Bedankt, ik ken mijn plekquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een stem lol en heb nauwelijks fans
I'm addicted to you but you know that you're toxicquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof mij het ook maar iets boeit als jij op mensen hier neer kijkt.
Waar jij je beter door voelt
toxic
[..]
kan niet
quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zijn chinezen toch kut eigenlijk
Britney of Christina?quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I'm addicted to you but you know that you're toxic
Ni hao je mondquote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat zijn chinezen toch kut eigenlijk
quote:
Britney Bitchquote:
Als ze tibet teruggevenquote:
Ben jij een Tibetaanse monnik ja?quote:
Justin was wel epic in die tijd jaquote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vreemd gaan terwijl je Justin hebt
Jaquote:
Mij boeit die aantijging wel, dat jij daar nou zo onverschillig in staat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toxic
[..]
kan niet
Ja.quote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bij liefste user.
Ik dacht dat je dat had gezien en daarom op mij stemde bij liefste user bij jouw award.
Maar je vindt me dus oprecht lief![]()
Bedankt Tjacka!quote:Op zondag 17 november 2019 22:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja.
Je bent het beste wat fok kon overkomen GGMM.
Madquote:Op zondag 17 november 2019 22:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
toxic
[..]
kan niet
Jouw probleemquote:Op zondag 17 november 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja ik keek neer op mensen hier en ik ben er toch dus wat doe je hier dan opbokken post
Hij had altijd van dat macaronihaarquote:
Dan moet je een hoop mensen onderaan zettenquote:Op zondag 17 november 2019 22:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Helemaal onderaan, zonde. Krijg je ervan als je zegt dat Arsenal geen voetbalclub is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |