En Prof zich maar kapot rennen om tussen je benen te komen terwijl hij ook gewoon lekker aan de biefstuk en het bier had kunnen zitten.quote:Op zondag 17 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beer. Ik kan helemaal niks op dunne mannen.
Ik heb je niet verwijderd vriendquote:Op zondag 17 november 2019 21:26 schreef Catkiller het volgende:
En ik mis Xbox vrienden sinds @:Kidd mij heeft verwijderd.
jammer danquote:Op zondag 17 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beer. Ik kan helemaal niks op dunne mannen.
Er gaat niets boven een goede biefstukquote:Op zondag 17 november 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Prof zich maar kapot rennen om tussen je benen te komen terwijl hij ook gewoon lekker aan de biefstuk en het bier had kunnen zitten.
Mits medium rare. Mensen die hun biefstuk well done willen kunnen ze net zo goed uit een vliegtuig gooien. Daar mist de maatschappij niets aan.quote:Op zondag 17 november 2019 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een goede biefstuk
Zo koekoekquote:Op zondag 17 november 2019 21:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook niets met jou, ze zoeken het bij andere wijven.
Kijk je ook adenfilms op yt?quote:Op zondag 17 november 2019 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een goede biefstuk
Altijd medium, maar ik heb tot nu toe nog nooit iemand gezien die het well done wilde hebben. Niet dat ik zoveel mensen ken verderquote:Op zondag 17 november 2019 21:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mits medium rare. Mensen die hun biefstuk well done willen kunnen ze net zo goed uit een vliegtuig gooien. Daar mist de maatschappij niets aan.
Dat vind ik van -mezelf ingehouden niet m'n mening te geven-quote:Op zondag 17 november 2019 21:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mits medium rare. Mensen die hun biefstuk well done willen kunnen ze net zo goed uit een vliegtuig gooien. Daar mist de maatschappij niets aan.
Inhalige mensen met doorgaans een grote neus?quote:Op zondag 17 november 2019 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vind ik van -mezelf ingehouden niet m'n mening te geven-
Kalend, verslavingsproblemen, kan geen relatie vasthoudenquote:Op zondag 17 november 2019 21:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Inhalige mensen met doorgaans een grote neus?
Dat de typische hardloper skinny is betekent niet dat ik dat ben, maar dat is wel de reden jaquote:Op zondag 17 november 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Prof zich maar kapot rennen om tussen je benen te komen terwijl hij ook gewoon lekker aan de biefstuk en het bier had kunnen zitten.
Waarom haal je tardis erbij?quote:Op zondag 17 november 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kalend, verslavingsproblemen, kan geen relatie vasthouden
Hardlopen maakt een mens doorgaans niet knapper.quote:Op zondag 17 november 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat de typische hardloper skinny is betekent niet dat ik dat ben, maar dat is wel de reden ja
Heeft zosk een verslaving?quote:Op zondag 17 november 2019 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kalend, verslavingsproblemen, kan geen relatie vasthouden
Ik maak niet absurd veel kilometers, maar moet wel blijven sporten om niet dicht te slibben.quote:Op zondag 17 november 2019 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hardlopen maakt een mens doorgaans niet knapper.
Zo praat hij ook.quote:Op zondag 17 november 2019 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja die ziet eruit als een kankerpatiënt
Ik heb een hekel aan lelijke mensen.quote:Op zondag 17 november 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent niet zo'n fan begrijp ik
Ik wist niet dat je een oikofoob was.quote:Op zondag 17 november 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan lelijke mensen.
Echt he, schijtchinezenquote:
Kortzichtig weer, jan jaap van der wal vind ik bijvoorbeeld best grappigquote:Op zondag 17 november 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan lelijke mensen.
Kan ik niet naar kijken.quote:Op zondag 17 november 2019 21:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kortzichtig weer, jan jaap van der wal vind ik bijvoorbeeld best grappig
Soms draag ik zelfs zo'n Polenpetje.quote:Op zondag 17 november 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bedek je daarom ook je neus en mond met een sjaal?
Jij bent niet kalend tochquote:Op zondag 17 november 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms draag ik zelfs zo'n Polenpetje.
Dacht dat we het hadden over lelijkheid verbergenquote:Op zondag 17 november 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag je alleen een Polenpetje op als je kaal bent dan?
Onzin allemaal Chinezen daarquote:Op zondag 17 november 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest?
Hong Kong is Britser dan Liverpool.
Die is 185 en atletisch.quote:Op zondag 17 november 2019 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die Molukker van je was ook goed genoeg
Deze post moet even hier Tjacka @Solotovskiquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja solo zeker
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Klinkt aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je mee naar bed heb net fris opgemaakt
Puike reactie vriendquote:
Bijzonder jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mooi he dat mensen elders precies hetzelfde denken over jou
Dit las ik toen ik het net naar binnen gooidequote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk weer aan de etizolam waardoor je nu kan doen alsof je mentaal gegroeid bent
quote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk weer aan de etizolam waardoor je nu kan doen alsof je mentaal gegroeid bent
Dat is lang geleden, meestal wordt ik gevraagd, is heel wat makkelijker want zij moeten zich verkopen.quote:
Als je er maar niet lui van wordtquote:Op maandag 18 november 2019 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, meestal wordt ik gevraagd, is heel wat makkelijker want zij moeten zich verkopen.
Integendeel, als je niet dagelijks piekt vragen ze je ook niet meer hè.quote:Op maandag 18 november 2019 08:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je er maar niet lui van wordt
Ik bedoel meer dat je niet enkel kijkt naar de vraag.quote:Op maandag 18 november 2019 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, als je niet dagelijks piekt vragen ze je ook niet meer hè.
Reputatie komt te voet en vertrekt te paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |