Ik heb 'meest onbekende user' nog in de aanbieding eventueel.quote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik sta nog steeds om 0 stemmen, ik ga de 3 stemmen van vorig jaar nooit halen zo
wil je op AZ stemmen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
hoi
kun je ook website maken voor de nummer 2's in deze wereld?
dat scheelt mij tellen grgrgrgr
:s doe maar weer zoquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Arme @:zargon na dit gedrag van Flippie moet hij een hoop nominaties gaan aanpassen!
Nee laat maar zitten danquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 'meest onbekende user' nog in de aanbieding eventueel.
Maar dat is niet echt positief.
Hey Flipsquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
hoi
kun je ook website maken voor de nummer 2's in deze wereld?
dat scheelt mij tellen grgrgrgr
Heb je op mij gestemdquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een stem lol en heb nauwelijks fansquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik sta nog steeds om 0 stemmen, ik ga de 3 stemmen van vorig jaar nooit halen zo
Alsof mij het ook maar iets boeit als jij op mensen hier neer kijkt.quote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik keek neer op mensen hier en ik ben er toch dus wat doe je hier dan opbokken post
kan nietquote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 17 november 2019 22:49 schreef I het volgende:
[..]
Hey Flips
Nee want het stemmen moet gewoon in een topic, dus jaaaaaa, nee.
Ja, bij liefste user.quote:
Daar heb ik zojuist een stem voor ontvangen, en ik draag hem met trots.quote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha nee want het kan inderdaad niet op de tweede plaats!!!quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit als jij op mensen hier neer kijkt.
Waar jij je beter door voelt
toxic
[..]
kan niet
Bedankt, ik ken mijn plekquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een stem lol en heb nauwelijks fans
I'm addicted to you but you know that you're toxicquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toxic
[..]
kan niet
quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zijn chinezen toch kut eigenlijk
Britney of Christina?quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm addicted to you but you know that you're toxic
Ni hao je mondquote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zijn chinezen toch kut eigenlijk
quote:
Britney Bitchquote:
Als ze tibet teruggevenquote:
Ben jij een Tibetaanse monnik ja?quote:
Justin was wel epic in die tijd jaquote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vreemd gaan terwijl je Justin hebt
Jaquote:
Mij boeit die aantijging wel, dat jij daar nou zo onverschillig in staat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toxic
[..]
kan niet
Ja.quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij liefste user.
Ik dacht dat je dat had gezien en daarom op mij stemde bij liefste user bij jouw award.
Maar je vindt me dus oprecht lief![]()
Bedankt Tjacka!quote:Op zondag 17 november 2019 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Je bent het beste wat fok kon overkomen GGMM.
Madquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toxic
[..]
kan niet
Jouw probleemquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik keek neer op mensen hier en ik ben er toch dus wat doe je hier dan opbokken post
Hij had altijd van dat macaronihaarquote:
Dan moet je een hoop mensen onderaan zettenquote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal onderaan, zonde. Krijg je ervan als je zegt dat Arsenal geen voetbalclub is.
Als ik een vrouw was geweest had ik mijn benen wel gespreid hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hij had altijd van dat macaronihaar
FOK!quote:Op zondag 17 november 2019 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Je bent het beste wat fok kon overkomen GGMM.
Het is niet de hoofdoorzaak natuurlijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je een hoop mensen onderaan zetten
Ja je kan beter zijn moeder hebben. Die scoort tenminste nog.quote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je een hoop mensen onderaan zetten
quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja je kan beter zijn moeder hebben. Die scoort tenminste nog.
Heb jij de moeder van Ewoud gepaktquote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja je kan beter zijn moeder hebben. Die scoort tenminste nog.
oh je wacht echtquote:
britney spearsquote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm addicted to you but you know that you're toxic
moet wel anders kwets je me met je houding iedere keer en ik wil niet dat je denkt dat je me kunt kwetsenquote:Op zondag 17 november 2019 22:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mij boeit die aantijging wel, dat jij daar nou zo onverschillig in staat.
Verdommequote:Op zondag 17 november 2019 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh je wacht echt
[..]
britney spears
quote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal onderaan, zonde. Krijg je ervan als je zegt dat Arsenal geen voetbalclub is.
Ja dat ben jequote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OKE WACHTT
tenzij ik nu 2e plek kwijt ben
Mijn stem helpt altijdquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Als ik tweede plek kwijt ben, is topic compleet nutteloos
:s doe maar weer zoquote:Op zondag 17 november 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ben je
Misschien kan je ook een derde plek topic openen.
Klopt, de hele wereld draait immers om jou!quote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
Als ik tweede plek kwijt ben, is topic compleet nutteloos
Welkequote:Op zondag 17 november 2019 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij de moeder van Ewoud gepakt
quote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
moet wel anders kwets je me met je houding iedere keer en ik wil niet dat je denkt dat je me kunt kwetsen
Je kan het niet altijd eens zijn makkerquote:
Zo. Jij hebt nog eens uitjes!quote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende maand 140 kilometer rijden om vuurwerk te halen, enkele reis
Ben blij dat je dat eindelijk ontdekt hebtquote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, de hele wereld draait immers om jou!
doei hequote:Op zondag 17 november 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje! Net als m'n vorige reactie!
!![]()
Maar ga wel naar bed nu
dit dusquote:
Niks uitje, heen, auto vol laden en weer naar huisquote:
Zonde johquote:Op zondag 17 november 2019 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks uitje, heen, auto vol laden en weer naar huis
Je wordt meteen de lucht ingeschoten?quote:
Forum Opties | |