Dit las ik toen ik het net naar binnen gooidequote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk weer aan de etizolam waardoor je nu kan doen alsof je mentaal gegroeid bent
quote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk weer aan de etizolam waardoor je nu kan doen alsof je mentaal gegroeid bent
Dat is lang geleden, meestal wordt ik gevraagd, is heel wat makkelijker want zij moeten zich verkopen.quote:
Als je er maar niet lui van wordtquote:Op maandag 18 november 2019 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, meestal wordt ik gevraagd, is heel wat makkelijker want zij moeten zich verkopen.
Integendeel, als je niet dagelijks piekt vragen ze je ook niet meer hè.quote:Op maandag 18 november 2019 08:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je er maar niet lui van wordt
Ik bedoel meer dat je niet enkel kijkt naar de vraag.quote:Op maandag 18 november 2019 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, als je niet dagelijks piekt vragen ze je ook niet meer hè.
Reputatie komt te voet en vertrekt te paard.
Carrièreplanning heeft nooit zin maar altijd zorgen dat je zelf de teugels van het leven in je handen hebt.quote:Op maandag 18 november 2019 08:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer om afhankelijk te zijn.
Flikker allemaal maar op.
Gesproken als een ware rukker.quote:Op maandag 18 november 2019 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Integendeel, als je niet dagelijks piekt vragen ze je ook niet meer hè.
Reputatie komt te voet en vertrekt te paard.
Wie een goede dan?quote:Op maandag 18 november 2019 08:46 schreef Solotovski het volgende:
Sommige mensen vinden me een slechte mod![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 18 november 2019 09:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stop toch eens met die afgunst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |