abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192495635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:19 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld waar Q het over pizzagate had?
Check zn posts maan na , geen woord over pizza.
De moord op seth rich is ook nooit echt debunked.
Wat wel vast staat op dat gebied is dat hij toevallig beroofd was en er geen geld of wat dan ook weg was,
Wat was het overtuigende bewijs dan dat het debunked was

Q is nooit debunked en dan ga je er zaken bij zoeken die niet kloppen.
In de Q drops staan erg veel zaken die uit zijn gekomen zoals de verdeling van zetels en zaken over het IG rapport en nog vele zaken meer.

Net als wat nu aan de gang is.
Punt is die Qdrops zijn vaag, mensen interpreteren iets en als dit vervolgens niet uitkomt dan bestaat er altijd de uitweg van plausible deniability. Ja, maar dat stond er helemaal niet, Een methode die toch wel als bekend verondersteld mag worden?
I´m back.
pi_192495729
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:20 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Op dit moment is het gewoon de eindfase en de cabal zal alles doen om te zorgen dat trump niet reelected wordt , niet voor niets dat men zo graag via mail wil stemmen etc.
Maar hij heeft toch zeker al hopeloos verloren op dit moment, als dit idd een grote eindstrijd is tussen goed en kwaad? Wat ik zeg, er is helemaal niets van zijn zogenaamd grote prestaties meer over. En wat pijnlijk duidelijk wordt iedere dag weer, is dat hij maar wat aan klungelt, toch? Of verwacht jij nu dat straks als het zonnetje schijnt alles idd ineens afgelopen zal zijn en dat al die miljoenen Amerikanen die nu werkloos zijn in november weer fluitend naar hun werk gaan en dat de situatie nog veel beter wordt voor iedereen dan dat-ie voor het virus zogenaamd was? Als er een eindstrijd gaande zou zijn (wat natuurlijk niet zo is) dan is Trump verslagen. Dat lijkt me logisch binnen het kader van het gegevene.
I´m back.
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:35:01 #178
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192495754
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Punt is die Qdrops zijn vaag, mensen interpreteren iets en als dit vervolgens niet uitkomt dan bestaat er altijd de uitweg van plausible deniability. Ja, maar dat stond er helemaal niet, Een methode die toch wel als bekend verondersteld mag worden?
Mischien moet je eerst beginnen bij het begin en zien dat Q direct met trump verbonden is, want hoe anders kan de delta en de bewijzen in overvloed plaats vinden.
Als je dat al zou kunnen debunken dan zou je in feite Q debunken,

Het is gewoon onmogelijk dat het niet verbonden is met de idioot vele aanwijzingen.
Ik neem aan dat je dat soort berekeningen begrijpt.
Ik bedoel iets kan een keer toevallig zijn en 2 of 3 keer kan ook toeval zijn, maar als je spreekt over meer dan 100 punten en enorm veel zaken met een bepaalde delta , dan kan het geen toeval zijn, en zeker niet als de aanwijzingen beide kanten op gaan
  dinsdag 7 april 2020 @ 14:38:47 #179
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192495813
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar hij heeft toch zeker al hopeloos verloren op dit moment, als dit idd een grote eindstrijd is tussen goed en kwaad? Wat ik zeg, er is helemaal niets van zijn zogenaamd grote prestaties meer over. En wat pijnlijk duidelijk wordt iedere dag weer, is dat hij maar wat aan klungelt, toch? Of verwacht jij nu dat straks als het zonnetje schijnt alles idd ineens afgelopen zal zijn en dat al die miljoenen Amerikanen die nu werkloos zijn in november weer fluitend naar hun werk gaan en dat de situatie nog veel beter wordt voor iedereen dan dat-ie voor het virus zogenaamd was? Als er een eindstrijd gaande zou zijn (wat natuurlijk niet zo is) dan is Trump verslagen. Dat lijkt me logisch binnen het kader van het gegevene.
Hij is verslagen , maar tegelijkertijd is hij meer populair dan ooit volgens de peilingen,
Hoe weet jij dan wat er nog te wachten staat de komende 2 weken.
Tot nog toe zie ik een trump die met alles wat hij doet en heeft gedaan uiteindelijk bijna alles heeft gewonnen wat van belang is.

Hij is meer populair maar toch is hij verslagen in jou ogen lol

Mischien toch wat beter op de man opletten en wat er nu allemaal in feite gebeurt.
Kijk alleen maar na het chlorquine middel, waarom is de media daar zo op tegen, terwijl er meer en meer dokters en landen het middel willen gebruiken.
pi_192496097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:38 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Hij is verslagen , maar tegelijkertijd is hij meer populair dan ooit volgens de peilingen,
Hoe weet jij dan wat er nog te wachten staat de komende 2 weken.
Tot nog toe zie ik een trump die met alles wat hij doet en heeft gedaan uiteindelijk bijna alles heeft gewonnen wat van belang is.

Hij is meer populair maar toch is hij verslagen in jou ogen lol

Mischien toch wat beter op de man opletten en wat er nu allemaal in feite gebeurt.
Kijk alleen maar na het chlorquine middel, waarom is de media daar zo op tegen, terwijl er meer en meer dokters en landen het middel willen gebruiken.
Die eindstrijd gaat over het verslaan van de cabal hè, niet over zijn populariteit. Een voorspelling over wie de presidentsverkiezingen in november wint is sws echt koffiedikkijkerij ook nog. Zal allemaal liggen aan hoe de zaken ervoor staan in het najaar wrs. Ogv wat we nu weten en zien gebeuren echter gok ik erop dat als er idd, zonder dat wij dit zien, een soort Bijbelse eindstrijd tegen de cabal bezig is, dat Trump gewoon al volledig verslagen is door dat illustere genootschap. Ik zie niet zo gauw de boel dusdanig verbeteren binnen iets meer dan een half jaar dat we overal slingers kunnen gaan ophangen.
I´m back.
  dinsdag 7 april 2020 @ 16:18:43 #181
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192497423
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 14:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die eindstrijd gaat over het verslaan van de cabal hè, niet over zijn populariteit. Een voorspelling over wie de presidentsverkiezingen in november wint is sws echt koffiedikkijkerij ook nog. Zal allemaal liggen aan hoe de zaken ervoor staan in het najaar wrs. Ogv wat we nu weten en zien gebeuren echter gok ik erop dat als er idd, zonder dat wij dit zien, een soort Bijbelse eindstrijd tegen de cabal bezig is, dat Trump gewoon al volledig verslagen is door dat illustere genootschap. Ik zie niet zo gauw de boel dusdanig verbeteren binnen iets meer dan een half jaar dat we overal slingers kunnen gaan ophangen.
dan let maar op wat er gebeurt met de FED en wat er gebeurt met het medicijn waar trump het over had.
Voor mij is het iig heel duidelijk dat en q direct gelinkt is met trump en dat het echt niet zomaar wat pubers zijn die zomaar ala nostradamus de toekomst voorspellen.
Trump is Q plus hoe je het went of keert en als je de Q posts bekijkt dan kan je voor een heel groot deel dat al aangekondigd is wat er aan het gebeuren is.

Ik kan overigens wel begrijpen waarom mensen het nog niet geloven , aangezien ik bepaalde posts heb zien gebeuren zoals het bom incident in new york , wat hij al vermeld had voor het gebeurde en ook dat de aanslag zou mislukken en uit welk land hij kwam dmv de valuta

En zo zijn er nog zo ontzettend veel voorbeelden zoals bv en er is een hele site aan q proofs
pi_192498073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 16:18 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

dan let maar op wat er gebeurt met de FED en wat er gebeurt met het medicijn waar trump het over had.
Er zijn berichten dat die hydroxychloroquine idd hier en daar toegepast wordt bij de behandeling van coronapatiënten, maar over de uitwerking zijn er volgens mij nog niet echt eensluidende berichten. Of dit een soort door Trump gepropageerd wondermiddel is, kun je op dit moment niet zeggen. En volgens mij zijn wetenschappers erg sceptisch vanwege meerdere redenen. 1) het kan gevaarlijk zijn, 2) onvoldoende getest tot nu toe.

Ook chloroquine wordt genoemd:
quote:
Werkzaamheid tegen COVID-19[bewerken | brontekst bewerken]
Op 17 februari 2020 werd gerapporteerd dat chloroquine bij klinische tests werkzaam bleek tegen het coronavirus COVID-19. Het was getest in meer dan 10 ziekenhuizen in Beijing en de Chinese provincies Guangdong en Hunan. Dit op initiatief van onderzoekers van de KU Leuven.[6][7] Uit het bericht blijkt niet hoe effectief het middel is, hoeveel sneller patiënten genazen of hoe veel complicaties werden voorkomen.[8] Tijdens een persconferentie van 20 februari 2020 van de wereldgezondheidsorganisatie werd aangegeven, dat er op dat moment geen bewijs was dat chloroquine een effectief middel was tegen COVID-19.[9] Het RIVM kwam op 4 maart 2020 wel met een voorlopig positief advies over de off-label werkzaamheid.[10]Chloroquine (Nivaquine) werd in Belgie in 2016 uit de handel genomen zodat BCFI[11] of FAGG de bijsluiter niet meer vermelden.
quote:
Voor mij is het iig heel duidelijk dat en q direct gelinkt is met trump en dat het echt niet zomaar wat pubers zijn die zomaar ala nostradamus de toekomst voorspellen.
Trump is Q plus hoe je het went of keert en als je de Q posts bekijkt dan kan je voor een heel groot deel dat al aangekondigd is wat er aan het gebeuren is.
Dus de pandemie is dan ook voorspeld? Ik neem aan dat je zoiets niet over het hoofd ziet?
quote:
Ik kan overigens wel begrijpen waarom mensen het nog niet geloven , aangezien ik bepaalde posts heb zien gebeuren zoals het bom incident in new york , wat hij al vermeld had voor het gebeurde en ook dat de aanslag zou mislukken en uit welk land hij kwam dmv de valuta

En zo zijn er nog zo ontzettend veel voorbeelden zoals bv en er is een hele site aan q proofs
Bomaanslag NYC is pijpbomaanslag in december 2017, neem ik aan? Hoe kan iemand die voorspellen, toch alleen maar als je voorkennis hebt dan? Of heeft Trump idd een soort occulte voorspellingsgave?
I´m back.
  dinsdag 7 april 2020 @ 23:49:06 #183
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192506181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 17:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn berichten dat die hydroxychloroquine idd hier en daar toegepast wordt bij de behandeling van coronapatiënten, maar over de uitwerking zijn er volgens mij nog niet echt eensluidende berichten. Of dit een soort door Trump gepropageerd wondermiddel is, kun je op dit moment niet zeggen. En volgens mij zijn wetenschappers erg sceptisch vanwege meerdere redenen. 1) het kan gevaarlijk zijn, 2) onvoldoende getest tot nu toe.

Ook chloroquine wordt genoemd:
[..]

[..]

Dus de pandemie is dan ook voorspeld? Ik neem aan dat je zoiets niet over het hoofd ziet?
[..]

Bomaanslag NYC is pijpbomaanslag in december 2017, neem ik aan? Hoe kan iemand die voorspellen, toch alleen maar als je voorkennis hebt dan? Of heeft Trump idd een soort occulte voorspellingsgave?
De bomaanslag werd in de post al aangegeven dat het niet zou lukken om zn doel te bereiken, en hij blies zichzelf dus op althans verwond.

Pandemie is niet voorspeld, maar wel al jaren voor gewaarschuwd.
Niet toevallig dat 150 meter van de wetmarket het lab zich bevind, waar op dit moment steeds meer vragen over gesteld worden.
In 2007 was de wuhan situatie al aangegeven in de reviews.
Een tijdje geleden zijn een paar mensen opgepakt die met het lab te maken hadden.

Het Chloroquine middel is al jaren in de omloop en de effecten zijn er van bekend, men wist tot een tijdje geleden alleen nog niet of het zou werken op covid 19, maar het blijkt zeer goede effecten te hebben bij veel mensen.
Gek dat dan sommige democrats het verbieden in hun staat.
Dat zou dan zijn omdat de effecten nog niet geheel bekend zouden zijn, maar je krijgt zoiets alleen voorgeschreven door een arts.
Maar goed keuze een bijna zekere dood of een middel innemen waar je een redelijke kans maakt om te genezen , dan zou ik het wel weten.
Niet geheel toevallig dat trump 2 jaar geleden al geregeld had , dat het wettelijk mogelijk is.

Maar goed , waarom anders zou de media alles over trump zo moeten verdraaien om hem in een kwaad daglicht te zetten samen met de democrats
zou dat te maken kunnen hebben dat ze weten dat hun tijd er bijna op zit met hun criminele praktijken

Trump stopt vluchten van china en stelt taskforce samen
Media en dems_trump is racist.
Dems - ga maar lekker naar chinese winkels en ga naar buiten en ontmoet mensen
Media - de gewone griep is erger dan corona
WHO geen aantoonbaar mens op mens overdracht virus
nu zeggen ze dat hij niets deed en te laat reageerde en downplayen ze het medicijn , en de media probeerde zelfs hem te beschuldigen van de dood van een man die aquariumschoonmaakmiddel had genuttigd.

Hmm en dan zou al die misinformatie alleen maar vanwege politiek zijn of is er toch iets meer.
Heel veel mensen hebben er banden met oekraine en china en hebben er veel geld mee verdiend.
En ook trump heeft men van alles proberen aan te smeren en dat is niet gelukt , en dat wil in feite zeggen dat hij schoner is dan een gemiddelde grote zakenman of politicus.

iets op fraude gegooid omdat hij een zelfportret kocht wat niemand wilde hebben en een fontijn die in het zicht stond van trump tower.
En nu weer een hoop onzin omdat hij aandelen zou hebben in chloroquine wat wel eens 100 dollar zou kunnen zijn, lol dat geeft hij aan fooi elke keer aan werkpersoneel in restaurants e.d.

Maar goed , het zal nu wel snel moeten gaan en als je zn twitter in de gaten houd en van anderen dan zie je dat de bewijzen steeds groter worden dat q en trump verbonden zijn.

Hier trouwens iemand die zei dat hij q was, wat overduidelijk niet was.
https://www.courtlistener(...)-states-v-steinbart/
  woensdag 8 april 2020 @ 00:01:04 #184
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192506361
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2020 13:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pizzagate is debunked
Wow..!
Breaking News
Huig
  woensdag 8 april 2020 @ 00:15:00 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192506559
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:01 schreef Orwell het volgende:

[..]

Wow..!
Breaking News
Ik weet eerlijk gezegt niet wat debunked nou eigenlijk betekend , het lijkt te betekenen "de msm zegt dat het niet waar is en die zullen dat wel onderzocht hebben dus ik hoef niet meer te kijken "
.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 8 april 2020 @ 00:19:18 #186
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192506603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegt niet wat debunked nou eigenlijk betekend , het lijkt te betekenen "de msm zegt dat het niet waar is en die zullen dat wel onderzocht hebben dus ik hoef niet meer te kijken "
.
there you go..

net als :"dat is nep nieuws, of dat is conspiracy denken.."
case closed...

waarom zijn mensen zo dom onnozel..?
Huig
  woensdag 8 april 2020 @ 00:32:04 #187
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192506736
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:19 schreef Orwell het volgende:

[..]

there you go..

net als :"dat is nep nieuws, of dat is conspiracy denken.."
case closed...

waarom zijn mensen zo dom onnozel..?

:D

woensdag 8 april 2020 @ 00:38:08 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192506771
Trump Bans CNN and MSNBC From Pandemic Briefings…

https://www.theconservati(...)RLmjig-GRmqoIIgtE4I4 _O-
  woensdag 8 april 2020 @ 00:41:56 #189
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192506792
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:38 schreef Summers het volgende:

cool..!
Huig
  woensdag 8 april 2020 @ 00:50:44 #190
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192506874
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:38 schreef Summers het volgende:

Die zijn ook al even gestopt met het uitzenden van die briefings. Behalve domme vragen stellen heb ik geen idee wat ze überhaupt daar deden.
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat die vrouw van de CPC daar gewoon kan zitten. Die zou het Witte Huis ook moeten bannen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 8 april 2020 @ 01:21:24 #191
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192507075
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 00:50 schreef dellipder het volgende:

[..]

Die zijn ook al even gestopt met het uitzenden van die briefings. Behalve domme vragen stellen heb ik geen idee wat ze überhaupt daar deden.
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat die vrouw van de CPC daar gewoon kan zitten. Die zou het Witte Huis ook moeten bannen.
ik las ergens dat cnn trump de schuld gaf dat niemand meer naar ze keek _O- _O_ _O-
als er rechtvaardigheid bestaat gebeurd dat ook met de nederlandse msm .
pi_192511426
^
Natuurlijk, dat is de oplossing!
Slechts ja-knikkers bij die persmomenten, en allen roepen dat Donald het geweldig doet. De ratings zijn tremendous, billions and billions of lives saved. Zoiets? Schaf de persvrijheid maar af.

Echt de gedachtenspinsels in dit topic zijn mind-boggling. 8)7
  woensdag 8 april 2020 @ 12:02:14 #193
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192512065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:28 schreef fliert het volgende:
^
Slechts ja-knikkers bij die persmomenten, en allen roepen dat Donald het geweldig doet. De ratings zijn tremendous, billions and billions of lives saved. Zoiets? Schaf de persvrijheid maar af.

Jouw beschouwing dat het de taak van journalisten "ja knikken en roepen dat Donald het geweldig doet" is, is precies dat wat er mis met de media -en dus jouw perceptie. Het is geen taak van journalisten hun persoonlijke mening als maatstaf te gebruiken om officials ter verantwoording te roepen, maar de taak is neutraal het nieuws te berichten door vragen te stellen die beide kanten van een verhaal evenwaardig behandelen waardoor de consumenten van het nieuws zelf hun mening kunnen vormen; wel of niet "ja te knikken" en wel of niet vinden dat de Amerikaanse president 'het geweldig doet".
Dit is ook precies de reden dat de berichtgeving over de Rusia collusion delusion complete BS was. Werkelijke onderzoeksjournalistiek was er niet bij. Donald Trump was een vazal van Vladimir Putin en zijn presidentschap was illegitiem. Beschuldigd en meteen schuldig bevonden door opjuttende BS media-artikelen en pundits. Mensen hebben tientallen artikelen gelezen, uren conspiracy theorist Rachel Maddow televisie gekeken en 100.000 Twitterberichten van Seth Abramson doorgeworsteld om uiteindelijk, na ruim twee jaar (!) deze BS te hebben geloofd geconfronteerd te worden met de realiteit dat heel deze kwestie een hoax was. En dit precies is daadwerkelijk mind boggling.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  woensdag 8 april 2020 @ 12:56:13 #194
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192512906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 11:28 schreef fliert het volgende:
^

Het is echt ontzettend vermakelijk inderdaad. Het vervelende is dat ze dit al jaren roepen en het constant al onderuit gehaald is. Ik wil best geloven dat Q verbonden is aan Trump. Ik zie zijn club er wel voor aan om vage tweets de wereld in te sturen en een soort mythe te maken van Trump zelf. Dat zoiets dan wil zeggen dat hij echt aan het vechten is tegen de deep state is natuurlijk kul. Sterker nog, ik zou dan nog minder geloven dat hij een soort messias is.

Het is heel simpel om zoiets op te zetten (als bijvoorbeeld Miller dit soort dingen bedenkt) en je ziet hoe sterk het werkt voor mensen die totaal losgeslagen zijn van het 'normale'. Noem de media fake, kom zelf met fake news en zeg dat alles wat de 'MSM' daarover schrijft fake news is. En dan gaan gasten, zoals in dit topic helemaal los. Wow er zijn vage tweets en dat moet dan wel betekenen dat Trump (man zogenaamd van het volk) echt de swamp aan het drainen is. Het hele Oekraïne gedoe en nu ook weer de crisis laat juist zien dat een man als Trump de swamp is.

Ik lees al 4 jaar op BNW dat Obama, Clinton, Tapper en alle andere mensen die kritiek hebben gehad op koning Trump worden opgepakt. En alles wat al lang is gedebunked is gedaan door de deep state natuurlijk.

Je kunt deze mensen herkennen aan zinnen als: 'Het is nu wel duidelijk dat...', terwijl er helemaal niets duidelijk is.

Toen ik werkloos was volgde ik het hele 911 gebeuren en voelde mij 'wakker' tussen de slapende mensen. Een spannend gevoel, maar het was gebaseerd op YouTube-filmpjes van mensen die een hele kanaal hebben over complotten en deze zolderkameramateur toevallig precies weet hoe en wat. Opmerkelijk dat mensen graag een of ander vaag kanaal vertrouwen, terwijl alles daarbuiten nep is. Eigenlijk zit dan bijna de hele wereld in het complot.

Het is dan ook niet voor niets dat dit BNW is, net zoals het hele gelieg over de zogenaamde cabal. Ik denk wel dat Trump en zijn team heel goed weten wat hun die hard achterban wil horen en hoe je ze aan je blijft verbinden. Het komt allemaal erg over als 'The Wave'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 8 april 2020 @ 13:00:34 #195
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_192512979
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 12:02 schreef dellipder het volgende:

[..]

Jouw beschouwing dat het de taak van journalisten "ja knikken en roepen dat Donald het geweldig doet" is, is precies dat wat er mis met de media -en dus jouw perceptie. Het is geen taak van journalisten hun persoonlijke mening als maatstaf te gebruiken om officials ter verantwoording te roepen, maar de taak is neutraal het nieuws te berichten door vragen te stellen die beide kanten van een verhaal evenwaardig behandelen waardoor de consumenten van het nieuws zelf hun mening kunnen vormen; wel of niet "ja te knikken" en wel of niet vinden dat de Amerikaanse president 'het geweldig doet".
Dit is ook precies de reden dat de berichtgeving over de Rusia collusion delusion complete BS was. Werkelijke onderzoeksjournalistiek was er niet bij. Donald Trump was een vazal van Vladimir Putin en zijn presidentschap was illegitiem. Beschuldigd en meteen schuldig bevonden door opjuttende BS media-artikelen en pundits. Mensen hebben tientallen artikelen gelezen, uren conspiracy theorist Rachel Maddow televisie gekeken en 100.000 Twitterberichten van Seth Abramson doorgeworsteld om uiteindelijk, na ruim twee jaar (!) deze BS te hebben geloofd geconfronteerd te worden met de realiteit dat heel deze kwestie een hoax was. En dit precies is daadwerkelijk mind boggling.
Talking points weer gekregen. Ineens komt dit overal naar boven bij complotwappies.

Journalisten die kritische vragen stellen, boehoe. Op die manier maak je juist persvrijheid kapot. Ik vind het dan ook schandalig hoe jullie in dit topic persvrijheid proberen te verkrachten. En vervolgens zelf met allerlei onzin verhalen zoals pizzagate en Q aan te komen. Dat krijg je als je niet meer kritisch bent.

Trump is de allerslechtste president die wij hebben meegemaakt iig. Man kan amper oplezen, heeft totaal geen gevoel voor 'het volk' en loopt constant te zeggen dat hij het allerbeste is in werkelijk alles. Het zegt echt bijzonder veel dat je oprecht denkt dat deze man zuiver is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_192513035
^
^
^
Natuurlijk met mijn perceptie is van alles mis, en jij hebt het hele gebeuren haarfijn in beeld.
Fijn voor je, maar mag ik er een andere mening op na houden? Journalisten weren omdat ze je niet aanstaan is iets voor hele foute regimes.

Dat verhaal over de Rusia collusion, die discussie is hier tot in den treure behandeld. Als je denkt dat ik ook maar de moeite ga nemen om hier op in te gaan, jammer maar helaas.
  woensdag 8 april 2020 @ 13:11:01 #197
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192513144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Talking points weer gekregen. Ineens komt dit overal naar boven bij complotwappies.

Journalisten die kritische vragen stellen, boehoe. Op die manier maak je juist persvrijheid kapot. Ik vind het dan ook schandalig hoe jullie in dit topic persvrijheid proberen te verkrachten. En vervolgens zelf met allerlei onzin verhalen zoals pizzagate en Q aan te komen. Dat krijg je als je niet meer kritisch bent.

Trump is de allerslechtste president die wij hebben meegemaakt iig. Man kan amper oplezen, heeft totaal geen gevoel voor 'het volk' en loopt constant te zeggen dat hij het allerbeste is in werkelijk alles. Het zegt echt bijzonder veel dat je oprecht denkt dat deze man zuiver is.
Volgens mij trok jij het eerder ook erg persoonlijk aan dat ik vind dat Rachel Maddow een delusional conspiracy theorist is. Dit ligt nogal gevoelig bij jou, merk ik op.
En voor de rest interesseert mij dat Q eigenlijk helemaal niet zo en ik heb daarover niets in dit topic ingebracht. Ik vind dat de mafklappers die ruim twee jaar Russia collusion deluison hebben geloofd alle krediet hebben verspeeld om door mij serieus genomen te kunnen worden.
Meer had ik eigenlijk naar aanleiding van dat eerdere bericht niet ingebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 08-04-2020 16:10:18 ]
Crooked Hillary
  woensdag 8 april 2020 @ 13:28:09 #198
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192513406
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:04 schreef fliert het volgende:
^
^
^
Natuurlijk met mijn perceptie is van alles mis, en jij hebt het hele gebeuren haarfijn in beeld.
Fijn voor je, maar mag ik er een andere mening op na houden? Journalisten weren omdat ze je niet aanstaan is iets voor hele foute regimes.

Dat verhaal over de Rusia collusion, die discussie is hier tot in den treure behandeld. Als je denkt dat ik ook maar de moeite ga nemen om hier op in te gaan, jammer maar helaas.
Jij hebt jouw mening gegeven en ik heb daarop vervolgens gereageerd. Als je hier iets post dan kan het gebeuren dat iemand daar iets van vindt. En als je het vervelend vindt dat iemand een opvatting uit over jouw inbreng dan is het misschien handig om eerst even na te denken, dat je die wel/niet verstuurt.
Er is helemaal geen verklaring bekend waarom het Witte Huis CNN en MSNBC heeft geweerd. Ik weet dat met de nieuwe social distancing regels, waaraan ook de press pool onderworpen is, een carousel is ingesteld die verdeeld worden over de overgebleven zitplaatsen. Daarnaast zou een afweging kunnen zijn dat in elk geval CNN in en persverklaring heeft laten weten de Taskforce persconferenties niet uit te zenden. Jouw claim, die je verder niet onderbouwt, is dat het Witte Huis CNN en MSNBC hebben geweerd, omdat de regering deze mediaoutlets niet uit zou kunnen staan. Dit lijkt me volkomen onzin, omdat de Amerikaanse president CNN en MSNBC al vanaf 2017 #fakenewsmedia noemt. De deductie die jij maakt van de informatie over het zogenaamde weren van media-outlets raakt in mijn ogen kant nog wal. En dan ook nog eens zonder onderbouwing.
Ik heb niets meegekregen over de Russia collusion delusion discussie hier in dit topic. Ik wil het daarover ook helemaal niet hebben. Mijn punt daarmee was dat de media zoveel spin, misleiding, onnauwkeurigheden en leugens voor waarheid hebben verkocht dat een hele horde mensen compleet overtuigd waren geworden dat Donald Trump de kerst van 2017 niet zou halen, omdat zijn presidentschap illegitiem zou zijn. Dit vind ik zo mind boggling dat ik deze mensen niet serieus neem als het gaat om deductie van nieuws waarvan het lijdend onderwerp de Amerikaanse president is. Alle krediet bij mij voor hen is wel aardig verdwenen.
Crooked Hillary
pi_192513449
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2020 13:11 schreef dellipder het volgende:

[..]

Volgens mij trok jij het eerder ook erg persoonlijk aan dat ik vind dat Rachel Maddow een delusional conspiracy theorist vind. Dit ligt nogal gevoelig bij, merk ik op.
En voor de rest interesseert mij dat Q eigenlijk helemaal niet zo en ik heb daarover niets in dit topic ingebracht. Ik vind dat de mafklappers die ruim twee jaar Russia collusion deluison hebben geloofd alle krediet hebben verspeeld om door mij serieus genomen te kunnen worden.
Meer had ik eigenlijk naar aanleiding van dat eerdere bericht niet ingebracht.
Wat ben jij een agressieve en arrogante kwast joh :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192513489
God man wat ben je vermoeiend. Jij zegt dat er wat mis is met mijn perceptie, en daarna dram je weer door over de Russische hoax. Het aller aller beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')