quote:Op zondag 17 november 2019 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meteen zo aanvallend :s
ik kwam er nu pas achter dat je kan stemmen :s
En je hebt niet op mij gestemd derhalve stem ik niet uit protest
en ga ik weer naar FEE
(dit was mijn ik ben zichtbaar check-in moment)
Oh shit????quote:Op zondag 17 november 2019 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh shit daar ben je weer. Ja heb wel beetje pijplippen
quote:
nergensquote:
Maak dan een stemtopic voor alle nummer 2'squote:Op zondag 17 november 2019 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond op nummer 2 op veel dingen bij mij hoor!
ohquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef I het volgende:
Blij dat ik die stemmen niet hoef te tellen.
Ik heb 'meest onbekende user' nog in de aanbieding eventueel.quote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik sta nog steeds om 0 stemmen, ik ga de 3 stemmen van vorig jaar nooit halen zo
wil je op AZ stemmen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
hoi
kun je ook website maken voor de nummer 2's in deze wereld?
dat scheelt mij tellen grgrgrgr
:s doe maar weer zoquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Arme @:zargon na dit gedrag van Flippie moet hij een hoop nominaties gaan aanpassen!
Nee laat maar zitten danquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb 'meest onbekende user' nog in de aanbieding eventueel.
Maar dat is niet echt positief.
Hey Flipsquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oh
hoi
kun je ook website maken voor de nummer 2's in deze wereld?
dat scheelt mij tellen grgrgrgr
Heb je op mij gestemdquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een stem lol en heb nauwelijks fansquote:Op zondag 17 november 2019 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik sta nog steeds om 0 stemmen, ik ga de 3 stemmen van vorig jaar nooit halen zo
Alsof mij het ook maar iets boeit als jij op mensen hier neer kijkt.quote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik keek neer op mensen hier en ik ben er toch dus wat doe je hier dan opbokken post
kan nietquote:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 17 november 2019 22:49 schreef I het volgende:
[..]
Hey Flips
Nee want het stemmen moet gewoon in een topic, dus jaaaaaa, nee.
Ja, bij liefste user.quote:
Daar heb ik zojuist een stem voor ontvangen, en ik draag hem met trots.quote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
haha nee want het kan inderdaad niet op de tweede plaats!!!quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit als jij op mensen hier neer kijkt.
Waar jij je beter door voelt
toxic
[..]
kan niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |