Haha loserquote:Op zondag 17 november 2019 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eens per jaar even de spytool checken om te kijken of er nog over mij geroddeld wordtben zo weer weg
quote:Op zondag 17 november 2019 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Eens per jaar even de spytool checken om te kijken of er nog over mij geroddeld wordtben zo weer weg
Tjacka heeft een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 17 november 2019 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik altijd onvriendelijk doe.
Alles kunnen kijken, valt daar ook GTST onder bijvoorbeeld? Zuig je alles op en geniet je ook overal van, of kan je gewoon er gewoon naar blijven kijken zonder het te hoeven af te zetten.quote:Op zondag 17 november 2019 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dat snap ik enigszins.
Heb ik zelf totaal geen last van, ik kan alles kijken. Geloofwaardige films/series zijn wel vaak het beste ja
Mwa. Ik vind het een naar persoon. Foto's van een geil wijf posten maar eigenlijk vrij dik zijn.quote:Op zondag 17 november 2019 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik altijd onvriendelijk doe.
Stay strongquote:Op zondag 17 november 2019 21:51 schreef moemoe het volgende:
[..].
Don’t go. We hebben nog altijd MEER vrouwen nodig op FOK!.
quote:Op zondag 17 november 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tjacka heeft een gespleten persoonlijkheid
ok boomerquote:Op zondag 17 november 2019 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind het een naar persoon. Foto's van een geil wijf posten maar eigenlijk vrij dik zijn.
Nee, GTST is zo slecht geacteerd en stompzinnig dat ik daar niet naar kijk.quote:Op zondag 17 november 2019 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alles kunnen kijken, valt daar ook GTST onder bijvoorbeeld? Zuig je alles op en geniet je ook overal van, of kan je gewoon er gewoon naar blijven kijken zonder het te hoeven af te zetten.
Zitten soms wel lekkere wijven inquote:Op zondag 17 november 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, GTST is zo slecht geacteerd en stompzinnig dat ik daar niet naar kijk.
Die tokkie die nu in het gunstigste geval 3 jaar mag brommen zekerquote:Op zondag 17 november 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zitten soms wel lekkere wijven in
De keuken bedoel jequote:
Wie? ff pic want ik volg het momenteel nietquote:Op zondag 17 november 2019 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tokkie die nu in het gunstigste geval 3 jaar mag brommen zeker
https://www.televizier.nl(...)traf-na-mishandelingquote:Op zondag 17 november 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie? ff pic want ik volg het momenteel niet
Moet nog wat inhalen
wtfquote:Op zondag 17 november 2019 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind het een naar persoon. Foto's van een geil wijf posten maar eigenlijk vrij dik zijn.
Mwaaquote:Op zondag 17 november 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.televizier.nl(...)traf-na-mishandeling
één daar van gaat er uit, best een lekkerdingquote:Op zondag 17 november 2019 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zitten soms wel lekkere wijven in
Britt Scholtequote:Op zondag 17 november 2019 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
één daar van gaat er uit, best een lekkerding
Die ja, zou haar zo gruwelijk hard doenquote:Op zondag 17 november 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Britt Scholtedie heeft Fylax ooit nog eens proberen te versieren toen hij 14 was
Wel lekker ja maar irritant, zat die niet in spangas of brugklas of wat dan ookquote:Op zondag 17 november 2019 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Britt Scholtedie heeft Fylax ooit nog eens proberen te versieren toen hij 14 was
Klopt jaquote:Op zondag 17 november 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel lekker ja maar irritant, zat die niet in spangas of brugklas of wat dan ook
Spangasquote:Op zondag 17 november 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel lekker ja maar irritant, zat die niet in spangas of brugklas of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |