Appen blijft leuk, maar ze is druk met werk en verwaarloosd haar vrienden daardoor een beetje. Tot die tijd lekker digitaal penpallen dan maar. Deze vibe vind ik wel leuk.quote:Op maandag 2 december 2019 23:58 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
We'll see. Voor nu zitten we een beetje heen en weer te grappen op de app en vliegen de hahaha's om onze oren. Wel grappig, een chick die het wat minder stijfjes aanpakt en ook zelf eens appt.
Ach, dat is de harde realiteit van de datingwereld. Je moet zelf je eigen vijver creëren.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:21 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Appen blijft leuk, maar ze is druk met werk en verwaarloosd haar vrienden daardoor een beetje. Tot die tijd lekker digitaal penpallen dan maar. Deze vibe vind ik wel leuk.
Maar ondertussen wel schaamteloos dates gepland met vier anderen in zes dagen...![]()
Waar een beetje chiseled jawline en volle haardos wel niet goed voor is
Genoeg hoor. No worriesquote:Op donderdag 5 december 2019 08:14 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hoeveel dates heb jij in je leven gehad gok je?
Klopt. Maar ergens ook wel weer mjeh...quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ach, dat is de harde realiteit van de datingwereld. Je moet zelf je eigen vijver creëren.
Even je account rebooten (verwijderen en opnieuw aanmaken) of wat superboosts kopen en erin gooien.quote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ergens ook wel weer mjeh...
Wel opvallend hoe 'droog' het op Tinder is... Al een dag of vijf geen matches, terwijl Hinge overuren draait...
Gaan mijn matches dan niet weg?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Even je account rebooten (verwijderen en opnieuw aanmaken) of wat superboosts kopen en erin gooien.
Dat wel ja, had je er veel? (Die terugappten?)quote:Op donderdag 5 december 2019 12:31 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Gaan mijn matches dan niet weg?
Ahzo...quote:Op donderdag 5 december 2019 12:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat wel ja, had je er veel? (Die terugappten?)
Hinge nu een tijdje gehad.quote:Op donderdag 5 december 2019 16:00 schreef gooddaddy het volgende:
Hinge an Bumble werk hier niet in het diepe zuiden. Is nog niet echt doorgedruppeld vanuit de Randstad
Is volgens mij nu ook wel de nieuwe date-rage lijkt me. Hier in de Randstad tenminste. Wel veel expats, maar de gesprekken daarmee verlopen wel veel opener en meer gemeend lijkt welquote:Op donderdag 5 december 2019 16:00 schreef gooddaddy het volgende:
Hinge an Bumble werk hier niet in het diepe zuiden. Is nog niet echt doorgedruppeld vanuit de Randstad
Hm ik vind expats sowieso vaak wel leuk.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Is volgens mij nu ook wel de nieuwe date-rage lijkt me. Hier in de Randstad tenminste. Wel veel expats, maar de gesprekken daarmee verlopen wel veel opener en meer gemeend lijkt wel
Date gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:17 schreef Kleurplaatje het volgende:
Moet zeggen dat het me ook best wel beviel net
Ja, drankjes gedaan. Gelijk wel een leuke klik (en meerquote:
Oooh?quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:11 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Ja, drankjes gedaan. Gelijk wel een leuke klik (en meer)
Iedereen is in een fijne stemming merk ik alweerquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn date stond gister onverwachts voor de deur... surprise
Als tieners zoenen bij een bushaltequote:
Coolquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:58 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Als tieners zoenen bij een bushalte
Leuk!quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:58 schreef Kleurplaatje het volgende:
[..]
Als tieners zoenen bij een bushalte
Zo erg?quote:Op zondag 8 december 2019 10:51 schreef Hexagon het volgende:
Weer 2 dates in mn planning. Een voor vrijdagavond en een voor zaterdagmiddag
Hoewel die van zaterdagmiddag zoveel appt dat ik er zelf een beetje meug van begin te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |