ogv wat we nu weten en zien gebeuren echter gok ik erop dat als er idd, zonder dat wij dit zien, een soort Bijbelse eindstrijd tegen de cabal bezig is, dat Trump gewoon al volledig verslagen is door dat illustere genootschap. Ik zie niet zo gauw de boel dusdanig verbeteren binnen iets meer dan een half jaar dat we overal slingers kunnen gaan ophangen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:38 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Hij is verslagen , maar tegelijkertijd is hij meer populair dan ooit volgens de peilingen,
Hoe weet jij dan wat er nog te wachten staat de komende 2 weken.
Tot nog toe zie ik een trump die met alles wat hij doet en heeft gedaan uiteindelijk bijna alles heeft gewonnen wat van belang is.
Hij is meer populair maar toch is hij verslagen in jou ogen lol
Mischien toch wat beter op de man opletten en wat er nu allemaal in feite gebeurt.
Kijk alleen maar na het chlorquine middel, waarom is de media daar zo op tegen, terwijl er meer en meer dokters en landen het middel willen gebruiken.
dan let maar op wat er gebeurt met de FED en wat er gebeurt met het medicijn waar trump het over had.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die eindstrijd gaat over het verslaan van de cabal hè, niet over zijn populariteit. Een voorspelling over wie de presidentsverkiezingen in november wint is sws echt koffiedikkijkerij ook nog. Zal allemaal liggen aan hoe de zaken ervoor staan in het najaar wrs. Ogv wat we nu weten en zien gebeuren echter gok ik erop dat als er idd, zonder dat wij dit zien, een soort Bijbelse eindstrijd tegen de cabal bezig is, dat Trump gewoon al volledig verslagen is door dat illustere genootschap. Ik zie niet zo gauw de boel dusdanig verbeteren binnen iets meer dan een half jaar dat we overal slingers kunnen gaan ophangen.
Er zijn berichten dat die hydroxychloroquine idd hier en daar toegepast wordt bij de behandeling van coronapatiënten, maar over de uitwerking zijn er volgens mij nog niet echt eensluidende berichten. Of dit een soort door Trump gepropageerd wondermiddel is, kun je op dit moment niet zeggen. En volgens mij zijn wetenschappers erg sceptisch vanwege meerdere redenen. 1) het kan gevaarlijk zijn, 2) onvoldoende getest tot nu toe.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:18 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
dan let maar op wat er gebeurt met de FED en wat er gebeurt met het medicijn waar trump het over had.
quote:Werkzaamheid tegen COVID-19[bewerken | brontekst bewerken]
Op 17 februari 2020 werd gerapporteerd dat chloroquine bij klinische tests werkzaam bleek tegen het coronavirus COVID-19. Het was getest in meer dan 10 ziekenhuizen in Beijing en de Chinese provincies Guangdong en Hunan. Dit op initiatief van onderzoekers van de KU Leuven.[6][7] Uit het bericht blijkt niet hoe effectief het middel is, hoeveel sneller patiënten genazen of hoe veel complicaties werden voorkomen.[8] Tijdens een persconferentie van 20 februari 2020 van de wereldgezondheidsorganisatie werd aangegeven, dat er op dat moment geen bewijs was dat chloroquine een effectief middel was tegen COVID-19.[9] Het RIVM kwam op 4 maart 2020 wel met een voorlopig positief advies over de off-label werkzaamheid.[10]Chloroquine (Nivaquine) werd in Belgie in 2016 uit de handel genomen zodat BCFI[11] of FAGG de bijsluiter niet meer vermelden.
Dus de pandemie is dan ook voorspeld? Ik neem aan dat je zoiets niet over het hoofd ziet?quote:Voor mij is het iig heel duidelijk dat en q direct gelinkt is met trump en dat het echt niet zomaar wat pubers zijn die zomaar ala nostradamus de toekomst voorspellen.
Trump is Q plus hoe je het went of keert en als je de Q posts bekijkt dan kan je voor een heel groot deel dat al aangekondigd is wat er aan het gebeuren is.
Bomaanslag NYC is pijpbomaanslag in december 2017, neem ik aan? Hoe kan iemand die voorspellen, toch alleen maar als je voorkennis hebt dan? Of heeft Trump idd een soort occulte voorspellingsgave?quote:Ik kan overigens wel begrijpen waarom mensen het nog niet geloven , aangezien ik bepaalde posts heb zien gebeuren zoals het bom incident in new york , wat hij al vermeld had voor het gebeurde en ook dat de aanslag zou mislukken en uit welk land hij kwam dmv de valuta
En zo zijn er nog zo ontzettend veel voorbeelden zoals bv en er is een hele site aan q proofs
De bomaanslag werd in de post al aangegeven dat het niet zou lukken om zn doel te bereiken, en hij blies zichzelf dus op althans verwond.quote:Op dinsdag 7 april 2020 17:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn berichten dat die hydroxychloroquine idd hier en daar toegepast wordt bij de behandeling van coronapatiënten, maar over de uitwerking zijn er volgens mij nog niet echt eensluidende berichten. Of dit een soort door Trump gepropageerd wondermiddel is, kun je op dit moment niet zeggen. En volgens mij zijn wetenschappers erg sceptisch vanwege meerdere redenen. 1) het kan gevaarlijk zijn, 2) onvoldoende getest tot nu toe.
Ook chloroquine wordt genoemd:
[..]
[..]
Dus de pandemie is dan ook voorspeld? Ik neem aan dat je zoiets niet over het hoofd ziet?
[..]
Bomaanslag NYC is pijpbomaanslag in december 2017, neem ik aan? Hoe kan iemand die voorspellen, toch alleen maar als je voorkennis hebt dan? Of heeft Trump idd een soort occulte voorspellingsgave?
Ik weet eerlijk gezegt niet wat debunked nou eigenlijk betekend , het lijkt te betekenen "de msm zegt dat het niet waar is en die zullen dat wel onderzocht hebben dus ik hoef niet meer te kijken "quote:
there you go..quote:Op woensdag 8 april 2020 00:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegt niet wat debunked nou eigenlijk betekend , het lijkt te betekenen "de msm zegt dat het niet waar is en die zullen dat wel onderzocht hebben dus ik hoef niet meer te kijken "
.
quote:Op woensdag 8 april 2020 00:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
there you go..
net als :"dat is nep nieuws, of dat is conspiracy denken.."
case closed...
waarom zijn mensen zo dom onnozel..?
cool..!quote:Op woensdag 8 april 2020 00:38 schreef Summers het volgende:
Trump Bans CNN and MSNBC From Pandemic Briefings…
https://www.theconservati(...)RLmjig-GRmqoIIgtE4I4
Die zijn ook al even gestopt met het uitzenden van die briefings. Behalve domme vragen stellen heb ik geen idee wat ze überhaupt daar deden.quote:Op woensdag 8 april 2020 00:38 schreef Summers het volgende:
Trump Bans CNN and MSNBC From Pandemic Briefings…
https://www.theconservati(...)RLmjig-GRmqoIIgtE4I4
ik las ergens dat cnn trump de schuld gaf dat niemand meer naar ze keekquote:Op woensdag 8 april 2020 00:50 schreef dellipder het volgende:
[..]
Die zijn ook al even gestopt met het uitzenden van die briefings. Behalve domme vragen stellen heb ik geen idee wat ze überhaupt daar deden.
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat die vrouw van de CPC daar gewoon kan zitten. Die zou het Witte Huis ook moeten bannen.
Jouw beschouwing dat het de taak van journalisten "ja knikken en roepen dat Donald het geweldig doet" is, is precies dat wat er mis met de media -en dus jouw perceptie. Het is geen taak van journalisten hun persoonlijke mening als maatstaf te gebruiken om officials ter verantwoording te roepen, maar de taak is neutraal het nieuws te berichten door vragen te stellen die beide kanten van een verhaal evenwaardig behandelen waardoor de consumenten van het nieuws zelf hun mening kunnen vormen; wel of niet "ja te knikken" en wel of niet vinden dat de Amerikaanse president 'het geweldig doet".quote:Op woensdag 8 april 2020 11:28 schreef fliert het volgende:
^
Natuurlijk, dat is de oplossing!
Slechts ja-knikkers bij die persmomenten, en allen roepen dat Donald het geweldig doet. De ratings zijn tremendous, billions and billions of lives saved. Zoiets? Schaf de persvrijheid maar af.
Echt de gedachtenspinsels in dit topic zijn mind-boggling.
Het is echt ontzettend vermakelijk inderdaad. Het vervelende is dat ze dit al jaren roepen en het constant al onderuit gehaald is. Ik wil best geloven dat Q verbonden is aan Trump. Ik zie zijn club er wel voor aan om vage tweets de wereld in te sturen en een soort mythe te maken van Trump zelf. Dat zoiets dan wil zeggen dat hij echt aan het vechten is tegen de deep state is natuurlijk kul. Sterker nog, ik zou dan nog minder geloven dat hij een soort messias is.quote:Op woensdag 8 april 2020 11:28 schreef fliert het volgende:
^
Natuurlijk, dat is de oplossing!
Slechts ja-knikkers bij die persmomenten, en allen roepen dat Donald het geweldig doet. De ratings zijn tremendous, billions and billions of lives saved. Zoiets? Schaf de persvrijheid maar af.
Echt de gedachtenspinsels in dit topic zijn mind-boggling.
Talking points weer gekregen. Ineens komt dit overal naar boven bij complotwappies.quote:Op woensdag 8 april 2020 12:02 schreef dellipder het volgende:
[..]
Jouw beschouwing dat het de taak van journalisten "ja knikken en roepen dat Donald het geweldig doet" is, is precies dat wat er mis met de media -en dus jouw perceptie. Het is geen taak van journalisten hun persoonlijke mening als maatstaf te gebruiken om officials ter verantwoording te roepen, maar de taak is neutraal het nieuws te berichten door vragen te stellen die beide kanten van een verhaal evenwaardig behandelen waardoor de consumenten van het nieuws zelf hun mening kunnen vormen; wel of niet "ja te knikken" en wel of niet vinden dat de Amerikaanse president 'het geweldig doet".
Dit is ook precies de reden dat de berichtgeving over de Rusia collusion delusion complete BS was. Werkelijke onderzoeksjournalistiek was er niet bij. Donald Trump was een vazal van Vladimir Putin en zijn presidentschap was illegitiem. Beschuldigd en meteen schuldig bevonden door opjuttende BS media-artikelen en pundits. Mensen hebben tientallen artikelen gelezen, uren conspiracy theorist Rachel Maddow televisie gekeken en 100.000 Twitterberichten van Seth Abramson doorgeworsteld om uiteindelijk, na ruim twee jaar (!) deze BS te hebben geloofd geconfronteerd te worden met de realiteit dat heel deze kwestie een hoax was. En dit precies is daadwerkelijk mind boggling.
Volgens mij trok jij het eerder ook erg persoonlijk aan dat ik vind dat Rachel Maddow een delusional conspiracy theorist is. Dit ligt nogal gevoelig bij jou, merk ik op.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Talking points weer gekregen. Ineens komt dit overal naar boven bij complotwappies.
Journalisten die kritische vragen stellen, boehoe. Op die manier maak je juist persvrijheid kapot. Ik vind het dan ook schandalig hoe jullie in dit topic persvrijheid proberen te verkrachten. En vervolgens zelf met allerlei onzin verhalen zoals pizzagate en Q aan te komen. Dat krijg je als je niet meer kritisch bent.
Trump is de allerslechtste president die wij hebben meegemaakt iig. Man kan amper oplezen, heeft totaal geen gevoel voor 'het volk' en loopt constant te zeggen dat hij het allerbeste is in werkelijk alles. Het zegt echt bijzonder veel dat je oprecht denkt dat deze man zuiver is.
Jij hebt jouw mening gegeven en ik heb daarop vervolgens gereageerd. Als je hier iets post dan kan het gebeuren dat iemand daar iets van vindt. En als je het vervelend vindt dat iemand een opvatting uit over jouw inbreng dan is het misschien handig om eerst even na te denken, dat je die wel/niet verstuurt.quote:Op woensdag 8 april 2020 13:04 schreef fliert het volgende:
^
^
^
Natuurlijk met mijn perceptie is van alles mis, en jij hebt het hele gebeuren haarfijn in beeld.
Fijn voor je, maar mag ik er een andere mening op na houden? Journalisten weren omdat ze je niet aanstaan is iets voor hele foute regimes.
Dat verhaal over de Rusia collusion, die discussie is hier tot in den treure behandeld. Als je denkt dat ik ook maar de moeite ga nemen om hier op in te gaan, jammer maar helaas.
Wat ben jij een agressieve en arrogante kwast johquote:Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef dellipder het volgende:
[..]
Volgens mij trok jij het eerder ook erg persoonlijk aan dat ik vind dat Rachel Maddow een delusional conspiracy theorist vind. Dit ligt nogal gevoelig bij, merk ik op.
En voor de rest interesseert mij dat Q eigenlijk helemaal niet zo en ik heb daarover niets in dit topic ingebracht. Ik vind dat de mafklappers die ruim twee jaar Russia collusion deluison hebben geloofd alle krediet hebben verspeeld om door mij serieus genomen te kunnen worden.
Meer had ik eigenlijk naar aanleiding van dat eerdere bericht niet ingebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |