Okequote:Op zondag 17 november 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Anders trek ik een kop van joh tuurlijk zo random lol wat een onzin
Of het pijn doet met zoenenquote:Op zondag 17 november 2019 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo wat heb je nou weer gezegd
Ik merk er niks van maar weet niet hoe het voor de ander is.quote:
Rare types zijn datquote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Willen dat een serie realistisch is maar wel Star Wars en Marvel kijken![]()
Denken om te solliciteren voor een baan realistisch is, maar wel Wajong trekken.quote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Fok-it het volgende:
Willen dat een serie realistisch is maar wel Star Wars en Marvel kijken![]()
Uh oke.quote:Op zondag 17 november 2019 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denken om te solliciteren voor een baan realistisch is, maar wel Wajong trekken.![]()
Oh ja want je zoent natuurlijk nooit!quote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik merk er niks van maar weet niet hoe het voor de ander is.
Afwijzingen doen rare dingen met jequote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tjacka is een beetje raar. (Ggmm ook)
Nou ja ik mis dan dus de impact, verbondenheid en betekenis. Zonder geloofwaardigheid heeft het voor mij te weinig waarde.quote:
Correctquote:Op zondag 17 november 2019 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja want je zoent natuurlijk nooit!
Wat is dit maatquote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat is dit maatquote:Op zondag 17 november 2019 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry ik wil seks met je.quote:
Oke, dat snap ik enigszins.quote:Op zondag 17 november 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja ik mis dan dus de impact, verbondenheid en betekenis. Zonder geloofwaardigheid heeft het voor mij te weinig waarde.
Eens per jaar even de spytool checken om te kijken of er nog over mij geroddeld wordtquote:
quote:Op zondag 17 november 2019 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Goed dat ik Tjacka niet heb genomineerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |