Wij hebben ze ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 07:17 schreef SQ het volgende:
Waarom verduisterende gordijnen in je woonkamer? Just curious, maar daar heb ik ze zelf nou echt nooit gemist
Omdat ik daar mijn films en series kijkquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:17 schreef SQ het volgende:
Waarom verduisterende gordijnen in je woonkamer? Just curious, maar daar heb ik ze zelf nou echt nooit gemist
quote:Op vrijdag 13 december 2019 02:09 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat ze weggaan, ik wil sowieso verduisterende gordijnen, en hoewel ze best leuk zijn, vind ik ze iets te speels in de huidige inrichting. Kan wel even vragen of ze er al plannen mee had mocht je ze evt willen hebben.
In elk geval helpen met de verlichting en kleuren. Blei heeft vooral nog geen visie en heeft een helpende hand nodig. En verder misschien nog wat ideeën voor indeling.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk SQ. Wat is jullie opdracht aan haar, wat gaat ze voor jullie doen?
quote:Op vrijdag 13 december 2019 21:58 schreef SQ het volgende:
Ik was trouwens vandaag even op de thee bij Malteser, maar da's echt een héél tof huis! Ik snap wel dat ze daar voor is gegaan
Ik heb gebruik gemaakt van deze tip! Lekker goedkoop inderdaad, ik heb er nu 10, ben benieuwd of ik die volgende week in 1 dag vol ga krijgen. Zo ja dan heb ik niet kritisch genoeg weggeruimdquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
allsafe zit in 020 toch? Die hebben de stevigste/goedkoopste dozen heb ik uitgezocht.
Sorry, had ze je echt gegund, ze had ze al aan haar ouders beloofdquote:
Geen probleem hoor!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:41 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Sorry, had ze je echt gegund, ze had ze al aan haar ouders beloofd
Jep, hele leuke die ze niet meer maken.quote:Op zondag 15 december 2019 08:45 schreef SQ het volgende:
Volgens mij zijn dat gewoon kant en klare van Ikea?
Ja, het is ook globaal spelen met een plattegrond. 6,30 is het huis. Boven anders, ivm schuinlopende kap.quote:Op zondag 15 december 2019 22:02 schreef Leandra het volgende:
Fraai, hoe breed is het huis?
En hou je er rekening mee dat buitenmuren ongeveer 40 cm dik zijn?
Zie nu de klassieke fout. Moet mn plattegrond ff wijzigen. 630 buiten en 570 binnen. Niet dat dat een drama wordtquote:
Denk dat je met buitenmuren van 30 cm al krap zit.quote:Op zondag 15 december 2019 23:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Zie nu de klassieke fout. Moet mn plattegrond ff wijzigen. 630 buiten en 570 binnen. Niet dat dat een drama wordt
Heb een ruwe tekening gehad en daar heb ik mee zitten rekenen. 570 klopt.quote:Op zondag 15 december 2019 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk dat je met buitenmuren van 30 cm al krap zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |